دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تکنیک و روشهای حرفه ای خلاصه نویسی در ایران تایپیست

نویسنده: آیدا وحدت خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:33:52 بازدید: 898 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی حرفه ای به روش کسانی که در کنکور رتبه عالی کسب نموده اند و یا به سبک دانشجویانی که همواره نمرات بالا می گیرند، مورد درخواست تمامی افرادی می باشد که به ایران تایپیست سفارش خلاصه نویسی متون می دهند. هر کسی که تصمیم می گیرد برای آزمون آماده شود با دو عامل محدود کننده روبرو می شود؛ عامل زمان و عامل دوم حجم بالای مطالب است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تکنیک و روشهای حرفه ای خلاصه نویسی در ایران تایپیست

هزینه خلاصه نویسی حرفه ای

این دو عامل مشکلاتی را برای همه افرادی که می خواهند آزمون دهند فراهم می کند، تفاوتی نمی کند این آزمون، آزمون ورودی دانشگاه در مقاطع مختلف باشد و یا آزمون استخدامی، در هر دو صورت منابع متعدد و حجیمی وجود دارند.

منابع که حجیم باشند، مطالب کلیدی در میان انبوه کلمات و مطالبی که جنبه توضیحی و تشریحی دارند میتوانند از چشم خواننده مستتر بمانند و مورد توجه قرار نگیرند، بدین ترتیب حجم زیاد از  یادگیری کامل همه نکات مانع می گردد.

از سوی دیگر مطالعه مطالب حجیم  زمانبر بر هم خواهد بود و در بسیاری از موقع افراد فرصت لازم را جهت مطالعه نخواهند داشت؛ بنابراین به یک خلاصه نویسی حرفه ای نیاز دارند.

در همین راستا خلاصه نویسان ایران تایپیست بعد از مطالعه مطالب کتاب یا جزوات اقدام به  یادداشت برداری و علامت گذاری نکات مهمی  می کنند که بر اساس تجربه و سوابق آزمون ها می دانند در آزمون مورد سوال قرار می گیرد. این مطالب در قالب تکنیک درختی یعنی شاخه شاخه کردن مطالب به صورت  یک چکیده دقیق و روان در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

در این چکیده سعی شده است محتوا به گونه ای خلاصه شده باشد که مطالب مهم و کلیدی درج گردند و از  توضیحات اضافی که تنها برای تشریح موضوع به صورت مفصل می باشند چشم پوشی گردد. مطالب شاخه شاخه می شوند تا در همان نگاه کلی بتوان به اصل موضوع و قصد نویسنده در جزوه یا کتاب و یا مقاله پی برد. همچنین علت و معلول به دنبال هم قرار میگیرند تا در اسرع زمان بتوان نکات را آموخت و مطالب از هم گسسته نباشند تا مخاطب سردرگم شود. و در نهایت در خلاصه نویسی، پیوستگی به خوبی رعایت می گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیکلاس خصوصی آنلاینخدمات دانشجوییفوری ترین تایپ

سوالات متداول

خلاصه نویسی تهیه چکیده متون است، لذا در عین رعایت اصول خلاصه نویسی، نکات مهم هم به صورت دقیق و درست و  شفاف در قالب جملات روان و سلیس بیان می شود.

خلاصه نویسی حرفه ای  دروس دارای فرمول تنها توسط دانش آموختگانی انجام می شود که  با تجربه بوده  و دانش کافی دارند.

خلاصه نویسی حرفه ای  در ایران تایپیست توسط کارشناسان هر رشته انجام می شود، با این وجود در صورت مشاهده اشتباه ویرایش در اسرع وقت انجام می شود.

خیر، در ایران تایپیست سعی می گردد برای تمامی متون بهترین خلاصه نویسی ارائه گردد تا کیفیت تضمین شود.


نویسنده: آیدا وحدت خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:33:52 تعداد بازدید: 898 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی حرفه ای متون خلاصه نویسی حرفه ای تخصصی خلاصه نویسی حرفه ای کنکور خلاصه نویسی حرفه ای آزمون خلاصه نویسی حرفه ای دروس

دیدگاه کاربران

افشین ساروقی | 1400-8-13 ساعت 09:57:04 امتیاز :

نمیدونم از چه روشی برای خلاصه نویسی استفاده کردین ولی هرچی بود حرف نداشت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :