جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی فارسی

نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/11/5 ساعت 12:00:00 بازدید: 919 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی فارسی به منظور پیشگیری از سرقت های ادبی انجام می شود. این رفرنس نویسی نیز مانند رفرنس نویسی منابع خارجی برای تقدیر از صاحبان اثر هایی است که محققان و دانشجویان از آنها برای تکمیل نوشته های خود استفاده می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی فارسی با سیستم عددی

رفرنس نویسی فارسی را می توان با سبک های مختلف عددی، نویسنده و تاریخ انتشار، نشانه گذاری و ... تقسیم بندی کرد. این سبک ها برای ارجاع دهی منابع درون متنی می باشد. ارجاع دهی درون متنی سبب ایجاد تفاوت بین روش های ارجاع دهی می باشد. این سبک ها برای موضوع های مختلف، متفاوت می باشد. به طور مثال اگر شما مقاله رشته های علوم پزشکی دارید برای رفرنس نویسی فارسی آنها عمدتا از روش ونکوور که از سبک عددی پیروی می کند استفاده می کنند. اما مقالات مرتبط با رشته های علوم انسانی به ویژه مطالعات اجتماعی که عمدتا از روش شیکاگو استفاده می کنند، از سبک نویسنده و تاریخ انتشار کمک می گیرند. روش های رفرنس نویسی فارسی که عمدتا از سبک عددی استفاده می کنند عبارتند از: روش های ونکوور، IEEE، AMA، NLM، AAA، ABNT و ...

اگر شما به خوبی با روش های ارجاع دهی فارسی آشنا نمی باشید، بهتر است که اقدام به انجام رفرنس نویسی نکنید زیرا این کار سبب کاهش کیفیت ارجاع دهی نوشته خواهد شد. توصیه می شود که اگر به این روش ها مسلط نمی باشید از افراد با تجربه کمک بگیرید. هلدینگ ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین رفرنس نویسی برای منابع فارسی و انگلیسی توانسته است که پژوهشگران حرفه ای و با تجربه ای را از سراسر ایران استخدام کند. این موسسه رفرنس نویسی فارسی را با روش های مختلف ارجاع دهی مانند:  Turabian، SIST02، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، Chicago، APA و ... به مشتریان خود ارائه می دهد. برای اجرای رفرنس نویسی فارسی با این روش ها می توان به دو صورت عمل کرد. روش اول ارجاع دهی دستی می باشد. این روش به دلیل زمان بر بودن ارجاع دهی روش مناسبی نمی باشد. روش دوم روش اتوماتیک است که ایران تایپیست با کمک نرم افزار های حرفه ای مانند: Zotero، EndNote، Word، Mendeley و ... این روش را اجرا می کند.

رفرنس نویسی فارسی

رفرنس نویسی فارسی در ایران تایپیست

چگونگی رفرنس نویسی فارسی برای مجلات

همانطور که گفته شد، رفرنس نویسی فارسی روش های مختلفی دارد که ترتیب ارجاع دهی هریک از این روش ها بر اساس منابع مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. مجلات برای اثر های خود روش رفرنس نویسی جداگانه ای دارند بنابراین محققان قبل از ارسال اثر خود به مجله مورد نظر ابتدا بهتر است که از روش مورد پذیرش مجله اطمینان حاصل کنند. ارجاع دهی منابع فارسی و انگلیسی معمولا با استفاده از فاکتور های مختلف مانند: نام نویسندگان، تاریخ انتشار، محل انتشار، نام انتشار، عنوان اثر، تعداد صفحات، لینک های دسترسی و ... انجام می شود. این فاکتور ها می تواند در روش های گوناگون تغییر کند و یا گاهی اوقات تنها از برخی فاکتور ها استفاده شود. لینک های دسترسی برای اسناد و مدارک الکترونیکی استفاده می شود. کلماتی مانند « و همکاران» و «et. al.» زمانی در ارجاع ‌دهی ها استفاده می شوند که اثر ها نویسندگان زیادی داشته باشند. تعداد نویسندگان زیاد در روش های مختلف، یکسان نمی باشد. به طور مثال در روش ونکوور این کلمات برای اثر هایی که بیش از 6 نویسنده دارند، استفاده می شود اما در برخی از روش های دیگر برای اثر هایی که بیش از 3 نویسنده دارند، پژوهشگر از کلمات « و همکاران» و «et. al.»  استفاده می کند.

پژوهشگران ایران تایپیست کاملا با نکات ارجاع دهی نوشته ها در مجلات مختلف آشنا می باشند و به راحتی رفرنس نویسی فارسی را در کوتاه ترین زمان ممکن برای نوشته های شما انجام خواهند داد. کیفیت ارجاع دهی در موسسه ایران تایپیست اهمیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل کارشناسان و پژوهشگران این موسسه به صورت 24 ساعته تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند. ایران تایپیست کیفیت تمامی خدمات خود را تضمین می کند. زیرا هدف اصلی این موسسه به دست آوردن رضایت مشتریان خود می باشد.

رفرنس نویسی فارسی

ارجاع دهی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی فارسی کتاب فوری

رفرنس نویسی فارسی به صورت فوری و آنلاین نیز از دیگر خدمات ایران تایپیست می باشند که توسط بهترین پژوهشگران این موسسه انجام می شوند. پژوهشگران در اینگونه سفارش ها، رفرنس نویسی فارسی را بسیار سریعتر از سفارش های معمولی به مشتریان ارائه می دهند. سفارش های فوری رفرنس نویسی فارسی به دانشجویان و یا محققانی که می خواهند در مدت زمان کوتاه اثر های خود را به مرحله چاپ و انتشار برسانند، کمک می کند. ناگفته نماند کیفیت رفرنس نویسی فارسی در سفارش های فوری نیز مانند دیگر سفارش های ایران تایپیست توسط کارشناسان با تجربه این موسسه مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر کارشناسان ایران تایپیست تشخیص دهند که فایل مورد نظر از کیفیت استاندارد برخوردار نمی باشد، فایل برای مشتریان ارسال نخواهد شد. پژوهشگران موظف هستند تا فایل را مجدد اصلاح کنند تا کیفیت فایل رفرنس نویسی شده استاندارد شود. مشتریان در سفارش های فوری و معمولی می توانند از طریق وب سایت ایران تایپیست با پژوهشگران خود ارتباط برقرار کنند.

ایران تایپیست علاوه بر این سفارش ها رفرنس نویسی فارسی را به صورت آنلاین نیز انجام می دهد. در سفارش های آنلاین مشتریان علاوه بر وب سایت می توانند از شبکه های اجتماعی نیز برای ارتباط با پژوهشگران استفاده کنند. رفرنس نویسی کتاب اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا کتاب ها معمولا دارای اعتبار بیشتری نسبت به سایر منابع می باشند. بنابراین ناشران با دقت بیشتری رفرنس نویسی فارسی را در کتاب ها بررسی می کنند. توصیه می شود که این کار به موسسه های ارجاع دهی که خدمات با کیفیت ارائه می کنند، بسپارید. ایران تایپیست در سالهای اخیر با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است که به یکی از هلدینگ های موفق در زمینه رفرنس نویسی فارسی کشور تبدیل شود. مشتریان می توانند با دریافت نمونه کار های قبلی رفرنس نویسی این موسسه از کیفیت خدمات ایران تایپیست اطمینان پیدا کنند.

رفرنس نویسی فارسی

رفرنس نویسی

آیا صدور فاکتور برای رفرنس نویسی فارسی هزینه دارد؟

یکی از سوالات پرتکرار در سفارش های رفرنس نویسی فارسی، هزینه دریافت پیش فاکتور می باشد. درباره این موضوع می توانیم بگوییم که هلدینگ ایران تایپیست برای صادر کردن پیش فاکتور سفارش های رفرنس نویسی فارسی هیچگونه هزینه ای از مشتریان دریافت نخواهد کرد و این کار به صورت کاملا رایگان توسط کارشناسان ایران تایپیست انجام می شود. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست و برقراری ارتباط با کارشناسان این موسسه از مشاوره های تخصصی رایگان آنها نیز بهره مند شوند. توصیه می شود که از مشاوره های رایگان آنها استفاده کنید زیرا تجربه بالایی کارشناسان ایران تایپیست سبب می شود تا انتخاب های بهتری در هنگام سفارش داشته باشید. مشتریان برای ثبت درخواست سفارش رفرنس نویسی می توانند به سایت ایران تایپیست مراجعه کنند و با عضویت در این موسسه درخواست خود را در کمتر از 5 دقیقه ثبت کنند.

کارشناسان این تایپیست بعد از ثبت درخواست مشتریان با آنها تماس می گیرند و مشتریان را با چگونگی ثبت نهایی سفارش آشنا خواهند کرد.  البته مشتریان بر اساس قیمت های خدمات موجود در ایران تایپیست نیز می توانند هزینه سفارش خود را تخمین بزنند. اما برای اطلاع دقیق از هزینه سفارش خود آنها می توانند به صورت جداگانه با کارشناسان ارتباط برقرار کنند. کارشناسان با بررسی دقیق تمامی فاکتور های موثر در هزینه سفارش ها پیش فاکتور را برای مشتریان صادر می کنند. مشتریان با دادن سفارش های کوتاه می توانند هم از هزینه های ایران تایپیست و هم از کیفیت سفارش رفرنس نویسی فارسی اطلاع پیدا کنند. سطح کیفی پژوهشگران ایران تایپیست آنقدر بالا می باشد که مشتریان می تواند با هر روش و نرم افزار رفرنس نویسی آنها را به چالش دعوت کنند. پژوهشگران این موسسه توانسته اند که از آزمون های دشوار رفرنس نویسی ایران تایپیست سربلند بیرون بیایند. برای اطلاعات بیشتری می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.

رفرنس نویسی فارسی

رفرنس نویسی با سبک های مختلف

رفرنس نویسی فارسی با سیستم نشانه گذاری چگونه است؟

رفرنس نویسی فارسی با سبک نشانه گذاری نیز قابل اجرا می باشد. سبک نشانه گذاری به منظور ارجاع دهی درون متنی می باشد. به عبارت ساده تر مخاطبان با استفاده از نشانه ها مشخصات منابع اصلی را پیدا کنند. پژوهشگر برای راحتی کار مخاطبان، به مشخصات کامل منبع اصلی در پاورقی کتاب اشاره می کند. از روش های محبوب که از نشانه گذاری برای رفرنس نویسی فارسی استفاده می کنند، می توان به شیکاگو، OSCOLA، Turabian، ACS و ... اشاره کرد. هزینه سفارش های رفرنس نویسی فارسی به فاکتور های گوناگونی وابسته می باشد. مهمترین فاکتور های هزینه رفرنس نویسی فارسی عبارتند از:

  1. روش ارجاع دهی
  2. تعداد منابع
  3. نوع منابع ارجاع دهی (پایان نامه، کتاب، مقالات، اسناد الکترونیک و ...)
  4. نرم افزار ارجاع دهی مورد استفاده
  5. مدت زمان تحویل سفارش
  6. سایر موارد

هر چقدر که کار پژوهشگران برای رفرنس نویسی فارسی دشوارتر باشد، هزینه ارجاع دهی نیز بیشتر خواهد بود. به طور مثال در سفارش های فوری و آنلاین که پژوهشگران رفرنس نویسی را در مدت زمان کوتاه تری به مشتریان تحویل می دهند؛ هزینه سفارش نیز بیشتر خواهد بود. ایران تایپیست هزینه خدمات خود را بسیار مقرون به صرفه تر از سایر موسسه های ارجاع دهی ارائه می کند. زیرا این موسسه با سیاستگذاری های صحیح و برنامه ریزی های جدید توانسته است که از افزایش بی دلیل هزینه خدمات خود جلوگیری کند. هزینه ارجاع دهی با روش های رفرنس نویسی نیز با یکدیگر یکسان نمی باشند زیرا هزینه این روش ها براساس میزان دشواری آنها محاسبه می شوند. به طور مثال روش های عددی آسان تر از روش های نشانه گذاری و نویسنده به همراه تاریخ انتشار می باشد. همین امر سبب هزینه کمتر آنها می شود. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات هلدینگ ایران تایپیست به ویژه رفرنس نویسی فارسی آشنا کند.

رفرنس نویسی فارسی

رفرنس نویسی بر اساس نشانه گذاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیرفرنس نویسیتحلیل آماریتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

روش های رفرنس نویسی گوناگونی از سبک عددی پیروی می کنند که از مهمترین آنها می توان به روش های ونکوور، IEEE، AMA، NLM، AAA، ABNT و ... اشاره کرد.

ایران تایپیست از نرم افزار های گوناگونی برای انجام ارجاع دهی مانند: Zotero، EndNote، Word، Mendeley و ... کمک می گیرد.

خیر، روش های رفرنس نویسی در دانشگاه های مختلف، تفاوت دارند. به همین دلیل توصیه می شود که دانشجویان ابتدا از روش رفرنس نویسی مورد تایید دانشگاه مورد نظر اطمینان پیدا کنند.

بله، ایران تایپیست کیفیت تمامی فایل های رفرنس نویسی شده در این موسسه را کاملا تضمین می کند. این موسسه توانسته است که بهترین پژوهشگران ایران را استخدام کند.


نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/11/5 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 919 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس دهی فارسی منبع نویسی فارسی منابع نویسی فارسی رفرنس نویسی به زبان فارسی ارجاع دهی فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :