شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه کلیپ با پاورپوینت

نویسنده: سارا اخلاقی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1401/10/5 ساعت 12:00:00 بازدید: 617 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا تا به حال به تهیه کلیپ با پاورپوینت فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانستید که با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیپ و فایل های ویدیویی جدید تولید کنید؟ نرم‌افزار پاورپوینت این امکان را به شما می‌دهد که با ذخیره اسلایدها به صورت فایل های ویدیویی، اقدام به تهیه کلیپ با پاورپوینت کرده و مجموعه‌ای از اسلایدها را در قالب یک فایل ویدیویی درآورید. در تهیه کلیپ با پاورپوینت شما می توانید کیفیت خروجی فایل ویدیویی خود را انتخاب کنید. به این ترتیب که با استفاده از امکانات این نرم افزار، امکان ذخیره کردن فایل ویدیویی در ۳ کیفیت عالی، معمولی و پایین را خواهید داشت و متناسب با حجم درخواستی خود، می توانید فایل مورد نظرتان را ذخیره نمایید. اگر نیاز به ساخت کلیپ با پاورپوینت دارید، کافی است در ادامه مطلب ما را همراهی فرمایید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان تهیه کلیپ با پاورپوینت وجود دارد؟

تهیه کلیپ با پاورپوینت بسیار آسان و لذت بخش است. در واقع نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که مجموعه‌ای از اسلایدها را در قالب یک فایل ویدیویی ذخیره کنند. شما می توانید در کیفیت های متفاوت و در حجم های مختلف، فایل مد نظر را تهیه و تنظیم نمایید. این در حالی است که با استفاده از تهیه کلیپ با پاورپوینت، شما امکان صداگذاری و اضافه کردن فایل صوتی را به فایل ویدیویی خواهید داشت و در واقع می توانید از طریق اضافه کردن فایل صدا و دادن زمان بندی به اسلایدها، ویدیو کلیپ مدنظر خود را تولید نمایید. در نظر داشته باشید که با تهیه ویدیو کلیپ با پاورپوینت شما امکان پلی کردن فایل ویدیویی به دست آمده را با استفاده از انواع پلیرها خواهید داشت و از این نظر مشکلی برای اجرای آن وجود ندارد. معمولاً تهیه کلیپ با پاورپوینت اهداف آموزشی دارد و آموزگاران، مدرسین و اساتید از کاربران اصلی آن هستند.

 بدین ترتیب اگر نیاز به تهیه کلیپ با پاورپوینت دارید و فرصت و زمان کافی برای طراحی اسلایدها و تهیه فایل ویدیویی مورد نظرتان را ندارید، نگران نباشید. می توانید با استفاده از خدمات ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین امکانات، سفارش خود را به ثبت برسانید و با مناسب ترین تعرفه‌ها فایل مد نظر خود را تحویل بگیرید. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکلات خود را رفع نمایید. مشاورین ما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. کاربران می‌توانند با استفاده از شماره های مندرج در انتهای سایت و از طریق تماس تلفنی یا برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی، اطلاعات بیشتری را کسب نموده و با خیال راحت‌تری سفارش تهیه کلیپ با پاورپوینت خود را ثبت نمایند.

تهیه کلیپ با پاورپوینت

تهیه کلیپ با پاورپوینت

تهیه آنلاین کلیپ با پاورپوینت از سراسر کشور

خدمات تهیه کلیپ با پاورپوینت در کنار سایر خدمات ایران تایپیست به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه شده و تمامی کاربران می توانند از سراسر کشور از این خدمات به راحتی استفاده کنند. بیشتر افرادی که سفارش تهیه ویدیو کلیپ با پاورپوینت می‌دهند، مدرس یا مربی و یا دانشجو هستند که می‌خواهند مفاهیم درسی و علمی-آموزشی را از طریق فایل های ویدیویی و اسلایدهای پاورپوینت به مخاطبان خود منتقل کنند. با این روش امکان به هم ریختگی مطالب در اسلایدها، در زمان اجرای فایل، به صفر خواهد رسید. همچنین شما می توانید با استفاده از خدمات تهیه کلیپ با پاورپوینت اقدام به تولید محتوا برای وب‌سایت و شبکه های اجتماعی خود نمایید. هرچه کیفیت خروجی محتوای تولید شده بالاتر باشد و طراحی ها به صورت تخصصی تر اجرا شوند، می توانند تاثیرات بسیار مثبتی را بر روی جذب مخاطب برای شما داشته باشند.

بدین ترتیب به شما پیشنهاد می کنیم که اگر مهارت و تجربه کافی در ساخت و تهیه کلیپ با پاورپوینت ندارید، بهتر است این کار را به دست کسانی بسپارید که دستی بر آتش داشته و می توانند بهترین نتایج را به شما ارائه دهند. همان طور که گفته شد، ایران ‌تایپیست با استفاده از ظرفیت های موجود خود قادر بوده، خدمات متنوعی را از طریق وب‌سایت این مجموعه در دسترس همه هموطنان در سراسر کشور قرار دهد.

شما از اقصی نقاط ایران می توانید، در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارشات خود را ثبت نموده، آن‌ها را پیگیری کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. یکی از این خدمات تهیه ویدیو با پاورپوینت بوده که با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما و بررسی نمونه کارهای قبلی تکنسین های این مرکز به راحتی و با خیالی آسوده می‌توانید فایل مورد نظر خود را سفارش دهید. در نظر داشته باشید که خدمات مشاوره ای ایران تایپیست و دریافت نمونه کارهای قبلی تهیه کلیپ با پاورپوینت کاملا رایگان بوده و شامل پرداخت مبلغی نمی باشد.

تهیه کلیپ با پاورپوینت

تهیه آنلاین کلیپ با پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مشکلات تهیه کلیپ با پاورپوینت

بسیاری از افراد برای ساختن فیلم از اسلایدهای نرم افزار پاورپوینت استفاده کرده و اقدام به تهیه کلیپ با پاورپوینت می‌کنند، اما در طراحی و تهیه و تنظیم اسلایدها و زمان بندی آن با مشکل مواجه می شوند. در نظر داشته باشید که برای ساختن فیلم از اسلایدها نیازی به استفاده از نرم افزارهای جانبی نبوده و با مایکروسافت آفیس پاورپوینت می توانید به راحتی فیلم و کلیپ خود را تهیه کنید.

اما نکته ای که در این قسمت بسیار حائز اهمیت است آن است که ورژن پاورپوینت شما باید بالاتر از ۲۰۱0 باشد تا بتوانید تهیه کلیپ با پاورپوینت را به سرانجام مطلوب برسانید. ایجاد ناهماهنگی و بروز مشکلاتی در روایت اسلایدها به صورت صوتی و درج آن‌ها در پس زمینه اسلایدها، گرفتن خروجی مناسب برای پلی شدن در گوشی‌ها، عدم بهم ریختگی مطالب و ... همگی از جمله چالش هایی است که در تهیه کلیپ با پاورپوینت با آن مواجه خواهید بود. بنابراین اگر تجربه کافی در کار کردن با نرم افزار مورد نظر را ندارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن ویدیو کلیپ خود را تهیه و تنظیم نمایید، بهتر است سفارشتان را به دست افرادی بسپارید که در این حوزه فعال بوده و دانش و تجربه کافی را دارند.

 ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفارش تهیه ویدیو کلیپ با پاورپوینت خود را به کارشناسان حاذق ایران تایپیست بسپارید. این مرکز با به کارگیری بهترین کارشناسان امر توانسته است خدمات منحصر به فردی را به کاربرانش ارائه دهد. بدین ترتیب شما می توانید از طریق ساخت یک پاورپوینت، فایل صوتی و کلیپ های ویدیویی و اسلایدها و مطالب مهم را توام با هم در قالب یک فایل ویدیویی داشته باشید و در نهایت فیلم مورد نظر خود را به دلخواه تهیه و تنظیم نمایید. برای ثبت سفارش تهیه کلیپ با پاورپوینت در این مرکز کافی است اقدام به ساخت حساب کاربری کنید و پس از آن سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل می توانید با شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته تا راهنمایی و مشاوره شوید.

تهیه کلیپ با پاورپوینت

مشکلات تهیه کلیپ با پاورپوینت

تهیه کلیپ با پاورپوینت در آفیس چگونه است؟

تهیه کلیپ با پاورپوینت می تواند به دلایل مختلفی باشد. یکی از مواردی که افراد در آن اقدام به ساخت ویدیو با استفاده از پاورپوینت می کنند؛ آن است که از فایل پاورپوینت خود بابت اجرا شدن درست و به دور از بهم ریختگی در سیستم مقصد مطمئن نیستند. بنابراین یکی از استانداردترین روش ها برای داشتن یک پاورپوینت با کیفیت، در زمان ارائه در جایی که از نسخه سیستم آن مطمئن نیستید، تهیه کلیپ با پاورپوینت و تبدیل آن به یک فیلم می باشد.

 بدین ترتیب شما می توانید تمامی نگرانی های خود را از این بابت برطرف کنید و از به هم ریختگی احتمالی آن در روز ارائه جلوگیری نمایید. زمانی که شما برای تهیه کلیپ با پاورپوینت آفیس اقدام می کنید، تمامی تنظیمات و ترانزیشن ها و افکت هایی که به اسلایدهای پاورپوینت داده اید را می توانید در فایل ویدیویی مشاهده کنید. این در حالی است که با ساخت پاورپوینت به شما اجازه داده میشود که صدای خود را با استفاده از میکروفون ضبط کرده و در پس زمینه ویدیو آن را قرار دهید.

 تهیه کلیپ با پاورپوینت در نسخه های ۲۰۱۰، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ ممکن می باشد. بنابراین اگر با نسخه آفیس خود قادر به تهیه کلیپ نیستید، بهتر است در جهت ارتقاء آن اقدام نمایید. با این حال اگر قابلیت ارتقا سیستم خود و نصب ورژن های نامبرده را ندارید و نمی توانید برای تهیه کلیپ با پاورپوینت اقدامات لازم را انجام دهید، نگران نباشید. کافی است سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان خبره و خلاق، ویدیو مورد نظر شما تهیه و تنظیم شود. شما می توانید از طریق بخش بحث و گفتگو با کارشناس مربوطه ارتباط مستقیم گرفته و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن فایل مورد نظر با او در میان بگذارید. سفارش تهیه کلیپ با پاورپوینت در هلدینگ بزرگ ایران ‌تایپیست در کمترین زمان ممکن اجرایی شده و با مناسب ترین تعرفه ها در دسترس کاربران قرار دارد.

تهیه کلیپ با پاورپوینت

تهیه کلیپ در پاورپوینت آفیس

تهیه کلیپ با پاورپوینت با فرمت‌های مختلف

تهیه کلیپ با پاورپوینت این امکان را به شما می‌دهد که فایل ویدیویی مدنظر را با کیفیت های متفاوت و در فرمت های  MP4و  Windows media ذخیره نمایید. البته در نظر داشته باشید که نوع فرمت خروجی، خیلی مهم نبوده و شما می توانید با استفاده از نرم‌افزارهای متفاوت فرمت‌های مورد نظر خود را به دست آوردی. در واقع یک سری نرم افزارها وجود دارند که شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین و رایگان فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل نمایید.

 تهیه کلیپ با پاورپوینت باعث می شود که با خیال راحت اسلایدهایتان را در قالب یک فیلم، در جلسه مورد نظر ارائه دهید و از بابت به هم ریختگی آن خاطر جمع باشید. بدین صورت که با ساخت کلیپ هرگز مشکلات قبلی رخ نخواهند داد. ایران تایپیست با فراهم کردن بسترهای مناسب جهت تهیه کلیپ با پاورپوینت این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا به صورت آنلاین و اینترنتی بتوانند از سراسر کشور سفارش تهیه کلیپ و ساخت فایل ویدیویی را ثبت نمایند. شما می توانید فرمت مورد نظر خود را در سفارشتان ذکر کنید تا کارشناسان مربوطه فایل خروجی را در همان فرمت به شما ارائه دهند. برای ثبت سفارش تهیه کلیپ با پاورپوینت باید در سایت ما ثبت نام کرده و از قسمت مربوطه سفارش خود را ثبت نمایید.

در نظر داشته باشید که هر نکته و درخواستی که دارید را می توانید در سفارش خود مطرح کنید. بدین ترتیب کارشناس تهیه کلیپ با پاورپوینت و بازرسان ایران تایپیست بدون بروز هیچ ابهامی در سفارش شما، می توانند در کمترین زمان ممکن فایل مورد نظر را تهیه و تنظیم نمایند. قابل ذکر است که تمامی سفارشات در ایران تایپیست از قبیل تهیه ویدیو کلیپ با پاورپوینت دارای گارانتی و ضمانت بوده و شما می توانید در مدت زمان گارانتی مشکلات و موانع موجود را رفع نمایید در نظر داشته باشید که تمامی اصلاحات در مدت زمان گارانتی به صورت رایگان انجام می شود.

تهیه کلیپ با پاورپوینت

تهیه کلیپ در فرمت‌های مختلف


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینتتهیه پاورپوینتخدمات دانشجوییخلاصه نویسی

سوالات متداول

خیر، در مجموعه بزرگ ایران تایپیست شما می توانید سفارشتان را در فرمت های مورد نظر ثبت نمایید. 

ایران تایپیست با داشتن سال‌ها سابقه و تجربه در این زمینه یکی از مطرح ترین مراکز تهیه پاورپوینت در ایران است. 

بدین منظور کافی است در سایت ما ثبت نام کرده و از طریق آیکون های مربوطه سفارش خود را ثبت نمایید.

خیر، در هلدینگ ایران تایپیست، شما می توانید هزینه هایتان را در دو مرحله پرداخت کنید و مجبور به پرداخت کل آن در ابتدای سفارش نیستید.


نویسنده: سارا اخلاقی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1401/10/5 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 617 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت کلیپ با پاورپوینت طراحی کلیپ با پاورپوینت ساخت ویدئو با پاورپوینت تهیه ویدیو با پاورپوینت تهیه کلیپ با PowerPoint

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :