یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات بازنویسی

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 651 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه در زمینه‌های مختلفی از خدمات بازنویسی استفاده میشود. چرا که بهره‌مندی از خدمات بازنویسی در تولید محتوای متنی جذاب و یونیک اهمیت بسیاری دارد. در هر زمینه‌ای که فعالیت دارید، باید به بازنویسی و حوزه‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید تا از قافله عقب نمانید! در مورد خدمات بازنویسی در ایران تایپیست اطلاعی دارید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین سایت برای انجام خدمات بازنویسی

خدمات بازنویسی شامل طیف وسیعی از خدمات مختلف میشود. به این معنی که حوزه‌های بسیاری در زمینه بازنویسی محتوا متنی وجود دارد. بازنویسی انواع محتوا در زمینه‌های مختلف نیازمند بهره‌مندی از تکنیک‌های مربوط به آنهاست. برای مثال برای بازنویسی کتاب نمیتوان از تکنیک بازنویسی پایان نامه استفاده کرد. حوزه‌های مختلف بازنویسی، انواع مختلفی از تکنیک‌ها را میطلبد. نویسنده‌ای که تکنیک مخصوص به هر بازنویسی را نداند، نباید در آن زمینه فعالیت داشته باشد. برای مثال بنده _ را که نویسنده محتوای سایت هستم_ در نظر بگیرید. فعالیت بنده تنها شامل بازنویسی انواع محتوای متنی تحت وب میشود. از این رو قادر نخواهم بود تا در زمینه بازنویسی کتاب فعالیت داشته باشم.

البته خوشبختانه، در زمینه ارائه خدمات بازنویسی، بازنویسنده‌های ماهر بسیاری در ایران تایپیست در زمینه تخصصی مربوط به خودشان فعالیت دارند. یعنی بازنویسنده‌ای که در حوزه بازنویسی شعر فعالیت میکند، وارد حوزه بازنویسی پایان نامه نمیشود. در چنین شرایطی شاهد تولید محتواها و مطالبی خواهیم بود که کیفیت بالایی دارند.

در ایران تایپیست پیش از آنکه نویسندگان شروع به فعالیت کنند، از آنها انواع آزمون‌های متنوعی به عنوان تایید استعداد آنها گرفته میشود. در این آزمون، زمینه تخصصی وی مشخص شده و سطح‌بندی میشود. توضیح اینکه، سفارشهای مشتری در زمینه‌های مختلف به افرادی سپرده میشود که واقعاً توانایی پذیرش آن را دارند. ارائه خدمات بازنویسی باکیفیت تنها در صورتی رخ میدهد که تمامی شرایط برای بازنویسی مقاله فراهم باشد. در ایران تایپیست تمامی شرایط برای بازنویسی‌های حرفه‌ای فراهم شده است.

 مجموعه ایران تایپیست فعالیت حرفه‌ای خود را چند سالی است که آغاز نموده است. در این مدت توانسته است جایگاه خود را در زمینه ارائه خدمات بازنویسی تثبیت کند. خدمات بازنویسی در ایران تایپیست تنوع بسیاری داری و تنها شامل بازنویسی محتوای سایت نمیشود. برای شروع همکاری با ایران تایپیست و ثبت سفارش محتوا با ایران تایپیست تماس بگیرید.

خدمات بازنویسی

انجام بازنویسی

خدمات بازنویسی برای پایان نامه های دانشجویی

هر دانشجویی در برهه‌های مختلفی از فعالیت تحصیلی‌اش بارها برای ارائه انواع مقالات علمی تلاش کرده است. خوشبختانه امروز خدمات بازنویسی شامل بازنویسی متون دانشجویی نیز میشود. چنین امری باعث میشود که دانشجو به راحتی بتواند متن مورد نظرش را نگارش کند. یکی از مهمترین مقالات دانشجویی پایان‌نامه دارد. به عبارتی پایان نامه تنها مقاله‌ای است که در طول فعالیت تحصیلی ارزش نگارش‌کردن دارد! برای نگارش محتوای یونیک در زمینه نگارش پایان نامه میتوان از خدمات بازنویسی کمک گرفت. به کمک تکنیک‌های بازنویسی در زمینه نگارش پایان‌نامه میتوان مقاله‌ای را نگارش کرد در همان ابتدا توسط استاد راهنما تایید میشود.

در استفاده از بازنویسی برای نگارش پایان‌نامه، توجه به مراحل پیشرفت پروژه مهم است. در زمینه ارائه خدمات بازنویسی برای نگارش پایان نامه این نکته یک اصل بسیار مهم است. چنانچه در بازنویسی پایان نامه مراحل نگارش به صورت اصولی طی نشوند، نمیتوان در انتها انتظار مقاله‌ای باکیفیت داشت.

مهمترین مرحله در زمینه ارائه خدمات بازنویسی مربوط به نگارش پایان نامه، انتخاب منابع مرتبط با موضوع است. در انتخاب منابع پایان نامه باید کلی نگری را کنار بگذارید و در پی جزئیات باشید. برای آنکه درک بهتری پیدا کنید میتوان با طرح یک مثال قضیه را بسط داد. فرض کنید که موضوع پایان نامه تان در مورد پیچ دسته‌ی ماهیتابه است. یعنی شما قرار است در مورد پیچی که دسته را به ماهیتابه متصل میکند تحقیقاتی انجام دهید. منابعی که به این جهت جمع آوری میکنید باید در مورد پیچ دسته ماهیتابه باشد نه در مورد خود ماهیتابه! جمع آوری منابعی که در آنها کلی گویی شده است، ممنوع است.

ایران تایپیست در زمینه ارائه خدمات بازنویسی، بازنویسی پایان‌نامه را نیز جای داده است. بازنویسی پایان نامه در ایران تایپیست تماما توسط تیم بازنویسندگان انجام میشود. یعنی به درخواست شما، جمع آوری منابع هم میتواند توسط ایران تایپیست صورت بگیرد.

خدمات بازنویسی

انجام بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

استفاده از خدمات بازنویسی  برای نگارش مقاله

امروزه بازنویسی در انواع مختلفی ارائه میشود. خدمات بازنویسی نیز وسعت بسیاری پیدا کرده است. در زمینه‌هایی که تولید محتوای متنی اهمیت دارد، بازنویسی حرف اول را میزند. یکی از حوزه‌هایی که در بین خدمات بازنویسی جای میگیرد، حوزه بازنویسی مقاله است. البته بازنویسی مقاله یک حوزه کلی است. این حوزه شاخه‌های مختلفی دارد. وجود مقاله‌های مختلف در عرصه‌های متنوع، سبب چند شاخه‌شدن حوزه بازنویسی مقاله شده است.

در زمینه ارائه خدمات بازنویسی، شاخه‌های نگارش مقاله به این شرح است:

  • بازنویسی مقاله علمی
  • بازنویسی مقاله فرهنگی
  • بازنویسی مقاله پایان نامه
  • بازنویسی مقاله دانشجویی
  • بازنویسی مقاله برای مجله
  • بازنویسی مقاله ISI
  • بازنویسی مقاله سئو شده
  • بازنویسی مقاله

فعالیت در هر یک از شاخه‌ها مهارت مخصوص به خود را میطلبد. بازنویسنده‌هایی که تبحر خاصی در زمینه بازنویسی مقاله علمی دارد، نمیتوانند در زمینه بازنویسی مقاله سئو شده فعالیت کنند. توجه به این  اصل در زمینه ارائه خدمات بازنویسی اهمیت بسیار بالایی دارد. برای نگارش مقالات بازنویسی شده در هر یک از این حوزه‌ها باید به اصول بازنویسی آشنایی داشته باشید. شخصی که در زمینه ارائه خدمات بازنویسی قصد فعالیت دارد، باید در مورد بازنویسی اطلاعات و مهارت قابل توجهی داشته باشد.

در ارائه خدمات بازنویسی برای انواع مقاله در زمینه‌های مختلف باید تمام سعی بازنویسنده بر این باشد که تا حد امکان متن بازنویسی شده را از متن منبع دور کند. هر چه قدر که شباهت متن منبع به متن بازنویسی شده کمتر باشد، آن مقاله باکیفیت تر خواهد بود.

ایران تایپیست مجموعه‌ای فعال در زمینه ارائه خدمات بازنویسی است. این مجموعه در زمینه بازنویسی انواع مقاله‌های علمی، پایان نامه و ... فعالیت دارد. در ایران تایپیست برای بازنویسی انواع مقالات، بازنویسنده‌های مختلف وجود دارد. به عبارتی بازنویسی مقاله‌ها تنها به افراد متخصص در آن زمینه سپرده می‌شود. برای دریافت نمونه بازنویسی مقاله از ایران تایپیست میتوانید با کارشناسان در تماس باشید.

خدمات بازنویسی

انجام بازنویسی

محاسبه آنلاین هزینه خدمات بازنویسی متون

ارائه خدمات بازنویسی در انواع مختلف با نرخ‌های متفاوتی صورت میگیرد. به عبارتی در دنیای تجارت دیجیتال برای بازنویسی هر یک از محتواهای متنی نرخ خاصی وجود دارد. برای مثال نرخ بازنویسی مقاله‌های علمی با نرخ بازنویسی کتاب متفاوت است. تعیین نرخی خاص برای انواع مختلفی از بازنویسی‌ها، با توجه خصوصیات آن زمینه صورت میگیرد. در زمینه‌هایی که بازنویسی مراحل دشوارتری را طی میکند، نرخ بازنویسی نیز بیشتر خواهد بود. معیار تعیین نرخ برای شاخه‌های مختلف بازنویسی یکسان نیست. در برخی از بازنویسی‌ها معیار تعداد کلمات متن است؛ در برخی دیگر تعداد صفحات و در برخی دیگر کاربرد متن.

از آنجایی که ایران تایپیست در حوزه‌های مختلفی اقدام به ارائه خدمات بازنویسی میکند، مزایای ویژه‌ای برای کاربران در سایت قرار داده است. یکی از این مزایا در زمینه محاسبه هزینه بازنویسی است. یعنی کاربر پیش از اقدام به ثبت سفارش میتواند هزینه انجام بازنویسی را محاسبه کند. با محاسبه هزینه بازنویسی میتوان به مقایسه و سپس به تصمیم گیری قطعی پرداخت.

برای محاسبه هزینه بازنویسی در ایران تایپیست ابتدا نوع سفارشتان را تعیین کنید. برای ارائه خدمات بازنویسی تعیین نوع سفارش مهم است. سپس به قسمت مربوط به هزینه‌‎ها با توجه به نوع سفارش تان مراجعه کنید. برای مثال اگر نوع سفارش تان، بازنویسی پایان نامه است، به قسمت مربوط به بازنویسی پایان نامه مراجعه کنید. در این قسمت دستورالعمل‌هایی مبنی بر محاسبه هزینه بازنویسی درج شده است. پس از مطالعه دستورالعمل‌ها میتوانید به کمک جداول درج شده، هزینه بازنویسی را محاسبه کنید. چنانچه در محاسبه هزینه بازنویسی به مشکل برخوردید، آن را با کارشناسان در میان بگذارید.

از دیگر راهکارهای موجود به جهت اطلاع از هزینه خدمات بازنویسی، تماس با ایران تایپیست است. با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و جواب سوالتان را دریافت کنید. ایران تایپیست در محاسبه هزینه بازنویسی خط مشی عادلانه و استانداردی دارد.

خدمات بازنویسی

انجام بازنویسی

ارائه خدمات بازنویسی برای تولید محتوای وبسایت و شبکه های اجتماعی

بازار رقابت در دنیای تجارت دیجیتال زمانی داغ میشود که مجموعه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف اقدام به استفاده از خدمات بازنویسی میکنند. یعنی از فن بازنویسی برای پیشرفت کسب و کارشان بهره میبرند. امروزه تولید محتوای متنی برای وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در میزان پیشرفت فعالیت آنها دارد. در فضای مجازی، در هر زمینه‌ای که فعالیت دارید، باید به فکر تولید محتوای متنی باشید. البته محتوای متنی تولید شده هم باید استاندارد و هم باید یونیک باشد. متن‌های نامتعارف هیچ تاثیری در میزان پیشرفت تان نخواهد داشت.

از دیگر اصول مهم برای استفاده از خدمات بازنویسی، بهره‌مندی از متون مرتبط است. محتواهای متنی که در سایتها و شبکه‌های اجتماعی از آنها استفاده میکنید باید به نوع کسب و کارتان ربط داشته باشد. برای مثال اگر در زمینه فروش لباس فعالیت دارید، نباید مطالب تان در زمینه تهیه انواع کیبورد برای لپ تاپ باشد!

ارائه خدمات بازنویسی محتوا برای فضای مجازی در دو نوع صورت میپذیرد:

  • بازنویسی محتوا برای سایتها و وبلاگها
  • بازنویسی محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

در ارائه خدمات بازنویسی محتوا برای سایتها و وبلاگها از اصول سئو استفاده میشود. متنی که برای سایت نگارش میشود باید مطابق با اصول سئو باشد. متنی که استانداردهای مقاله سئو شده را نداشته باشد، برای کسب و کارتان هیچ سودی ندارد.

در ارائه خدمات بازنویسی محتوا برای شبکه‌های اجتماعی باید از متون جذاب به همراه هشتگ‌های مناسب استفاده کرد. شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام، تلگرام و واتساپ میشود. در این بین تولید محتوا متنی برای اینستاگرام خواهان بیشتری دارد.

مجموعه ایران تایپیست یکی از بخشهای خود را به ارائه خدمات بازنویسی در زمینه تولید محتوا سایت و شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده است. تیم ایران تایپیست در این بخش، تبحر بالایی در تولید انواع محتوای سئو شده و جذاب دارد. برای اطلاع از نرخ هزینه‌ها، با ایران تایپیست در ارتباط باشید.

خدمات بازنویسی

انجام بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنرفرنس نویسیخلاصه نویسی

سوالات متداول

معیار محاسبه هزینه برای انواع مختلفی از بازنویسی‌ها متفاوت است. محاسبه هزینه انجام بازنویسی در زمینه‌های مختلف با توجه به معیارهای همان زمینه انجام میپذیرد. امکان محاسبه هزینه بازنویسی برای انواع مختلفی از پروژه‌های بازنویسی در ایران تایپیست امکان پذیر است.

بله با مراجعه به ایران تایپیست میتوانید اقدام به سفارش بازنویسی مقاله‌های ISI کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فعالیت ایران تایپیست در زمینه بازنویسی مقالات ISI میتوانید اقدام به درخواست نمونه کار کنید.

مدت زمان بازنویسی پایان نامه در ایران تایپیست به تایمی بستگی دارد که کاربر تعیین میکند. البته ضرب الاجل تعیین شده باید با منطبق بر ویژگی‌های سفارش باشد. برای مثال پایان نامه های دشوار را نمیتوان در مدت زمان کمی انجام داد

ایران تایپیست به صورت تخصصی در زمینه بازنویسی انواع محتوای متنی فعالیت دارد. از سری خدمات ایران تایپیست در زمینه بازنویسی می توان به بازنویسی کتاب، بازنویسی شعر، بازنویسی مجله و ... اشاره نمود.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 651 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات پارافریز خدمات بازنویسی متون پارافریز آنلاین بازنویسی آنلاین خدمات بازنویسی فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :