دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس چسبیده

نویسنده: سورنا احمدخانی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/7/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 7914 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید زیرنویس چسبیده به دو شکل سافت ساب و هارد ساب در ایران تایپیست انجام می شود. ارائه خدمات ما به صورت بیست و چهار ساعته و کاملا نامحدود انجام می پذیرد. شما می توانید سفارش تولید زیرنویس فیلم یا سریال های مورد نظر خود را در سایت ما به صورت آنلاین ثبت کنید. سپس منتظر دریافت فاکتور آنلاین باشید.

پس از انجام پرداخت هزینه‌ی اعلام شده در فاکتور روال پیگیری و انجام سفارش تولید زیرنویس چسبیده برای شما انجام می شود. اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. ارائه مشاوره به شما مشتری گرامی کاملا رایگان است و بدون دریافت هزینه می باشد. راه های ارتباطی با ما در انتهای صفحه نخست سایت مان درج شده است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس چسبیده سافت ساب چیست؟

شاید عبارت زیرنویس چسبیده را زیاد دیده یا شنیده باشید. زیرنویس هماهنگ به عنوان زیرنویس هاردساب هم شناخته می شود. از واژه های چسبیده یا هارد می توان به خوبی متوجه ماهیت عملکرد ِآنها شد. یعنی زیرنویس های هاردساب به طور همیشگی روی یک فایل ویدئویی از یک فیلم یا سریال می چسبند. به همین خاطر قابل جدا شدن نمی باشند. البته تکنیک هایی وجود دارد که اجازه می دهد شما زیرنویس هماهنگ به یک فیلم را از آن استخراج کنید. اما جدا شدن، ممکن نیست. پس این نوع زیرنویس ها چه کارایی دارند؟

با کمک زیرنویس چسبیده روی فیلم یا یک سریال، دیگر نیازی به دانلود فایل زیرنویس جداگانه برای آن نخواهید داشت. کسانی که وظیفه تولید زیرنویس را دارند، معمولا به چگونگیِ تولید زیرنویس هماهنگ یا هاردساب وارد هستند.

اما زیرنویس سافت ساب، زیرنویسی است که فایل آن جدا از فیلم یا سریال می باشد. برای اینکه زیرنویس سافت ساب یک فیلم یا سریال را پیدا کنید باید در گوگل جستجو کنید. معمولا یکی از دشوار ترین کارها پیدا کردن زیرنویس هماهنگ سافت ساب برای یک فیلم است. اگر فیلم مورد نظرتان آموزشی یا علمی باشد پیدا کردن زیرنویس برای آن بسیار سخت است. 

همچنین بسیاری از تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی ملزم هستند تا زیرنویس مخصوص سایت یا کانال خود را در دسترس مخاطبان قرار دهند. برای همین، همیشه به یک مرکز تولید زیرنویس نیاز دارند. یک تولید کننده زیرنویس ِخوب، ملزم است تاجوری زیرنویس یک فیلم یا سریال را با آن هماهنگ کند که اصطلاحاً یک فایل زیرنویس هماهنگ به دست آید. تولید کننده زیرنویس برای تولید ِچنین فایلی باید بسیار متبحر و حرفه ای بوده و دلسوزانه کار کند.

در ایران تایپیست خدمات تولید و ترجمه ی زیرنویس چسبیده فیلم ها و سریال ها (از هر نوعی) به صورت آنلاین و کاملا نامحدود انجام می شود. تولید کنندگان زیرنویس در تیم ایران تایپیست به کلیه نرم افزار های مناسب برای تولید فایل زیرنویس مسلط اند. به همین خاطر می توانید با خیال آسوده پروژه های تولید زیرنویس تان را به ما در ایران تایپیست بسپارید.

زیرنویس چسبیده

زیرنویس فیلم

تولید زیرنویس چسبیده برای فیلم های فانتزی

فیلم ها انواع و اقسام مختلف دارند. برای تولید زیرنویس چسبیده برای تمامی فیلم های سرگرم کننده در دنیا باید ترجمه قابل قبولی انجام شود. همچنین اگر هدف تنها پیاده سازی زیرنویس (و نه ترجمه) است، باید فایلی تولید شود که هیچگونه تاخیری در زمان پدیدار شدن روی صفحه نداشته باشد. تنها تعداد معدودی از تولید کنندگان زیرنویس می توانند چنین فایل هایی را تولید کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.

برای تولید زیرنویس چسبیده فیلم های فانتزی و یا فیلم های تخیلی می توانید به تیم ایران تایپیست اعتماد کنید. از آنجایی که ما تجربه همکاری با شرکت ها و افراد مختلف را داریم، می توانیم فایل های زیرنویس هماهنگ شما را با بهترین کیفیت خدمت تان تحویل دهیم. سفارش و تحویل زیرنویس فیلم های کوتاه فانتزی یک الی دو روز بیشتر طول نمی کشد. اما به همان نسبت هرچقد فیلم شما طولانی تر باشد، باید زمان بیشتری برای تحویل گرفتن فایل زیرنویس ِآن منتظر بمانید. در هر صورت، اگر به تحویل فوری و چند ساعته فیلم ها و سریال های فانتزی یا تخیلی نیاز داشتید، کافی است در ایران تایپیست سفارش جدید ثبت کنید.

تولید زیرنویس چسبیده معمولا هزینه بر و بسیار چالش برانگیز است. اما اگر کار تولید زیرنویس را (چه ترجمه و چه پیاده سازی) به تیم ایران تایپیست بسپارید، ابداً پشیمان نخواهید شد. زیرا تولیدکنندگان زیرنویس در مجموعه ی ما موظف هستند که کلیه سفارشات زیرنویس را به شکل کاملاً هماهنگ و چسبیده با فیلمِ مورد نظر تولید کنند. همچنین اگر نیاز به ترجمه زیرنویس باشد، آنها موظف هستند تا ترجمه ای کاملا دقیق، روان و قابل فهم برای مخاطب پیاده سازی کنند. با استفاده از مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته‌ی ما شما می توانید از خدمات ویژه و نامحدود در ایران تایپیست بهره مند شوید. پس اگر سوال یا ابهامی دارید می توانید به آسانی و طی ِتماس تلفنی از کارشناسان ما بپرسید.

زیرنویس چسبیده

زیرنویس چسبیده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا زیرنویس چسبیده در همه پلیرها اجرا میشود؟

اجرای زیرنویس ها در هر پلیری یکی از آپشن های آنها نیست. هر زیرنویس لزوما و حتما باید در هر پلیری قابل اجرا باشد؛ مخصوصا پلیر های مرسوم برای پخش فیلم مانند KM Player. درست است که ممکن است برخی زیرنویس ها در برخی پلیر ها با به هم ریختگی جملات دیده شوند، اما این به معنای مشکل زیرنویس نیست. گاهی تنظیمات هر پلیر نیاز به کمی دستکاری دارد تا فایل زیرنویس به شکل صحیح و درست نمایش داده شود. مثلا در برخی پلیر ها به جای نمایش جملات صحیح و درست ِیک فایل زیرنویس، مجموعه ای از علائم، کاراکتر های بی معنی و نامفهوم نشان داده می شوند. در چنین شرایطی شما باید برای تنظیم زبان پلیر یا تنظیمات زبان سیستم خود اقدامات لازم را انجام دهید و این امر ارتباطی با فایل زیرنویس ندارد.

اگر ترجیح می دهید که فایل زیرنویس چسبیده هاردساب یا سافت ساب داشته باشید، دستتان باز است. این شما هستید که می توانید انتخاب کنید چه نوع زیرنویسی را برای فیلم و یا سریالِ مورد نظرتان ترجیح می دهید. شما می توانید فیلم مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و درخواست کنید که مثلا زیرنویس زبان اصلی و ترجمه آن به دو یا سه زبان دیگر انجام شود. شما می توانید درخواست کنید که این زیرنویس ها به صورت سافت ساب تولید شوند. سپس می توانید آن را به طور شخصی استفاده کرده یا در دسترس مخاطبان و کسانی که به آن نیاز دارند قرار دهید.

این مزیت مهمی در ایران تایپیست به شما می آید که در کمتر شرکتِ دیگری می توانید نمونه اش را پیدا کنید. ایران تایپیست همواره در پی کنار زدن محدودیت ها است. ما از زمان آغاز به کار خود تا به امروز تلاش کرده ایم تا هر نوع محدودیتی را برای مشتریان خود از بین ببریم. در نتیجه آنها می توانند طعم لذت بخش بهره مندی از خدمات گسترده در زمینه تولید زیرنویس هماهنگ را در ایران بچشند. بنابراین مهم نیست که در یک منطقه بسیار دور از شهر تهران قرار دارید یا ساکن تهران هستید. هر کجای ایران که باشید می توانید در سایت ما سفارش ثبت کنید، پرداخت آنلاین انجام دهید. در نهایت، خروجی سفارش زیرنویس فیلم و سریال هایتان را تحویل بگیرید.

زیرنویس چسبیده

زیرنویس سریال

هزینه تولید زیرنویس چسبیده بیشتر است یا هارد ساب؟

وجود ِعنوان «زیرنویس چسبیده» کنار لینک دانلود یک فایل زیرنویس یک فیلم یا سریال آن را قابل اعتماد می کند. در اصل بسیاری از مردم برای دانلود زیرنویس کاملا هماهنگ با یک فیلم اقدام می کنند و بعید است کسی از زیر نویسی که حتی 1 ثانیه تاخیر یا delay دارد، خوشش بیاید.

به همین خاطر، معمولا به مشتریان خود توصیه می کنیم روی چسبیده بودن ِزیرنویس و هماهنگی ِکامل آن با فیلم یا سریال مورد نظرشان تاکید کنند تا تولیدکنندگان زیرنویس با دقت و توجه بیشتری برای تولید زیرنویس چسبیده اقدام نمایند. به هر حال تاکید بیشتر و یا ذکر نکات کلیدی در زمان ثبت سفارش در ایران تایپیست در زمینه تولید زیرنویس، باعث می شود که فردی که تولید و ترجمه زیرنویس ِشما را برعهده می گیرد با دقت دو چندان عمل کند. البته، ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که تمامی فایل های زیرنویس که از سمت تولیدکنندگان زیرنویس در مجموعه ایران تایپیست ارائه می شوند دارای کیفیت بالا هستند. کاهش یا افت کیفیت هرگز برای ما قابل قبول نیست. به همین خاطر اقدام به استخدام افراد خبره و متخصص در این زمینه نموده ایم. این افراد تجربه کاری بسیار خوب و نمونه کارهای درخشان در این زمینه دارند.

شما می توانید برای ثبت سفارش آنلاین زیرنویس چسبیده در سایت ما اقدام نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه اصلی سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید. سپس گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید. اگر قبلا در سایت ما ثبت نام نکرده باشید از شما درخواست می شود که در سایت ثبت نام کنید. پس از پایان مراحل ثبت نام می توانید برای ثبت سفارشات مربوط به تولید زیرنویس هماهنگ در ایران تایپیست اقدام کنید. ثبت سفارش آنلاین در سایت ما تنها 10 دقیقه (یا حتی کمتر) از شما وقت می گیرد.

زیرنویس چسبیده

هزینه تولید زیرنویس

زیرنویس چسبیده برای کلیپ های آموزشی اینستاگرام

زیرنویس چسبیده به صورت هاردساب برای کلیپ ها و ویدئو های کوتاهی که قصد آپلود شان را در اینستاگرام یا IGTV دارید، به رشد مخاطبان کمک میکند. اگر کسب و کار یا پیج پابلیک دارید و در آن محتوا تولید می کنید باید بتوانید طبق زبان و در نظر گرفتنِ شرایطِ مخاطبانی که شما را دنبال می کنند عمل کنید. این بدان معناست که اگر خیل عظیمی از مخاطبان تان فارسی زبان هستند و شما در اینستاگرام خود ویدئویی به زبان انگلیسی یا فرانسوی درج می کنید، باید فکری به حال درج زیرنویس ِآن کنید.

برای این منظور می توانید در ایران تایپیست سفارش زیرنویس هماهنگ به شکل هاردساب ثبت کنید. به شما پیشنهاد می دهیم که برای جلب نظر تعداد بیشتری از مخاطبان در اینستاگرام برای درج زیرنویس روی کلیپ های آموزشی و ویدئو های کوتاه خود، هم  به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی اقدام کنید.

یعنی اینکه درخواست کنید تا زیرنویس هماهنگ ی این دو زبان به صورت همزمان روی کلیپ مورد نظر نمایش داده شود. با این کار می توانید نظر کسانی که امکان و توانایی درک زبان انگلیسی را دارند جلب کنید. به علاوه می توانید توجه مخاطبانی که صرفا به زبان فارسی مسلط هستند را به سمت ویدئو یا کلیپ مورد نظر جلب نمایید. با این حال، انتخاب با شماست. شما می توانید درخواست ثبت زیرنویس فقط به یک زبان  ِخاص را داشته باشید. ما به صورت کاملا با کیفیت آن را برای شما به انجام خواهیم رساند.

سفارش زیرنویس چسبیده در ایران تایپیست برای کلیه فیلم ها و سریال ها انجام می شود. اعم از سریال ها و فیلم های آموزشی یا غیر آموزشی، سرگرم کننده، فان و غیره. پس از ثبت سفارش در ایران تایپیست برای شما فاکتور آنلاین صادر می شود. پس از پرداخت هزینه ی اعلام شده در فاکتور، حالت پیگیری و انجام سفارش شما آغاز خواهد شد. اگر شخص خاصی را به عنوان تولید کننده زیرنویس میشناسید، می توانید درخواست کنید که سفارش شما به وی سپرده شود.

زیرنویس چسبیده

تولید زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسهزینه ترجمه صوتی، تصویریدوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

خیر، هزینه تولید زیرنویس به نوع سافت ساب یا هاردساب مربوط نمی شود.

به تمامی زبان ها مانند عربی، فارسی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، ترکی و غیره.

بله. ما تولید زیرنویس چسبیده برای هر نوع فیلمی را به متخصص ِآن می سپاریم.

بله. هزینه تولید زیرنویس چسبیده برای شما دو برابر بیشتر از حالت عادی محاسبه خواهد شد.


نویسنده: سورنا احمدخانی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/7/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 7914 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس زیرنویس هاردساب سفارش زیرنویس ساخت زیرنویس تهیه زیرنویس چسبیده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :