چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در تست گویندگی به چه مواردی اشاره می‌شود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 12:00:00 بازدید: 1935 امتیاز 0 از 0 نظر

در صورتی که صدای خوبی دارید و با اصول و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک گوینده‌ی حرفه‌ای آشنا هستید، می‌توانید در زمینه‌ی گویندگی در هلدینگ ایران تایپیست شروع به کار کنید. برای شروع فعالیت خود در این حیطه باید حرفه‌ای عمل کنید و با نکات و موارد مهم در تست گویندگی آشنایی داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

موضوع اصلی این است که هر یک از متون درون مایه‌ی خود را دارند و داستان متفاوتی را رعایت می‌کنند؛ چیزی که باعث موفقیت شما در کار روایتگری و گفتن یک داستان حرفه‌ای می‌سازد، ارتباط گرفتن با داستان مورد نظر است. در واقع باید خود را در جریان متن قرار دهید، از اهمیت محتوا و داستانی که ارائه می‌دهد آگاه باشید و در نهایت داستان مورد نظر را به بهترین حالت ممکن روایت کنید.

خدمات روخوانی یا گویندگی زمانی درست انجام می‌شود که گوینده بتواند مخاطب را درگیر متن ساخته در ذهن او کنجکاوی ایجاد کند. برای مثال فردی که به عنوان گوینده‌ی مسابقات ورزشی فعالیت دارد، باید بتواند هیجان مسابقات را به مخاطبان انتقال داده و باعث شود تا مخاطب برای پی بردن به نتیجه، مسابقه را تا انتها دنبال کند. تمامی این‌ها به قدرت صدای گوینده و توانایی او در تنظیم تن و لحن صدا در طول مسابقه بستگی دارد. در حقیقت در تست گویندگی لازم است به این نکات توجه داشته باشید، بدانید که صدای خود را در نقطه‌ی اوج متن مورد نظر به چه شکل تغییر داده و قدرت تشخیص و انتخاب بهترین لحن و تن صدا را داشته باشید.

صدای عالی یک گوینده و تنظیم صدای درست او به مردم کمک می‌کند تا آن چه را که بیان می‌شود به درستی درک کنند. بیان دقیق و تلفظ واضح و درست جملات و کلمات، توانایی کنترل احساسات، رسا بودن و ابراز درست احساسات، توانایی در مکث درست و بجا به صورت غریزی، حفظ قدرت صدا و ثابت نگه داشتن آن در مواردی که گویندگی باید به شکل طولانی و دراز مدت انجام شود و بسیاری از موارد دیگر در سنجش گویندگان حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفته و از این طریق نیروهای متخصص و حرفه‌ای برای ارائه‌ی خدمات در این زمینه به کار گرفته می‌شوند. بنابراین شما با ثبت سفارش در ایران تایپیست و درخواست ارائه‌ی خدمات توسط گویندگان این مرکز معتبر، می‌توانید کیفیت خدمات مورد نظر را تضمین شده بدانید و مطمئن باشید که سفارش شما با کیفیت تضمین شده انجام می‌شود.

در تست گویندگی به چه مواردی اشاره می‌شود؟

تست گویندگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتولید زیرنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

بله، در صورتی که به فعالیت در این حیطه علاقمند هستید، می‌توانید در آزمون استخدامی ایران تایپیست شرکت کنید و فعالیت خود را به عنوان گوینده در این مرکز آغاز کنید.

بیان دقیق و تلفظ واضح و درست جملات و کلمات، توانایی کنترل احساسات، رسا بودن و ابراز درست احساسات، توانایی در مکث درست و بجا به صورت غریزی، حفظ قدرت صدا و... .

بله، پیش از ثبت سفارش می‌توانید از خدمات مشاوره‌ی رایگان بهره برده و با اطمینان کافی برای ثبت سفارش اقدام کنید.

بله، شما می‌توانید درخواست دهید که بازخوانی متن شما توسط گوینده‌ی مورد نظرتان انجام شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1935 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تست گویندگی استخدام برای گویندگی گویندگی متن گویندگی تیزر گویندگی تبلیغ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :