یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ثبت درخواست زیرنویس فوری

نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 1720 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر درخواست زیرنویس فوری برای فیلم ها یا ویدئو های خود دارید، ایران تایپیست همان شرکتی است که باید به آن اعتماد کنید. نتیجه ی اعتماد به تیم ایران تایپیست دریافت زیرنویس های با کیفیت بالا و قابل استفاده در تمامی پلیر ها خواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

معتبرترین مرکز برای درخواست زیرنویس فوری کدام است؟

معتبرترین مرکز برای درخواست زیرنویس فوری و سریع ایران تایپیست است. ایران تایپیست با در اختیار داشتن سالها تجربه و تلاش برای بهبود کیفیت زیرنویس ها در کل کشور ایران، جزء یکی از برترین و معتبرترین مراکز برای درخواست زیرنویس فوری به شمار می آید. تا کنون شرکت های مختلفی به ما اعتماد کرده اند. به این معنا که در سایت ما به صورت آنلاین سفارش تولید زیرنویس ثبت کرده اند. نتیجه ی اعتماد آنها، تحویل گرفتن زیر نویسی با کیفیت بوده است که روی تمامی پلیر های سیستم عامل های مخصوص سیستم های خانگی و سیستم عامل های موبایل قابل اجرا است. اگر نیازمند دریافت زیرنویس با کیفیت بالا و تحویل سریع و به موقع هستید، پیشنهاد می کنیم تا دست کم یک مرتبه از خدمات تولید و درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست بهره مند شوید. قطعا از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

شما می توانید درخواست خود را مبنی بر تولید زیرنویس فوری فیلم یا سریال یا ویدئو در سایت ما به صورت آنلاین ثبت کنید. هیچ یک از مراحل درخواست و ثبت سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست به صورت حضوری نیست و نخواهد بود. مزیت ایران تایپیست این است که تمامی مراحل درخواست زیرنویس را به شکل کاملا آنلاین در آورده است. بسیاری از شرکت ها و کسانی که مشتریان ثابت ما به شمار می آیند از آنلاین بودن ِ کلیه مراحل ثبت سفارش در ایران تایپیست رضایت کامل دارند.

شما نیز میتوانید در ایران تایپیست درخواست زیرنویس فوری داشته باشید. شما می توانید در سفارش تان قید کنید که نوع زیرنویس سافت ساب باشد یا هارد ساب. زیرنویس های سافت ساب از فیلم به راحتی جدا می شوند. بنابراین تماشاچی می تواند هر نوع زیر نویسی را (از نوع سافت ساب) روی فیلم مورد نظر درج کند. اما چنین حالتی برای زیرنویس های هاردساب وجود ندارد. شما می توانید درخواست زیرنویس فوری برای ویدیوهای کوتاه، فیلم های بلند، کلیپ های چند دقیقه ای و ... را در ایران تایپیست ثبت کنید.

درخواست زیرنویس فوری

درخواست زیرنویس فوری

درخواست زیرنویس فوری چقدر هزینه دارد؟

مبحث درخواست زیرنویس فوری موضوعی همواره مهم و حساس است. بسیاری از مشتریانی که به ایران تایپیست برای تولید زیرنویس اعتماد می کنند، اولین سوالی که در طی مشاوره رایگان می پرسند این است که آیا درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست ارزان است؟ دلیل ارزان بودن خدمات در ایران تایپیست، بی کیفیت بودن آن است؟ چرا درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست با قیمت کم عرضه می شود؟

حقیقت این است که درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست هزینه ای مقرون به صرفه دارد، نه ارزان! ما عوامل بی تاثیر بر هزینه تولید زیرنویس را در سایت خود حذف کرده ایم. به همین خاطر، شما ملزم هستید تا کمترین قیمت ممکن را پرداخت کنید. با از بین بردن هزینه تایپ زیرنویس، هزینه ثبت سفارش یا صدور فاکتور آنلاین، هزینه‌ی چسباندن ِزیرنویس به ویدئو یا فیلم (در سفارش های  تولید زیرنویس هارد ساب) کاملا عادی است که هزینه ای مقرون به صرفه را برای سفارش خود بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و هزینه درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست می توانید با کارشناسان ما تماس تلفنی برقرار کنید. شما همچنین می توانید به واسطه ی پیامرسان هایی مانند واتس آپ یا تلگرام با کارشناسان ما در ایران تایپیست ارتباط بگیرید. راه دیگر این است که به منوی «لیست خدمات» و سپس «تولید زیرنویس» نگاهی بیندازید.

کلیه عوامل موثر بر هزینه ی درخواست زیرنویس فوری در این بخش ذکر شده اند. اگر در مورد اطلاعاتی که در این صفحه درج شده است سوال یا ابهامی دارید می توانید آن را با کارشناسان ما مطرح کنید. دریافت این اطلاعات به شما کمک می کنند تا با اطمینان خاطرِ بیشتری در سایت ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید و نگرانی خاصی نداشته باشید. شما همچنین می توانید هزینه درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست را با سایر شرکت ها مقایسه کنید تا متوجه تمایز های آن بشوید.

درخواست زیرنویس فوری

درخواست زیرنویس سریع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا درخواست زیرنویس فوری محدودیت زمانی برای فیلم ها دارد؟

درخواست زیرنویس فوری برای هر فیلم با توجه به زمان ِآن تعیین می شود. شما در ایران تایپیست سفارش زیرنویس فوری ثبت می کنید. سپس بر اساس حجم و مدت فیلم یا ویدئو، زمان تحویل فوری برای آن مشخص می شود. به عنوان مثال، زمان ِتحویل فوری برای تولید زیرنویس یک فیلم دو ساعته با یک کلیپ یک دقیقه ای متفاوت است! مثال های دیگری را نیز می توان برای این موضوع در نظر گرفت.

اما در هر صورت اگر شما تاریخ و ساعت مشخصی را برای تحویل سریع سفارش زیرنویس تان تعیین کنید، ما در ایران تایپیست آن را برای شما انجام خواهیم داد. به عنوان مثال شما می توانید یک اپیزود از یک سریال یا فیلمی که به تازگی منتشر شده است را به ما بسپارید و اعلام کنید که سه الی چهار ساعت دیگر زیرنویس آن را نیاز دارید. ما سفارش شما را در لیست ِسفارشات فورس ماژور قرار می دهیم. سپس در تاریخ و ساعت اعلام شده آن را به شما مشتری گرامی تحویل خواهیم داد.

شایان ذکر است که بدانید درخواست زیرنویس فوری فقط برای فیلم های بلند یا کوتاه نیست! ما خدمات تولید زیرنویس فوری خود را برای ویدئو ها یا کلیپ های کوتاه اینستاگرامی یا هر نوع محتوای ویدئویی که قصد انتشار آن در شبکه های اجتماعی یا وب سایت خود دارید انجام می دهیم. از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید برای هر قالب ویدئویی درخواست زیرنویس فوری و تحویل آنی داشته باشید.

به علاوه اینکه باید بدانید اگر در زمینه ی تولید زیرنویس فوری یا ترجمه ی آن مهارت دارید می توانید در ایران تایپیست به صورت دورکاری با ما همکاری داشته باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درخواست همکاری با ایران تایپیست به عنوان تولید کننده زیرنویس با کارشناسان ما تماس گرفته یا فرم همکاری با ما را به صورت اینترنتی پُر کنید. شما می توانید برای این منظور به صفحه استخدام اینترنتی در سایت ما مراجعه کنید. در صورتی که شرایط لازم را احراز کرده باشید با شما تماس می گیریم. 

تمامی کسانی که به صورت دورکاری با ایران تایپیست همکاری می کنند یا تجربه کافی در این زمینه دارند و یا دارای تخصص کافی هستند. در ایران تایپیست تنها افراد حرفه ای یا افراد علاقه مند به یادگیری روزمره، شانس فعالیت و پیشرفت را دارند. اگر خود را جزء این دو گروه میدانید، میتوانید برای همکاری با ما درخواست دهید.

درخواست زیرنویس فوری

زیرنویس فیلم

درخواست زیرنویس فوری برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

درخواست زیرنویس فوری – همانطور که اشاره شد – برای انواع فیلم ها انجام می شود. اهمیتی ندارد که فیلم یا ویدیوی مورد نظر شما چه مضمونی داشته باشد یا در کدام دسته از محتواهای ویدیویی قرار گیرد. سینمایی باشد یا آموزنده، سرگرم کننده باشد یا جدی، ما خدمات تولید زیرنویس فوری را برای تمامی آنها در اسرع وقت انجام خواهیم داد. به دلیل اینکه این نوع از خدمات، در تعداد کمی از شرکت ها یا سازمان ها ارائه می شود. به دلیل خلاء و عدم وجود چنین خدماتی ما تصمیم گرفته ایم که تولید زیرنویس را برای کلیه هموطنان عزیز در سراسر ایران فراهم کنیم. توجه داشته باشید که شما می توانید در هر زمان و هر مکانی در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید. زیرا برای انجام ِتک تک مراحلِ نامبرده، نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می توانید همه ی آنها به صورت آنلاین انجام دهید.

به جز ارائه خدمات تولید زیرنویس فوری در ایران تایپیست برای هر نوع فیلم با هر طول و اندازه ای، هیچ محدودیتی برای ثبت سفارش تولید زیرنویس فیلم ها و ویدیوها به زبان انگلیسی، عربی، اسپانیایی، آلمانی و غیره نخواهید داشت.

شما برای درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست می توانید فیلم خود را (به هر زبانی که باشد) در سایت ما ثبت کنید. سپس درخواست کنید تا خدمات ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای آن انجام شود. معمولا مشتریان ما درخواست ترجمه فارسی به انگلیسی یا ترجمه ی انگلیسی به فارسی را دارند. اما گاهی هم پیش می آید که یک مشتری درخواست تولید و ترجمه زیرنویس آلمانی، عربی، ترکی، هندی و غیره را داشته باشد. ما مفتخریم که به شما اعلام کنیم می توانید در ایران تایپیست سفارش تولید و ترجمه ی هر نوع زیرنویسی را به هر زبانی ثبت کنید؛ آن هم بدون هیچ محدودیتی!

برای درخواست زیرنویس فوری زبان های رایج یا غیر رایج تنها کافی است که موقع ثبت سفارش زبان مبدا و زبان مقصد را برای ترجمه و پیاده سازی انتخاب کنید. اگر صرفا به پیاده سازی زیرنویس احتیاج داشتید و لزومی نداشت که زیرنویس ترجمه شود، می توانید از خدمات پیاده سازی زیرنویس در ایران تایپیست بهره مند شوید. این روش برای کلیه زیرنویس های هاردساب و سافت ساب به یک شکل ِواحد انجام می شود.

درخواست زیرنویس فوری

زیرنویس فوری کلیپ های اینستاگرامی

درخواست زیرنویس فوری کلیپ های اینستاگرامی

شما می توانید درخواست زیرنویس فوری خود را برای ویدئو ها یا کلیپ های اینستاگرامی هم ثبت کنید. ارزان بودن خدمات تولید زیرنویس فوری و سریع در ایران تایپیست این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون مشکل و نگرانی زیرنویس کلیپ های خود را در اسرع وقت دریافت کنید. به همین خاطر، تقویم تولید محتوایتان در اینستاگرام به مشکل برخورد نمی کند و می توانید به موقع پست یا استوری مورد نظر خود را آپلود کنید. اگر به فکر تولید محتوای جدید و غیر تکراری هستید می توانید از خدمات تولید زیرنویس فوری در ایران تایپیست بهره مند شوید. مزیت استفاده از خدمات ما این است که زیرنویس هایی که برای شما ترجمه یا پیاده سازی می کنیم با بهترین کیفیت هستند. شما با انتشار فیلم و ویدیوی با کیفیت و زیرنویس دقیق در اپ اینستاگرام می توانید مخاطبان را درگیر محتوای خود کنید و در این بستر ارزش آفرینی داشته باشید.

شما می توانید به عنوان یک شخص یا یک شرکت یا سازمان در سایت ما سفارش جدید تولید زیرنویس (به هر زبانی) ثبت کنید. اگر فیلم مورد نظرتان بالای هفت دقیقه تایم دارد و حاوی مضامین غیر اخلاقی و خارج از چارچوب های کشور ایران نیست، می توانید تولید یا پیاده سازی زیرنویس برای آن را به ما در شرکت ایران تایپیست بسپارید. ما در ایران تایپیست کلیه فعالیت های خود را براساس قوانین داخل ایران و استاندارد های بین المللی وضع کرده ایم.

اگر هر روز یا هر هفته به تولید زیرنویس برای ویدئو های خود نیاز دارید، می توانید درخواست زیرنویس فوری با هزینه کم و پرداخت قسطی داشته باشید. بسیاری از کسانی که در حال تولید محتوای ویدئویی آموزشی، سرگرم کننده و ... هستند، با کمک خدمات مقرون به صرفه ی ما در ایران تایپیست می توانند هزینه کمتری بپردازند. پس اگر تولید کننده ی محتواهای آموزشی هستید، می توانید به ما در ایران تایپیست اعتماد کنید. نتیجه ای که از این اعتماد دریافت می کنید در وهله اول به نفع شما مشتری گرامی تمام خواهد شد.

درخواست زیرنویس فوری

درخواست زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیتدوین ویدئودوبله

سوالات متداول

بله، محدودیتی از نظر تایم فیلم برای ثبت درخواست زیرنویس فوری در ایران تایپیست نخواهید داشت.

بله. به دلیل اینکه تولید کننده ی زیرنویس باید دو برابر بیشتر از حالت عادی برای پروژه ی شما وقت بگذارد.

بعد از ثبت سفارش آنلاین، برای شما فاکتور آنلاین صادر می شود. در این فاکتور هزینه ای که باید بپردازید قید می شود.

بله شما می توانید برای درخواست زیرنویس فوری هریک از این فیلم ها به صورت جداگانه سفارش آنلاین ثبت کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1720 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش زیرنویس فوری تولید زیرنویس سریع ساخت زیرنویس فوری درخواست سابتایتل فوری تهیه سابتایتل فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :