شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله روانشناسی

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/16 ساعت 12:42:03 بازدید: 1260 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه زمینه های ارتباطی مختلف، به کمک زبان های گوناگون بین افراد شکل می گیرد. اتصالی که این زمینه ها را به هم پیوند می دهد، علم ترجمه است. یکی از این زمینه ها، روانشناسی است و نیاز به ترجمه مقاله روانشناسی، همواره احساس می شود تا نه فقط این ارتباط را برقرار کرد؛ بلکه می توان به این واسطه به پیشرفت های علمی، پژوهشی، کاری، بهبود شرایط زندگی اجتماعی، فردی و کاهش عدم آگاهی ها در حوزه روانشناسی کمک نمود. روانشناسی علمی است که همه ی ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهد و به یک یا دو مورد خلاصه نمی شود. ترجمه مقاله روانشناسی نیز به همین دلیل می بایست با دقت و با توجه به فهوای کلام انجام بگیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله روانشناسی

ترجمه

گرایشهای مختلف برای ترجمه مقاله روانشناسی 

ترجمه به افراد در هر حوزه ای امکان انتقال و دریافت اطلاعات را می دهد. موضوعی که در مورد ترجمه مقاله روانشناسی هم صدق می کند. در حوزه روانشناسی، گرایش های متعددی وجود دارد و نیاز به ترجمه هر یک از این گرایش ها، علم مخصوص به آن را می طلبد. بنابراین یک مترجم اختصاصی برای آن انتخاب شده تا بهترین نتیجه ممکن بدون وجود خطا معنایی به دست آید.

ترجمه مقاله روانشناسی در گرایش های زیر در ایران تایپیست انجام می گیرد:

  • روانشناسی عمومی
  • روانشناسی بالینی
  • روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • روانشناسی کودکان استثنائی
  • روانسنجی
  • روانشناسی تربیتی
  • و غیره

نحوه پشتیبانی و مشاوره رایگان برای ترجمه مقاله روانشناسی

برای دریافت پشتیبانی جهت ترجمه مقاله می توانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل کنید. کلیه سوالات شما در مورد ترجمه این نوع مقاله ها پاسخ داده شده و می توانید با دید بهتری برای انتخاب مترجم تصمیم گیری کنید. به دلیل اینکه اصولا برون سپاری ترجمه مقالات دارای ابهام و نیاز به دریافت مشاوره های متعدد می باشد، کارشناسان ایران تایپیست در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنند. با مراجعه به بخش انتهایی صفحه نخست سایت ایران تایپیست، شماره های مربوط به هر پشتیبان برای شروع ثبت پروژه ترجمه مقاله روانشناسی یا پیگیری سفارش از قبل ثبت شده یا مطرح کردن پرسش در مورد سفارش به اتمام رسیده و غیره وجود دارد.

همچنین برای تخمین میزان هزینه ای که می توانید جهت سفارش خود بپردازید می توانید از ابتدای صفحه نخست اقدام کنید. در بخش هزینه و زمان نیز، اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه هزینه سفارش های ترجمه مقاله های مختلف مثل روانشناسی درج شده است که می توانید ریز محاسبات مربوطه برای یافتن قیمت اصلی ترجمه مقاله روانشناسی را بر اساس زبان و ضریب بررسی کنید. هزینه ای از بابت ارائه مشاوره و پاسخ دادن به سوالات شما مشتری گرامی دریافت نخواهد شد.

ترجمه مقاله روانشناسی

ترجمه مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اثر ترجمه مقاله در آسیب شناختی بیماران روانی 

با داده هایی که به واسطه ترجمه مقاله روانشناسی به دنیا برای بهبود شرایط زندگی بیماران دچار مشکلات روانشناختی و مشکلات پیچیده روان انسان ها ارائه می شود، شرایط زندگی به مراتب بهتر خواهد شد. بسیاری از افرادی که اطلاعات محدودی نسبت به بیماری های روحی و روانی دارند نیز می توانند به واسطه این داده ها در کنار این افراد، زندگی به مراتب بهتری را تجربه کنند. داده ها و اطلاعات درون هر مقاله بر اساس گرایش و رشته، یا همواره حرف تازه ای برای گفتن دارد یا سعی در تغییر دیدگاه های منسوخ گذشته نسبت به یک موضوع خاص است.

ترجمه مقالات صرف نظر از اینکه قرار است به چه ژورنالی برسند، در چه نهاد یا سازمانی تاییدیه دریافت کنند یا در چه کنفرانسی مطرح شوند، همواره اهداف ویژه و مثبتی را دنبال می کنند. از همین رو، درست بودن اطلاعاتی که قرار است به واسطه زبانی خاص به دنیا یا گروهی از افراد صاحب نظر منتقل شود، بسیار اهمیت دارد. این مسئله ای است که بسیاری از مترجمان فعال در حوزه ترجمه در ایران تایپیست به آن واقف هستند.

تاثیر ترجمه مقاله در علم افزایی برای کلینیک روانشناسی

از ابتدای مطلب تا به اینجا از اهمیت علم افزایی به واسطه ترجمه مقاله روانشناسی صحبت کردیم. اصولا، مخاطبین مقالات روانشناسی را یا دانشجویان، یا اساتید، یا متخصصان روانشناسی، یا پژوهشگران یا افراد علاقه مند به این حوزه یا افراد در حال کار در این حوزه تشکیل می دهند. یکی از معروف ترین آنها افرادی هستند که در یک کلینیک روانشناسی مشغول به کار و پژوهش هستند و سعی دارند تا زندگی را برای افراد بیمار بهتر و بهتر سازند یا آنها را با شرایط زندگی همگام کنند. ترجمه مقاله روانشناسی مربوط به حوزه فعالیت این کلینیک ها کمک می کند تا با افزایش سطح علم و دسترسی به اطلاعات جدید، به طبع، شرایط برای درمان بیماران نیز بهتر باشد. پژوهش های جدیدی که در قالب مقاله با اهداف مختلف در دسترس این گروه قرار می گیرد زمینه را برای ارتقا علوم روانشناسی از تمامی زوایا بهبود می دهد. این موضوع را می توانید با ارتقا ابزار و امکانات در یک کلینیک روانشناسی یا یک بیمارستان مخصوص به علوم روانشناسی تصور کنید تا در درک ِاهمیت آن، بهتر عمل کنید.

ترجمه مقاله روانشناسی

ترجمه مقالات

ترجمه مقاله روانشناسی معمولا چقدر زمان برای ترجمه نیاز دارد؟

ترجمه ی هر مقاله مانند هزینه ترجمه تخصصی مقاله روانشناسی متفاوت است. گاهی یک مقاله مثلا ده صفحه ای تنها پنج روز یا بیشتر زمان می برد تا ترجمه شود و گاهی هم حجم مقاله بیشتر است و به مدت زمان بیشتری برای ترجمه نیازمند است. در هر حالت، اگر شما به ترجمه سریع و فوری مقاله روانشناسی خود نیازمند باشید می توانید درخواست خود را با تعیین زمان مشخص، مطرح کنید. در صورتی که حجم مقاله تان زیاد باشد و زمان اعلامی از سمت تان بسیار کم باشد، هزینه ترجمه تخصصی افزایش خواهد داشت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله روانشناسی برای ارسال مقاله به ژورنال های علمی - پژوهشی

برای ترجمه مقاله روانشناسی، بایستی نهایت دقت نظر اعمال گردد. چون بسیاری از دانشجویان از ترجمه مقالات روانشناسی می خواهند در مقالات خود استفاده کنند. آن ها می خواهند مقاله مربوطه را در یکی از ژورنال های علمی – پژوهشی به چاپ برسانند. سطح کیفی این مجله ها بسیار بالاست. بنابراین اگر در متن مقاله خود از ترجمه منابع مختلف استفاده می کنید؛ می بایست سطح ترجمه شما بسیار بالا باشد. به گونه ای که هیچ یک از داوران نتوانند به ترجمه مقاله روانشناسی شما ایرادی وارد نمایند. بدین ترتیب می توانید با خیال راحت تری مقاله خود را به ژورنال های علمی – پژوهشی مختلف ارسال نمایید. چرا که شانس به چاپ رسیدن مقاله شما در این ژورنال ها بیشتر خواهد شد. البته بهتر است جملاتی از مقاله های معتبر را به عنوان منابع مادر ترجمه نموده و در مقاله خود درج نمایید.

ترجمه مقاله روانشناسی

ترجمه مقاله روانشناسی

برای اینکه یک ترجمه مقاله روانشناسی با کیفیت بالایی ترجمه شود؛ بایستی از تجربه و مهارت بالای مترجمان این حوزه بهره جست. مترجم هایی که توانایی ترجمه متون روانشناسی در هر یک از زیرمجموعه های این رشته دانشگاهی را دارند. چرا که در این رشته، یک سری اصطلاحات روانشناسی دارند که باید برای آن ها معادل یابی کرد. اسکیزوفرنیایی، اختلال خلقی تک قطبی و دو قطبی، بزهکاری، بلوغ زودرس، پارکینسون، خودانتقادی، خودآرمانی، کاتاپلکسی، دیس کینزی و... از جمله این اصطلاحات هستند. در ترجمه مقاله روانشناسی، به طور قطع به یقین با این واژه ها رو به رو خواهید شد. این واژه ها را نباید به شکل تحت اللفظی ترجمه نمود. برای ترجمه آن ها می بایست به دنبال بهترین معادل بود تا بتوان از آن ها در مقالاتی استفاده کرد که قصد چاپ آن ها در بهترین ژورنال های خارجی را دارید.

جدیدترین ترجمه مقاله روانشناسی برای استفاده روانشناس ها

روانشناس هایی که مدرک خود را گرفته اند؛ ممکن است به ترجمه مقاله روانشناسی نیاز داشته باشند. آن ها جزو کسانی هستند که پس از گرفتن مدرک آکادمیک خود در کلینیک های مختلفی مشغول به کار و فعالیت هستند. در نتیجه برای پاسخ دهی به ارباب رجوع های خود، می بایست با جدیدترین و به روزترین مقالات همراه باشند. مقالاتی که به زبان های غیر فارسی نوشته شده اند. بنابراین می بایست آن ها را ترجمه نمود تا از ترجمه مقاله روانشناسی در کلینیک خود استفاده به عمل آورند. چرا که هر چقدر روانشناسان از مقاله های جدید روانشناسی شناخت داشته باشند؛ می توانند به شیوه های جدیدتری ارباب رجوع های خود را درمان نمایند. روانشناس های جدید همگی سعی می کنند با این مقالات جدید همراه گردند و از آن ها استفاده کنند. به همین علت هم هست که می توانند نیاز تمامی ارباب رجوع های خود را برطرف نمایند.

ترجمه مقاله روانشناسی

ترجمه مقاله روانشناسی

برای دریافت جدیدترین ترجمه مقاله روانشناسی، بایستی جدیدترین و به روزترین مجله ها را در این زمینه دانلود کنید. سپس آن مقالات را به مترجمان حرفه ای بسپارید. مترجم هایی که در حوزه کاری خود بایستی از این مقالات جدید استفاده کنند. دانلود مقالات جدید حوزه خانواده، رشد و بلوغ، تیپ شخصیتی، ازدواج و طلاق، اعتیاد، اختلالات رفتاری و... و ترجمه هر یک از آن ها برای یک سری از روانشناس ها توصیه می شود. به واقع ترجمه مقاله روانشناسی مربوط به هر یک از این حوزه ها برای روانشناس هایی مورد نیاز است که در آن حوزه کار می کنند. برای ترجمه هر یک از این مقالات در هر یک از حوزه های مرتبط با روانشناسی و علوم تربیتی می توانید از مترجمان ایران تایپیست بهره مند شوید. شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به شکل حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید.

پرداخت هزینه ترجمه های تخصصی مقالات روانشناسی به شکل اینترنتی و قسطی

هزینه ترجمه مقاله روانشناسی بر حسب تعداد کلمات موجود در آن متن در کنار سایر پارامترهای دیگر تعیین می شود. اما ممکن است گاهی اوقات مشتری، توان پرداخت هزینه سفارش های خود را نداشته باشد. در این صورت می تواند هزینه سفارش های خود را به شکل قسطی پرداخت نماید. البته باید خاطر نشان کرد که هر موسسه ای چنین امکانی را در اختیار مشتریان خویش قرار نمی دهد. شما می توانید سفارش ترجمه مقاله روانشناسی خود را در  موسسه هایی ثبت کنید که چنین امکانی را برای شما میسر گردانده اند. بدین ترتیب هزینه سفارش خود را در قسط بندی های جداگانه ای مورد پرداخت می گردد. ضمن اینکه پرداخت هزینه ها هم به شکل اینترنتی از طریق پنل کاربری شما انجام می گیرد. شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی امن و مطمئنی که این موسسه های معتبر در اختیار شما قرار داده اند؛ مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.

ترجمه مقاله روانشناسی

پرداخت قسطی هزینه

موسسه ایران تایپیست، از همین موسسه هاست که شما می توانید ترجمه مقاله روانشناسی خود را به راحتی به دست آن ها بسپارید. اگر هزینه سفارش خود را در این موسسه نداشته باشید؛ می توانید هزینه خود را قسطی پرداخت کنید. مبلغ قسط و زمان بندی آن به توافق شما و با همکاری کارشناسان و پشتیبانان 24 ساعته این مرکز انجام می گیرد. شما می توانید اینترنتی و تلفنی با آن ها در ارتباط باشید تا متوجه قسط بندی هزینه سفارش ترجمه مقاله روانشناسی خود شوید. بدین ترتیب هزینه سفارش شما به شکل قسطی تعیین می گردد. مبالغ قسطی خود را هم می توانید از طریق درگاه اینترنتی امن در پنل کاربری خود به شکل اینترنتی پرداخت نمایید. بنابراین اگر هزینه کلی سفارش خود را در همان ابتدا در اختیار ندارید؛ جای نگرانی باقی نمی ماند و نیازی نیست که سفارش خود را به تاخیر بیندازید.

آیا برای ترجمه مقاله روانشناسی به فرهنگ اصطلاحات نیاز خواهیم داشت؟

ترجمه مقاله روانشناسی، یکی از سفارش های تخصصی به شمار می آید که می بایست این نوع از سفارش ها را به دست افراد متخصص سپرد. مترجمانی که سابقه ترجمه این دست از متون را دارند و می توانند به راحتی از پس ترجمه این متون تخصصی بربیایند. البته باید توجه داشت یک مترجم هر چند که حرفه ای و باتجربه هم باشد؛ باز هم بهتر است از فرهنگ اصطلاحات هم استفاده نماید. چون در این فرهنگ های جامع و کاربردی، شما می توانید در ترجمه مقاله روانشناسی به خوبی بهره مند شوید. چرا که در حین ترجمه مقالات این رشته، به طور حتم با اصطلاحات تخصصی زیادی رو به رو می شوید. اصطلاحاتی که شاید معادل آن را ندانید. بنابراین بهتر است به فرهنگ اصطلاحات مراجعه کنید تا معادل آن ها را بیابید. بدین ترتیب ترجمه دقیق و بهتری را از خود ارائه می سازید.

ترجمه مقاله روانشناسی

فرهنگ اصطلاحات تخصصی

خوشبختانه فرهنگ های اصطلاحات زیادی در جهت کمک به ترجمه مقاله روانشناسی نوشته شده اند. کما اینکه برای هر یک از رشته ها و زبان های دیگر هم چنین فرهنگ هایی تهیه و تنظیم شده اند. بنابراین شما می توانید از این فرهنگ ها در روند ترجمه متون تخصصی مربوط به خود استفاده نمایید. فرهنگ هایی که باعث می شوند ترجمه از حالت تحت اللفظی خارج شده و هر یک از اصطلاحات موجود در متن به درستی ترجمه شوند. اینجاست که می توان اذعان داشت که ترجمه مقاله روانشناسی مربوطه با کیفیت به مراتب بالا و قابل توجهی انجام و به دست مشتری رسیده است. برای نیل به این هدف می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که در این موسسه، مترجمان باتجربه و ماهری وجود دارند که از فرهنگ های اصطلاحات بسیار معتبر هم استفاده می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصی روانشناسیترجمه تخصصیترجمه دانشجوییلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، شما می توانید هر نوع ترجمه مقاله روانشناسی را به هر منظور مختلف، به ایران تایپیست بسپارید.

خیر، هر رشته ای در ایران تایپیست دارای ضریب افزایشی مشخص است.

بله، این یکی از راه کار های تضمین شده در ایران تایپیست برای جلب اعتماد مشتریان می باشد.

شما می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کنید.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/16 ساعت 12:42:03 تعداد بازدید: 1260 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقالات روانشناسی ترجمه متون علمی روانشناسی ترجمه مقاله خارجی روانشناسی ترجمه مقاله روانشناسی آنلاین ترجمه مقاله رشته روانشناسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :