یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

دریافت نمونه بازنویسی رایگان

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 607 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر به تازگی با حوزه بازنویسی آشنا شده‌اید می‌توانید با درخواست نمونه بازنویسی رایگان از نحوه انجام پروژه‌های بازنویسی اطلاع یابید. امروز بازنویسی حوزه‌های مختلفی را در بر میگیرد و تنها به بازنویسی کتاب و امثال آن ختم نمی‌شود. از سری حوزه‌های جدید بازنویسی می‌توان به بازنویسی نسخه‌های پزشکی و سوالات آزمون اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر در مورد نحوه دریافت نمونه بازنویسی رایگان پرداخته می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

امکان درخواست نمونه بازنویسی رایگان برای چه زبانهایی وجود دارد؟

امروزه بازنویسی حوزه‌های مختلفی را دربرمیگیرد. از این حوزه‌ها می‌توان به بازنویسی در زبان‌های خارجی اشاره نمود. با دریافت نمونه بازنویسی رایگان می‌توانید از نحوه انجام چنین بازنویسی‌هایی توسط ایران تایپیست آشنایی پیدا کنید. بازنویسی انواع مقاله در زبان‌های دیگر قدری سخت است. چرا که شخص بازنویسنده باید با به زبان مبدا و مقصد تسلط کامل داشته باشد. علاوه بر تسلط بر معنی کلمات، تسلط به ساختار نحوی و گرامری زبان مبدا نیز از شروط اصلی بازنویسی مقاله‌های باکیفیت است.

از این رو شخصی که اقدام به بازنویسی انواع مقاله در زبان‌های دیگر مانند زبان انگلیسی می‌کند باید دانش کافی هم در مورد بازنویسی و هم در مورد زبان خارجی مورد نظر داشته باشد. امروزه با پیشرفت دنیای تجارت دیجیتال و تغییر مرزهای علم، بازنویسی‌ها در زبان‌های مختلفی نگارش میشود. از سری بازنویسی‌هایی که در زبان‌های مختلف نگارش می‌شود می‌توان به بازنویسی مقالات انگلیسی، آذربایجانی، فرانسوی، آلمانی، ترکی استانبولی و ... اشاره کرد.

نگارش چنین مقالاتی اغلب برای افرادی که در زمینه‌های علمی فعالیت دارند بسیار مهم است. چرا که نگارش مقالات مختلف در زبان‌های مختلف نمره‌های مثبتی برای افراد اهل علم دارد. از دیگر کاربردهای بازنویسی مقاله در زبان‌های دیگر مربوط به سایت‌های فروشگاهی است. سایت‌هایی که با شرکت‌ها و سازمان‌های خارجی تعامل دائمی دارند باید خدمات خود را به زبان‌های مختلف در سایت قرار دهند. چنین امری می‌تواند یک سکوی پرتاب برای پیشرفت سریع سایتتان فروشگاهی‌تان باشد. البته نگارش مقالات باکیفیت در زبان‌های خارجی نیازمند مهارت بالا است. علاوه بر مهارت تجربه بازنویسی نیز بسیار دخیل است.

در ایران تایپیست بازنویسنده‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارند. یکی از این حوزه‌ها بازنویسی مقاله در زبان‌های خارجی متنوع است. برای آنکه بتوانید با نحوه بازنویسی چنین مقالاتی توسط ایران تایپیست آشنا شوید می‌توانید به دریافت نسخه بازنویسی رایگان اقدام کنید. ارسال نمونه بازنویسی رایگان در زبان‌های مختلف امکان پذیر است.

دریافت نمونه بازنویسی رایگان

ارسال نمونه بازنویسی

تا چه تعداد میتوان نمونه بازنویسی رایگان دریافت کرد؟

یکی از مهمترین خدماتی که ایران تایپیست در اختیار مشتری قرار می دهد ارسال نمونه بازنویسی رایگان است. ارسال نسخه بازنویسی رایگان نسبت به درخواست مشتری صورت میگیرد. به این منظور که مشتری شخصا باید به دریافت نمونه بازنویسی رایگان اقدام کند. در غیر این صورت مراحل ثبت سفارش طبق روال عادی طی می‌شود. همچنین ارسال نسخه بازنویسی رایگان طبق موضوع درخواستی کاربر صورت میگیرد.

یعنی شما باید موضوع و نوع بازنویسی مورد نظرتان را اعلام کنید. پس از بررسی‌ نمونه بازنویسی رایگان در اسرع وقت برایتان ارسال خواهد شد. درخواست نمونه بازنویسی رایگان می‌تواند در زمینه‌های مختلف باشد. برای مثال نسخه بازنویسی رایگان را می‌توان در زمینه بازنویسی محتوا علمی، ادبی، شعر، سئو شده، تخصصی و پایان نامه دریافت کرد. البته ارسال نمونه بازنویسی رایگان محدودیت‌های خاص خود را دارد. به این معنی که ایران تایپیست می‌تواند تعداد مشخصی از نمونه بازنویسی رایگان را در اختیار مشتری قرار دهد.

تعداد ارسال نمونه بازنویسی رایگان به نوع سفارش مشتری بستگی دارد. برای مثال اگر سفارش مشتری پایان نامه باشد، ممکن است تنها بخشی از یک پایان نامه بازنویسی شده در اختیار وی قرار بگیرد. اما در ارسال نمونه بازنویسی نسخه های پزشکی تعداد نمونه‌های ارسالی از یک عدد بیشتر خواهد بود. در درخواست نسخه بازنویسی رایگان مشخصات نمونه مورد نظرتان را با جزئیات کامل شرح دهید. در چنین شرایطی کارشناس مربوطه به راحتی می‌تواند نمونه مورد نظرتان را ارسال کند. چنانچه دریافت نمونه بازنویسی از حد مجاز بیشتر باشد، برای هر نمونه هزینه دریافت خواهد شد.

ایران تایپیست از اولین مراکزی است که ایده ارسال نمونه بازنویسی رایگان را پیاده کرده است. با ارسال نمونه بازنویسی رایگان می‌توان خیال مشتری را از بابت نحوه نگارش محتوا راحت کرد. از آنجایی که فعالیت ایران تایپیست تنها به یک حوزه ختم نمی‌شود، قادر خواهد بود انواع نسخه بازنویسی رایگان برایتان ارسال کند.

دریافت نمونه بازنویسی رایگان

 ارسال نمونه بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نمونه بازنویسی رایگان نسخه های پزشکی

در نگاه اول خواندن و بازنویسی نسخه‌های پزشکی سخت است. اما با تمرین و تکرار می‌توان در زمینه بازنویسی نسخه‌های پزشکی نیز موفق بود. خواندن نسخه‌های پزشکی تنها یک راه دارد و آن نیز بازنویسی آنها به زبان فارسی است. با بازنویسی نسخه‌های پزشکی متعدد به زبان فارسی می‌توان در خواندن نسخه‌های پزشکی پیشرفت کرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که خواندن نسخه‌های پزشکی تنها در حین آموزش نیازمند بازنویسی است.

این به این معنی است که پس از آشنایی با نحوه نگارش دارو ها در نسخه‌های پزشکی نیازی نیست که حتما آنها را بازنویسی کنید. بازنویسی نسخه‌های پزشکی از سریع‌ترین روش‌ها برای یادگیری خواندن نسخه‌های پزشکی است. اما خواندن نسخه‌های پزشکی به کمک بازنویسی نیازمند شخصی است که بتواند نسخه را برایتان بازنویسی کند. پس از آن با مطالعه نسخه‌های پزشکی بازنویسی شده قادر خواهید بود انواع نسخه‌ها را بخوانید و خودتان برای خودتان بازنویسی کنید.

از آنجایی که خواندن نسخه‌های پزشکی اهمیت بالایی در تامین امنیت جانی افراد بیمار دارد، توصیه می‌کنیم در امر بازنویسی نسخه‌های پزشکی دقت بالایی به خرج دهید و تمام سعی تان را برای یادگیری موثر نسخه‌خوانی بکنید. ایران تایپیست می‌تواند در رمزگشایی و بازنویسی انواع نسخه‌های پزشکی بسیار مثمر‌ثمر واقع شود. نسخه‌های پزشکی مورد نظرتان را به ایران تایپیست ارسال کنید و تمامی آنها را به صورت بازنویسی شده تحویل بگیرید. ایران تایپیست در آماده‌سازی بازنویسی نسخه‌های پزشکی دقت بالایی دارد. چرا که تمام هدف این مجموعه آموزش صحیح بازنویسی و خواندن نسخه‌های پزشکی است.

برای آنکه با نحوه بازنویسی نسخه‌های پزشکی توسط ایران تایپیست آشنا شوید می‌توانید به دریافت نمونه بازنویسی رایگان اقدام کنید. با مطالعه نمونه‌های بازنویسی ارسال شده می‌توانید حدس بزنید که این مجموعه تا چه حد در بازنویسی نسخه‌های پزشکی موفق است. با سفارش بازنویسی نسخه‌های پزشکی قادر خواهید بود در آزمون مختلف نسخه‌خوانی نمره بالا بگیرید.

دریافت نمونه بازنویسی رایگان

دریافت نمونه بازنویسی

نمونه بازنویسی رایگان برای برطرف کردن تشابه مقالات

اگر با حوزه بازنویسی آشنا باشید می‌دانید که بزرگ‌ترین هدف بازنویسی محتوا متنی نگارش مطالبی است که با مطالب مشابه دیگر تفاوت داشته باشد. در دریافت نمونه بازنویسی رایگان از ایران تایپیست خواهید فهمید که این مجموعه در نگارش مقالات یونیک موفق است. در اصل بازنویسی مقاله‌ای که به مقالات دیگر شبیه باشد بازنویسی محسوب نمی‌شود. چرا که شخص بازنویسنده عملا مطلب نگارش‌شده را از منبع دیگری کپی کرده است. کپی‌کردن مطالبی که در متن بازنویسی شده مستقیما نگارش شده باشد نوعی از سرقت‌ادبی به شمار می‌آید. البته سرقت ادبی تنها در حوزه علمی-پژوهشی مطرح است. برای مثال شخصی نمی‌تواند مقاله، کتاب و یا یک نظریه علمی که قبلا نگارش شده است به نام خود ثبت کند. البته به کمک بازنویسی می‌توان چنین مواردی را حل و فصل نمود.

در حوزه‌هایی مانند نگارش متون سئو شده سرقت‌ادبی در شکل دیگری ظاهر می‌شود. یعنی شما بخاطر نشر متن کپی در سایتتان بازخواست نمی‌شوید. اما گوگل متن شما را کپی تشخیص می‌دهد و آن را در صفحات اول جستجو قرار نمی‌دهد.

به عبارتی دیگر نشر متن کپی شده در حوزه تجارت دیجیتال عملا هیچ سودی برای شما ندارد. از این رو با تکیه بر فنون و تکنیک‌های بازنویسی می‌توان هر متنی را به یک متن بازنویسی شده باکیفیت تبدیل کرد. البته نگارش متن بازنویسی شده باکیفیت نیازمند شخصی است که بتواند از تمامی تکنیک‌ها در راستای نگارش مقاله باکیفیت بهره ببرد. چنانچه در حوزه بازنویسی مقالات یونیک سر رشته چندانی ندارید، کار را به کاردان محول کنید. کاردان نیز در مجموعه ایران تایپیست یافت می‌شود.

در ایران تایپیست بازنویسنده‌های بسیاری فعالیت دارند که تخصص آنها در نگارش مقالات یونیک است. این بازنویسنده‌ها مقالات را چندین بار بررسی می‌کنند تا از عدم وجود کپی در متن اطمینان یابند. برای دریافت نمونه بازنویسی رایگان برای برطرف‌کردن تشابه مقالات با ایران تایپیست در تماس باشید.

دریافت نمونه بازنویسی رایگان

نمونه بازنویسی

نمونه بازنویسی رایگان برای طراحی سوالات آزمون

نگارش آزمون‌های چالش برانگیز برای دانش آموزان گاهی نیازمند بهره‌مندی از فن بازنویسی است. با دریافت نمونه بازنویسی رایگان می‌توانید به چگونگی بازنویسی سوالات آزمون دسترسی پیدا کنید. اما سوال اینجاست که هدف از بازنویسی سوالات آزمون چیست؟ بازنویسی سوالات آزمون سخت است یا راحت؟ هدف از بازنویسی سوالات آزمون طرح سوال‌هایی است که دانش آموز قبلا با آن برخورد نکرده باشد. به عبارتی نوع سوال برای او غیر آشنا باشد تا وی را به تفکر وادار کند.

تنها در این صورت است که می‌توان دانش واقعی دانش‌آموز را محک زد. چرا که با ارائه سوالات تکراری نمی‌توان مطمئن شد که دانش‌آموز مباحث درسی را به خوبی یاد گرفته است. بازنویسی سوالات آزمون از آسان‌ترین نوع بازنویسی هاست. چرا که کافیست نمونه سوال‌های سال‌های قبل را بخوانید و با یک سری از تغییرات جزئی به طراحی سوالات جدید بپردازید. یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای بازنویسی سوالات آزمون تغییر روی سوال با جواب است.

برای مثال اگر در مسئله فیزیک جای جواب را با روی سوال عوض کنید به یک سوال متفاوت دست پیدا خواهید کرد. چنین امری را می‌توان نوع خاصی از مهندسی معکوس دانست. به همین روال میتوان در مقاطع مختلف به طرح سوالات متنوع پرداخت. چنانچه از نحوه بازنویسی سوالات آزمون اطلاعی ندارید می‌توانید از ایران تایپیست کمک بگیرید. به این صورت که گوشی را بردارید و با یک تماس از طریق شماره‌های درج شده در سایت به درخواست نمونه بازنویسی رایگان اقدام کنید.

کارشناسان حاضر در این مجموعه تنها در عرض چند دقیقه نسخه بازنویسی رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر در بازنویسی سوالات آزمون مهارت کافی ندارید می‌توانید پروژه بازنویسی سوالات آزمون را به ایران تایپیست واگذار کنید. این مجموعه از سری مراکز رسمی در بازنویسی سوالات آزمون است. به کمک بازنویسی سوالات آزمون که توسط ایران تایپیست نگارش شده‌اند، دانش آموزان را محک بزنید.

دریافت نمونه بازنویسی رایگان

درخواست نمونه بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنرفرنس نویسیخلاصه نویسی

سوالات متداول

خیر. نه قبل از سفارش و نه بعد از سفارش هزینه‌ای برای نمونه بازنویسی رایگان برای طراحی سوالات آزمون توسط ایران تایپیست دریافت نخواهد شد.

بله با تماس با مجموعه ایران تایپیست می‌توانید در صدد دریافت نمونه بازنویسی شده رایگان نسخه‌های پزشکی باشید. ایران تایپیست در زمینه بازنویسی نسخه‌های پزشکی مهارت بالایی دارد.

بله ایران تایپیست می‌تواند نمونه بازنویسی رایگان نسبت به محتوا درخواستی‌تان در اختیار شما قرار دهد. امکان ارسال نسخه بازنویسی رایگان برای زبان‌های خارجی نیز وجود دارد.

خیر. امکان دریافت نمونه بازنویسی رایگان از ایران تایپیست قبل ثبت سفارش نیز وجود دارد. امکان ارسال نسخه بازنویسی رایگان هم قبل و هم پس از ثبت سفارش امکان پذیر است.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 607 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نمونه کار بازنویسی رایگان دریافت نمونه بازنویسی نمونه کار بازنویسی نمونه کارهای بازنویسی رایگان نمونه بازنویسی رایگان آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :