جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله

نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 17:16:01 بازدید: 588 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله یکی از بخش های موثر روی هزینه ی کل ترجمه ی یک متن است. برای اینکه همکاری خود را به صورت پویا تر و شفاف تر با ایران تایپیست آغاز کنید و بدانید که قیمت و هزینه ترجمه هر صفحه مقاله چقدر است و آیا ترجمه بر اساس کلمه به صرفه تر است یا صفحه، با این مطلب همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله isi به فارسی

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله isi به فارسی یکسری معیار و فاکتور ها دارد. اینکه مقاله مورد نظر باید به تایید سازمان isi جهت انتشار در ژورنال های معتبر بین المللی برسد یا خیر در محاسبه قیمت نهایی که باید بپردازید بی تاثیر است. هزینه ترجمه هر صفحه مقاله در اصل به تخصصی بودن، عمومی بودن یا نیاز به ترجمه تخصصی ویژه و تعداد کلمات موجود در هر صفحه (که به طور استاندارد 250 کلمه است) و حوزه یا زمینه ترجمه مربوطه، ارتباط دارد. همین موارد برای ترجمه از کلیه زبان های مختلف دنیا به فارسی تعیین کننده هستند و فرمت یا قالب خاص و در نظر گرفتن استاندارد های لازم برای ارائه آن مقاله جهت ثبت و به تایید رسیدن در حوزه های بین المللی ویژه، موثر نیست.

در ایران تایپیست بیشتر از 1000 مترجم مختلف در زمینه های مختلف فعالیت می کنند که می توانند ترجمه مقاله مورد نظرتان را با سرعت و دقت بالا و کیفیت مثال زدنی انجام دهند. ما در ایران تایپیست مفتخر هستیم تا بهترین ترجمه ها را به همراه هزینه ترجمه هر صفحه مقاله بسیار پایین و ارزان در اختیار مشتریان قرار دهیم. ما در ایران تایپیست امکان انجام ترجمه نیتیو به صورت دقیق از کلیه زبان ها مخصوصا زبان انگلیسی به فارسی یا برعکس را با در نظر گرفتن استاندارد ها و تکنیک های مختلف ترجمه (بنا به خواست مشتری) انجام می دهیم. شما می توانید با ثبت سفارش ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه هر صفحه مقاله isi به فارسی بسیار پایین و ارزان برای ارتقای رزومه ی حرفه ای خود برای ادامه تحصیل، مهاجرت کاری یا افزایش حقوق و دستمزد مسیر آسان تر و به مراتب مورد قبول بسیاری از سازمان‌ها، نهاد ها و ارگان های بزرگ و کوچک، با ما اقدام کنید. می توانید از طریق صفحه اصلی اقدام کنید.

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله

نرخ ترجمه

آیا هزینه ترجمه هر صفحه مقاله تخصصی رشته های مختلف متفاوت است؟

با توجه به اینکه هزینه ترجمه در ایران تایپیست به صورت کلمه ای محاسبه می‌شود و صفحه محور نیست محاسبه ی هزینه ترجمه هر صفحه مقاله تخصصی رشته‌های مختلف به نوع آن رشته براساس ضریب افزایشی مربوط است؛ به زبان ساده تر زمینه ی متن مورد نظر برای ترجمه روی هزینه نهایی آن بسیار موثر است. برخی اوقات با وجود یکسان بودن حجم ترجمه دو مقاله مختلف از نظر موضوع و زمینه، اما مبلغی که می‌بایست برای آنها پرداخته شود متفاوت است. به عنوان مثال یک مقاله دارای 200 صفحه در زمینه پزشکی، هزینه ی متفاوتی با یک مقاله 200 صفحه ای در رابطه با علوم اجتماعی یا هنر دارد. این به دلیل در نظر گرفتن ضریب افزایشی زمینه‌های مختلف ترجمه یا رشته‌های مختلف تخصصی است که روی ترجمه موثر هستند. به جز این، یک بخش عمومی و تخصصی بودن برای در نظر گرفتن هزینه ترجمه هر صفحه مقاله تخصصی رشته‌های مختلف وجود دارد.

در این رابطه، اگر متن مورد نظر در یک حوزه خاص، مشمول ترجمه عمومی باشد، هزینه کمتری خواهد داشت و به همین ترتیب برای ترجمه متن تخصصی باید درصد بیشتری به عنوان هزینه ترجمه هر صفحه مقاله بپردازید. وقتی از تخصص صحبت می کنیم در واقع به نگاه تخصصی، رشته تخصصی و در نظر گرفتن تفاوت‌های زبانی مبدا و مقصد مربوط به یک رشته ی خاص اشاره می کنیم. مترجمان نتیو در ایران تایپیست با توجه به دانش و اطلاعات مربوط به حوزه رشته ی تخصصی خود، ترجمه را انجام می دهند. از این رو ترجمه بسیار عالی و با کیفیت مثال زدنی به دست می آید. همین مسئله روی رضایت بالای بسیاری از مشتریان در ایران تایپیست چه برای پرداخت هزینه ترجمه هر صفحه مقاله و چه موقع دریافت متن ترجمه و قواعد یا اصولی که در روند کار لحاظ شده اند، تاثیر گذاشته است.

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله

ترجمه هر صفحه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با وجود اشکال و جداول هزینه ترجمه هر صفحه مقاله چگونه برآورد می شود؟

همه ی مقالات و متون مختلف یک دست حاوی متن از بالا تا پایین نیستند. برخی مقالات دارای جدول‌ها، نمودار‌ها و شکل‌های مختلفی هستند. در برخی مقالات علمی و پژوهشی که نیاز به رسم شکل‌ها و نمودار‌ها است تا حقایق و اطلاعات بهتر به مخاطب منتقل شود، ترجمه ی شکل‌ها و اعداد لزومی ندارد. تنها کلمات داخل شکل‌ها و جملاتی که زیر نمودار‌ها، جهت توضیحات بهتر درج می شوند نیاز به ترجمه دارند. حال سوالی که برای بسیاری از مشتریان پیش می آید و همواره مطرح می شود این است که هزینه ترجمه هر صفحه مقاله چطور با وجود شکل‌ها و نمودار ها و جدول ها محاسبه می شود.

در برخی صفحات یک نمودار یا جدول کل صفحه را پر کرده است، از طرفی، برخی افراد نیازی به ترجمه متون کوتاه یا کلمات داخل آنها نیازی ندارند و درخواست شان ترجمه متن است و نه نمودارها و اشکال. در برخی موارد نیز نیاز به ترجمه این بخش ها وجود دارد و با توجه به اینکه یک صفحه میتواند هم حاوی شکل و هم حاوی متن باشد پس باید ترجمه را براساس کلمات و معیار آنها قرار داد. این، یکی از مواردی است که ترجمه کلمه به کلمه و محاسبه کل هزینه ترجمه بر اساس کلمات را به محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه مقاله اولویت می دهد. این روش برای بسیاری از کاربران و مشتریان محبوب تر است چون ترجمه شفاف تر در نظر گرفته می شود و هر کلمه در هر صفحه، تعیین کننده هزینه ترجمه ی آن صفحه است. در این شرایط هزینه ترجمه هر صفحه مقاله کاملا منصفانه خواهد بود و با توجه به اینکه ممکن است در یک صفحه هیچ کلمه ای وجود نداشته باشد و صرفا یک جدول یا نمودار به صورت ِبزرگنمایی شده درج شده باشد، هزینه ای از آن برای شما محاسبه نخواهد شد.

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله

هزینه ترجمه هر صفحه

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله فارسی به انگلیسی

به دلیل اینکه هزینه ترجمه هر صفحه مقاله در ترجمه مقالاتی که یکی از زبان‌های مبدا و مقصد انگلیسی و دیگری فارسی است بسیار رواج دارد، در مورد آن بیشتر توضیح داده و صحبت می‌کنیم. با این حال شما می‌توانید سفارش ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه هر صفحه مقاله برای زبان های دیگر را به ما بسپارید. در ایران تایپیست امکان ترجمه کلیه زبان های زنده و غیر رایج برای ترجمه وجود دارد؛ از جمله چینی، هندی، پشتو، اسپانیایی و غیره.

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله برای برگرداندن زبان فارسی به انگلیسی هزینه و معیار خاصی دارد. خاص بودن این هزینه ها براساس تعرفه قیمت ترجمه در ایران تایپیست است که به یکسان شدن و منظم بودن یا در چارچوب قرار داشتن مبالغی که  مشتریان ملزم به پرداخت آنها هستند، کمک می‌کند. هزینه ترجمه هر صفحه مقاله برای برگرداندن زبان فارسی به انگلیسی به حجم مقاله، ترجمه ی تخصصی و عمومی یا تخصصی ویژه، زمینه ی ترجمه (رشته تخصصی)، زمان تحویل (فوری، عادی، نیمه فوری) بستگی دارد. به طبع هر چه حجم مقاله برای ترجمه بیشتر شود روی دریافت تخفیف بیشتر از سمت ایران تایپیست برای مشتریان هم تاثیرگذار خواهد بود. برای اینکه به صورت دقیق تر از هزینه ترجمه خود آگاه شوید باید آن را در سایت ثبت کنید تا کارشناسان یا اپراتور ما به صورت کامل هزینه را به شما اعلام نمایند. هزینه ترجمه هر صفحه مقاله به صورت نیتیو خواهد بود. این نوع ترجمه کمک می‌کند تا شما با خیال راحت آن را در مجلات بین المللی معتبر، دانشگاه ها، مراکز تجاری، سازمان های دولتی و غیره ارائه دهید و مطمئن باشید که ایرادات جمله بندی، دستوری، نگارشی و غیره وجود نخواهند داشت، چرا که مترجمان ایران تایپیست همگی در سطح عالی ترجمه کرده و ابدا ترجمه تحت اللفظی یا کلمه به کلمه را معیار قرار نمی‌دهند.

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله

پرداخت هزینه ترجمه

آیا برای سازمانها در پرداخت هزینه ترجمه هر صفحه مقاله تمهیداتی وجود دارد؟

در ایران تایپیست تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا پرداخت هزینه برای بسیاری از مشتریان آسان و بی دغدغه باشد. یکی از آنها پرداخت اینترنتی و قسطی است. در صورتی که سفارش خود را اینترنتی یا حضوری به ثبت رسانده اید می‌توانید به صورت حضوری یا واریز وجه هم هزینه ترجمه هر صفحه مقاله خود را در دو قسط پرداخت کنید. فقط کافیست بعد از واریز یا کارت به کارت اطلاعات پرداخت تان را داخل پنل خود در قسمت مربوطه وارد کنید و در این حالت، اطلاعات در پنل ثبت شده و می‌توانید پیگیری سفارش خود را انجام دهید. این روش‌های پرداخت متفاوت به شما کمک می‌کند تا برای ثبت سفارش مشکلی نداشته باشید. همچنین می توانید سفارش خود را به صورت حضوری ثبت کنید و اطلاعات مربوط به مقاله مربوطه را به صورت حضوری به ما ارائه کنید تا در اسرع وقت ترجمه‌ی آن را توسط بهترین مترجمان برای شما انجام دهیم.

در صورتی که اطلاعات مربوط به تعداد کلمات در هر صفحه یا تعداد صفحات مقاله و متن حجیم خود را در اختیار نداشته باشید می توانید شمردن و محاسبه هر یک از این موارد را به ما بسپارید. در صورتی که سازمانهای بزرگ و ارگان‌های خاص نیاز به ثبت سفارش‌های جداگانه برای زمینه‌های مختلف را داشته باشند، این را بدون فوت وقت و به واسطه مترجمان مختلف انجام خواهیم داد. در صورتی که اطلاعاتی در مورد روند ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه هر صفحه مقاله نداشته باشید پیش از شروع کار به شما مشاوره رایگان ارائه شده و کلیه اطلاعات و سوالاتتان پاسخ داده خواهد شد. هزینه ترجمه هر صفحه مقاله تنها برای سفارشات بسیار حجیم در نظر گرفته می شود و با توجه به اینکه سفارش‌های بسیاری از ارگان‌ها همواره بسیار زیاد و متعدد است و دارای حجم بالایی می باشد بنابراین از تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.

هزینه ترجمه هر صفحه مقاله

هزینه ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصی مقالهترجمه وب سایتترجمه فایل صوتی یا تصویری

سوالات متداول

پیش از شروع کار، ترجمه شما به سه مترجم مختلف سپرده شده و پس از بررسی هر سه ترجمه‌ی مذکور توسط شما کار با یک مترجم انتخابی آغاز می شود.

50 درصد کل پرداختی سهم مترجم خواهد بود.

بسته به عمومی بودن، تخصصی بودن ترجمه، هزینه ها متفاوت است.

نگران نباشید، ما آن را برایتان محاسبه خواهیم کرد و در عرض کمتر از 5 دقیقه برایتان فاکتور صادر خواهد شد.


نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 17:16:01 تعداد بازدید: 588 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه هر صفحه مقاله قیمت ترجمه هر صفحه مقاله تعرفه ترجمه هر صفحه مقاله دستمزد ترجمه هر صفحه مقاله هزینه ترجمه مقاله

دیدگاه کاربران

هدیه بت شکان | 1400-8-16 ساعت 10:14:40 امتیاز :

نحوه پاسخگوییتون به ابهامات هزینه و نحوه ثبت سفارش عالیه. ممنون ازتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :