دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات تدوین ویدیو

نویسنده: بهرام حسینی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/11/20 ساعت 12:00:00 بازدید: 734 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات تدوین ویدیو از جمله خدمات تخصصی است که می توان از افراد و مراکز متخصص درخواست کرد. تدوین کار ساده ای نیست. نمی توان به کسی که تنها کار با نرم افزارهای تدوین را می داند اعتماد کرد. برای شروع کار تدوینگری نیاز است که او مهارت های زیادی را بیاموزد. یکی از مهم ترین این مهارت ها یادگیری اصول و قواعد تئوری تدوین است. این اصول بسیار در کار تدوین اهمیت دارند. بدون این اصول کار تدوین به خوبی پیش نخواهد رفت. برای ثبت سفارش تدوین هر نوع فیلم با کیفیت بسیار عالی می توانید به تدوینگرهای مرکز ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات تدوین ویدیو و تولید زیرنویس

خدمات تدوین ویدیو و تولید زیرنویس را در وب سایت ایران تایپیست می توان ثبت کرد. این وب سایت سال های زیادی است که در این حوزه فعالیت دارد و به همین دلیل هم توانسته است امکانات خوبی را در خود برای سفارش های آنلاین فراهم آورد. تدوین ویدئو و تولید زیرنویس یک کار حرفه ای است و لازم است که تدوینگر بر این کار مسلط باشد. خدمات تدوین شامل کارهای گسترده ای می شود که یکی از آنها نوشتن زیرنویس برای فیلم است.  

خدمات تدوین ویدیو و تولید زیرنویس نیاز به تجربه و دقت دارد. تدوینگرهایی که سابقه تولید زیرنویس داشته باشند، خواهند دانست که این کار را باید به چه شکلی انجام دهند. برای تولید زیرنویس گزینه های زیادی وجود دارند. انتخاب نوع فونت و رنگ زیرنویس نیاز به تخصص و تجربه دارد. مهم است که فونت زیرنویس خوانا باشد و او را به اشتباه نیندازد. هر فونتی را نمی توان برای زیرنویس استفاده کرد. البته به زبان زیرنویس هم بستگی دارد.

خدمات تدوین ویدیو و نوشتن زیرنویس برای فیلم ها به یک تخصص دیگر هم نیاز دارد. اگر لازم باشد، او باید بر زبان متن فیلم مسلط باشد تا بتواند آن را به زبانی که از او درخواست شده است ترجمه کند. گاهی هم لازم است که زیرنویس به زبان خود فیلم تولید شود. اما در هر صورت لازم است که تدوینگر بر زبان فیلم تسلط داشته باشد. حتی اگر تدوینگر نخواهد متن فیلم را خودش ترجمه کند، باز هم باید زبان فیلم را بشناسد. زیرنویس ها نقش مهمی در فیلم دارند و مهم است که از هر نظر کیفیت بالایی داشته باشند.  

خدمات تدوین ویدیو و زیرنویس از جمله خدماتی است که می توانید آن را به صورت آنلاین در این وب سایت ثبت کنید. برای ثبت سفارش باید در وب سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام یک پنل کاربری در اختیار کاربر قرار می گیرد که می تواند همه سفارش های تدوین خود را در آن به ثبت برساند. در حین ثبت نیاز است که توضیحاتی درباره فایل در پنل ثبت شود. در صورتی که لازم باشد در حین تدوین زیرنویس هم برای ویدئو نوشته شود، در موقع ثبت سفارش باید به آن اشاره شود. هزینه ای که به سفارش دهنده اعلام می شود، بر اساس همین اطلاعات است.  

خدمات تدوین ویدیو

خدمات تدوین ویدیو

خدمات تدوین ویدیو و تنظیم کیفیت صدا

در خدمات تدوین ویدیو در وب سایت ایران تایپیست تنظیم کیفیت صدا هم انجام می شود. توجه به صدای فیلم و اضافه کردن موسیقی و همچنین افکت های صوتی بخشی از کارهایی هستند که در تدوین انجام می شوند. صدا یکی از مهم ترین عناصر اصلی ویدئو و فیلم است و بدون در نظر گرفتن آن نمی توان تدوین را به درستی انجام داد. هر چه تدوینگر در این کار تجربه و سابقه بیشتری داشته باشد، می تواند در تنظیم کیفیت صدا بهتر عمل کند.

خدمات تدوین ویدئو بدون تنظیم صدا ممکن نیست. امکانات زیادی برای تدوین در نرم افزارهای تدوین وجود دارد. هر نرم افزاری امکانات خاص خودش را دارد. در برخی از آنها برای تنظیم صداها افکت های بسیار زیادی تعبیه شده است. هر تدوینگری نمی تواند از این امکانات به خوبی استفاده کند. تدوینگر ماهر و با تجربه می تواند به بهترین شکل از این امکانات سود ببرد. تدوینگر باید بتواند با بالا بردن کیفیت صدا بر ارزش آن بیفزاید.  

خدمات تدوین ویدیو بدون آگاهی از علم صدا تقریباً ناممکن است. البته در فیلم های سینمایی حرفه ای و بلند تدوینگر و صداگذار دو نفری هستند که به طور جداگانه بر روی ویدئو کار می کنند. اما این به این معنا نیست که تدوینگرها با این اصول آشنایی ندارند. در فیلم ها و و ویدئوهای کوتاه جریان متفاوت است و خود تدوینگر موظف است بر روی صدا هم کار کند. بیشترین اثرگذاری را زمانی می تواند داشته باشد که همه امکانات نرم افزار را به خوبی بشناسد.  

خدمات تدوین ویدیو و صداگذاری هم زمان را می توانید از تدوینگرهای حرفه ای ایران تایپیست درخواست کنید. نوع صداگذاری در هر فیلمی متفاوت است. صداها در هر فیلمی نقش های متفاوتی را بر عهده دارند. موسیقی در فیلم های تبلیغاتی نقش بسیار مهمی دارد. در فیلم های مستند نیز صداگذاری اهمیت خودش را دارد. تنظیم گفت و گوها در فیلم های داستانی هم مهم است و هم نیاز به تخصص دارد.  

خدمات تدوین ویدیو

بهترین خدمات تدوین ویدیو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تنها مرکزی که بهترین خدمات تدوین ویدیو را ارائه می دهد!

تنها مرکزی که بهترین خدمات تدوین ویدیو را ارائه می دهد ایران تایپیست است. این مرکز برای شروع همکاری با تدوینگرها آزمون های سختی را در نظر گرفته است. به همین دلیل هم فقط افراد متخصص می توانند در این آزمون ها موفق شوند. دشواری آزمون ها موجب شده است که این وب سایت جمعی از تدوینگرهای ماهر را بتواند در دور هم گرد آورد. این تدوینگرها همگی متخصص هستند و مهارت های لازم برای تدوین را آموخته اند. 

تدوینگرهایی خدمات تدوین ویدیو در این مرکز را ارائه می دهند که با اصول و قواعد تدوین به صورت تئوری آشنایی کامل دارند. ضمن این که کار با نرم افزارهای حرفه ای را نیز بلد هستند. اما مهم ترین ویژگی این تدوینگرها با تجربه بودن آنها است. هر چقدر هم که تدوینگر با اصول تئوری و کار با نرم افزارها آشنایی داشته باشد، کافی نیست. بیشترین مهارت های تدوین در حین کار و تدوین کسب می شوند. هر چه تدوینگر فیلم های بیشتری را تدوین کند در این کار ماهرتر و چیره دست تر خواهد شد.

همه مراحل ثبت سفارش خدمات تدوین ویدیو در این مرکز به صورت آنلاین است. هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت سفارش تدوین وجود ندارد. در گذشته که فیلم برداری با دوربین های آنالوگ انجام می شد، تدوین بر روی فیلم های نگاتیو صورت می گرفت. تدوین هم کاری زمانبر بود و هم کار بسیار دشواری بود. مراجعه حضوری برای تحویل نگاتیوها گریزناپذیر بود. همین مسئله موجب شده بود که برای تدوین به زمان زیادی نیاز باشد.  

خدمات تدوین ویدیو این روزها با استفاده از نرم افزارهای تخصصی انجام می شود. این نرم افزارها هم امکانات خوبی برای تدوین دارند و هم این که سرعت کار تدوین با آنها بالاتر رفته است. تدوین با این نرم افزارها دست تدوینگر را برای ایجاد تغییرات بیشتر باز گذاشته است. در این مرکز می توانید تدوینگرهایی را پیدا کنید که بر همه امکانات این نرم افزارها مسلط هستند و می توانند در کمترین زمان ممکن فیلم ها را با بالاترین کیفیت تدوین کنند.  

خدمات تدوین ویدیو

خدمات تدوین ویدیو به صورت آنلاین

خدمات تدوین ویدیو به صورت آنلاین در سراسر کشور

خدمات تدوین ویدیو در مرکز ایران تایپیست به صورت آنلاین ارائه می شود و همه سفارش دهندگان می توانند از این مزیت استفاده کنند. از آنجا که نرم افزارهای تدوین در دسترس افراد بسیار زیادی هستند و تعداد زیادی از آنها به صورت رایگان از وب سایت های اینترنتی قابل دانلود هستند، موجب شده است که علاقه مندان بسیاری کار با آنها را یاد بگیرند. اما این مسئله به این معنا نیست که هر کسی کار با این نرم افزارها را یاد بگیرد می توان نام او را تدوینگر گذاشت.

خدمات تدوین ویدیو در این مرکز موجب شده است که همه کسانی که به این خدمات نیاز دارند، به جای مراجعه به افراد غیر حرفه ای بتوانند سفارش تدوین خود را به افراد حرفه ای واگذار کنند. کار تدوین هر چقدر هم کار پیچیده ای باشد، باز هم در میان تعداد زیاد تدوینگرهایی که در این وب سایت مشغول کار هستند، می توان کسی را پیدا کرد بتواند از پس کار تدوین بر بیاید. همه تدوین ها در این مرکز به صورت حرفه ای انجام می شود. در ثبت سفارش به صورت آنلاین نیازی به هیچ مراجعه حضوری نیست. کافی است فایل ها در فرمت مورد نظر در وب سایت بارگذاری شوند. در این وب سایت هیچ محدودیتی در پذیرش فایل ها از نظر زمان و موضوع وجود ندارد.  

خدمات تدوین ویدیو حرفه ای را با خیال آسوده می توانید به این وب سایت واگذار کنید. برای ثبت تدوین هر نوع فیلم از جمله مستند، آموزشی، داستانی و تبلیغاتی می توانید روی این تدوینگرها حساب کنید. حتی برای تدوین فیلم های خانوادگی هم می توانید به این وب سایت مراجعه کنید. تدوینگرهای این وب سایت می دانند که رعایت حریم خصوصی برای سفارش دهندگان چقدر اهمیت دارد. برای تدوین هر نوع فیلم خانوادگی به راحتی می توانید به آنها اعتماد کنید.   

خدمات تدوین ویدیو و ثبت سفارش آن بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی ندارد. همه می توانند به راحتی هر نوع سفارشی را در این وب سایت ثبت کنند. هر نوع فیلم با هر زبان و به هر شکلی در این وب سایت قابل ثبت است. به دلیل این که تدوینگرهای زیادی در این وب سایت مشغول کار هستند و در میان آنها می توان تدوینگر مورد نظر خود را یافت. امکان صحبت با تدوینگرها در بخش بحث و گفت و گو وجود دارد و سفارش دهنده می تواند همه پیشنهادهای خود را در این قسمت با او در میان بگذارد.  

خدمات تدوین ویدیو

مشاوره رایگان خدمات تدوین ویدیو

مشاوره رایگان خدمات تدوین ویدیو

خدمات تدوین ویدیو در وب سایت ایران تایپیست با ارائه مشاوره رایگان صورت می گیرد. این وب سایت خدمات خود را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد. مشاوران این مجموعه همگی حرفه ای هستند و همه سفارش دهنده ها می توانند پیش از ثبت سفارش از آنها کمک بگیرند. مشاوران متخصص به همه پرسش های سفارش دهندگان پاسخ می دهند و می توانند به آنها در هر زمینه ای کمک کنند. حتی بعد از ثبت سفارش هم امکان صحبت با مشاوران وجود دارد. همه مشاوره ها در این مرکز به صورت رایگان هستند.

خدمات تدوین ویدیو در این وب سایت با هدف رضایت سفارش دهنده انجام می شود. سفارش دهنده ها می توانند همه سفارش های خود را در این وب سایت ثبت کنند و هر آنچه درباره هر سفارش در نظر دارند با او در میان بگذارند. تدوینگر موظف است کار تدوین را مطابق با سلیقه و خواست سفارش دهنده پیش ببرد. البته پیش از هر اقدامی سفارش دهنده می تواند نمونه کارهای بارگذاری شده در وب سایت را ببیند. بعد از دیدن نمونه ها می تواند تدوینگر مورد نظرش را برگزیند.  

خدمات تدوین ویدیو در این وب سایت با در نظر گرفتن درخواست سفارش دهنده صورت می گیرد. او می تواند از تدوینگر بخواهد که بخشی از کار را به عنوان نمونه برایش تدوین کند. بعد از این که بر سر نمونه انجام شده با هم به نتیجه رسیدند، تدوینگر می تواند کار را ادامه دهد. اگر او در هر مرحله از کار موفق نشود رضایت سفارش دهنده را جلب کند، امکان تغییر تدوینگر در هر مرحله از کار وجود دارد. در نهایت کار طوری پیش خواهد رفت که سفارش دهنده به طور کامل از آن رضایت داشته باشد.  

خدمات تدوین ویدیو با مشاوره رایگان را نمی توان از تدوینگرهایی که به صورت شخصی کار می کنند درخواست کرد. ثبت سفارش تدوین در مراکز معتبر علاوه بر مزایایی که به آن اشاره شد یک مزیت دیگر هم دارد که هر مشکلی بین تدوینگر و سفارش دهنده ایجاد شود، تدوینگر باید در هر صورت کار را مطابق با خواست سفارش دهنده انجام دهد. او حق هیچ گونه اعمال سلیقه را ندارد. در صورتی که ممکن است تدوینگرهایی که به شکل فردی کار می کنند توجهی به این مسئله نداشته باشند. مرکز قوانین خاص خودش را در این موارد وضع کرده است که همه باید از آن تبعیت کنند.

خدمات تدوین ویدیو

خدمات تدوین ویدیو به صورت فوری

خدمات تدوین ویدیو به صورت فوری

خدمات تدوین ویدیو در ایران تایپیست به صورت فوری هم انجام می شود. برای ثبت سفارش های فوری از همان ابتدا سفارش دهنده باید به فوریت کار اشاره کند. برای ثبت سفارش های فوری پیش از ثبت باید با مشاوران مجموعه صحبت شود. آنها به سفارش دهنده خواهند گفت که چطور می توانند سفارش های فوری را ثبت کنند. سفارش های فوری در زمان کمتری انجام می شوند. اگر سفارش های معمول به دو هفته سفارش نیاز داشته باشد، سفارش های فوری در یک هفته انجام خواهند شد. 

خدمات تدوین ویدیو در زمانی که سفارش دهنده تعیین کند صورت می گیرد. تدوینگر موظف است ویدئوی تدوین شده را در زمان معین به سفارش دهنده تحویل دهد. زمان مشخص شده در پنل سفارش اهمیت بسیار زیادی دارد و تدوینگر باید طوری برنامه خود را بچیند که بتواند سر موقع کار را تحویل دهد. تأخیر در زمان سفارش تدوین ممکن است سفارش دهنده را مشکلاتی مواجه کند. به همین دلیل هم تدوینگر باید خود را موظف بداند که سفارش را سر موقع ارسال کند.

خدمات تدوین ویدیو به صورت فوری با هزینه بیشتری انجام می شود. در واقع، برای سفارش های فوری هزینه دو برابری دریافت می شود. برای اطلاع از هزینه سفارش ها فایل ها باید در پنل بارگذاری شوند. هزینه در قالب یک پیش فاکتور رایگان برای سفارش دهنده ارسال می شود. در صورتی که سفارش دهنده با قیمت ها مشکلی داشته باشد می تواند در تماس تلفنی که بعد از ارسال پیش فاکتور برای او صورت می گیرد، همه نقطه نظرهای خود را با مشاوران در میان بگذارد. هر نوع تغییری در اطلاعاتی که در زمان ثبت سفارش وارد شده است می تواند به تغییر در هزینه منجر شود.  

در واقع، هزینه خدمات تدوین ویدیو بر اساس همان اطلاعات تعیین می شود. یکی از مزایای کار با وب سایت ایران تایپیست پرداخت هزینه ها به صورت قسطی است. در صورتی که هزینه تدوین بالا باشد، سفارش دهنده می تواند درخواست کند که بتواند هزینه را به صورت قسطی پرداخت کند. برای پرداخت قسطی نیز لازم است که پیش از ثبت سفارش با مشاوران مجموعه صحبت شود. در سفارش های قسطی یک قسط باید پیش از شروع کار پرداخت شود و قسط دوم بعد از اتمام کار باید پرداخت شود. این مزیت موجب شده است که افراد بسیاری بتوانند سفارش های تدوین ویدئو خود را در این وب سایت ثبت کنند.

خدمات تدوین ویدیو

خدمات تدوین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوگویندگی یا روخوانیتولید زیرنویسدوبله

سوالات متداول

برای گرفتن خدمات تدوین نمی توان به هر کسی اعتماد کرد. برای ثبت این خدمات باید به مراکزی مراجعه کرد که با تدوینگرهای ماهر همکاری می کنند.

هزینه خدمات تدوین بر اساس زمان آن تعیین می شود. البته موضوع ویدئو نیز در تعیین قیمت آن اثرگذار است.

برای تدوین به اصول و قواعد کلی نیاز است. تدوینگر بدون این اصول نمی تواند کاری از پیش ببرد. این اصول تنوع زیادی دارند.

زمان تدوین با توجه به مدت زمان فیلم مشخص می شود. هر چه تعداد فیلم ها بیشتر باشد و مدت زمان نهایی فیلم طولانی تر باشد، باید برای آن زمان بیشتری صرف شود.


نویسنده: بهرام حسینی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/11/20 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 734 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات تدوین ویدیو و کلیپ خدمات ادیت ویدیو خدمات ویرایش ویدیو خدمات تدوین فیلم تدوینگر ویدیو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :