شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:51:09 بازدید: 476 امتیاز 0 از 0 نظر

در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده را می توان در تمامی موسسه های ترجمه پیدا کرد. اما کیفیت این متن ها در موسسه های ترجمه یکسان نیستند. به نظر شما ترجمه فارسی به انگلیسی ساده باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه می خواهیم شما را با ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در موسسه ایران تایپیست آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده

منظور از ترجمه فارسی به انگلیسی ساده، ترجمه متن های ساده و فاقد از کلمات تخصصی می باشد. همانطور که گفته شد، ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در تمامی موسسه های ترجمه توسط مترجمان مبتدی و یا حرفه ای انجام می شود. اما کیفیت ترجمه در این گونه متن ها یکسان نمی باشند. مترجم باید در ترجمه متون ساده نیز به تمامی نکاتی که در ترجمه تخصصی اهمیت دارند، توجه کند. بنابراین تنها تفاوت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده با ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی این است که در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده کلمات تخصصی وجود ندارد. در ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده نیز مانند متون تخصصی باید به نکات گرامری، نگارشی، درک مطلب و روان بودن توجه بسیاری شود. همانطور که قبلا به آن اشاره شد، ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده می تواند توسط مترجمان مبتدی نیز انجام شود اما ممکن است در اینگونه ترجمه ها مشکلاتی مانند: عدم امانتداری، روان نبودن متن، مشکلات گرامری و ... به وجود بیاید. موسسه ایران تایپیست با مدیریت صحیح و داشتن مترجمان با تجربه به شما کمک می کند تا ترجمه فارسی به انگلیسی ساده و روانی داشته باشید.

ایران تایپیست ترجمه، مترجمان خود را کاملا تضمین می کند. زیرا این موسسه در هنگام استخدام سعی می کند تا مترجمان مسلط را برای همکاری با موسسه خود انتخاب کند. همین موضوع سبب شده است تا تمامی مترجمان ایران تایپیست در سطح کیفی بالایی قرار داشته باشند. ایران تایپیست با داشتن تعداد زیادی مترجم از سراسر ایران توانسته است که رضایت مشتریان را بدست بیاورد. امروزه بسیاری از افراد در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت می کند که همین امر باعث شده است که افراد به سختی یک موسسه با مترجمان با کیفیت را انتخاب کنند. در برخی از موسسه ها افراد برای سود بیشتر از برخی مترجمان مبتدی استفاده می کنند که این کار سبب می شود تا کیفیت ترجمه های این موسسه افت زیادی داشته باشد.

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در کمترین زمان ممکن

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن ساده

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نسبت به ترجمه های متن های تخصصی کمتر می باشد. زیرا ترجمه متن های ساده، آسان تر از ترجمه متون تخصصی می باشد.  تمامی هزینه ها در موسسه ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشند. به طور مثال در سال 1399 هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده به ازای هر صفحه 250 کلمه ای 6250 تومان می باشد. البته ناگفته نماند که ایران تایپیست برای مشتریان خود تخفیف های خوبی را نیز در نظر می گیرد. مثلا اگر صفحات متن شما بین 10 الی 24 صفحه باشد،3 درصد تخفیف و اگر 25 تا 49 صفحه باشد، 5 درصد تخفیف می دهد. حداکثر تخفیفی که این موسسه در سال 1399 برای مشتریان در نظر گرفته است؛ تخفیف 13 درصدی برای سفارش هایی است که صفحات آنها بیش از 500 می باشد. بنابراین اگر شما یک سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده 500 صفحه ای داشته باشید به ازای هر صفحه تنها 5437 تومان پرداخت خواهید کرد.

البته تمامی تیم ایران تایپیست تلاش می کند تا مشتریان از خدمات آنها راضی باشند. به همین منظور اگر مشتریان بخواهند می توانند سفارش ترجمه خود را به صورت فوری نیز ثبت کنند. در اینگونه سفارش ها هزینه دستمزد مترجم 2 برابر شده اما زمان تحویل سفارش نیز نصف خواهد شد. در سفارش های فوری نگران کیفیت متن ها نباشید زیرا ایران تایپیست از مترجمان مسلط و با تجربه استفاده خواهد کرد. البته ناگفته نماند که هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده حتی با افزایش قیمت نیز در سفارش ترجمه های فوری ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه، مقرون به صرفه می باشد. هزینه نهایی سفارش های ترجمه فارسی به انگلیس ساده در موسسه ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات تعیین می شوند. کارشناسان ایران تایپیست پس از سفارش مشتریان صورتحساب ترجمه را برای آنها در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان صادر می کند و مشتریان پس از دیدن صورتحساب می توانند تصمیم بگیرند که با ایران تایپیست همکاری داشته باشند و یا سفارش را لغو کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

ترجمه متون تخصصی و ساده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زمان لازم برای انجام ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

معمولا مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیز مانند دیگر ترجمه های به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از مهمترین عواملی که سبب افزایش مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده می شوند، می توان به تعداد زیاد کلمات، موضوع متن، مبتدی بودن مترجم و ... اشاره کرد. البته اگر شما به ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در مدت زمان کوتاه تری احتیاج داشته باشید، موسسه ایران تایپیست با استفاده از مترجمان مسلط و با تجربه خود می تواند سفارش را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد. اما هزینه این سفارش ها حدود 2 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. هر چقدر تعداد صفحات متن مورد نظر بیشتر باشد قاعدتا مترجم به مدت زمان بیشتری برای ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیاز دارد. زیرا مترجم در ترجمه متن های ساده نیز مانند متن های تخصصی باید به نکات گرامری، روان بودن ترجمه و ... توجه کند.

به طور کلی مدت زمانی که برای ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیاز است بسیار کمتر از ترجمه متن های تخصصی و تخصصی ویژه است. در متن های تخصصی مترجم علاوه بر نکات گرامری، روان بودن متن ترجمه و ... باید به گونه ای متن را به انگلیسی ترجمه کند که کلمات تخصصی متن به افراد انگلیسی زبان منتقل شود و متن ترجمه برای آنها کاملا قابل درک باشد. اما این مشکلات در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده وجود ندارد و مترجم نسبتا کار کمتری را در ترجمه متن های ساده انجام می دهد بنابراین ترجمه اینگونه متن ها در مدت زمان کمتری توسط مترجمان انجام می شود. البته ناگفته نماند مدت زمان لازم برای ترجمه یک متن 500 صفحه ای ساده نسبت به یک متن 300 صفحه ای ساده بسیار بیشتر خواهد بود. نکته دیگری که می تواند سبب افزایش مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی ساده شود، مبتدی بودن مترجمان می باشد. تمامی مترجمان ایران تایپیست افرادی با تجربه و مسلط می باشند و همین امر سبب می شود تا سفارش ها در مدت زمان مناسبی به دست مشتریان برسد.

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

ترجمه

در ترجمه فارسی به انگلیسی یک متن ساده به چه مواردی باید توجه کرد؟

در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نیز مانند ترجمه متون تخصصی باید به تمامی موارد ترجمه توجه شود. از مهمترین عواملی که مترجمان باید در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده به آنها توجه کنند، می توان به نکات دستوری و گرامری، ترجمه روان، درک مطلب متن، امانتداری متن ها و ... اشاره کرد. یکی از مهمترین نکاتی که به آن اشاره شد، امانتداری متن در ترجمه می باشد. زیرا اگر مترجمان این نکته رعایت نکنند، انگلیسی زبان هایی که متن را مطالعه خواهند کرد منظور نویسنده را به درستی درک نخواهند کرد. توصیه می شود متن های ساده را نیز برای ترجمه روان به مترجمان مسلط بسپارید زیرا مترجمان مسلط به زبان انگلیسی عمدتا در حفظ امانتداری متون   و درک مطلب متن ها عملکرد بهتری دارند. ایران تایپیست همیشه به مترجمان خود برای حفظ امانتداری متون در هنگام ترجمه تاکید بسیار زیادی می کند و اگر مترجمی خلاف قانون عمل کند و امانتداری را در متن رعایت نکند با او به صورت جدی برخورد خواهد شد.

موسسه ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مخصوص مترجم های با تجربه ای را از سراسر ایران استخدام می کند و همین امر سبب می شود تا در ترجمه متن های ساده و تخصصی کمتر به مشکل برخورد کند. البته ناگفته نماند در صورت به وجود آمدن مشکل ایران تایپیست به راحتی قادر به برطرف کردن مشکل می باشد. به طور مثال اگر یک مترجم به صورت ناگهانی مشکلی برایش پیش بیاید و نتواند سفارش را تمام کند ایران تایپیست با داشتن مترجمان زیاد قادر است تا یک مترجم توانای دیگر را در اختیار مشتری قرار دهد تا سفارش به بهترین شکل ممکن به اتمام برسد.  تمامی ترجمه های فارسی به انگلیسی توسط کارشناسان ایران تایپیست بررسی می شود بنابراین نگران هیچگونه غلط های املایی و دستور در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نباشید. 

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

مترجمان حرفه ای

چگونه می توانم به ایران تایپیست سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده بدهم؟

ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در ایران تایپیست بسیار آسان می باشد. اگر شما یک متن ساده فارسی دارید و می‌خواهید این متن را به انگلیسی ترجمه کنید، بهترین گزینه موسسه ایران تایپیست می باشد. زیرا هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در این موسسه بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای ثبت سفارش در این موسسه ابتدا شما باید در سایت ایران تایپیست عضو شوید. سپس کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می کنند. پس از ارسال فایل فارسی برای کارشناسان و قیمت گذاری سفارش شما می توانید همکاری را ادامه دهید یا درخواست لغو سفارش دهید. در صورت تمایل به همکاری، سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در پنل مترجمان قرار خواهد گرفت و با پذیرش آنها فایل شما در سریع ترین زمان ترجمه خواهد شد.

البته اگر سفارش شما یک سفارش فوری می باشد، بهتر است که این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید تا سفارش را به مترجمانی با تجربه و مسلط بسپارند.  هزینه دستمزد سفارش های فوری ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نسبت سفارش های معمولی بیشتر می باشد زیرا مترجمان باید در مدت زمان کمتری سفارش را ترجمه کنند. ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و پس از عضویت شما در سایت کارشناسان این مجموعه پاسخ شما را در پنل کاربری و ایمیل خواهند داد. شما همچنین برای ثبت سفارش می توانید از راهنما هایی موجود در سایت نیز استفاده کنید. تمامی مجموعه ایران تایپیست اعم از مدیریت، کارشناسان، مترجمان و ... به صورت 24 ساعته تلاش می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان عرضه کنند و رضایت مشتریان را که اولویت اول این موسسه می باشد، را بدست بیاورند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با ترجمه فارسی به انگلیسی ساده و همچنین مجموعه ایران تایپیست آشنا کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

ترجمه فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه متنتایپچاپ و نشر کتاب

سوالات متداول

بله، مترجمان ایران تایپیست سفارش ترجمه متن های ساده را نیز پذیرش می کنند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

هزینه ترجمه متن های عمومی در سال 1399 برای 1 صفحه 250 کلمه ای برابر 6250 تومان می باشد.

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده به میزان حرفه ای بودن مترجم، تعداد صفحات متن و ... بستگی دارد.

بله، تمامی مترجمان موسسه ایران تایپیست موظف هستند تا در ترجمه متن ها امانتدار باشند.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:51:09 تعداد بازدید: 476 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی متن ساده سایت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده ترجمه فارسی به انگلیسی ساده ارزان قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده فوری ترجمه فارسی به انگلیسی ساده یک روزه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :