دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی حرفه ای

نویسنده: امیررضا قاسمی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:28:09 بازدید: 1181 امتیاز 4 از 1 نظر

خلاصه نویسی حرفه ای در ایران تایپیست عمر چندان طولانی ندارد و باید آن را جوانی نورس بدانیم که یک تیم قوی متشکل از متخصصین رشته های مختلف، سعی می نمایند به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا این نیاز افراد مختلف در جامعه به بهترین شکل ممکن رفع گردد. در حقیقت باید خلاصه نویسی را معجزه ای بنامیم که مغز را قادر می سازد عصاره مطالب زیادی را در کمترین زمان ممکن حلاجی نموده و یاد بگیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خلاصه نویسی حرفه ای متون به صورت آنلاین

خلاصه نویسی حرفه ای متون ایران تایپیست مبتنی بر یک حقیقت شکل گرفته است؛ خلاصه نمودن مطالب هرچه قدر هم که حجیم باشد بهترین شیوه موثر در یادگیری و حفظ مطالب می باشد، به صورتی که همواره در طول تاریخ از همان زمان که انسان آموزش دیدن و آموزش دادن به صورت مکتوب را درک کرده به صورت اگاهانه و نااگاهانه استفاده شده است.

خلاصه نویسی حرفه ای

متخصص خلاصه نویسی حرفه ای

علم دنیای گسترده ای است و هر روز در گوشه و کنار دنیا تحقیقات زیادی انجام می شود، رشد و پیشرفت اتفاق می افتد و  در قالب کتاب ها و مقالات منتشر می گردد،تا افراد برای افزایش دانش خود و استفاده در فعالیت حرفه ای خود از آنها استفاده نمایند.

باید قبول کرد هرچقدر میزان تسلط ما بر علوم و دانش رشته تخصصی مان بیشتر باشد در آن حرفه بیشتر موفق خواهیم بود. به همین  دلیل است کسانی که اراده قوی برای یادگیری دارند هرگز از خلاصه نویسی حرفه ای غافل نمی شوند.

تا چندی پیش که اینترنت تا این حد وارد زندگی اشخاص نشده بود افراد مجبور بودند زمان صرف نموده و خود اقدام به خلاصه کردن متون نمایند، لذا در بسیاری از مواقع یا فرصت نمی کردند و یا به علت عدم تسلط بر نکاتی که نیاز است در خلاصه نویسی رعایت گردند، موفق نمی شدند به خوبی چکیده مطالب را آمده نمایند؛ بنابراین جای تعجب نبود موفقیت مورد نیاز حاصل نمی شد.

به همین دلیل ایران تایپیست براساس سیاستی که در پیش گرفته و آن نیازسنجی کامل از نیاز و درخواست های افراد مختلف در حوزه های متنوع است؛ مدتی است که به درخواست افراد برای سفارش خلاصه نویسی متون به صورت آنلاین توجه نموده و با جلب همکاری افراد متخصص رشته های مختلف که با تجربه نیز می باشند، به جای تک تک افرادی که می خواهند از این روش فوق العاده برای یادگیری استفاده نمایند کلیه متون را خلاصه می کند. دسترسی به شیوه مناسب برای آموزش حق همه افراد است.

خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور

خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور یکی از پردرخواست ترین سفارشات ایران تایپیست است که با وجود نوپا بودن خدمت خلاصه نویسی در این مجموعه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

باید پذیرفت تمامی خانواده هایی که دانش آموز در منزل دارند به کنکور مجبور هستند بیندیشند، لذا از آن زمان که دانش آموزان وارد دبیرستان می شوند در تمام طول چهار سال، خانواده ها و دانش آموزان همیشه دغدغه یادگیری و تسلط بر دروس را دارند تا دانش آموزان با کسب رتبه خوب بتوانند در رشته مورد نظر قبول شده و درس بخوانند، لذا کاملا طبیعی است استفاده از خلاصه دروس یک توصیه عالی برای این افراد محسوب گردد.

چگونه می توان این همه کتاب را که به عنوان منابع کنکور محسوب می گردد و همگی پرحجم نیز می باشند به طور کامل به ذهن سپرد، در حالی که همه قبول دارند بسیاری از مطالب تنها توضیح برای یادگیری بهتر هستند. حال آنکه برای کنکور نکات خاصی مورد سوال قرار می گیرند، لذا وقتی هدف مرور مطالبی است که قبلا مطالعه شده و ذهن آشنایی کاملی دارد، خواندن کل کتاب هم زمانبر می باشد جهت تسلط کافی بر مطالب، چاره ای دیگر باید اندیشید.

خلاصه نویسی حرفه ای

بهترین خلاصه نویسی حرفه ای

به همین خاطر چاره ای جز خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور باقی نمی ماند. به همین دلیل در کنار والدین دانش آموزان، موسسات کنکور نیز در این سالها به دنبال خلاصه نویسی کاملا حرفه ای و معتبر می باشند. خلاصه کردن کتب درسی برای کنکور نیاز به افرادی دارد که خود به این مطالب تسلط دارند، آنان باید کتاب  را به خوبی خوانده باشند تا به طور دقیقی خلاصه نمایند.

 همچنین باید شخص خلاصه کننده به خوبی با نکاتی که باید در خلاصه نویسی رعایت شود، آشنا باشد  و از سوی دیگر خود نیز نویسنده خوبی باشد تا جملات سلیس و روان ارائه دهد؛ زیرا اگر اطلاعات به خوبی به خواننده منتقل نشود افراد نمی توانند مطالب را تا آخر دنبال کرده و تسلط پیدا نمایند.

البته نکته دیگری که ایران تایپیست به آن بسیار اهمیت می دهد؛ تجربه شخص خلاصه کننده در زمینه کنکور می باشد؛ زیرا این شخص باید بداند در سوالات درس مورد نظر کدام نکات مورد سوال قرار می گیرند، چه مطالبی را حتما دانش آموز باید مطالعه نموده و به خاطر بسپارد، لذا آشنایی کامل به سوالات پرتکرار در کنکور و اطلاعاتی که مدنظر قرار می گیرد و نکات طلایی و کلیدی هستند، برای تمامی کسانی که در این مجموعه برای خلاصه نویسی حرفه ای همکاری می نمایند ضروری می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تکنیک و روشهای حرفه ای خلاصه نویسی در ایران تایپیست

خلاصه نویسی حرفه ای به روش کسانی که در کنکور رتبه عالی کسب نموده اند و یا به سبک دانشجویانی که همواره نمرات بالا می گیرند، مورد درخواست تمامی افرادی می باشد که به ایران تایپیست سفارش خلاصه نویسی متون می دهند. هر کسی که تصمیم می گیرد برای آزمون آماده شود با دو عامل محدود کننده روبرو می شود؛ عامل زمان و عامل دوم حجم بالای مطالب است.

خلاصه نویسی حرفه ای

هزینه خلاصه نویسی حرفه ای

این دو عامل مشکلاتی را برای همه افرادی که می خواهند آزمون دهند فراهم می کند، تفاوتی نمی کند این آزمون، آزمون ورودی دانشگاه در مقاطع مختلف باشد و یا آزمون استخدامی، در هر دو صورت منابع متعدد و حجیمی وجود دارند.

منابع که حجیم باشند، مطالب کلیدی در میان انبوه کلمات و مطالبی که جنبه توضیحی و تشریحی دارند میتوانند از چشم خواننده مستتر بمانند و مورد توجه قرار نگیرند، بدین ترتیب حجم زیاد از  یادگیری کامل همه نکات مانع می گردد.

از سوی دیگر مطالعه مطالب حجیم  زمانبر بر هم خواهد بود و در بسیاری از موقع افراد فرصت لازم را جهت مطالعه نخواهند داشت؛ بنابراین به یک خلاصه نویسی حرفه ای نیاز دارند.

در همین راستا خلاصه نویسان ایران تایپیست بعد از مطالعه مطالب کتاب یا جزوات اقدام به  یادداشت برداری و علامت گذاری نکات مهمی  می کنند که بر اساس تجربه و سوابق آزمون ها می دانند در آزمون مورد سوال قرار می گیرد. این مطالب در قالب تکنیک درختی یعنی شاخه شاخه کردن مطالب به صورت  یک چکیده دقیق و روان در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

در این چکیده سعی شده است محتوا به گونه ای خلاصه شده باشد که مطالب مهم و کلیدی درج گردند و از  توضیحات اضافی که تنها برای تشریح موضوع به صورت مفصل می باشند چشم پوشی گردد. مطالب شاخه شاخه می شوند تا در همان نگاه کلی بتوان به اصل موضوع و قصد نویسنده در جزوه یا کتاب و یا مقاله پی برد. همچنین علت و معلول به دنبال هم قرار میگیرند تا در اسرع زمان بتوان نکات را آموخت و مطالب از هم گسسته نباشند تا مخاطب سردرگم شود. پیوستگی به خوبی رعایت می گردد.

خلاصه نویسی حرفه ای مقاله انگلیسی ویژه دانشجویان

خلاصه نویسی حرفه ای مقاله انگلیسی ویژه دانشجویان، خدمت تازه ایران تایپیست است تا دانشجویان رشته های مختلف بدون محدودیت، هر تعداد مقاله از هر گرایشی را ترجمه و خلاصه شده در اختیار داشته باشند. دانشجویان جهت آموزش و یادگیری آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی رشته خود به سراغ مقالات مختلف می روند، در این میان با توجه به اینکه زبان انگلیسی به عنوان زبان پذیرفته شده توسط تمامی کشورها می باشد و سالانه مقالات بسیاری در دنیا به این زبان ترجمه می شوند و در سایت های معتبر منتشر می گردند، به طبع رجوع دانشجویان به مقالات انگلیسی بسیار بالا می باشد.

به همین دلیل نه تنها برای مطالعه و برای ارائه در کلاس به سراغ این مقالات رفته و درخواست ترجمه و خلاصه نویسی حرفه ای این مقالات را دارند، بلکه برای بررسی منابع جهت تحقیقات، پایان نامه و رساله دکتری نیز ترجمه و خلاصه نویسی مقالات بسیار اهمیت دارند.

خلاصه نویسی حرفه ای

سفارش خلاصه نویسی حرفه ای

این خلاصه ها منابعی می شوند که بر اساس آنها می توان فرضیات را تقویت نمود، روش های درست تحقیقات را بررسی کرد و یا حتی ایده های جدیدی را کشف کرد.

ایران تایپیست در راستای ارائه خدمات به دانشجویانی که به مقالات انگلیسی احتیاج دارند از متخصصین مترجم و متخصصینی که دانش کافی برای خلاصه کردن مطالب دارند، دعوت به همکاری کرده است. این افراد در سراسر کشور حضور دارند و به صورت دورکاری با مجموعه همکاری می نمایند.

 اگر کسی که کار خلاصه نویسی را انجام میدهد دانش کافی در زمینه مورد نظر را نداشته باشد، نمیتواند به خوبی بدون اینکه پیوند مابین مطالب گسسته شود و یا توضیحات اضافی درج گردد آن ها را خلاصه کند. این افراد با دقت و توجه زیادی کار ترجمه و خلاصه نویسی را انجام می دهند.

 تا چندین سال قبل که امکان سفارش آنلاین نبود، چنین امکاناتی در اختیار دانشجویان نبود و آنها یا باید خود زمان زیادی برای ترجمه و خلاصه صرف می نمودند و یا به سراغ افراد غیر متخصص می رفتند. ترجمه های اشتباه و خلاصه نویسی های غیر حرفه ای و غیر دقیق ثمره ای بود که بسیار دیده می شده است.

خلاصه نویسی حرفه ای کتاب و چاپ آن

خلاصه نویسی حرفه ای کتاب به آموزش و افزایش مطالعه بسیار می تواند کمک نمایند. مطالعه کتابهای حجیم چند صفحه ای زمان زیادی را می طلبد در حالی که بسیاری از افراد زمان و حوصله لازم را برای مطالعه این کتاب ها ندارند.

کتابهای درسی زیادی وجود دارد که افراد به دنبال مطالعه و یادگیری آنها هستند؛ اما وقت نمی کنند، این در حالی است که مطالب کتابها بسیار مفید می باشد و یادگیری آنها در افزایش دانش بسیار نقش مهمی را می تواند بازی نماید.

خلاصه نویسی حرفه ای

خلاصه نویسی حرفه ای

 در این میان کتابهای رفرنس و کتابهای تخصص علمی نسبت به سایر کتابها طرفداران زیادی دارند که دوست دارند آن را مطالعه کنند اما فرصت نمی کنند.  آزمون های مختلف یکی از موقعیت هایی می باشند که می طلبد داوطلبین و یا آزمون دهندگان این کتابها را مطالعه نمایند، به همین دلیل خلاصه نویسی حرفه ای کتاب و چاپ آن در ایران تایپیست انجام می شود.

 ایران تایپیست می خواهد با خلاصه نویسی کتاب این فرصت را به همه خوانندگان بدهد که به راحتی به مطالعه کتابهای علمی و حجیم بپردازند و مفاهیم آن را نیز به خوبی یاد بگیرند، کتاب وقتی خلاصه شود مطالعه سریعتر شده و یادگیری راحت تر می گردد.

نوشتن یک کتاب به صورتی که هم مطالب اضافی نوشته نشود و هم نکات مهم وجود داشته باشند، نیاز به دقت و دانش کافی دارد، لذا افرادی که در ایران تایپیست برای خلاصه نویسی کتابها همکاری می نمایند متخصص در زمینه ای میباشد که کتاب به آنها ارجاع می شود.

آنها با موضوع کتاب به خوبی آشنایی دارند و به راحتی کتاب را مطالعه نموده و نکات لازم را یادداشت می کنند و طبق یک نقشه ذهنی مطالب را پشت سر هم می چینند. بدین ترتیب خلاصه کتاب به دست آمده قابل اتکا و اعتماد بوده و  با اجازه مترجم و یا نویسنده کتاب قابل چاپ است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیبازنویسیتایپترجمه

سوالات متداول

فاکتور خلاصه نویسی حرفه ای به صورت آنلاین بعد از ثبت نام و ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست در کمتر از 5 دقیقه به صورت رایگان صادر می شود.

بله، افرادی زیادی با ایران تایپیست  در زمینه خلاصه نویسی حرفه ای  همکاری می کنند، لذا امکان تحویل کار در هر حجمی وجود دارد.

خلاصه نویسی تهیه چکیده متون است، لذا در عین رعایت اصول خلاصه نویسی، نکات مهم هم به صورت دقیق و درست و  شفاف در قالب جملات روان و سلیس بیان می شود.

خلاصه نویسی حرفه ای مقاله انگلیسی هم شامل ترجمه میشود و هم خلاصه نویسی، لذا باید در همان ابتدا  ثبت گردد.


نویسنده: امیررضا قاسمی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:28:09 تعداد بازدید: 1181 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی حرفه ای کنکور خلاصه نویسی حرفه ای دروس خلاصه نویسی حرفه ای دانشجویی خلاصه نویسی حرفه ای ارزان خلاصه نویسی حرفه ای آنلاین

دیدگاه کاربران

بهمن حسامی | 1400-8-13 ساعت 10:00:18 امتیاز :

تمام نکات اصلی و کلیدی تو خلاصه شما بود. کیف کردم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :