چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متون

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:21:11 بازدید: 4790 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ متون مختلف نیازمند این مسئله است که هر یک از تایپیست ها با مهارت و سرعت عمل بالایی بتوانند به راحتی از پس هر گونه تایپی برآمده و در موعد مقرر شده، دست نوشته ها و فایل های پی دی اف را تایپ شده تحویل مشتری خود بدهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ متن

تایپ متن با مهارت بالا

 بنابراین در صورتی که فرصت کافی برای تایپ ندارید و در عین حال می خواهید خیلی زود، دست نوشته های خود را تبدیل به ورد کنید؛ بهتر است با یک موسسه یا مرکزی معتبر در ارتباط باشید تا با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت درست سر زمان موعد مقرر شده خویش، فایل شما را تحویل داده تا بتوانید از آن برای تحقیقات خویش به خوبی استفاده کنید.

تایپ متن

تایپ متون یکی از نیازهایی است که اقشار مختلفی از مردم جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی خویش و سایر کارمند های مختلف در اداره جات خود به دنبال آن می باشد تا دست نوشته ها و متن پی دی اف و متن کتاب های مختلف را در قالب ورد ریخته تا بتوانند با پرینت گرفتن از آن در موقعیت های خاص بتوانند به خوبی از آن ها استفاده کنند. تایپ متون در صورتی که فرمول یا نمودار و سایر موارد دیگری در آن وجود نداشته باشد و فقط صرف تایپ کردن متن نوشته باشد؛ نسبت به سایر متن های تایپ شده ارزان قیمت تر است و با سرعت بیشتری روند کاری به پیش می رود. تایپیست هایی که با مهارت متون مختلف را روزانه تایپ می کنند؛ به خوبی از پس هر گونه متنی برآمده و می توانند نیاز شما را در اسرع وقت برطرف نمایند.

تایپ متن

روش تایپ متن دانشجویی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بهترین روش تایپ متن دانشجویی

برای تایپ متن دانشجویی روش های مختلفی وجود دارد که معمولا یک تایپیست کاربلد و حرفه ای بر حسب تجربه و تخصص خاص خود می تواند از روش های متعدد و البته بهینه ای بهره ببرد که بتوان نیاز مشتریان خویش را برآورده نماید. از جمله بهترین روش های تایپ متون دانشجویی به صورت ده انگشتی می باشد که یک تایپیست با مهارت و کارایی بالا می تواند با استفاده از هر ده انگشت خود به صورت همزمان اقدام به تایپ متون مختلف می کند تا ضمن در نظر گرفتن کیفیت کار و جلوگیری از هر گونه اشتباه تایپی، می تواند با سرعت عمل بسیار بالایی روند کار را به پیش برد.

هزینه تایپ متن بر چه مبنای قیمت گذاری می شود؟

هزینه تایپ متون بر حسب تعداد کلمات نوشته در آن نرخ گذاری می شود. به این صورت که پس از نوشتن تمامی متن، بر حسب تعداد کلمه ای که در پایان نوشته شده است – البته در صورت عدم وجود جدول و نمودار و فرمول و سایر عوامل دیگری که می توانند روی قیمت تایپ متن تأثیر گذار باشند- قیمت متون تایپ شده را حساب کرده و آن را به مشتری اعلام می دارند تا قیمت گذاری متن نوشته شده خیلی دقیق حساب شود و هر یک از مشتریان نسبت به قیمت تقریبی تایپ متون خود پیش از به اتمام رسیدن متن مورد نظر خویش بتوانند اطلاع داشته باشند. به طور کلی هزینه تایپ متون مختلف می تواند بسیار به صرفه باشد و همین مسئله که در موعد مقرر شده، فایل مورد نظر شما را تحویلتان می دهند؛ خود می تواند برای شما بسیار مفید و مثمر به ثمر واقع گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

متن هر صفحه تایپ شده داری چند کلمه می باشد؟

با توجه به این مسئله که قیمت تایپ متون بر اساس تعداد کلمات مورد محاسبه قرار می گیرد؛ ممکن است این سوال مطرح باشد که در هر صفحه تایپ شده، چند کلمه وجود دارد؟ به طور تقریبی می توان گفت: حدود 300 الی 400 کلمه در هر صفحه تایپ شده جای می گیرد که بر حسب پاراگراف بندی و تعداد تیترها و سایر مسائل دیگر ممکن است عددی متفاوت و منحصر به فرد مابین 300 الی 400 کلمه به وجود بیاید. بنابراین در صورتی که می خواهید قیمت تقریبی فایل های خود را پیش از تایپ متن بدانید؛ می توانید با فرض این احتمالات عددی فرضی را برای تعداد کلمات و قیمتی تقریبی را برای کل سفارش در نظر داشته باشید.

آیا متن داخل عکس توسط تایپیست شما تایپ می گردد؟

در تایپ متن های مختلف ممکن است عکس هایی هم لا به لای آن ها وجود داشته باشد که متن داخل عکس ها هم توسط همان تایپیست ها صورت می پذیرد. پس در صورتی که متن شما دارای عکس هایی هم باشد؛ می توانید با هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از مراکز معتبر تایپ متون مختلف در تماس و ارتباط باشید تا بتوانید با ارتباط گیری با  تایپیست های آن ها ضمن تایپ متون مختلف شما حتی متن های داخل عکس را نیز به آن ها بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت نیاز شما را برطرف سازند.

تایپ متن

ثبت سفارش تایپ متن روزنامه

نحوه ثبت سفارش برای تایپ متن روزنامه

برای تایپ متون روزنامه شما می بایست با یک مرکز و موسسه معتبر و مورد اطمینانی در ارتباط بود که شما بتوانید به صورت روزانه متون روزنامه خویش را به دست افراد توانمند و با مهارت بالای آن ها بسپارید. برای آنکه شما بخواهید متن روزنامه خود را به صورت روزانه در مرکزی معتبر سفارش دهید؛ می توانید با هلدینگ ایران تایپیست در ارتباط باشید تا در این موسسه معتبر و بزرگ هر گونه تایپی را به دست تایپیست های حرفه ای و کاربلد موجود در آن بسپارید که توانایی لازم را برای تایپ نمودن انواع متن ها دارند و می توانند با مهارت لازم از پس هر نوع تایپی درست سر موعد مقرر شده خویش برآیند تا نسبت به زمان بندی سفارش های مختلف متعهد باشند. برای ثبت سفارش خود در این موسسه می توانید به صورت غیر حضوری وارد وب سایت مربوطه شوید و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا بدین ترتیب به درخواست شما رسیدگی شده و پس از درج قیمت و زمان بندی سفارش مورد نظر شما را از وجود تایپ متون اعلام شده بهره مند سازند تا بتوانید از وجود فایل ورد تایپ شده متن خویش نهایت بهره را از آن در موقعیت ها و شرایط خاص ببرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپلیست هزینه تایپ تایپ از دستنویسفوری ترین تایپ

سوالات متداول

بله تایپ متن را می توان با مهارت در مدت زمان کمی انجام داد.

دانشجویان بیشترین قشر از مشتریان تایپ متن می باشند.

 تایپ ده انگشتی سریع ترین حالت تایپ متن می باشد.

تایپ متن را بهتر است در هلدینگ ایران تایپیست بسپاریم.


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:21:11 تعداد بازدید: 4790 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ انواع متن تایپ متن دانشجویی سفارش تایپ متن سفارش تایپ تایپ متن ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :