دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1401/11/30 ساعت 18:00:00 بازدید: 926 امتیاز 0 از 0 نظر

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، کم نیستند. هر یک از آن ها با توجه به هنر و خلاقیت بالای خود سعی کرده اند تا از خود آثار فاخر و ارزشمند زیادی را به جای گذارند. کما اینکه امروزه بسیاری از نمونه های آن ها را می توان مشاهده کرد. تمامی تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، سعی کرده اند تا همواره کودکان زیادی را جذب خود کنند. چون رسالت خود را در این زمینه در جذب کودک و به ذوق آوردن آن در نظر گرفته اند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

بهترین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان معمولا کسانی هستند که هم تصویرسازی هنرمندانه ای خلق می کنند و هم مخاطب را جذب می کنند. تصویرگرانی که امروزه در سراسر جهان به این هنر روی آورده اند؛ دقیقا در همین راستا مشغول به کار و حرفه خویش هستند. هر یک از آن ها با توجه به فرهنگ قومی و ملی خود، اقدام به تصویرگری می کنند. چون در هر کشوری، طبیعتا فرهنگی وجود دارد که در تصویرگری کتاب کودک، می بایست مطابق با آن عمل شود. همان طور که بهترین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، به این مسئله واقف هستند. به همین جهت می توانند کتاب های حوزه کودک و نوجوان خود را در کشور خویش به چاپ برسانند و از خود نمونه های جالب توجهی را در حیطه تصویرگری، خلق نمایند. با مطالعه نمونه کارهای آن ها به خوبی می توان پی به کیفیت کار بالای تصویرگری کتاب های کودک و نوجوان توسط هر یک از آن ها برد.

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

تصویرگری 

بهترین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان از دیرباز تاکنون سعی در پدید آوردن نمونه های جذابی کرده اند. آن ها در ابتدا تمامی هم و غم خویش را در این می گذاشتند تا بتوانند فقط از خود آثار هنرمندانه و منحصر به فردی را پدید آورند. در صورتی که پس از آن متوجه شدند که بایستی در کنار خلق این آثار فاخر، باید به سن و جنس مخاطب خود هم توجه کنند. به این ترتیب که متناسب با سن مخاطب، اقدام به تصویرگری کتاب کودک و نوجوان کنند. تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان که امروزه به شهرت جهانی رسیده اند؛ همگی به اتفاق به این نتیجه رسیده اند که برای هر سنی، باید به یک شکل خاص اقدام به تصویرگری کرد. به همین دلیل هم هست که توانسته اند در کار و حرفه خود موفق باشند. چون با در نظر گرفتن سلایق و علاقه های هر رده سنی به تصویرگری با باب میل آن ها، اقدام به تصویرگری کرده اند.

نمونه آثار تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

مشاهده نمونه کارهای تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، می تواند ما را با آثار مختلفی آشنا سازد. هنرمندانی که تمامی هم و غم خویش را در این راستا گذاشته اند تا بتوانند آثار فاخر و ماهرانه ای را به جای گذارند. با بررسی نمونه کارهای آن ها می توان به یک شناخت کلی نسبت به سطح کیفی آن ها رسید. حتی می توان از سبک های بسیاری از آثار آن ها درس گرفت و آن ها را به شیوه های مختلفی به کار گرفت. شما می توانید این نمونه کارها را به راحتی مشاهده کنید. تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان که از خود نام و آوازه ای به جای گذاشته اند؛ به مسائل تربیتی هم در کتاب های کودک و نوجوان توجه داشته اند. به همین جهت سعی کرده اند تا با خلاقیت در این زمینه، آثار ارزشمند و جالب توجهی را از خود ارائه دهند. کما اینکه در نمونه کارهای آن ها به خوبی این مسئله نمایان است.

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

تصویرگری کتاب های کودک

نمونه کارهای تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان سرشار از سبک های هنری جذاب و متنوع هستند. سبک هایی که هر کدام از آن ها علاقه مندان خاص خود را دارند. شما می توانید این نمونه کارها را به خوبی مورد وارسی قرار دهید تا شما نیز بتوانید راه موفقیت آمیز آن ها را به خوبی طی نمایید. همان طور که امروزه نمونه کارهای تصویرگری را می توان از موسسه های مختلفی دریافت کرد. موسسه ایران تایپیست در تهران، به راحتی نمونه کارهای خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. وقتی به نمونه کارهای آن ها توجه می شود؛ می توان استنتاج کرد که اختلاف زیادی با بهترین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان ندارند. چون بهترین تصویرگران ایرانی در این موسسه به کار گرفته شده اند که از تجربه و تخصص بالایی بهره مند گشته اند. در نمونه کارهای تصویرگری در دنیا، انواع و اقسام روش ها را می توان مشاهده کرد که امروزه هم به کار گرفته می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان از چه روش هایی استفاده می کنند؟

همان گونه که گفته شد؛ تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، از روش های مختلفی استفاده می کنند. آن ها از گذشته های نه چندان دور تا به امروز، روش های گوناگون و متعددی را به کار گرفته اند. روش هایی که دیگر برخی از آن ها مورد استفاده قرار نمی گیرند. چون با کودک امروزی همخوانی ندارند و مورد استقبال آن ها واقع نمی گردند. اما برخی از روش های تصویرگری که در سراسر دنیا توسط تصویرگران مختلف استفاده می شده است؛ هنوز هم رایج بوده و با استقبال بالایی هم همراه هستند. همان طور که می توان این روش ها را در آثار تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان مشاهده کرد. روش هایی که با استفاده از ابزارهای ساده تا پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند. آنچه در این آثار تصویرگری برای تصویرگران کتاب کودک و نوجوان مهم بوده و هست؛ جلب توجه کودکان و نوجوانان به این روش ها می باشد. خواه از روش های قدیم باشد یا جدید.

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، سعی می کنند تا همواره بهترین روش را برای کتاب های خود گزینش کنند. روش استفاده از مداد رنگی، شخصیت های کارتونی، قومی و ملی، استفاده از نرم افزارهای و برنامه های کامپیوتری و... همگی علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده اند. اما وقتی یک تصویرگر می خواهد اقدام به تصویرگری در کتاب های کودک و نوجوان کند؛ سعی می کند تا ابتدا به مخاطب شناسی روی آورد. به این ترتیب که مخاطب را بشناسد و بداند که علاقه و سلایق وی چگونه است. تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان به خوبی به این مسئله واقف هستند و می توانند با بهترین کیفیت، نیاز کودکان و نوجوانان را برطرف نمایند. همان طور که امروزه در موسسه ایران تایپیست، تصویرگران بسیار زیادی وجود دارند که می توانند با توجه به سن و جنس مخاطب خویش، از بهترین روش ها استفاده میکنند تا آن ها را حسابی شگفت زده سازند. 

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

کیفیت تصویرگری کتاب کودک

مقایسه کیفیت کار تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان و ایران

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، کیفیت های متفاوتی را از خود بروز می دهند. هر یک از آن ها سعی می کنند تا با استفاده از روش ها و سبک های گوناگون و مختلف، به جذب هر چه بیشتر مخاطب به سمت کتاب کودک، کمک کنند. در کنار کیفیت های خوب و سطح بالایی که تصویرگران خارجی از خود به نمایش می گذارند؛ ایرانی ها نیز در این راستا دستی دارند. به این صورت که شما می توانید نمونه کارهای تصویرگری را از تصویرگران ایرانی هم با کیفیت های مختلفی مشاهده کنید. در همین زمینه تصویرگران ایرانی بسیار زیادی هستند که وارد این حوزه شده اند تا بتوانند همچون تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، نیاز شما را نیز برطرف نمایند. با مقایسه ای سطحی میان کیفیت کار تصویرگران ایرانی و خارجی، می توان به این نتیجه دست یافت که تجربه و تخصص در این زمینه، حرف اول را می زند و تأثیر زیادی روی کیفیت کار دارد.

کیفیت تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان با توجه به وجود تصویرگران فوق العاده حرفه ای و کارکشته، بسیار بالاست. اما این بدان معنا نیست که تصویرگران ایرانی از خود کیفیت های پایینی را به نمایش می گذارند. کافیست به نمونه کارهای ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، توجه کنید. نمونه کارهایی که این موسسه از خود به نمایش می گذارد؛ دست کمی از نمونه های خارجی آن ندارد. در نمونه های خارجی نیز مشاهده می شود که کیفیت برخی تصویرگری ها بسیار پایین است. به طور کلی بالا و پایین بودن کیفیت ها، بستگی به انتخاب تصویرگران حرفه ای و مبتدی دارد. بنابراین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان و ایران، کیفیت های مختلفی را از خود ارائه می کنند. امروزه تصویرگران ایرانی هم در این مسیر سعی کرده اند تا از نبوغ و خلاقیت بیشتری بهره جویند. به همین جهت کیفیت کار آن ها با نمونه های خارجی برابر و حتی از برخی از آن ها نیز بالاتر است.

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

تصویرگری کتاب های کودک

نخستین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان چه کسانی بودند؟

با نگاهی به نخستین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان، می توان مبتکر تصویرگری را شناخت. کسی که برای اولین بار پا به این دنیای پر رنگ و لعاب گذاشته است و تا به امروز هنر وی پابرجا مانده است. «راندولف کالدکات‌« انگلیسی را می توان مبتکر این هنر جذاب و دوست داشتنی به حساب آورد. او نخستین فردی است که برای اولین بار پا به این حوزه در کتاب های کودک گذاشت و تصویرگری را در کتاب های کودک و نوجوان باب کرد. پس از وی تصویرگران دیگری هم بودند. «جرالد مک‌درموت»، «پیتر سیس» و «گریس ون ‌آلزبرگ» و... پس از وی از جمله نخستین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان بودند. در سال های 1930 تا 1950 این افراد به همراه سایر تصویرگران مطرح در جهان، سعی در پدید آوردن گونه ها و روش های مختلفی از تصویرگری کردند. تلاش بی وقفه آن ها سبب شد تا امروزه تصویرگری، به هنری تبدیل شود که برای کودکان جذابیت داشته باشد.

نخستین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان در انگلستان ظهور یافتند. پس از آن با توجه به دامن گیر شدن هنر تصویرگری در سراسر دنیا، رفته رفته تصویرگری تبدیل به یک هنر در کتاب های تمامی کودکان و نوجوان در دنیا شد. کما اینکه امروزه نیز مشاهده می شود که از این هنر در کتاب های کودک و نوجوان بسیار زیاد با روش های مختلف و گوناگون، استفاده به عمل می آورند. از زمان پیدایش نخستین تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان تاکنون، نمونه های زیادی را از این هنر مشاهده می کنیم. نمونه هایی که هر کدام از آن ها سبب شده تا کودکان و نوجوانان زیادی را به سمت مطالعه کتاب سوق دهند.

تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان در جهان

تصویرگری کتاب های کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تصویرگریتصویرگری کتاب کودکطراحی گرافیکیطراحی کاراکتر

سوالات متداول

بله؛ برخی از آن ها هنوز هم بکار گرفته می شوند. ولی برخی از آن روش ها دیگر منسوخ شده اند. 

کیفیت برخی از نمونه های ایرانی نیز هم تراز و حتی بالاتر از نمونه های خارجی آن است.

دسترسی به این نمونه کارها، کار سخت و پیچیده ای نیست و به راحتی با یک جستجوی ساده قابل یافتن هستند. 

آن ها به سن و جنس مخاطب خود توجه ویژه ای کردند و همین عامل سبب شد تا بتوانند مخاطب را خیلی زود به سمت خود بکشانند.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1401/11/30 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 926 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تصویرگری خارجی کتاب کودک تصویرسازی برای کتاب کودکان بهترین تصویرگران جهان بهترین تصویرگر ایران تصویرگر حرفه ای داخلی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :