شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زمان لازم برای انجام ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:55:34 بازدید: 416 امتیاز 0 از 0 نظر

معمولا مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیز مانند دیگر ترجمه های به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از مهمترین عواملی که سبب افزایش مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده می شوند، می توان به تعداد زیاد کلمات، موضوع متن، مبتدی بودن مترجم و ... اشاره کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

البته اگر شما به ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در مدت زمان کوتاه تری احتیاج داشته باشید، موسسه ایران تایپیست با استفاده از مترجمان مسلط و با تجربه خود می تواند سفارش را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد. اما هزینه ترجمه این سفارش ها حدود 2 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. هر چقدر تعداد صفحات متن مورد نظر بیشتر باشد قاعدتا مترجم به مدت زمان بیشتری برای ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیاز دارد. زیرا مترجم در ترجمه متن های ساده نیز مانند متن های تخصصی باید به نکات گرامری، روان بودن ترجمه و ... توجه کند.

به طور کلی مدت زمانی که برای ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیاز است بسیار کمتر از ترجمه متن های تخصصی و تخصصی ویژه است. در متن های تخصصی مترجم علاوه بر نکات گرامری، روان بودن متن ترجمه و ... باید به گونه ای متن را به انگلیسی ترجمه کند که کلمات تخصصی متن به افراد انگلیسی زبان منتقل شود و متن ترجمه برای آنها کاملا قابل درک باشد. اما این مشکلات در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده وجود ندارد و مترجم نسبتا کار کمتری را در ترجمه متن های ساده انجام می دهد بنابراین ترجمه اینگونه متن ها در مدت زمان کمتری توسط مترجمان انجام می شود. البته ناگفته نماند مدت زمان لازم برای ترجمه یک متن 500 صفحه ای ساده نسبت به یک متن 300 صفحه ای ساده بسیار بیشتر خواهد بود. نکته دیگری که می تواند سبب افزایش مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده شود، مبتدی بودن مترجمان می باشد. تمامی مترجمان ایران تایپیست افرادی با تجربه و مسلط می باشند و همین امر سبب می شود تا سفارش ها در مدت زمان مناسبی به دست مشتریان برسد.

زمان لازم برای انجام ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه متندوبله

سوالات متداول

بله، اگر هر دو متن تخصصی و ساده تعداد صفحات یکسانی داشته باشند؛ ترجمه متن ساده نسبت به ترجمه متن تخصصی کمتر است.

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده به میزان حرفه ای بودن مترجم، تعداد صفحات متن و ... بستگی دارد.

بله، تمامی مترجمان ایران تایپیست افرادی با تجربه و مسلط می باشند و همین امر سبب می شود تا بتوانند ترجمه متن ها را در مدت زمان کمتری انجام دهند.

زیرا در ترجمه فارسی به انگلیسی فوری زمان تحویل نصف میشود و به همین دلیل دستمزد مترجمان دو برابر خواهد شد.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:55:34 تعداد بازدید: 416 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی ساده فوری ترجمه فارسی به انگلیسی ساده یک روزه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده سریع سفارش آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی ساده مترجم حرفه ای ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :