شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تعرفه خدمات ترجمه

نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:20:24 بازدید: 493 امتیاز 0 از 0 نظر

تعرفه خدمات ترجمه برای فایل های متنی، صوتی و تصویری در هلدینگ ایران تایپیست مشابه سایر مؤسسات ترجمه براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد اما وجه تمایز در نرخ تعرفه مشخص شده برای هر کدام است که در ایران تایپیست در کمترین میزان خود قرار دارد تا همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

روش تعیین تعرفه خدمات ترجمه

تعرفه خدمات ترجمه در بین تمامی مؤسسات ترجمه ای براساس فاکتورهای مختلفی ارزیابی می شود که این فاکتورها کاملا مشابه بوده و روش کار به یک شکل است اما نرخ تعرفه ها کاملا متفاوت است. به طور کلی روش تعیین تعرفه خدمات ترجمه بدین شکل است که تعداد کلمات محاسبه می شود و اگر 250 کلمه در هر صفحه باشد (صفحه استاندارد) می توان در سفارشات حجمی مبنا را براساس تعداد صفحات نیز گذاشت و محاسبه کرد. عامل مهم بعدی زمینه تخصصی است به عنوان مثال یک ترجمه متن تخصصی در یک شاخه خاص مثل دامپزشکی هزینه ترجمه بیشتری نسبت به زمینه عمومی دارد. فاکتور سوم که در تعیین تعرفه لحاظ می شود مدت زمان تحویل است که بر این اساس سفارشات به سه دسته عادی، نیمه فوری و فوری تقسیم بندی می گردند. نوع ماهیت و اهمیت سفارشات نیز تأثیرگذار است که بر اساس این فاکتور نیز سه دسته سفارش به فرم های عادی، تخصصی و تخصصی ویژه داریم. پس از مشخص شدن این عوامل به همراه زبان مبدأ و مقصد، کارشناسان واحد ترجمه با توجه به فایل ارسالی شما تعرفه هر بخش را مشخص کرده و به شکل فاکتور رسمی با ریز جزئیات برای شما صادر خواهند کرد.

تعرفه خدمات ترجمه

تعرفه خدمات ترجمه تحت تأثیر عوامل مختلفی است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تعرفه خدمات ترجمه شامل چه مواردی میباشد؟

تعرفه خدمات ترجمه همانطور که در سایت مشخص است و به شکل جدول با توضیحات کامل ارائه شده برحسب فاکتورهای مختلف سنجیده شده و سپس براساس تعرفه های هر بخش هزینه نهایی به شکل فاکتور رسمی و البته رایگان برای مشتریان عزیز صادر می گردد. از جمله مواردی که در هزینه ترجمه یک فایل متنی تأثیرگذار است می توان به تعداد کلمات یا صفحات (به شرطی که هر صفحه استاندارد باشد یعنی در هر صفحه 250 کلمه قرار گرفته باشد)، زبان مبدأ و مقصد (زبان هایی به جز زبان انگلیسی تعرفه بیشتری دارند و در ترجمه از فارسی به زبان انگلیسی یا زبان های دیگر تعرفه بالاتری لحاظ می شود)، میزان فوریت تحویل (عادی، نیمه فوری و فوری)، نوع سفارش (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه که با پشتیبانی و پیگیری تخصصی همراه است)، زمینه تخصصی که موضوعات عمومی تعرفه کمتری دارند و موضوعات تخصصی بسته به نوع رشته ضریب می خورند به عنوان مثال موضوعات حقوقی، تعرفه پایه در 1.2 ضرب می گردد. در سفارشاتی که به شکل فایل صوتی یا فیلم هستند همه عوامل یکسان است تنها با این تفاوت که به جای تعداد کلمات، دقیقه فیلم یا فایل صوتی محاسبه می شود.

چه عواملی بر تعرفه خدمات ترجمه تأثیر گذار است ؟

تعرفه خدمات ترجمه در ایران تایپیست با بهترین و کمترین قیمت ها در نظر گرفته شده که به راحتی می توانید از طریق جدول تعرفه ها در سایت مقایسه کنید. ضمنا برای راحتی شما عزیزان سیستم محاسبه گر آنلاین نیز قرار داده ایم که بتوانید هزینه نهایی فایل ترجمه خود را بدون ثبت نام در سایت و صرف زمان به شکل فوری مشاهده کنید و در صورت لزوم آن را با سایر مؤسسات مقایسه نمایید. تعرفه خدمات ترجمه در ایران تایپیست براساس فاکتورهای مختلفی است که در بین تمامی مؤسسات مشترک است چون توسط صنف رسمی ترجمه کشور تعیین می گردد اما نرخ های هر بخش در کمترین میزان خود قرار گرفته اند تا همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. عواملی که هزینه نهایی ترجمه را مشخص می کنند عبارتند از؛ تعداد کلمات و در صورتی که صفحات استاندارد باشند یعنی در هر صفحه حدود 250 کلمه وجود داشته باشد برحسب تعداد صفحات نیز محاسبه می شود، زمینه تخصصی که عمومی است یا مربوط به رشته خاصی، زمان تحویل که عادی، فوری یا نیمه فوری است، زبان مبدأ و مقصد و نوع سفارشات مثل عادی، تخصصی و تخصصی ویژه. در فایل های صوتی و تصویری تعداد دقایق محاسبه می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه خدمات ترجمه آیا شامل خدمات حضوری هم میباشد؟

تعرفه خدمات ترجمه در ایران تایپیست با خدمات حضوری محاسبه نمی شود و تمامی هزینه ها به شکل دورکاری و آنلاین هستند که بهترین مترجمان از سراسر کشور فیلتر شده اند تا ترجمه هایی با کیفیت بالا و روان و مفهومی تحویل گردند. برخی افراد ترجیح می دهند که فایل ترجمه شده آنها پرینت گرفته شود و به شکل حضوری دریافت کنند در این صورت هزینه پرینت هر صفحه 50 تومان خواهد بود. چنانچه قصد داشته باشید طراحی خاص انجام دهید و یا به شکل جزوه و دارای جلد خاص باشد هزینه آن نیز جداگانه محاسبه می شود. در هر صورت خدمات حضوری تعرفه و هزینه ای جداگانه از تعرفه خدمات ترجمه دارند و چنانچه مایل به استفاده از این نوع خدمات مازاد هستید می توانید پس از ثبت سفارش ترجمه، با همکاران ما در واحد ترجمه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه کنند و فاکتور مجزا برای آن صادر شود. لذا هزینه خدمات ترجمه در ایران تایپیست همانند سایر مؤسسات ترجمه ای شامل خدمات حضوری نیست و هزینه آن مجزا محاسبه می شود.

تعرفه خدمات ترجمه

تعرفه خدمات ترجمه شامل خدمات حضوری نیست ولی شامل تایپ رایگان متون ترجمه شده هست

تایپ متون ترجمه شده جزو تعرفه خدمات ترجمه میگردد؟

تعرفه خدمات ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست که برای شما به طور کامل توضیح دادیم و می توانید از طریق جدول های رسم شده در داخل سایت نیز مشاهده کنید، شامل هزینه تایپ نیز هست بدین صورت که تمامی ترجمه ها به شکل تایپ شده هستند و به صورت دست نویس تحویل نمی گردند و به نوعی شما فقط هزینه ترجمه را پرداخت می کنید و تعرفه تایپ آن رایگان در نظر گرفته شده است. لذا در جواب سؤال بسیاری از شما عزیزان که پرسیده بودید آیا لازم است بابت تایپ متون ترجمه شده نیز هزینه جداگانه ای پرداخت کنید یا در تعرفه خدمات ترجمه محاسبه شده باید بگوییم که در واقع شما تنها هزینه ترجمه هر کلمه (یا هر صفحه استاندارد) را پرداخت می کنید و هزینه تایپ آن رایگان در نظر گرفته شده است تا هزینه ها کاملا مقرون به صرفه باشد که بر این اصل اساسی استوار هستیم. البته در نظر داشته باشید که تعرفه پایه برای تمامی ترجمه ها در هلدینگ ایران تایپیست به نحوی در نظر گرفته شده که در مقایسه با سایر مؤسسات ترجمه با همان میزان کیفیت و سرعت، چیزی شبیه به ترجمه رایگان است تا همه بتوانند از خدمات ترجمه استفاده کنند.

تعرفه خدمات ترجمه در ایران تایپیست برای فایل های متنی براساس فاکتورهای مختلفی مثل تعداد کلمات، زمینه تخصصی، زمان تحویل، نوع سفارشات و زبان مبدأ و مقصد تعیین می گردد که برای فایل های صوتی و تصویری بجای تعداد کلمات، تعداد دقایق فیلم محاسبه می شوند. این هزینه ها شامل خدمات حضوری نیست.

تعرفه خدمات ترجمه

تعرفه خدمات ترجمه در ایران تایپیست در پایین ترین میزان با بالاترین کیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه متنترجمه تخصصی

سوالات متداول

برحسب فاکتورهای مختلف مثل تعداد کلمات، زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد، زمان تحویل، نوع سفارش و در سفارشات صوتی و تصویری نیز برحسب دقیقه های فیلم به جای تعداد کلمات محاسبه می گردد.

برای سفارشات متنی، تعداد کلمات، زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد، نوع سفارش و زمان تحویل و برای سفارشات صوتی و تصویری به جای تعداد کلمات، دقایق فیلم محاسبه می گردد و مابقی موارد مشترک است.

خیر شامل هزینه خدمات حضوری نیست و به عنوان مثال برای پرینت ترجمه های انجام شده، صفحه ای 50 تومان دریافت می گردد.

بله و در واقع تایپ متون ترجمه شده به شکل رسمی، رایگان محاسبه می شود.


نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:20:24 تعداد بازدید: 493 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه قیمت ترجمه هزینه ترجمه متن محاسبه قیمت ترجمه قیمت گذاری ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :