دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی به روش کرنل

نویسنده: شیرین کرم خانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1401/4/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 1697 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی به روش کرنل ثابت کرده است وقتی متون متعدد می باشند و تمامی این متون پر از توضیحات اضافی هستند یک روش معجزه آسا جهت یادگیری بیشتر در زمان کوتاه تر است؛ زیرا وقتی متون پر از توضیح و تشریح می باشند نکات کلیدی و مهم که مورد سوال در آزمون ها هستند در میان انبوهی از محتوا گم می شوند و این پراکندگی در کاهش تمرکز و به دنبال آن کاهش  یادگیری بسیار تاثیر گذار می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خلاصه نویسی و یادداشت برداری به روش کرنل چیست؟

خلاصه نویسی به روش کرنل، خلاصه کردن انواع متون به روش بسیار موثری است که در ایران تایپیست  توسط افرادی انجام می شود که همگی، با توجه به تجربه کافی که در این زمینه دارند به خوبی انجام می شود؛ این افراد نکات مهم را تشخیص داده و مطالب را به گونه ای در امتداد هم قرار می دهند که از یک سو تک تک کلمات کلیدی ذکر می گردند و از سوی دیگر چکیده به طور کلی بسیار روان و مفید می باشد تا خواننده هم مطالعه نماید و هم به سرعت یاد بگیرد.

خلاصه نویسی به روش کرنل

کیفیت خلاصه نویسی به روش کرنل

خلاصه نویسی به روش کرنل در حقیقت روشی است که در آن مطالب از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت منتقل می شوند؛ زیرا در متون خلاصه شده به روش کرنل سرنخ هایی داده می شوند و این سرنخ ها ذهن خواننده را به چالش وا می دارد تا به تکاپو افتاده و مطالبی را که در مقابل سرنخ ها قرار گرفته اند حدس زده و محفوظ دارند. باید پذیرفت وقتی ذهن درگیر می شود مطلب را بهتر و پایدارتر یاد می گیرد و در این راستا یک چکیده درست و دقیق میتواند بسیار مفید باشد.

لذا خلاصه نویسی به روش کرنل برای پذیرش در دوره  های دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی از یک سو و از سویی دیگر جهت کسب آمادگی کامل برای امتحانات پایان ترم دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین با توجه به چنین حساسیت ها و دقتی که نیاز است، کاملا طبیعی به نظر میرسد که مشتریان مجموعه ایران تایپیست هر روز بیشتر از قبل، سفارش تهیه خلاصه نویسی به روش کرنل می دهند و مجموعه نیز با متخصصین این کار در سراسر کشور همکاری نماید و روش دورکاری و آنلاین را در پیش بگیرد. ایران تایپیست کار خلاصه نویسی را به صورت تخصصی ارجاع می دهد و تضمین کیفیت می کند.

در همین راستا می بینیم دانش آموزان و دانشجویانی که سودای ارتقا تحصیلی دارند و با حجم زیاد محتوا برای آزمون های کنکور درگیر هستند به خوبی دلیل تاکید بر ضرورت خلاصه نویسی به روش کرنل را درک می کنند و در سایت مجموعه ایران تایپیست سفارش خلاصه نویسی می دهند.

یادگیری مطالب  با خلاصه نویسی به روش کرنل

خلاصه نویسی به روش کرنل توسط متخصصین ایران تایپیست به صورت تضمینی انجام می شود؛ زیرا این افراد  با درک بالا از مطالب به راحتی روش کرنل را برای خلاصه نویسی پیاده می کنند.

 باید پذیرفت؛ برای خلاصه کردن به روش کرنل نیاز به کسی می باشد که خود به مطالب مسلط است و وقتی متن را میخواند در همان نگاه اول می داند در سمت راست صفحه چه سرنخ هایی را  باید ذکر نماید، در سمت راست موضوعات کلیدی باید ذکر شوند تا خواننده با خواندن آن ها به خوبی متوجه شود موضوع اصلی چیست و باید چه چیزهایی را درباره آن بیاموزد.

همچنین مخاطب وقتی سمت چپ صفحه را می خواند باید تمام کلمات کلیدی و اساسی را بخواند، لذا وقتی مخاطبان این چکیده را مرور می کنند به راحتی با خواندن سرنخ ها، مطالب مهم سمت چپ را تصور می نمایند. همچنین باید درنظر گرفت؛ باتوجه به توضیحاتی که متخصص ایران تایپیست در پایین صفحه درج می کند مخاطب به راحتی خلاصه مطالب را یاد می گیرد و به حافظه بلند مدت خود می سپارد.

البته باید توجه داشت انتخاب روش درست برای خلاصه نویسی به نوع و موضوع محتوا بستگی دارد، به صورتی که محتواهای که ادراکی می باشند با روش خلاصه نویسی به روش کرنل به راحتی یاد گرفته میشوند؛ زیرا در این روش چکیده ای تهیه می شود که تمامی نکات کلیدی و مهم را در بردارد و این نکات چون با سر نخ ها در یک راستا هستند، لذا این پیوستگی به آموزش سازمان یافته و موثر منتهی می شود.

خلاصه نویسی به روش کرنل

بهترین خلاصه نویسی به روش کرنل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در حالیکه بدون انجام خلاصه نویسی به روش کرنل، متون با محتواهای انبوه با توجه به پراکنده بودن مطالب مهم و کاهش تمرکز یادگیری را برای افراد دشوار می کنند.

باید این حقیقت را قبول کرد پراکندگی بر روی تمرکز تاثیر منفی دارد و مانع آموزش کامل در کوتاه ترین زمان ممکن می شود. چه کسی می تواند ادعا کند وقتی نکات طلایی در میان انبوه داده پراکنده شده، میتوان برای آزمون های مهم در زندگی بدون خلاصه نویسی، به صورت کاملا آماده شد؛ بنابراین کاملا طبیعی است که مجموعه ایران تایپیست از خلاصه نویسی به روش کرنل پشتیبانی نماید.

خلاصه نویسی به روش کرنل برای جزوات دانشگاهی

 خلاصه نویسی به روش کرنل برای جزوات دانشگاهی در سریعترین زمان ممکن انجام می شود؛ زیرا کار خلاصه نویسی در این مجموعه توسط متخصصانی انجام می شود که تخصص لازم را در زمینه خلاصه نویسی دارند؛ آنان به اصول خلاصه نویسی به روش کرنل نیز مسلط می باشند. همچنین باید به این مسئله توجه نمود به این افراد کار به صورت تخصصی ارجاع می شود؛ به این معنا که هر کس کار خلاصه نویسی را بر اساس آشنایی که به محتوای آن دارد قبول می نماید تا وقتی شروع به خلاصه نویسی می کند خود کاملا از محتوا آگاهی داشته باشد.

 زیرا دیده می شود وقتی شخص خلاصه کننده آشنایی با محتوا ندارد، از یکسو مدت زمان زیادی را برای مطالعه خود متون نیاز دارد، به صورتی که ابتدا خود شخص خلاصه کننده باید مطالب را یاد بگیرد تا بتواند با روش خلاصه نویسی کرنل چکیده تهیه نماید و از سوی دیگر به علت عدم آشنای تخصصی با محتوا، در استخراج نکات طلایی و مهم هم دچار مشکل می‌شود.

خلاصه نویسی به روش کرنل

هزینه خلاصه نویسی به روش کرنل

 لذا وقتی در ایران تایپیست قرار است محتوایی جهت آمادگی برای آزمون ها و امتحانات به مخاطب ارائه شود، به لحاظ اینکه محتوا هم  از جهت سرعت آماده سازی و هم از جهت کیفیت باید مطلوب باشد همواره سعی می شود کارهای  خلاصه نویسی حرفه ای توسط متخصصان باتجربه انجام شود، به همین دلیل ایران تایپیست در انتخاب متخصصین خود جهت خلاصه نویسی به روش کرنل دقت زیادی را مبذول می نماید.

 در این مجموعه کسانی که کار خلاصه نویسی به روش کرنل را انجام می دهد همگی هم بر اساس تخصص و دانش خود کار قبول می نمایند و هم اینکه به اصول یادداشت برداری خلاصه نویسی به روش کرنل کاملا مسلط می باشند و آنها را پیاده می کنند. لذا کارهای مجموعه ایران تایپیست به صورت فوری و باکیفیت تحویل مشتریان می گردد، بطوریکه طبق گواه مشتریان مجموعه که بیشتر دانشجویان هستند و با توجه به تخفیفاتی که کارهای دانشجویی در ایران تایپیست دارند ،خلاصه های این مجموعه هم مقرون به صرفه هستند و هم برای یادگیری به قابل اعتماد می باشند.

در خلاصه نویسی به روش کرنل باید چه مطالبی را ذکر کرد؟

خلاصه نویسی به روش کرنل ثابت کرده است وقتی تمامی اصول خلاصه نویسی این روش  به صورت استاندارد رعایت شوند چکیده ای که تهیه می گردد یک وسیله کمک آموزشی  بسیار موثر می باشد. ایران تایپیست چنین محتوایی را با کمک متخصصین خود که در سراسر کشور حضور دارند تهیه می کند. در خلاصه نویسی به روش کرنل کاغذ به سه قسمت تقسیم می شود؛ در این صفحه کاغذ با کشیدن یک خط دو ستون ایجاد می شود، البته این خط تا انتها امتداد ندارد و پایین صفحه به عرض 6 تا 7 سانتی متر جهت نوشتن توضیحاتی که برداشت شخص از محتوا می باشد خالی می ماند، لذا در صفحه دو ستون  و یک قسمت خالی در انتهای صفحه وجود خواهد داشت. در خلاصه نویسی به روش کرنل در سمت راست صفحه که عرض کمتری نسبت به سمت چپ دارد، عنوان و موضوعاتی که به عنوان سرنخ حساب میشوند، درج می شوند. متخصص مجموعه ایران تایپیست کل محتوا را می خواند و تیترها و عناوین مهمی که خواننده باید درباره آن ها اطلاعات داشته باشد یادداشت می نماید. متخصص در سمت چپ که عرض بیشتری دارد کلمات کلیدی و نکات طلایی مرتبط با موضوعات و سرنخ های درج شده در سمت راست را می نویسد، حتی پرسش هایی که در هنگام مطالعه به ذهن خطور می کند را نیز در سمت چپ درج می کنند. در ادامه نیز متخصص ایران تایپیست برداشت خود را از محتوا می نویسد.

خلاصه نویسی به روش کرنل

سفارش خلاصه نویسی به روش کرنل

بدین ترتیب وقتی خواننده به خلاصه نویسی به روش کرنل رجوع می کند با دیدن سرنخ ها، کلمات کلیدی را نیز خوانده و به ذهن می سپارد، به طوری که هر وقت سرنخ ها را ببیند ناخودآگاه به کلمات کلیدی می اندیشد؛ یعنی حافظه بلند مدت این اطلاعات را محفوظ خواهد داشت. سپس خواننده با خواندن توضیحات داده شده در انتهای صفحه، ارتباط مابین کلمات کلیدی و موضوع را در می یابد. بدین ترتیب مرور مطالب به سرعت انجام شده و یادگیری کامل و سریع خواهد بود.

کسانی که تجربه مطالعه متون خلاصه شده ایران تایپیست به سبک کرنل را دارند، همگی گواهی می دهند خلاصه نویسی به روش کرنل با تسریع مطالعه و یادگیری، راه بسیار مناسبی برای مطالعه جهت آزمون های مختلف است.

خلاصه نویسی تخصصی متن به روش کرنل به صورت آنلاین

 خلاصه نویسی به روش کرنل توسط متخصصین ایران تایپیست سبب پررنگ تر شدن  نکات مهم و کلیدی متون میگردد تا تمرکز  بر یادگیری این نکات افزایش یابد، در نتیجه هم سرعت یادگیری افزایش می یابد و هم  اینکه سرعت مطالعه و مرور به صورت معناداری بیشتر می شود؛ بنابراین مجموعه ایران تایپیست به صورت اختصاصی خلاصه نویسی به روش کرنل را انجام می دهد. در این مجموعه اکنون افرادی مشغول به خلاصه نویسی هستند که از یک سو به اصول خلاصه نویسی مسلط می باشند و از سوی دیگر به محتوا متنی که برای خلاصه شدن ارجاع داده می شود آشنایی کامل دارند، لذا مشتریان ایران تایپیست در هر ساعتی از شبانه روز می توانند به سایت مجموعه مراجعه نموده و سفارش خلاصه نویسی به روش کرنل دهند.

خلاصه نویسی به روش کرنل

خلاصه نویسی به روش کرنل

 باید پذیرفت مدت زمان زیادی نیست که سفارشات خلاصه نویسی انجام می شود و در زمانی که چنین خدمتی رایج نبود، بسیاری از افراد که مجبور بودند کتاب و یا جزوه خلاصه نمایند دچار مشکل می شدند؛ آنان یا باید از خلاصه نویسی چشم پوشی می نمودند و یا اینکه کار را به غیر متخصص می سپردند؛ زیرا خود این افراد معمولا یا زمان کافی برای خلاصه نویسی نداشتند و یا به اصول خلاصه نویسی به روش کرنل مسلط نبودند.

به همین دلیل جای خالی انجام خدمات خلاصه نویسی آنلاین کاملا خالی بود، لذا مجموعه ایران تایپیست با جذب متخصصین خلاصه نویسی به روش کرنل از سراسر کشور اقدام به انجام این خدمات به صورت تخصصی و تضمینی نموده است. امروزه افراد زیادی از خدمات آنلاین ایران تایپست برای دستیابی به یک چکیده درست و دقیق استفاده می کنند. لازم به ذکر است گروه اعظم این افراد را دانشجویان و دانش آموزان را تشکیل می دهند؛ زیرا استفاده از خلاصه نویسی بهترین روش کمک آموزشی برای ایشان می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسی هزینه خلاصه نویسیخدمات دانشجوییبازنویسی

سوالات متداول

در ایران تایپیست صدور فاکتور در کمتر از 5 دقیقه و به صورت آنلاین صادر می شود، البته صدور فاکتور رایگان است.

خیر، هر حجم و هر فرمت و هر موضوعی در مجموعه ایران تایپیست به صورت تضمینی قابل خلاصه شدن می باشد.

ایران تایپیست کلیه جزوات خلاصه شده به روش کرنل را تایپ شده و در فرمت ورد تحویل مشتریان می دهد و هزینه ای نیز بابت آن دریافت نمی کند.

متخصصین ایران تایپیست به صورت دورکاری فعالیت می کنند به همین دلیل متعدد هستند و می توانند کار را هر وقت مشتری بخواهد تحویل دهند.  


نویسنده: شیرین کرم خانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1401/4/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1697 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی کرنل مت خلاصه نویسی کرنل سفارش خلاصه نویسی کرنل خلاصه سازی به روش کرنل خلاصه نویسی آنلاین به روش کرنل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :