شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش های بازنویسی

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 18:00:00 بازدید: 493 امتیاز 0 از 0 نظر

اساسی‌ترین مرحله‌ای که در بازنویسی وجود دارد، آشنایی به روش های بازنویسی است. عدم توجه به روش های بازنویسی و آشنایی با آنها می‌تواند شالوده بنیادین مقاله را برهم بزند. این مسئله مانند آن است که یک مهندس معمار نمی‌داند قرار است آجر را در کدام قسمت ساختمان قرار دهد؟ آیا همچنان به اهمیت روش ‌های بازنویسی ایمان نیاورده‌اید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تکنیک ها و روش های بازنویسی مقالات در ایران تایپیست

مهم‌ترین بخشی که در بازنویسی انواع متون به آن پرداخته می‌شود روش های بازنویسی است. به عبارتی می‌توان چنین ادعا نمود که روش های بازنویسی تمام آن چیزی است که خود بازنویسی را تشکیل می‌دهد. بدون وجود روش های بازنویسی، امر بازنویسی نیز وجود نخواهد داشت. اما روش های بازنویسی چیست؟ چرا باید به روش‌ها و تکنیک‌های بازنویسی پایبند بود؟ روش های بازنویسی عبارت است از تکنیک‌ها و اصولی که باعث می‌شود شخص بازنویسنده بتواند متن را به خوبی بازنویسی کند. این روش‌ها روی متن مبدا پیاده می‌شود و پس از طی فرآیندهای موجود متن مقصد پدید می‌آید. زمانی که بازنویسنده‌ای به روش‌ها آگاهی نداشته باشد، امر بازنویسی نیز مسیری ناآگاهانه در پیش خواهد داشت. از آنجایی که روش‌ها و تکنیک‌های بازنویسی بسیار است و هر مقاله‌ای روش خاص خود را میطلبد، بهتر است از موسسه‌هایی مانند ایران تایپیست برای این امر کمک بگیرید. این مجموعه به تمامی روش های بازنویسی و تکنیک‌های موجود در این زمینه آگاه است و می‌تواند کمک‌های بسیاری در حق مشتری‌ انجام دهد. اما نقطه قوت ایران تایپیست در به کارگیری روش های بازنویسی چیست؟ نقطه قوت این موسسه تیمی است که کماکان سعی می‌کند به روز باشد، نوین‌ترین تکنیک‌های بازنویسی را یاد بگیرد، در صدد بازنویسی‌های باکیفیت برآید و از هر روش برای بازنویسی مخصوص به خود بهره ببرد. در مواردی که شخص بازنویسنده از روش‌ها و تکنیک‌های غیر معمول برای بازنویسی متون خاص استفاده کند، عمل بازنویسی دچار شکست خواهد شد. از این جمله چنین درمیابیم که تنها آشنایی به اصول بازنویسی تنها شرط لازم برای موفقیت در بازنویسی نمی‌تواند باشد. چگونگی استفاده از آنها نیز بسیار مد نظر است. ما به شما این نوید را می‌دهیم که ایران تایپیست به انواع تکنیک‌های بازنویسی و چگونگی بهره‌مندی از آنها آگاه است و میتواند باکیفیت‌ترین متون بازنویسی‌شده در جهان را در اختیارتان قرار دهد.

روش های بازنویسی

متد بازنویسی

روش های بازنویسی برای تولید محتوای یونیک

تولید محتوا یونیک و بی‌نقص در ابتدا به فهم مقاله بستگی دارد. بهره‌مندی از روش ‌های بازنویسی مطمئن در مرحله‌های بعدی قرار دارد. اما چرا فهم و درک‌کردن کامل مقاله اهمیت بسیاری دارد؟ شما چنین فرض کنید که قرار است متنی را بخوانید، آن را فهم کنید و آن را به صورت کنفرانس در کلاس درس و یا همایشی خاص ارائه دهید. آیا بازگو کردن مطلبی که به آن اشراف کامل ندارید و در فهم آن لنگ می‌زنید امکان پذیر است؟ خیر. در بازنویسی مقاله‌های یونیک و خاص نیز چنین است. بازنویسنده در ابتدا باید به مطلب اشراف کامل داشته باشد، به نحوی که هیچ تک جمله‌ای وجود نداشته باشد که وی در فهم آن قاصر است. حتی عدم درک یک جمله و یا عبارت می‌تواند شالوده ذهن شخص بازنویسنده را برهم بریزد. با خواندن کامل مقاله مبدا و تفکر در جملات آن از ساده‌ترین راه‌ها برای فهم کامل مقاله است. اما پس از فهمیدن مقاله، روش‌های بازنویسی در چه مرحله‌ای از بازنویسی گنجانده می‌شود؟ پس از آنکه مقاله مبدا به درستی درک شد و نوع بازنویسی مورد بررسی قرار گرفت، نوبت به انتخاب بهترین روش بازنویسی می‌رسد. بهترین روش و یا روش های بازنویسی آن است که متناسب با نوع مقاله انتخاب شود. آیا بازنویسی مقالات یونیک و انتخاب بهترین روش بازنویسی بدون درک مقاله میسر بود؟ خیر. پس بهتر است این پنبه را از گوشتان بیرون بیاورید و در نگارش بازنویسی‌های یونیک اولین مرحله را، فهم کامل مقاله در نظر بگیرید. روش بازنویسی تنها معادله‌ای است که شما را در مسیر بازنویسی همراهی می‌کند تا از جاده آسفالت به مسیر خاکی کشیده نشوید! ایران تایپیست از سری مجموعه‌های نامی در نگارش مقاله‌های بازنویسی شده یونیک است. این موسسه از باهوش‌ترین و مجرب‌ترین بازنویسنده‌ها بهره می‌برد تا بتواند در ارائه مقاله‌های یونیک در مسیر پیشرفت علمی کشور سهیم باشد.

روش های بازنویسی

روش های بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

روش های بازنویسی تخصصی برای نوشتن پایان نامه بدون درصد مشابهت بالا

بدون شناخت روش های بازنویسی نمی‌توان در امر بازنویسی پایان‌نامه موفق بود. اگر شما نیز – مانند من نویسنده- یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هستید باید این سخن را آویزه گوشتان کنید! بازنویسی مقاله پایان نامه از سری مراحل آموزشی-تحصیلی است که هر دانشجویی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. بدون ارائه چنین مقاله‌ای، شخص دانشجو قادر به دریافت مدرک تحصیلی خود نخواهد بود. اما باید چنین اذعان داشت که تنها بازنویسی چندین مقاله و خواندن چند کتاب در مورد موضوع پایان نامه نمی‌تواند به نگارش مقاله‌ای موفق منجر شود. شاید وی بتواند با ارائه مقاله‌ای معمولی نمره قبولی را دریافت کند، اما نگارش مقاله‌ای که بتواند نمره‌ای بالا در کارنامه تحصیلی‌تان درج کند بسیار مهم‌تر است. اما چه رازی در پس نگارش پایان نامه های باکیفیت وجود دارد؟ مهم‌ترین رازی که می‌توان در نگارش پایان نامه های باکیفیت به آن اشاره کرد بهره‌مندی از روش‌های بازنویسی است. انتخاب بهترین روش بازنویسی دقیقا همان نقطه‌ای است که به نگارش پایان نامه جهتی درست می‌دهد. سردرگمی در چگونگی نگارش مقاله و عدم توجه به ترتیب موضوعات از مهلک‌ترین مواردی است که می‌تواند به شکست پایان نامه منجر شود. شخص دانشجو اگر خود به نگارش پایان نامه خود اقدام می‌کند باید:

  1. در یافتن کتب و منابع مرجع مهارت داشته باشد
  2. در فهم آنها مشکلی نداشته باشد
  3. بتواند تمامی منابع را به خوبی خلاصه‌برداری کند
  4. به روش های بازنویسی آگاه باشد تا بتواند بازنویسی مقاله را با توجه به خلاصه‌برداری‌ها پیش ببرد

اما از آنجایی که اغلب دانشجویان در زمینه نگارش و بازنویسی کم مهارت هستند، امکان نگارش مقاله‌های باکیفیت از سمت آنها تقریبا صفر است! اما با سپردن مقاله‌های پایان نامه به ایران تایپیست می‌توانید احتمال ارائه مقالات پایان نامه باکیفیت را به 100 درصد برسانید. ما همواره به عنوان بزرگ‌ترین حامی حوزه‌های علمی پشتتان خواهیم بود.

روش های بازنویسی

روش های بازنویسی

روش های مورد استفاده برای بازنویسی سایت چیست؟

روش های بازنویسی سایت و تکنیک‌هایی که برای چنین مقالاتی مورد استفاده قرار میگیرد با سایر بازنویسی‌ها تفاوت دارد. اولین تفاوتی که می‌توان برای چنین بازنویسی‌هایی برشمرد استفاده از اصول سئو است. زمانی که بازنویسنده مجبور باشد از تکنیک‌ها و اصول سئو در مسیر بازنویسی بهره ببرد به ناچار مجبور است مسیری متفاوت‌تری را برگزیند. این اجبار خفیف همان نقطه‌ای است که روش‌های بازنویسی سایت را با سایر بازنویسی‌ها جدا می‌کند. اما چه تفاوتی بین مقاله سئو شده با سایر مقالات وجود دارد؟ چرا نمی‌توان مقالات سئو نشده را در سایت قرار داد؟ برای جواب به این سوال باید سوالی دیگر مطرح کنیم. چرا باید در سایت مقاله قرار دهیم؟ هدف از بارگذاری مقاله در سایت چیست؟ تنها هدف بارگذاری مقاله در سایت دست یافتن به بالاترین نمره‌های گوگل است. یعنی هر شخصی حقیقی و یا حقوقی که اقدام به طراحی و راه‌اندازی سایت می‌کند تنها یک هدف دارد و آن نیز کسب نمره گوگل است تا بتواند در مسیر شغلی‌اش به رشد و پیشرفت دست پیدا کند. اما دستیابی به نمره گوگل بدون بهره‌مندی از مقالات سئو‌شده ممکن نیست. چرا که تنها مقالات سئو‌شده می‌توانند موتور جستجو گوگل را گول بزنند و سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهند. مقالات سئو‌شده عبارت است از مقالاتی که در آنها به تکنیک‌های سئو توجهی ویژه می‌شود. اصلی‌ترین تکنیک‌ نگارشی در آماده‌‌سازی مقالات سئو شده، آشنایی با کلمات کلیدی است. کلماتی که شما در حین جستجو در نوار سرچ گوگل تایپ می‌کنید! ایران تایپیست با بهره‌گیری از برنامه‌های کاربردی و بازنویسنده‌های مجرب قادر است در یافتن کلمات کلیدی اصلی و فرعی مناسب بسیار موفق عمل کند. چرا که تنها جایگذاری کلمات کلیدی در لا به لای متن نمی‌تواند به نگارش مقاله سئو شده منجر شود. انتخاب کلمات کلیدی مناسب اولین شرط پیروزی در دنیای دیجیتال و بازار رقابت‌های دیجیتالی است.

روش های بازنویسی

سفارش بازنویسی

آیا روش های بازنویسی مورد استفاده در ایران تایپیست تضمین میشوند؟

روش های بازنویسی بسیاری برای آماده‌سازی انواع مقالات وجود دارد، اما آیا میتوان از تک تک آنها بدون توجه به نوع بازنویسی بهره برد؟ خیر. شاید شما نیز یکی از افرادی باشید که با انواع روش های بازنویسی آشنایی دارید. در حالت کلی روش های بازنویسی عبارت است از تکنیک‌هایی که برای بازنویسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از افراد چنین می‌پندارند که آگاهی‌داشتن به روش های بازنویسی می‌تواند به بازنویسی موفق بیانجامد. این اصل تا حدی درست است اما از منظری دیگر قدری غلط است! برای مثال بازنویسنده بی‌تجربه‌ای را فرض کنید که به انواع تکنیک‌های بازنویسی آگاهی دارد، اما نمی‌داند قرار است از چه روشی برای بازنویسی متن سئو‌شده بهره ببرد. اگر از روشی بازنویسی متون کهن برای بازنویسی متون سئو‌شده بهره ببرد، مقاله قادر خواهد بود در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟ جواب قطعا منفی است. با توجه به چنین قانونی درمیابیم که تنها آشنایی به روش های بازنویسی و آگاهی داشتن به انواع آنها نمی‌تواند تنها شرط لازم باشد. شخص بازنویسنده، مانند بازنویسنده‌های ایران تایپیست باید بتواند با انواع بازنویسی‌ها و انواع تکنیک‌های بازنویسی دست و پنجه نرم کند تا به نتیجه دلخواهش دست پیدا کند. ما به شما این نوید را می‌دهیم که تمامی روش‌هایی که در ایران تایپیست برای بازنویسی انواع مقالات مورد استفاده قرار میگیرد 100% تضمینی است. چرا که بازنویسنده‌های این مجموعه از روش‌های مخصوص به خود برای بازنویسی مقاله مورد نظر بهره می‌برد. چرا که به خوبی می‌دانیم استفاده از روش‌های غیر منقول و یا نامربوط مانند این است که بخواهید یک پیچ تک سو را با یک پیچ گوشتی چهارسو باز کنید! ایران تایپیست تنها رمز موفقیت را در استفاده از روش های بازنویسی نوین و کارآمد می‌داند و این اصل را در تمامی پروژه‌های بازنویسی پیاده می‌کند. به این منظور که فرقی ندارد شما چه نوع مقاله‌ای سفارش می‌دهید!

روش های بازنویسی

تکنیک بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتهیه پاورپوینتدیتا اینتری

سوالات متداول

بله مجموعه ایران تایپیست از اصولی‌ترین و بروزترین روش های بازنویسی برای بازنویسی انواع مقالات بهره می‌برد. این روش‌ها مطابق با اصول جهانی هستند.

هزینه بازنویسی انواع مقالات یونیک در ایران تایپیست هیچ فرقی با سایر مقالات ندارد. چرا که تمامی مقالات بازنویسی‌شده در این موسسه یونیک و خاص هستند.

مدت زمانی که برای بازنویسی مقاله در نظر گرفته می شود تقریبی است. یعنی ممکن است مقاله زودتر و یا دیرتر از موعد مقرر به مشتری تحویل داده شود.

این مجموعه از نوین‌ترین روش های بازنویسی بهره می برد و همچنان سعی دارد که از بروزترین آنها بهره ببرد. چنین امری روش های بازنویسی مورد استفاده توسط این مجموعه را تضمین می‌کند.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 493 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: متد بازنویسی تکنیک بازنویسی روش بازنویسی اصول بازنویسی شیوه های بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :