چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ترجمه تخصصی برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/31 ساعت 15:21:17 بازدید: 525 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان با توجه به تنوع متون و تنوع زبان، دنیای خود را دارد. ما روزانه از شرکتهای بزرگ و کوچک دنیا محصولات مصرفی، مواد اولیه و محصولات واسطه ای گوناگونی خرید میکنیم، تجهیزات و دستگاه ها زیادی وارد می کنیم، همچنین محصولات مختلفی را به آنها صادر می نماییم، لذا در این میان نوشته هایی ردوبدل می شود، کاتالوگها و بروشورها و اسناد، قراردادها و .... و یا حتی درخواستها و آگهی های تبلیغاتی برای یافتن مشتری و خریداران همگی متونی هستند که نیاز می باشد از خدمات ترجمه تخصصی زبان بهره ببرند.

 بنابراین تمامی متون تجاری و صنعتی در همه زمینه ها به زبان  کشورهایی که با ما مراودات تجاری دارند، از قبیل زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، ترکی استانبولی و آذربایجانی، روسی، پرتقالی، هندی، کره ای، چینی و ژاپنی و چند زبان دیگر ترجمه می شوند و به طبع متون تجاری و صنعتی به زبان اصلی این کشورها نیز با رعایت نکات فنی و دستور زبانی به صورت سلیس و روان به فارسی ترجمه می شوند.

ترجمه تخصصی زبان

سفارش ترجمه تخصصی زبان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از سوی دیگر کشورهای مختلف در زمینه تولید علم و مطالب گوناگون عمومی در حال رقابت هستند، لذا درج هر مطلبی که می خواهند مستند و قابل اعتماد باشد، نیاز دارد با تکیه بر منابع زیاد و  از زبانهای دیگر نوشته شود،به طور مثال مقالاتی در زمینه پزشکی و داروسازی بدون پشتوانه قوی علمی اعتباری نخواهند داشت.

امروزه دانشگاهیان و افراد علمی ما سعی می کنند در کتب و مقالات خود و یا حتی در سایتهای خود از مطالبی استفاده کنند که منابع زیادی آن را پشتیبانی می کنند، به گونه ای که در بررسی منابع پایان نامه های مقطع ارشد و رساله های مقطع دکترا مقالات به زبان اصلی مورد استناد قرار می گیرند،  لذا خدمات ترجمه تخصصی زبان برای ترجمه مطالب علمی و تخصصی  به زبان های دیگر جهت ارتقای علمی کشور و یا تبادل اطلاعات با مجامع علمی ضروری می باشد.

باید پذیرفت نمی توان به افراد آگاهی داد و دانش آن ها را ارتقا داد؛ اما یافته های کشورهای دیگر را استفاده ننمود. به همین دلیل در ایران تایپیست هرگونه مطلب علمی و عمومی در زمینه های مختلف به زبان هایی به غیر انگلیسی نیز ترجمه میشوند. به طوری که تمام زبانهای ذکر شده برای متون تجاری و صنعتی برای اینگونه مطالب علمی و عمومی نیز صادق می باشد.

 البته در این میان نباید از خدمات ترجمه تخصصی زبان ایران تایپیست  برای  ترجمه متون حقوقی، قضایی، پرونده پزشکی، رزومه و درخواست برای پذیرش در دانشگاه های مختلف و یا مهاجرت و استخدام در شرکتهای مختلف را  غافل شد.  در این مجموعه سعی شده است از توانایی افراد مختلف در زمینه ترجمه زبانهای مختلف برای رفع نیاز همه افراد بهره گرفته شود.

خدمات ترجمه تخصصی زبان به افراد و اقشار مختلف مردم

خدمات ترجمه تخصصی زبان در هر یک از موسسه های مختلف با همدیگر تفاوت دارند. شما می توانید خدمات این موسسه ها را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید تا در نهایت بتوانید بهترین و معتبرترین موسسه را از میان آن ها برگزینید. یکی از وجوه تمایز میان خدمات این موسسه ها با همدیگر، پشتیبانی زبان های مختلف است. به این شکل که ممکن است در یک موسسه، تنها برخی از زبان ها پشتیبانی شود. این در حالی است که در موسسه های معتبر، زبان های بیشتر و حتی تمامی 32 زبان زنده دنیا ارائه می شود. خدمات ترجمه تخصصی زبان های مختلف در این موسسه ها برای افراد و اقشار مختلفی از مردم ارائه می شود. دانشجویان و تجار و بازرگانان و کلیه افراد دیگری که به نحوی با کشورهای مختلف دنیا سر و کار دارند؛ می توانند سفارش های خود را به ثبت برسانند.

خدمات ترجمه تخصصی برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

خدمات ترجمه تخصصی زبان

خدمات ترجمه تخصصی زبان های مختلف تنها به دانشجویان ارائه نمی شود. اگر شما تاجر هستید و یا در همایش ها و کنفرانس ها یا هر نشست و برخواست دیگر با طرف خارجی در ارتباط هستید؛ به یک مترجم زبده نیاز خواهید داشت. حال ممکن است زبان متن شما به هر یک از 32 زبان زنده دنیا باشد. علاوه بر ترجمه متن به هر یک از این زبان ها، خدمات متعدد و متنوع دیگری به مشتریان داده می شود. اما این خدمات در هر موسسه با سایر موسسه ها متفاوت خواهد بود. خدمات ترجمه تخصصی زبان در موسسه ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه ها بهتر و جامع تر می باشد. شما نیز می توانید به منظور بهره مندی از خدمات این موسسه، سفارش های خود را با حضور در دفتر مرکزی این موسسه یا با ورود به وب سایت اینترنتی آن، ثبت کنید.

خدمات ترجمه تخصصی انواع زبان ها توسط چه کسی انجام می شود؟

خدمات ترجمه تخصصی زبان های مختلف در هر یک از موسسه های مختلف به مشتری ارائه می گردد. اما با توجه به تخصصی بودن این متون، سوال اینجاست که ترجمه این متون توسط چه کسانی انجام می شود؟ اگر ترجمه این متون تخصصی را به دست هر مترجمی بسپارند؛ این مترجمان علی رغم تسلطی که به زبان مورد نظر دارند؛ ممکن است در ترجمه یک سری واژگان و اصطلاحات تخصصی ناتوان باشند. در نتیجه می بایست ترجمه این متون را به کسانی سپرد که خود سال ها در این رشته ها دانش آموخته اند. چرا که آن ها با تمامی موضوعات و مفاهیم رشته تخصصی خود شناخت کاملی دارند. یکی از خدمات ترجمه تخصصی زبان های گوناگون در موسسه های معتبر، سپردن سفارش متون شما به دست مترجمان هم رشته ای شماست.

خدمات ترجمه تخصصی برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

ترجمه به تمامی زبان ها

خدمات ترجمه تخصصی زبان های مختلف در موسسه ایران تایپیست، همواره مورد رضایت مشتری بوده است. چرا که این موسسه خدمات ترجمه خود را برای هر یک از 32 زبان زنده دنیا ارائه می دهد. ضمن اینکه برای هر رشته و موضوع خاصی در این موسسه، مترجمانی قرار دارند تا بتوانند سفارش های ترجمه شما را به شکل تخصصی برای شما انجام دهند. با این اوصاف دیگر نگرانی برای شما باقی نمی ماند. چرا که هم می توانید سفارش خود را در هر یک از زبان های مبدأ و مقصد مختلف در این موسسه به ثبت برسانید و هم سفارش شما به دست مترجمان هم رشته ای شما سپرده می شود. بدین ترتیب با توجه به این خدمات آنلاین ترجمه تخصصی زبان ها در ایران تایپیست، شما می توانید نهایت بهره وری را از این خدمات داشته باشید. به این شکل که هم از هزینه های مناسب و هم از کیفیت های بالا در ایران تایپیست، بهره مند شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه دانشجوییتخصصی ترین ترجمه هالیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، پرونده های پزشکی از زبان انگلیسی و فرانسه به فارسی قابل ترجمه هستند و  همچنین  قابل ذکر است ترجمه پرونده های پزشکی از سایر زبانهای خارجی نیز به فارسی انجام میشود.

مقالات علمی به صورت تخصصی به زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، ترکی استانبولی و آذربایجانی، روسی، پرتقالی، هندی، کره ای، چینی و ژاپنی و چند زبان دیگر ترجمه می شوند. 

ترجمه متون صنعتی و تجاری به زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، ترکی استانبولی و آذربایجانی، روسی، پرتقالی، هندی، کره ای، چینی و ژاپنی و... انجام می شود.

خدمات ترجمه تخصصی زبان این مجموعه، بیش از 30 زبان زنده دنیا را تحت پوشش قرار می دهد و تمامی مطالب از فارسی به زبان خارجی و بالعکس قابل ترجمه هستند.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/31 ساعت 15:21:17 تعداد بازدید: 525 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ترجمه تخصصی زبان ترجمه تخصصی زبان آنلاین سفارش ترجمه تخصصی زبان ترجمه تخصصی زبان های خارجی ترجمه تخصصی متون رشته زبان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :