دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس انگلیسی سریال

نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 1263 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات تولید زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست با ارزان ترین قیمت انجام می شود. شما می توانید به صورت آنلاین در سایت ایران تایپیست سفارش ثبت کرده و پس از فرا رسیدن زمان تحویل، با انجام پرداخت نهایی، سفارش خود را تحویل بگیرید. برای آشنایی بیشتر با ایران تایپیست و خدمات تولید زیرنویس انگلیسی سریال ها -به هر زبان- در شرکت ما، لطفا ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تبدیل زیرنویس انگلیسی سریال به فارسی

تولید زیرنویس انگلیسی سریال به زبان فارسی در ایران تایپیست بسیار کم هزینه است. بسیاری از مشتریانی که به ما اعتماد می کنند و تولید زیرنویس سریال های انگلیسی را به ما می سپارند، نه به خاطر هزینه ی بسیار کمی که در ایران تایپیست می پردازند، بلکه به خاطر کیفیت بالایی که به آنها تحویل می دهیم به ما اعتماد می کنند. تولید زیرنویس با کیفیت مهم ترین هدف ما در ایران تایپیست است. از آن جایی که هیچ مرکز یا شرکتی به طور مستقیم اقدام به ارائه خدمات زیرنویس نمی کند، از سالها پیش بر آن شدیم تا خدمات تولید زیرنویس انگلیسی سریال به فارسی را به شکلی نامحدود و فراتر از مرزها ارائه دهیم.

نتیجه ی ارائه این خدمات به صورت آنلاین، اعتماد بیشتر از صد ها شرکت، نهاد و افراد مختلف به ما است. بسیاری از دانشجویان برای ترجمه و پیاده سازی زیرنویس فیلم هایشان به ما اعتماد می کنند. همچنین بسیاری از شرکت های بزرگ که در زمینه ی انتشار فیلم های خارجی و فارسی سازی زیرنویس آنها در ایران فعالیت دارند، از خدمات تولید زیرنویس ایران تایپیست استفاده می کنند.

تولید با کیفیتِ زیرنویس انگلیسی سریال به زبان فارسی، کمک می کند تا محتوای سریال و دیالوگ هایی که در آن بیان می شوند خیلی راحت تر توسط مخاطبان درک شوند. ترجمه دیالوگ های یک سریال به زبان فارسی (زبان مقصد)، از زبان انگلیسی (زبان مبدا) باید توسط یک متخصص انجام شود. منظور از متخصص در اینجا شخصی است که دارای سالها تجربه و تخصص در زمینه ترجمه و پیاده سازی زیر نویس فیلم های انگلیسی است.

وقتی که دوبله ی فارسیِ یک سریال انگلیسی زبان موجود نیست، زیرنویس فارسی بهترین انتخاب است. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند که به جای دوبله، فیلم ها را با زیرنویس مشاهده کنند. تولید زیرنویس و ترجمه ی آن بسیار سریعتر از دوبله کردن ِیک فیلم انجام می شود. به همین خاطر معمولا تعداد مشتریانی که در سایت ما سفارش تولید زیرنویس یک فیلم را ثبت میکنند از تعداد مشتریانی که سفارش تولید دوبله سریال ثبت می کنند، بیشتر است.

زیرنویس انگلیسی سریال

تولید زیرنویس سریال های ایرانی

تولید زیرنویس انگلیسی سریالهای ایرانی

تولید زیرنویس انگلیسی سریالهای ایرانی هم یکی از خدمات مهم و ارزشمند در ایران تایپیست است. ممکن است گمان کنید که کمتر کسی برای ثبت این نوع از سفارش ها در ایران تایپیست اقدام می کند، اما سخت در اشتباه هستید. معمولا کاربرد زیرنویس انگلیسی برای سریال های ایرانی متفاوت است. برخی از کسانی که به زبان فارسی مسلط نیستند اما قصد دارند که یک فیلم ایرانی ببینند از این نوع زیرنویس ها استفاده می کنند. معمولا بسیاری از توریست هایی که به ایران سفر می کنند و در تایم حضورشان در محل اقامتشان تصمیم می گیرند یک فیلم ایرانی مشاهده کنند، از این نوع زیرنویس ها استفاده می کنند. یا چرا راه دور برویم. بسیاری از افرادی که خارج از ایران زندگی کرده و به زبان فارسی مسلط نیستند از زیرنویس انگلیسی برای تماشای فیلم های ایرانی یا فارسی زبان استفاده می کنند.

به طور کلی، ارائه تولید زیرنویس انگلیسی سریال های ایرانی یک مزیت به حساب می آید. زیرا به تعداد بیشتری از مخاطبان – با هر زبانی – کمک می کند تا بتوانند آن سریال را مشاهده کنند. شایان ذکر است که اگر در زمینه تولید سریال های فارسی فعالیت می کنید و قصد دارید آنها را با زیرنویس چسبیده انگلیسی تولید کنید، ما آماده ی خدمت رسانی به شما مشتری گرامی هستیم. از همین حالا با ثبت سفارش می توانید همکاری خود را با ما آغاز کنید.

معمولا مشتریان ما سفارش ترجمه تولید زیرنویس انگلیسی سریال های غیر ایرانی را هم در ایران تایپیست ثبت می کنند. مثلا برای سریال های عربی، ترکی استانبولی، کره ای، آلمانی و غیره. تماشای این سریال ها برای افرادی که به این زبان ها تسلط ندارند سخت است. به همین خاطر لزوم ترجمه و پیاده سازی زیرنویس انگلیسی برای آنها افزایش پیدا می کند.

شما می توانید پیاده سازی و ترجمه ی تولید زیرنویس انگلیسی سریال های ایرانی را به ما بسپارید تا با بهترین کیفیت آن ها را به شما تحویل دهیم. اگر هدفتان پیاده سازی زیر نویس سریال به زبان اصلی است، باز هم می توانید سفارش تان را به ما بسپارید. در ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس انگلیسی سریالهای ایرانی به شکل سافت ساب (تولید فایل جداگانه از زیرنویس) و هارد ساب (زیرنویسی که به سریال چسبیده است) انجام می شود.

زیرنویس انگلیسی سریال

سفارش تهیه زیرنویس انگلیسی سریال


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صدور فاکتور رایگان برای سفارش تهیه زیرنویس انگلیسی سریال

نحوه ی ارسال فایل اصلی سریال مورد نظرتان که قصد دارید زیرنویس انگلیسی برای آن تولید کنید، بسیار مهم است. اول اینکه شما باید سریال مورد نظرتان را به فرمت مورد قبول برای ما ارسال کنید. شما می توانید به دو شکل فایل های مربوط به تک تک اپیزود های سریال مورد نظرتان را برای ما در ایران تایپیست ارسال کنید. اولین راه به این صورت است که می توانید تمامی اپیزود ها را در یک فایل زیپ آن آپلود کرده و در اختیار ما قرار دهید.

راه دوم این است که آن را روی یک سایت دیگر آپلود کنید و سپس لینک آن را برای ما ارسال نمایید. با انجام این کار، تولید کننده زیرنویس میتواند به فایل های مربوط به سریال ِشما دسترسی داشته باشد. اگر این توضیح برایتان کافی نبود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و نحوه ثبت سفارش و ارسال فایل سریال برای تهیه زیرنویس را از آنها بپرسید. کارشناسان ما ملزم هستند تا کلیه توضیحات لازم را برای شما ارائه نمایند.

پس از انجام مراحل ابتدایی برای ثبت سفارش تولید زیرنویس انگلیسی سریال ها، یک فاکتور برای شما صادر می شود. زمان صدور فاکتور خیلی سریع است و معمولا کمتر از پنج دقیقه انجام می شود. صدور فاکتور با بررسی کارشناسان ما انجام می شود و طبق نرخ هایی است که برای ترجمه و یا پیاده سازی زیرنویس انگلیسی سریال های مختلف در نظر گرفته ایم.

معمولا هزینه ی تولید زیرنویس انگلیسی سریال ها در ایران تایپیست بسیار کم است. زیرا بیشترین سفارش هایی که در سایت ما به صورت آنلاین ثبت می شوند یا درخواست ترجمه و پیاده سازی زیرنویس از انگلیسی به فارسی هستند یا برعکس، فارسی به انگلیسی. به خاطر بالاتر بودن حجم درخواست ها برای این نوع زیرنویس ها ما تلاش کرده ایم تا هزینه ی تولید زیر نویس را برای شما مشتری گرامی تا حد ممکن کاهش دهیم. در نتیجه بسیاری از افراد و شرکت ها به ما اعتماد کرده و تولید زیرنویس انگلیسی سریال ها را به ما می سپارند.

زیرنویس انگلیسی سریال

زیرنویس سریال ها به انگلیسی

زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست به صورت هاردساب است یا سافت ساب؟

تولید زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست به دو شکل هاردساب و سافت ساب انجام می شود. همانطور که کمی بالاتر توضیح داده شد، این شما هستید که می توانید انتخاب کنید زیرنویس سریال تان به صورت هاردساب باشد یا سافت ساب. زیرا هیچ محدودیتی از این نظر در ایران تایپیست جهت تولید زیرنویس ها وجود ندارد. حتی شما می توانید درخواست دهید که چند زیر نویس سافت ساب برای سریال مورد نظرتان تولید شود.

مثلا یکی از زیرنویس ها به زبان انگلیسی می تواند باشد، زیرنویس بعدی به زبان فارسی، زیرنویس دیگر به زبان فرانسوی و غیره. برای تک تک این زیرنویس ها باید سفارش جداگانه ثبت کنید. زیرا روال ترجمه و تولید این زیرنویس ها با هم متفاوت است و هر کدام باید توسط چند شخص ِمختلف تولید و پیاده سازی شوند. بنابراین اگر قصد داشتید تا اپیزود های مختلف یک سریال را به چند زبان زنده ی دنیا ترجمه کرده و زیرنویس سافت ساب آن ها را در اختیار داشته باشید می توانید به طور همزمان اما جدا از هم برای ثبت سفارش زیرنویس اقدام کنید.

به جز ارائه ی خدمات زیرنویس انگلیسی سریال در شرکت ایران تایپیست، خدمات هماهنگ سازی زیرنویس هم در شرکت ما انجام می شود. اگر زیرنویس مورد نظر شما به هر دلیلی با سریال  هماهنگ نیست، می توانید سفارش ثبت کنید و درخواست هماهنگی نمایید. با توجه به اینکه هماهنگ بودنِ یک زیرنویس باعث می شود تا لذت تماشای سریال چند برابر شود، به شما توصیه می کنیم تا حتما سفارش تولید زیرنویس سریال مورد نظرتان را به ما بسپارید.

اگر برای چند سریال مختلف قصد ثبت سفارش دارید، باز هم می توانید به ایران تایپیست اعتماد کنید. شما می توانید در پنل کاربری خود برای هر سریال به صورت جداگانه سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید. توجه داشته باشید که موقع ثبت سفارش، اطلاعات مهم مانند زبان مبدا و مقصد، ارسال فایل اصلیِ سریال، زمان تحویل و ... را به درستی انتخاب کنید تا بتوانید از خدمات ویژه ی ما بهره مند شوید.

زیرنویس انگلیسی سریال

تولید زیرنویس در ایران تایپیست

ثبت سفارش و ارسال فایل برای تولید زیرنویس انگلیسی سریال چگونه است؟

‌ثبت سفارش آنلاین برای تولید زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست بسیار ساده است. در اصل، ما ساده ترین راه ثبت سفارش را در سایت ایران تایپیست راه اندازی کرده ایم تا همه‌ی افراد با هر سطح اطلاعاتی بتوانند در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنند. زمانی که در مورد نرخ و هزینه ی تولید زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست اطلاع حاصل کردید، می توانید برای ثبت سفارش زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست اقدام کنید. برای این منظور باید وارد حساب کاربریتان شوید.

اگر حساب کاربری در سایت ایران تایپیست ندارید، در ابتدا باید برای ساخت آن اقدام کنید. دلیل لزومِ ساخت حساب کاربری در ایران تایپیست این است که به شما اجازه می دهد به راحتی سفارشات خود را مدیریت کنید. پس از ساخت حساب کاربری می توانید در پنل خود برای ثبت سفارش جدید زیرنویس اقدام کنید. شما می توانید پس از پیش پرداخت یا پرداخت اولیه سفارش تان منتظر فرا رسیدن deadline پروژه تولید زیرنویس سریال موردنظرتان باشد. در زمان تحویل سفارش، پرداخت نهایی را انجام خواهید داد و سپس می توانید فایل زیرنویس سریال مورد نظرتان را تحویل بگیرید. این یک روال ثابت و رایج در ایران تایپیست به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ی  تولید زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست می توانید به منوی «لیست خدمات» و یا «تولید زیرنویس» مراجعه کنید. در هر دو این منو ها، توضیحات لازم در مورد شرایط و نرخ تولید زیرنویس انگلیسی سریال در ایران تایپیست ارائه داده شده است. اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمد به راحتی می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح نمایید. تیم ایران تایپیست به صورت نامحدود یعنی در تایم اداری و غیر اداری از هشت صبح تا دوازده شب، آماده رسیدگی به درخواست شما مشتری گرامی است.

زیرنویس انگلیسی سریال

تولید زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسترجمه فایل صوتی یا تصویریتدوین ویدئودریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

خیر، کاملا رایگان انجام می شود.

تحویل فوری در ایران تایپیست به معنای تحویل یک سفارش 2 برابر سریعتر از حالت عادی است.

عواملی مانند تایم سریال، زبان سریال و زمان تحویل سریال بسیار مهم هستند. بنابراین به طور مستقیم در محاسبه هزینه نهایی در ایران تایپیست تاثیر گذار هستند.

به دلیل اینکه بیشتر از صد ها تولید کننده ی زیر نویس با ما همکاری می کنند.


نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1263 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس انگلیسی سریال سابتایتل انگلیسی سریال زیرنویس انگلیسی سفارش زیرنویس انگلیسی ساخت زیرنویس سریال انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :