پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نرخ تایپ

نویسنده: نیما رفیعی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1400/5/12 ساعت 17:11:47 بازدید: 2145 امتیاز 0 از 0 نظر

معمولا دانشجویان و دانش آموزان زیادی نیاز به تایپ دارند که پس از اطلاع از نرخ تایپ متون مختلف خود در موسسه ها و مراکز مختلف به دنبال ارزان ترین و در عین حال بهترین موسسه و مرکز تخصصی در زمینه تایپ هستند تا بدین ترتیب بتوانند با سپردن متون خود به دست افراد متبحر در این زمینه نیاز خود را برطرف سازند. هلدینگ ایران تایپیست یکی از همین موسسه ها و مراکز بسیار معتبری می باشد که شما می توانید تایپ متون مختلف خود را با نرخ پایین و کیفیت بالا به تایپیست های آن ها بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ تایپ

نرخ تایپ متون مختلف

 

با توجه به این مسئله که بیشتر قشر دانشجو به تایپ نیاز دارند؛ نرخ تایپ می تواند برای این قشر از جامعه بسیار مهم باشد. برای همین منظور است که دانشجویان و دانش آموزانی که نیاز به تایپ متون مختلف دارند؛ همیشه به دنبال نازلترین قیمت هایی هستند که یک تایپیست برای تایپ متون مختلف ارائه می سازد. هر چند که به طور کلی هزینه های تایپ چندان بالا نیست. ولی در هر صورت اگر بخواهید با هزینه کمتر و زمان سریعتر به تایپ متن خود دست یابید؛ می توانید با ایران تایپیست در ارتباط باشید تا به خواسته مورد نظر خویش دست یابید.

نرخ تایپ

نرخ تایپ بر اساس تعداد کلمات

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ تایپ بر اساس تعداد کلمات فایل مبدا

اگر بخواهید خیلی دقیق تر تا پیش از ثبت سفارش های خود به نرخ تایپ تقریبی دست یابید؛ می توانید بر حسب تعداد کلمات برآورد شده متن خود، هزینه تایپ متن مورد نظر را برآورد کنید. چرا که ممکن است شما با قیمت های مختلفی مواجه شوید و هر کسی قیمتی را برای تایپ متن شما تعیین کند. ولی در صورتی که سفارش خود را در یک موسسه معتبر ثبت کنید؛ بر حسب تعداد کلمات، هزینه تایپ متن شما را برآورد می کنند. با توجه به این مسئله که هزینه تایپ هر کلمه در هلدینگ ایران تایپیست کاملا مشخص است؛ شما می توانید تا پیش از ثبت سفارش خود هزینه تایپ را برآورد کنید.

 ارزیابی نرخ تایپ بر اساس تعداد صفحه

گاهی اوقات ممکن است تایپیست شما نرخ تایپ را بر اساس تعداد صفحات برآورد کند. توجه داشته باشید که هزینه تایپ اگر به صورت صفحه ای باشد؛ ممکن است نتوان به صورت دقیق هزینه را برآورد کرد و صفحاتی که کامل نیستند را نمی توان نرخ گذاری کرد. ولی قیمت تایپ با توجه به تعداد کلمات، دقیق تر و حلال تر می باشد. به همین منظور است که در نرخ گذاری بر حسب تعداد کلمات، حتی یک کلمه کمتر یا بیشتر هم در قیمت نهایی شما تعیین کننده است. در صورتی که در تعداد صفحات، صفحات آخر که معمولا نصفه هستند را نمی توان قیمت گذاری کرد. ضمن اینکه تعداد هر کلمه در هر صفحه ممکن است متفاوت باشد که تمامی این مسائل سبب می شود تا نرخ هر نوع سفارشی را بر حسب تعداد کلمات تعیین کرد.

اعلام فوری نرخ تایپ در کمتر از 5 دقیقه  

در صورتی که شما نیاز به تایپ متون خود داشته باشید و بخواهید از نرخ تایپ متن خود مطلع گردید؛ در کمتر از 5 دقیقه با توجه به تعداد کلمات درج شده در متن می توان خیلی فوری و سریع، نسبت به قیمت تایپ سفارش خود مطلع گردید. بنابراین اگر می خواهید هزینه های مربوط به سفارش های تایپ شما مقرون به صرفه و منصفانه باشند؛ می توانید خیلی سریع با ارتباط برقرار کردن با موسسه ایران تایپیست و ثبت سفارش های تایپ خود در این موسسه از هزینه تایپ سفارش خود بر حسب تعداد کلمات درج شده در آن مطلع گردید و سر موعد مقرر شده خود، فایل نهایی سفارش خود را تحویل بگیرید.

کمترین نرخ موجود در خدمات تایپ متون

با توجه به این مسئله که نرخ تایپ بر حسب تعداد کلمات مشخص می شود؛ کمترین نرخ موجود در خدمات ارائه شده تایپیست ها در جهت تایپ متون مختلف، مربوط به متن های با تعداد کلمات کمتر می باشد. به واقع هر چقدر تعداد کلمات شما کمتر باشد؛ هزینه آن ها هم کمتر خواهد بود. در مورد متن هایی که تعداد کلمات آن ها هم خیلی زیاد می باشد؛ همیشه تخفیف هایی به مشتری داده می شود تا آن ها بتوانند با هزینه های کمتری متن خود را به صورت تایپ شده تحویل بگیرند.

نرخ تایپ

تعیین نرخ تایپ فایل صوتی در ایران تایپیست

 

عوامل تعیین کننده در نرخ تایپ فایل صوتی 

در صورتی که فایل شما صوتی باشد و می خواهید از نرخ تایپ این نوع فایل ها مطلع گردید؛ باید بدانید که هزینه تایپ فایل صوتی بر حسب عوامل مختلف تعیین می شود که به قرار زیر می باشند:

  • تعیین هزینه بر حسب تعداد دقایق یا بر حسب تعداد ساعت ها با قیمت های درج شده در موسسه مورد نظر
  • توجه به حجم فایل بارگذاری شده شما
  • توجه به موضوع فایل صوتی که ممکن است به صورت تخصصی یا عمومی بوده و هر یک از این موضوع ها، قیمت خاص خود را می طلبد.
  • سرعت صحبت کردن فایل ضبط شده که هر چقدر بیشتر باشد؛ هزینه آن هم بیشتر خواهد شد.
  • کیفیت صدای ضبط شده یا فایل ارسال شده به تایپیست
  • و...

پس از در نظر گرفتن تمامی این موارد، می توان هزینه تایپ فایل های صوتی را برآورد و به مشتری اعلام نمود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فارسیهزینه تایپ زبان های خارجیهزینه تایپ فایل صوتیهزینه تایپ فوری

سوالات متداول

نرخ تایپ هر نوع متنی بر حسب تعداد کلمات درج شده در فایل ارسالی شما تعیین می شود.

نرخ تایپ را بر حسب تعداد کلمات حساب می کنند که هم دقیق تر و هم از نظر شرعی دقیق تر از تعداد صفحات می باشد.

عواملی چون: تعداد دقایق یا ساعت فایل ارسالی، حجم فایل، تند یا کند صحبت کردن در فایل های صوتی، کیفیت و... در نرخ تایپ فایل های صوتی تعیین کننده می باشند.

در صورتی که می خواهید سفارش خود را با نرخ تایپ مقرون به صرفه ثبت کنید؛ بهتر است با هلدینگ ایران تایپیست ارتباط بگیرید.


نویسنده: نیما رفیعی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1400/5/12 ساعت 17:11:47 تعداد بازدید: 2145 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ قیمت تایپ نرخ سفارش تایپ تعرفه تایپ آخرین نرخ تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :