دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس srt

نویسنده: زهرا خلف زاده زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/7/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 2766 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده که تحت عنوان زیرنویس های سافت ساب و هارد ساب شناخته می شوند، در ایران تایپیست انجام می پذیرد. ما این خدمات را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه برای شما مشتری گرامی انجام می دهیم. اگر به دنبال مرکزی معتبر با قیمت مناسب برای تولید یک الی n (منظور نامحدود بودن است) زیرنویس srt هستید، پیشنهاد می کنیم تا به ما در ایران تایپیست اعتماد کنید.

کلیه کسانی که تحت عنوان تولید کننده ی زیرنویس در مجموعه ایران تایپیست به صورت دورکاری مشغول به کار هستند، تجربه کافی در این زمینه دارند. به همین خاطر می توانند با نرم افزار های به روز و کاملا کاربردی سفارشات شما را در این زمینه به پایان برسانند. کیفیت بالا و خدمات 24 ساعته ما در 7 روز هفته مطلوب بسیاری از مشتریان، در سراسر ایران است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس srt چیست؟

اگر یک فایل مربوط به زیرنویس srt را با یک برنامه ی ساده مانند نوت پد باز کنید به ساختار شبیه تصویر زیر می رسید. در یک فایل زیرنویس اس آر تی اطلاعات مختلفی درج می شود. مثلا زمان شروع و پایان یک جمله در یک فیلم یا سریال و جمله‌ی ترجمه شده یا زبان اصلی مربوط به آن فیلم. درج زمان شروع و زمان پایان برای هر جمله داخل هر فایل اس آر تی، باعث می شود که الگوریتم پخش کننده ی سریال یا فیلم مورد نظر (مثل KMplayer)، به خوبی و به طور دقیق بداند که تا چه تایمی باید این زیر نویس را روی صفحه نشان دهد.

زیرنویس srt توسط افراد متخصص و تولید کنندگان زیرنویس به وجود می آید. برای این افراد، یکی از مهم ترین امور این است که زمان نمایش هر تکه از زیرنویس را جوری با فیلم یا سریال مورد نظر هماهنگ کنند که اصطلاحاً ما یک فایل زیرنویس کاملا هماهنگ به صورت چسبیده داشته باشیم. البته به کار بردن عبارت زیرنویس چسبیده بیشتر مخصوص زیرنویس های هاردساب است. زیرنویس های هاردساب به طور دائمی روی یک فایل ویدئویی از یک فیلم یا سریال می چسبند و دیگر جدا نمی شوند. با کمک این نوع زیرنویس ها، شما پس از دانلود فیلم یا سریال مورد نظرتان دیگر نیازی به سرچ و دانلود فایل زیرنویس اس آر تی نخواهید داشت.

تولید زیرنویس srt به شکل های مختلف توسط تولید کنندگان زیر نویس انجام می شود. برخی از آنها همانطور که اشاره شد با کمک ویرایشگر نوت پد کار می کنند. البته کار کردن با نوت پد چالش هایی را به همراه دارد و اجازه نمی دهد تا تولید کننده زیرنویس به طور دقیق متوجه شود که آیا زیرنویس با فیلم یا سریال مورد نظر دقیقا هماهنگ تولید شده است یا خیر. برخی از افراد هم از نرم افزار Subtitle Workshop استفاده می کنند.

در ایران تایپیست خدمات تولید و ترجمه زیرنویس srt به صورت آنلاین و کاملا نامحدود انجام می شود. تولید کنندگان زیرنویس در تیم ایران تایپیست به کلیه نرم افزار ها و برنامه های مخصوص تولید فایل زیرنویس اس آر تی مسلط هستند. به همین خاطر می توانند طبق شرایط ِمورد نظرتان برای تولید زیرنویس اس آر تی اقدام کنند.

زیرنویس srt

نمونه فایل زیرنویس

آیا زیرنویس srt و چسبیده مزیتی بر هم دارند؟

هر نوع فایل زیرنویس مزایا و معایب خاص خود را دارد. این ترجیح شماست که تعیین می کند زیرنویس srt بهتر است یا نوع زیرنویس چسبیده. همانطور که اشاره کردیم زیرنویس چسبیده روی فیلم یا سریال مورد نظر می چسبد. جدا کردن این نوع زیرنویس از روی فایل ِفیلم یا سریال تقریبا غیر ممکن است. زیرا زیرنویس جزئی از آن می شود. مانند مخلوط کردن شکر با شیر. قطعا بعد از مخلوط کردن شکر با شیر، شما نمی توانید آنها را مجددا از هم جدا کنید و مثل روز اول درآورید. به همین خاطر برخی افراد ترجیح می دهند فیلم یا سریال مورد نظرشان را به صورت زیرنویس چسبیده دانلود کنند. این کار به آنها کمک می کند تا دیگر بدون نیاز به جستجو برای فایل زیرنویس اس آر تی به راحتی به تماشای آنها بپردازند.

اما اگر ترجیح می دهید که زیرنویس srt داشته باشید، دستتان برای انتخاب نوع زیرنویس باز است. شما می توانید فایل زیرنویس اس آر تی خود را به هر زبانی که دوست دارید دانلود کرده و روی فیلم بگذارید تا برایتان نمایش داده شود. این مزیت بیشتر به درد کسانی می خورد که در پی تقویت زبان های خارجی هستند. همچنین کسانی که بیشتر عادت به دیدن فیلم با زیرنویس زبان اصلی فیلم ها دارند، ترجیح می دهند تا فایل زیرنویس اس آر تی مرتبط با آن فیلم را به زبان دلخواه شان دانلود کرده و در اختیار داشته باشند.

این دو مورد، از جمله رایج ترین و بدیهی ترین تفاوت میان زیرنویس srt و زیرنویس چسبیده هستند. اینکه شما کدام مورد را انتخاب کنید به ترجیح خودتان بستگی دارد. نوع فیلم یا سریال مورد نظر در انتخاب نوع فایل زیرنویس بی تاثیر نیست. مثلا زیرنویس مربوط به فیلم های آموزشی باید از نوع چسبیده باشند. اما برای زیرنویس مخصوص فیلم ها و سریال های سرگرم کننده بهتر است نوع فایل زیرنویس اس آر تی را انتخاب کنیم. زیرا مخاطبان این نوع از فیلم ها و سریال ها معمولا ترجیح می دهند که فایل زیرنویس زبان اصلی را دانلود کنند. شما (به عنوان تولید کننده محتوا) با این کار به آنها حق انتخاب می دهید.

شما می توانید در ایران تایپیست سفارش زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده را ثبت کنید. به هریک از این نوع زیرنویس ها به ترتیب سافت ساب و هارد ساب نیز گفته می شود.

زیرنویس srt

زیرنویس srt


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز تولید زیرنویس srt فیلم را قبول میکند؟

زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده در ایران تایپیست قابل تهیه و تولید است. در اصل شما باید برای تولید زیرنویس اس آر تی یا زیرنویس چسبیده در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید. سپس مراحل صدور فاکتور و پرداخت آنلاین را بگذرانید تا روال پیگیری و انجام سفارش شما آغاز شود.

ایران تایپیست یکی از بهترین و شناخته شده ترین مراکز تولید زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده در ایران به شمار می آید. در ایران تایپیست ارائه این خدمات به صورت مستقیم انجام می شود. در حقیقت ما خلاء وجود چنین خدماتی را به طور مستقیم و بی واسطه با مشتری احساس کرده ایم. تعداد بسیاری از دانشجویان، تولید کنندگان محتوا و کسانی که قصد شرکت در جشنواره های فیلم بین المللی را دارند، و ... نیاز به دریافت خدمات مشاوره و تهیه زیرنویس فیلم و سریال دارند.

امروزه بدون وجود زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده، عملاً نمی توانید فیلمی را مشاهده کنید. مگر اینکه صبر کنید تا فایل دوبله ی آن آماده شود. از آنجایی که دوبله فیلم و سریال روالی هزینه بر است و از طرفی دیگر بسیاری از مردم ترجیح می دهند یک فیلم را با زیرنویس مشاهده کنند تا دوبله، تهیه کردن ِزیرنویس برای آن بسیار مقرون به صرفه تر و عاقلانه تر است. اگر جزء گروه های نامبرده هستید، اگر به هر دلیلی به تهیه فایل زیرنویس اس آر تی یا زیرنویس چسبیده فیلم آموزشی/ یا غیر آموزشی خود نیاز دارید، فقط کافی است که به ایران تایپیست اعتماد کنید.

شما می توانید برای ثبت سفارش آنلاین زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده در سایت ما به صورت آنلاین اقدام کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سراغ «صفحه اصلی» سایت ما بروید. سپس روی دکمه ثبت سفارش که تقریبا ابتدای صفحه و در دسترس شما مشتری گرامی قرار دارد، کلیک کنید. مابقی روال ثبت سفارش و ساخت پروفایل کاربری در ایران تایپیست به صورت منسجم و اتوماتیک انجام خواهد شد.

زیرنویس srt

تولید زیرنویس چسبیده

هزینه تولید زیرنویس srt چقدر است؟

هزینه تولید زیرنویس srt به عوامل مختلفی وابسته است. اما در هر صورت برای تولید زیرنویس اس آر تی شما هزینه کمتری نسبت به دوبله فیلم خواهید پرداخت. شما می توانید یک مرتبه برای تولید زیرنویس اس آر تی یا زیرنویس چسبیده به هر زبانی که بخواهید در ایران تایپیست اقدام کنید و پس از آن بارها و بارها از این فایل زیرنویس استفاده کنید. به خصوص اگر تولید کننده محتوا باشید، این روال برای شما به شکلی ویژه کارایی خواهد داشت. زیرا یک فایل زیرنویس می تواند بارها و بارها توسط بسیاری از مخاطبان استفاده شود بنابراین نیازی به ویرایش یا بازتولید مجدد آن نیست.

در هر صورت اگر انجام زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده را به ایران تایپیست بسپارید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. ایران تایپیست برای ارائه خدمات ارزان و نامحدود تا همیشه در کنار شماست.  شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین و با پرداخت هزینه بسیار مقرون به صرفه برای انجام زیرنویس اس آر تی یا زیرنویس چسبیده برای فیلم های مختلف به صورت آنلاین از خدمات بی نظیر ما در ایران تایپیست بهره مند شوید.

شما می توانید با معرفی ایران تایپیست به دوستان خود از تخفیف ویژه از جانب ما بهره مند شوید. همچنین اگر حجم پروژه تان زیاد باشد می توانید درخواست قسط بندی سفارش خود را به کارشناسان ما اعلام کنید تا به آن رسیدگی کنند. به این صورت که برای انجام پرداخت آسان تر از جانب شما، باید با یکی از کارشناسان ما در ایران تایپیست تماس حاصل کنید.

راه های ارتباط با کارشناسان ما برای قسط بندی هزینه ی انجام زیرنویس srt یا زیرنویس چسبیده در انتهای صفحه اصلی سایتمان درج شده است. سپس درخواست خود را مبنی بر تقسیط پرداخت هزینه سفارش اعلام کنید. کارشناس مربوط پس از انجام بررسی های لازم، موعدهای پرداخت اقساط را خدمت شما اعلام خواهد کرد. سپس شما ملزم هستید تا در سررسید های از پیش اعلام شده، نسبت به پرداخت قسط هایتان اقدام کنید. ما کلیه خدمات خود را برای تمامی شرکت ها و سازمان ها و افراد به یک شکل و طبق یک چارچوب مشترک در نظر گرفته ایم.

زیرنویس srt

استفاده از زیرنویس srt

چگونه میتوان زیرنویس با فرمت srt را باز کرد؟

روش کار و بازکردن یک زیرنویس srt  چندان سخت نیست. معمولا برای کاهش حجم و اندازه یک یا مجموعه ای از زیرنویس های اس آر تی آنها را داخل یک فایل .zip یا .rar به شما تحویل می دهند. شما می توانید تمامی زیرنویس های موجود در این فایل ها با این فرمت را داخل سیستم کامپیوتری تان از حالت فشرده خارج کرده و استفاده کنید. برای خارج کردن فایل های اس آر تی از حالت فشرده باید تمامی آنها را انتخاب کرده و گزینه extract را در این برنامه ها انتخاب کنید. برای درک بهتر می توانید به تصویر بالا نگاهی بیندازید.

در صورتی که فایل زیرنویس srt به صورت مستقیم و بدون فشرده سازی در یک فایل زیپ به شما ارائه شد، فقط کافی است که آن را روی پلیری که در حال پخش فیلم مرتبط با آن است بکشید. برای این منظور در ابتدا باید فیلم یا سریال مورد نظرتان را داخل یک پلیر باز کنید. سپس فایل زیرنویس اس آر تی را از فولدر یا مکانی که قرار دارد با موس انتخاب کرده و به روش drag and drop – کشیدن و رها کردن – روی پلیر رها کنید. به طور خودکار زیرنویس به پلیر افزوده می شود.

راه دیگر که بسیار رسمی تر است، این است که در ابتدا فیلم یا سریال مورد نظرتان را با پلیر مورد نظر باز کنید. سپس گزینه subtitle و پس از آن load subtitle را انتخاب کنید. با انجام این کار می توانید فایل زیرنویس اس آر تی مربوط به آن فیلم یا سریال را روی پلیر باز کنید و از آن استفاده نمایید.

راه های استفاده از فایل زیرنویس srt متعدد است. انتخاب هریک از این راه ها بستگی به این دارد که شما با کدامیک راحت تر هستید. در هر صورت، اگر تولید و ترجمه فایل زیرنویس اس آر تی خود را به تیم ایران تایپیست بسپارید می توانید از خدمات ویژه، مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید.

زیرنویس srt

تولید زیرنویس فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیتدوین ویدئوتولید زیر نویس فیلم و سریال

سوالات متداول

سه معیار یعنی حجم پروژه، زمان انجام پروژه و زبانی که باید برای پیاده سازی و ترجمه مورد استفاده قرار می گیرد در تعیین هزینه نهایی زیرنویس اس تی آر، موثر می باشد.

شما می توانید لینک ِاین فیلم را برای ما ارسال کنید.

بله، برای کل فیلم ها با هر طولی (از نظر دقیقه) امکان تولید فایل زیرنویس srt در ایران تایپیست وجود دارد.

اولا بهره مندی از کیفیت بالا و دوما پرداخت هزینه ی بسیار کم و مقرون به صرفه.


نویسنده: زهرا خلف زاده زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/7/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2766 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس هاردساب تولید زیرنویس srt تولید زیرنویس اس آر تی تهیه زیرنویس srt سابتایتل srt

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :