جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی کتاب انگلیسی چگونه است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 22:00:00 بازدید: 1532 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی انگلیسی نیز مانند فارسی ترتیب بندی های خاص خود را دارد. به این صورت که اگر شما کتابی را به زبان انگلیسی به رشته نگارش درآورده اید؛ می بایست اصول استاندارد رفرنس نویسی انگلیسی مربوط به یک کتاب را در آن پیاده کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به همین ترتیب برای مقالات و پایان نامه های انگلیسی نیز می بایست اصول مربوط به هر یک از آن ها را در تألیفات یا ترجمه های خود پیاده سازی کنید. برای رفرنس نویسی کتاب های انگلیسی نیز به خاطر داشته باشید که برای نوشتن بخش منابع کتاب ترجمه ای یا تألیفی خود بهتر است طبق ترتیب بندی زیر عمل کنید:

ابتدا نام نویسنده باید درج شود که ابتدا نام خانوادگی و سپس نام کوچک آن به ترتیب می آید. سپس عنوان کتاب و شماره چاپ کتاب مورد نظر می آید که هر یک از آن ها را با علامت «.» از همدیگر تفکیک می دهند. سپس شهر چاپ کتاب می آید که پس از آن علامت «:» درج می شود و پس از آن ناشر با علامت «؛» و در آخر سال چاپ کتاب درج می گردد.

توجه داشته باشید که برای رفرنس نویسی انگلیسی همیشه اولین حرف از هر کلمه با حروف بزرگ شروع می شود و مابقی حروف به صورت حروف کوچک می باشند. برای ارجاع دهی درون متنی نیز مانند رفرنس نویسی فارسی داخل پرانتز نام خانوادگی نویسنده به همراه سال چاپ و شماره صفحه استفاده شده از آن به وسیله علامت های مشخص از همدیگر جدا شده و هر یک داخل پرانتز در برابر منبع استفاده شده به صورت مستقیم و غیر مستقیم درج می شود.

در هر صورت اگر شما بخواهید کتاب خود را که به زبان انگلیسی آن را به تألیف درآورده اید؛ آماده چاپ نهایی کنید؛ بهتر است اصول رفرنس نویسی انگلیسی آن را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه سررشته دارند و می توانند نیاز شما را به خوبی پاسخ دهند. موسسه ایران تایپیست در این زمینه یکی از بهترین هاست.

رفرنس نویسی کتاب انگلیسی چگونه است؟

رفرنس نویسی کتاب انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیتحلیل آماریخدمات مقالهبازنویسی

سوالات متداول

اصول و ترتیب بندی رفرنس نویسی هر یک از زبان ها شبیه به همدیگر می باشد. با این توضیح که در رفرنس نویسی کتاب های انگلیسی می بایست نکات ریزی را علاوه بر آن در نظر داشت. 

برای این منظور شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدامات لازم را در موسسه ایران تایپیست صورت بخشید. 

بله؛ تجربه و تخصص بالای متخصصین موجود در ایران تایپیست در این زمینه نسبت به سایر مراکز دیگر حسابی می چربد. 

هلدینگ ایران تایپیست با خدمات شایان توجه خود یکی از بهترین موسسه ها در زمینه رفرنس نویسی کتاب های انگلیسی به شمار می آید. 


نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 1532 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی انگلیسی کتاب رفرنس نویسی انگلیسی کتب رفرنس نویسی کتاب انگلیسی رفرنس دهی کتاب انگلیسی ارجاع دهی کتاب انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :