چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی یک کتاب داستان کوتاه برای نوجوانان

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 8761 امتیاز 3.3 از 3 نظر

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان جذابیت خاصی دارد؛ زیرا کتابها دیگر کودکانه نیستند؛ اما طرف صحبتشان افراد بزرگسال هم نیست، اگرچه کتابهای جذاب، بزرگسالان را نیز میتوانند با خود همراه کنند، لذا کتابهای داستانی که به خوبی و به صورت حرفه ای خلاصه می شوند مخاطبان محدودی ندارند.

البته لازم به ذکر است با توجه به اینکه در خلاصه نویسی داستان کوتاه باید به اصل کتاب وفادار ماند، قلم شیوا و رسایی نیز نیاز است؛ زیرا خلاصه کتاب داستان باید همانند خود کتاب آنقدر کشش داشته باشد که نوجوانان سخت پسند را مجذوب و همراه نماید.

 نوجوانی دوره سنی خاصی است؛ مخاطب نوجوان نه مانند کودک، ساده و قابل پیش بینی می باشد و نه همانند بزرگسالان کاملا منطقی است، لذا ترکیبی کاملا متفاوت دارد که سبب شده سلیقه خاصی نیز داشته باشد. ما در میان نوجوانان هنجارشکنی را شاهد هستیم، نوآوری خاصی می بینیم و در سوی دیگر هیجانات و احساسات زودگذر را شاهد می باشیم که همگی باهم اتفاقات مهم و بسیار تاثیر گذاری را در زندگی فرد میتوانند رقم بزنند، چه بسیار تغییر مسیرهایی که در نوجوانی اتفاق می افتد و فرد را در تمام عمر دچار چالش می کنند؛ بنابراین خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان حساسیت خاصی دارد و مجموعه ای مانند ایران تایپیست به آن اهمیت خاصی می دهد.

خلاصه نویسی یک کتاب داستان کوتاه برای نوجوانان

سفارش خلاصه نویسی داستان کوتاه

البته باید توجه نمود ایران تایپیست نیز برای جلب نظر مخاطبان این گونه انشاها، جهت خلاصه نویسی داستان کوتاه، خود را به حضور متخصصان حضوری محدود ننموده و با دادن امکان دورکاری به متخصصین خود، تنها با حرفه ای ها کار می کند. لذا کیفیت کار خلاصه نویسی داستان کوتاه همیشه بالا می باشد.

باید قبول کرد قصه ها و داستان ها با وجود اینکه جذاب هستند؛ اما به علت کمتر خریداری شدن کتابها، اکنون شانس کمی برای خوانده شدن دارند؛ ولی وقتی قرار است به صورت خلاصه  ارائه گردند،  می توان بر سر کلاس ها برد تا تعداد زیادی از افراد در سر کلاس حاضر شوند و  مخاطب این داستانها شوند.

داستان ها و خلاصه نویسی داستان کوتاه ثابت کرده اند می تواند همانند دریا همیشه برای مخاطبان هدیه ای داشته باشند؛ هدایایی که می توانند زندگی افراد را به کلی دگرگون نمایند.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیخدمات دانشجوییرفرنس نویسی

سوالات متداول

خیر، ایران تایپیست به کیفیت کلیه کارها اهمیت می دهد، لذا خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان نیز توسط متخصصین انجام می شود.

خیر، اگرچه خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان فوری از حالت عادی هزینه بیشتری دارد؛ اما قیمتها بر اساس استاندارد است، لذا منصفانه و رقابتی میباشد.

بله، ایران تایپیست  برای کسانی که از پنل خود 30 نفر را دعوت کنند، تخفیفی را درنظر گرفته است، البته کیفیت همچنان بالا است.

ایران تایپیست جهت تحویل کار فوری باکیفیت، خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان را به متخصصین با تجربه و حرفه ای ارجاع می دهد.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 8761 امتیاز 3.3 از 3 نظر

کلمات کلیدی: سفارش خلاصه نویسی داستان کوتاه کهن ارزانترین خلاصه نویسی داستان کوتاه خلاصه نویسی داستان کوتاه ارزان قیمت خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان

دیدگاه کاربران

آیسان | 1401-12-14 ساعت 17:33:24 امتیاز :

خوب بود بدک نبود

نیکا فلاحی | 1401-1-6 ساعت 13:11:29 امتیاز :

خوب بود

ربیع رضایی | 1400-11-18 ساعت 09:27:08 امتیاز :

عالی بود

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :