شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه چکیده مقاله

نویسنده: نازنین بیات ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 08:03:51 بازدید: 863 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه چکیده مقاله مخصوصا از نوع فارسی به انگلیسی جهت اکسپت در ژورنال های معتبر خارجی و حتی در سطح ISI از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است که تنها از دستان مترجمین با تجربه و کاملا متخصص ساخته است که مؤسسه ایران تایپیست در این زمینه سابقه بسیار درخشانی دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه چکیده مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

اهمیت ترجمه خوب در چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله یا Abstract از مهمترین بخش هایی است که باید به آن توجه ویژه داشت چرا که هم در بررسی مفید بودن مقاله برای انجام پروژه یا استفاده از آن در طول تحقیقات علمی توجه زیادی به آن می شود و هم اگر قصد داشته باشید از روی پایان نامه مقاله ای نگارش کنید، داوران ژورنال های مختلف، اولین بخشی که به آن نگاه می کنند ترجمه چکیده مقاله است که اصولی نگارش شده باشد. ترجمه چکیده مقاله از این جهت بسیار حائز اهمیت شده که در آن هر چیزی که در این پروسه تحقیقاتی انجام شده و کلیه دستاوردها و نتایج و روش های بکار گرفته شده به صورت قابل فهم و خلاصه ذکر شده است. لذا برای مترجمین حرفه ای مؤسسه ایران تایپیست تفاوتی نمی کند که باید ترجمه چکیده مقاله فارسی به انگلیسی باشد یا انگلیسی به فارسی، چون در هر صورت بخش بسیار مهمی از مقاله است و حاوی کلیه کلمات تخصصی و اطلاعات مفیدی است که محققین و یا داوران به آن نیاز دارند تا به میزان ارزش مقاله پی ببرند.

ترجمه چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله باید با کیفیت بالایی همراه باشد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه چکیده مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تأثیر ترجمه چکیده مقاله در اکسپت آن

ترجمه چکیده مقاله و کیفیت بالای آن به دلیل اهمیت ذاتی این بخش، نسبت به سایر بخش های مقاله اهمیت بسیار بیشتری دارد. به عنوان مثال فرض کنید می خواهید در یک کنفرانس، سمینار بین المللی شرکت کنید یا مقاله خود را در یک ژورنال خارجی به چاپ برسانید، بخشی که از شما درخواست می کنند ارسال کنید تا در صورت موافقت اولیه کل مقاله بررسی شود، چکیده مقاله است. چون درخواست های ورودی برای چاپ مقاله شاید به صدها یا هزاران مورد برسد و لذا ترجیح ژورنال و اینگونه رویدادهای بین المللی این است که براساس چکیده مقاله تصمیم گیری اولیه را انجام دهند چرا کلیه اطلاعات مفید در آن قرار داده شده است. مورد مهم بعدی درباره کیفیت ترجمه خلاصه یا چکیده مقاله است که حتما باید توسط مترجمین متخصص با تجربه و مهمتر از آن با سابقه تحصیل در رشته مربوطه صورت گیرد. به عنوان مثال متن پزشکی حتما باید به مترجمی سپرده شود که در این رشته تحصیل کرده است چرا که به هر میزان کیفیت ترجمه بالاتر و ساختار گرامری بی نقص تر باشد، شانس اکسپت بالاتر رفته و زمان انتظار برای چاپ نیز کمتر خواهد شد.

نرخ ترجمه چکیده مقاله به صورت آنلاین

ترجمه چکیده مقاله به شکل آنلاین رایج ترین فرم امروزی است که توسط مؤسسات مترجمی گوناگون انجام می شود و طبیعتا هر کدام کیفیت و نرخ خاص خود را دارند. عوامل مختلفی روی نرخ ترجمه چکیده مقاله اثرگذار هستند که از جمله آنها می توان به تعداد کلمات یا تعداد صفحات (معمولا هر صفحه استاندارد 250 تا 300 کلمه است)، کیفیت ترجمه و زمان تحویل اشاره کرد. کیفیت ترجمه هم به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا میزان تخصص و سابقه مترجم که هر چقدر سابقه مترجم بیشتر باشد طبیعتا تسلط آن به کلمات و، نحوه نگارش اصولی و با قواعد گرامری صحیح نیز بیشتر و بهتر خواهد بود که البته تخصص مترجم عامل مهمتری در نرخ تعیین شده است. در کیفیت ترجمه ایران تایپیست مترجمی سفارش شما را پذیرش خواهد کرد که در همان رشته مربوطه فارغ التحصیل شده است. زمان تحویل نیز عامل مهم بعدی است که در ترجمه تحویل فوری نرخ بالاتری محاسبه خواهد شد. برای کسب اطلاعات دقیقتر توصیه می کنیم که با همکاران ما در مؤسسه ایران تایپیست تماس حاصل فرمایید.

ترجمه چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله از روی پایان نامه یا مقاله فارسی چاپ شده توسط مترجمین متخصص ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه چکیده مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه فوری قیمت ترجمه چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله مشابه با سایر انواع ترجمه برحسب تعداد کلمات و سایر فاکتورهایی که در قسمت قبل مشخص کردیم تعیین می گردد که البته در برخی موارد برحسب نیاز، ترجمه فارسی به انگلیسی یا ترجمه انگلیسی به فارسی نیاز است که طبیعتا اگر قصد داشته باشید از پایان نامه خود مقاله تولید کنید و آن را در ژورنال های خارجی به چاپ برسانید، باید ترجمه فارسی به انگلیسی با کیفیت بالا انجام دهید. برای محاسبه دقیق حق الزحمه ترجمه یا می توانید در تماس با همکاران واحد ثبت سفارش، با چاپ پیش فاکتور به صورت رایگان هزینه کل را مشاهده کنید و یا اینکه از طریق سیستم داخلی محاسبه گر آنلاین سایت در کسری از ثانیه هزینه کل ترجمه مقاله برای شما مشخص گردد. با این کار شما می توانید هر نوع زمان تحویل ترجمه را با شرایط دلخواه خود بسنجید و مورد مناسب را برای ترجمه چکیده مقاله سفارش دهید. مؤسسه ایران تایپیست از لحاظ نرخ ترجمه بهترین تعرفه ها را مشخص کرده تا همیشه رضایت بالای مشتریان خود را کسب کند.

انجام غیر حضوری ترجمه چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله به شکل غیر حضوری صورت می گیرد و حتی لازم نیست برای تحویل فایل اصلی خود مثل مقاله فارسی یا پایان نامه به شکل حضوری اقدام کنید. حتی اگر نیاز دارید تا چکیده مقالات متعدد را برای کار پژوهشی خود ترجمه کنید تا از آنها مقالات مروری تدوین کنید هم تنها کافیست پس از ثبت پیش فاکتور و ارسال فایل های خود به شکل آنلاین، مبلغ مشخص شده را پرداخت نمایید تا کل پروسه ترجمه به شکل غیر حضوری صورت گیرد. ترجمه چکیده مقاله به شکل غیر حضوری این فرصت را فراهم کرده تا بتوانید از تمامی مترجمین برتر و کاملا تخصصی، صرف نظر از محل زندگی و بُعد فاصله، استفاده کرده و ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی بسیار با کیفیتی را تحویل بگیرید. این کار نه تنها در زمان شما صرفه جویی بسیار زیادی می کند بلکه سایر هزینه های جانبی را نیز کاهش می دهد. تنها کافیست فایل متن مورد نظر خود را از طریق پنل کاربری که در اختیار شما قرار داده می شود آپلود کنید و بقیه فرایند کار را به مؤسسه ایران تایپیست بسپارید.

ترجمه چکیده مقاله در مؤسسه ایران تایپیست در تمامی زمینه ها و تخصص ها و بهترین قیمت آماده خدمات رسانی به شما دانشجویان و کادر علمی کشور است تا بتوانید کیفیت بالا را در کنار هزینه پایین تجربه کنید. ضمنا شما عزیزان می توانید نمونه کارهای ترجمه چکیده مقاله را به همراه سوابق مترجمین تخصصی هر رشته مشاهده کنید تا مطمئن شوید که با مرکزی کاملا تخصصی همکاری دارید.

ترجمه چکیده مقاله

مؤسسه ایران تایپیست، مترجمین برتر و متخصص در زمینه ترجمه چکیده مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه چکیده مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه چکیده مقاله و چاپ آن شرط دفاع از پایان نامه

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به ترجمه چکیده مقاله و چاپ مقاله به عنوان شرط دفاع از پایان نامه خود نیاز خواهند داشت. واحد پایان نامه، یکی از مهمترین و اصلی ترین واحدهای دانشگاهی است که دانشجویان سطوح بالا بایستی آن را پاس نمایند. این دسته از دانشجویان همانند نگارش مقاله، می بایست چکیده ای را نیز برای پایان نامه خود بنویسند. این چکیده علاوه بر زبان فارسی، می بایست به زبان بین المللی انگلیسی هم نوشته شود. البته در صورتی که متن اصلی پایان نامه شما غیر از فارسی باشد؛ شما نیاز به یک چکیده دیگری هم دارید. به عنوان مثال: اگر زبان پایان نامه شما عربی یا فرانسوی و آلمانی است؛ ضمن نگارش چکیده به این زبان ها، بایستی یک چکیده فارسی و یک چکیده انگلیسی هم بنویسید. برای ترجمه چکیده مقاله خود به انگلیسی یا هر یک از این زبان ها، می توانید سفارش خود را به موسسه های معتبر بسپارید.

ترجمه چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله

بدون ترجمه چکیده مقاله مستخرج از پایان نامه، نمی توانید از پایان نامه خود دفاع کنید. همان طور که شما می بایست چکیده پایان نامه خود را ترجمه کنید. بایستی حتما چکیده مقاله مستخرج از پایان نامه خود را نیز ترجمه نمایید. این مقالات مستخرج از پایان نامه به عنوان شرط دفاع پیش روی هر یک از دانشجویان سطوح بالا واقع شده اند. به واقع دانشجویان کارشناسی ارشد و به ویژه دکتری، می بایست ابتدا مقاله مستخرج از پایان نامه خود را به چاپ برسانند. بدین ترتیب می توانید با چاپ مقاله در موعد مقرر شده نسبت به دفاع از پایان نامه خود اقدام کنند. ترجمه چکیده مقاله مستخرج از پایان نامه به عنوان اولین فایلی است که توسط دانشجو به نشریه های مختلف ارسال می گردد. در صورت تایید، می توانند اصل مقاله را ارسال نمایند تا بتوانند گواهی چاپ مقاله را دریافت کنند. با در دست داشتن گواهی چاپ مجوز دفاع از پایان نامه برای دانشجو صادر می شود.

آیا هزینه ترجمه چکیده مقاله همانند سایر متون است؟

هزینه ترجمه چکیده مقاله های مختلف می تواند یکی از نکات و چالش های بحث برانگیز باشد که به ذهن هر دانشجویی خطور می کند. چرا که تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به چکیده مقاله های خود تا پیش از به چاپ رساندن مقاله خود نیاز دارند. با توجه به اینکه بایستی این مقالات را به انگلیسی ترجمه کرد؛ نیاز به ترجمه چکیده مقاله به یکی از دغدغه های دانشجویان تبدیل شده است. این دغدغه ناشی از دو مقوله بسیار مهم است. اولا: اهمیت ترجمه چکیده حتی بیشتر از خود متن مقاله است. بنابراین بایستی در نهایت کیفیت ممکن باشد. ثانیا: هزینه این سفارش ها نیز در هر موسسه ای متفاوت بوده و به یک چالش برای دانشجویان بدل گشته است. حال سوال اینجاست که آیا هزینه این نوع از سفارش ها شبیه هزینه سایر متون دیگر مورد محاسبه قرار می گیرد یا خیر؟

ترجمه چکیده مقاله

پرداخت آنلاین هزینه ترجمه

باید خاطر نشان ساخت که همواره این گونه بوده که هزینه ترجمه چکیده مقاله، بیشتر از هزینه سایر متون بوده است. دلیل این امر نیز کاملا واضح و مشخص می باشد. چرا که سطح زبانی و فنی چکیده مقالات بسیار بالاتر از سطح سایر متون است. نویسنده مسئول مقالات، سعی می کند تا از ادبی ترین واژه ها در چکیده استفاده کرده و سطح ادبی و زبانی آن را ارتقاء دهد. به همین علت ترجمه آن واژه ها و معادل یابی آن ها هم برای مترجم بسیار سخت و دشوار خواهد شد. به همین جهت ترجمه چکیده مقاله برای مترجم هم زمان بر خواهد بود و هم با چالش های بیشتری همراه خواهد شد. پس بدیهی است که هزینه ترجمه این سفارش ها هم بیشتر از سایر سفارش ها باشد. البته شما می توانید با هزینه به صرفه تر سفارش ترجمه چکیده های خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید.

تفاوت ترجمه چکیده از مقاله های همایشی تا مقاله های ISI

چگونگی ترجمه چکیده مقاله، زمان بندی تحویل آن و هزینه این سفارش ها با توجه به نوع مقاله با همدیگر تفاوت های اساسی دارد. مقاله ساده دانشجویی به عنوان تحقیق درسی با یک مقاله همایشی و به همین ترتیب مقالات علمی – ترویجی و در نهایت علمی – پژوهشی با هم تفاوت دارند. سطح زبانی، فنی و ادبی هر یک از این مقالات با همدیگر قابل قیاس نیستند. به همین جهت است که برای مقاله های همایشی 1 امتیاز و برای مقاله های علمی – پژوهشی یا ISI، 5 امتیاز را در نظر می گیرند. ترجمه چکیده مقاله های مذکور نیز به همین روال می باشد. بنابراین هزینه یک مقاله همایشی به جهت ساده تر بودن، کمتر از مقاله های ISI می باشد. چرا که یکی از عوامل موثر در نرخ گذاری هر سفارش مقاله ای، نوع سطح زبانی آن مقاله است.

ترجمه چکیده مقاله

تفاوت انواع مقالات

هر مترجم و موسسات ترجمه به خوبی نسبت به تفاوت ترجمه چکیده مقاله های مختلف واقف هستند. مترجمان با تجربه تر که ترجمه چکیده هر یک از این مقالات را در کارنامه خود دارند؛ بیش از سایرین این موضوع را لمس نموده اند. موسسه هایی هم که خدمات ترجمه به مشتریان خود ارائه می کنند؛ تعرفه هر یک از مقاله های همایشی تا ISI را به شکل کاملا تفکیک شده در نظر می گیرند. حتی آن ها برای ترجمه چکیده مقاله هر یک از این سطح بندی های مقالات، از مترجمان مختلفی بهره می جویند. مترجمان رده بالا و حرفه ای را برای ترجمه مقالات همایشی و مترجمان سطح پایین تر را برای ترجمه مقالات همایشی و تحقیقات درسی بر می گزینند. بنابراین اگر متوجه تفاوت در هزینه سفارش های ترجمه مقالات یا ترجمه چکیده های خود شدید؛ بهتر است به سطح مقاله خود نظر بیفکنید.

ترجمه چکیده مقاله برای اپلای در بهترین دانشگاه های مطرح دنیا

دانشجویان زیادی هستند که تمایل به خروج از کشور دارند. آن ها بایستی اقدام به ترجمه چکیده مقاله به منظور اپلای یا مهاجرت تحصیلی کنند. پذیرش در دانشگاه های مطرح دنیا، به همین سادگی نیست. یکی از شرط های اساسی برای اپلای، داشتن رزومه خوب و مناسب دانشجوست. بنابراین می بایست در ترجمه چکیده های مقالات خود نهایت دقت را داشته باشید. چرا که با همان مشاهده چکیده مقاله می توان سطح مقاله مورد نظر را تا انتهای آن حدس زد. پس با توجه به نقش بی بدیل چکیده های مقاله در أخذ اپلای و مهاجرت تحصیلی، بایستی سفارش ترجمه چکیده مقاله خود را به موسسه های معتبر بسپارید. موسسه هایی که آن ها هم به خوبی به اهمیت و حساسیت این موضوع واقف و هوشیار هستند. در نتیجه بهترین ترجمه ها را به شما تحویل می دهند.

ترجمه چکیده مقاله

ترجمه چکیده مقاله

برای دریافت ترجمه چکیده مقاله با کیفیت، می توانید از خدمات موسسه ایران تایپیست بهره مند شوید. این موسسه، سال هاست که خدمات زیاد و قابل توجهی را در زمینه ترجمه به مشتریان مختلف خود ارائه داده است. آن ها با یدک کشیدن تجربه موفقی که در زمینه ترجمه چکیده به منظور اپلای مشتریان خود داشته اند؛ باز هم می توانند شما را در این زمینه یاری رسانند. کافیست سفارش های ترجمه خود را حضوری و غیر حضوری به آن ها بسپارید. ایران تایپیست با نمونه کارهای موفق و ماندگار در زمینه ترجمه چکیده مقاله به منظور اپلای در بهترین دانشگاه های مطرح دنیا، حسابی نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. پس شما نیز در صورت تمایل به گرفتن اپلای، می توانید با خیال راحت سفارش های خود را در این موسسه ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه چکیده مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه مقاله ISIهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسی

سوالات متداول

معیار تأیید اولیه داوران ژورنال های مختلف بخش چکیده یا Abstract مقاله است چون با خواندن این بخش کل اطلاعات منتقل می شود.

چون در بررسی اولیه فقط چکیده مقاله بررسی می شود تا در صورت مناسب بودن محتوای علمی با آن موافقت شود، کیفیت ترجمه آن باید بسیار بالا باشد.

نرخ ترجمه چکیده مقاله را می توانید به شکل آنلاین از طریق پنل کاربری یا سیستم محاسبه فوری ترجمه در سایت ببینید

بله کلیه خدمات در ایران تایپیست بدون در نظرگرفتن حجم و اهمیت موضوعی دارای گارانتی 100% است


نویسنده: نازنین بیات ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 08:03:51 تعداد بازدید: 863 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه ابسترکت مقاله ترجمه کردن چکیده چکیده انگلیسی به فارسی چکیده فارسی به انگلیسی مقاله با چکیده ترجمه شده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :