سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله خارجی

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 17:48:50 بازدید: 633 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه مقاله خارجی چه برای دانشجویان و چه برای افرادی که به قصد تجاری و پژوهشی اقدام به ثبت ترجمه می کنند، حیاتی است به این دلیل که در تجارت جهانی و علوم مختلف دانشگاهی نقش بسزایی ایفا می کند. در این مطلب قصد داریم به درجه ی این اهمیت بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله خارجی

ترجمه مقاله خارجی

اهمیت ترجمه مقاله خارجی در نگارش پایان نامه

یکی از نقش های ترجمه مقاله خارجی، به ارائه آن در پایان نامه های مقاطع مختلف مثل ارشد، دکترا و فوق دکترا مربوط می شود. این اهمیت فقط در مورد دریافت پذیرش از دانشگاه های خارجی یا فارغ التحصیل شدن از آنها مربوط نیست، چه بسا در دانشگاه های درجه الف و ب داخلی هم نیاز مبرمی به ترجمه مقالات براساس رشته تخصصی وجود دارد. 

پرداختن به موضوعات جدید، یا مسائلی که نیاز به بررسی روز دارند تا به واسطه آنها بتوان دانشی را به دیگر افراد فعال در آن حوزه منتقل کرد، نیاز به زبانی جهانی دارد که تنها به کمک ترجمه مقالات خارجی میسر می شود. هیچ نوع و قالب دیگری از آموزش و ارائه مطالب را نمی توان یافت که به واسطه آن در حد «مقالات» بتوان به استناد علمی رسید و مطالب متعددی را در یک چارچوب ارائه کرد که برای همگان قابل فهم باشد و فقط به واسطه یک زبان مشترک بیان شود. در این بین، تنها مترجمان هستند که می توانند این کانال ارتباطی را ایجاد کنند و به همه افراد با اهداف مختلف برای ترجمه مقاله خارجی کمک نمایند.

بهترین ابزار برای ترجمه مقاله خارجی 

بهترین ابزار برای ترجمه مقاله خارجی دانش و توان و استفاده از منابع معتبر مثل دیکشنری ها و منابع خاص مثل ترجمه اصطلاحات خارجی است. هیچ نوع ابزار دیگری مثل مترجمان ماشینی و نرم افزار های ترجمه نمی توانند به طور تام نقش مترجم را در ترجمه مقاله خارجی ایفا کنند.

مترجمان مختلف در یک یا دو حوزه خاص تخصص دارند و با استفاده از این تخصص می توانند در امر ترجمه شما را یاری کنند. در اصل هر مترجم به جز در اختیار داشتن دانش ترجمه، توانایی و تسلط خاصی هم باید بر روی رشته مورد نظر داشته باشد. در صورتی که برای ارائه پایان نامه دانشگاهی به یک نسخه ترجمه شده از یک زبان خاص (بدون محدودیت) نیاز دارید، می توانید به ایران تایپیست اعتماد کنید. در ایران تایپیست بیشتر از هزار مترجم وجود دارند که آماده خدمت رسانی به شما مشتری گرامی، بدون محدودیت زبانی و زمانی هستند.

ترجمه مقاله خارجی

ترجمه مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین تضمین برای ترجمه مقاله خارجی 

در مرکزی مثل ایران تایپیست که خدمات ترجمه مقاله خارجی انجام می شود، بهترین تضمین، نمونه کارهای سابق و تعدد مترجمان و سالها تجربه در این امر است. برای ارائه خدمات ترجمه مقاله خارجی فقط روند ترجمه مد نظر نیست. سرویس کامل ترجمه یعنی به جز اینکه یک مقاله باید برای ارائه درسی یا پژوهشی یا امور تجاری به درستی و بدون اشکال آماده شود، باید از هر نظر تضمین شده در دسترس مشتری قرار بگیرد؛ به این معنا که قبل، در حین ترجمه و پس از تحویل پروژه به مشتری کلیه پیگیری های لازم انجام شده و حتی پیش از ثبت سفارش جدید، کلیه تضمین های لازم و مدارک اثبات کننده محفوظ ماندن اطلاعات مقاله برای جلوگیری از سرقت ادبی به مشتری داده  می شود.

موضوعی که امروزه در حال کم و کمتر شدن اهمیت است، همین ضمانت برای دستیابی به بهترین ترجمه ممکن است در صورتی که این هدف از ابتدا تا کنون در ایران تایپیست دنبال می شود. در نتیجه، تعدد انجام پروژه ها و خدمات ترجمه در ایران تایپیست در حال افزایش است و امکان دریافت نمونه کارهای سابق برای گارانتی و اطمینان خاطر بیشتر شما مشتری عزیز، وجود دارد.

آیا ترجمه مقاله خارجی برای دانشجویان در ایران تایپیست دارای تخفیف فصلی میباشد؟

اصولاً قیمتی که برای ترجمه مقاله خارجی به دانشجویان برای مقالات تخصصی و عمومی ارائه می شود، با تخفیف و در نظر گرفتن محدودیت های آنان است. اما در صورتی که شرایط مقاله شما بسیار ویژه و حیاتی باشد، یا در فصلی خاص که نیاز به ترجمه مقاله خارجی بیشتر وجود دارد نیاز به ثبت مقالات متعدد داشته باشید، این امکان فراهم شده است. تنها کافیست در حین ثبت پروژه جدید برای ترجمه مقاله جدید این نکته را خاطر نشان کنید که نوع ترجمه دانشجویی است و زمان مورد نظرتان برای تحویل آن چقدر طولانی یا چقدر فورس ماژور می باشد. لازم به ذکر است که کوتاه شدن زمان تحویل ترجمه با توجه به حجیم بودن آن به مراتب افزایش خواهد داشت.

انواع پکیج ترجمه مقاله خارجی در ایران تایپیست

پکیج های ترجمه مقاله در ایران تایپیست بسته به شرایط مقاله شما تعیین می شود. در اصل چند عدد پکیج خاص برای ارائه وجود ندارد به این دلیل که انجام ویراستاری، کنترل کیفیت ترجمه، بازخوانی مجدد، کیفیت ترجمه و محاسبه قیمت و هزینه ترجمه مقاله خارجی براساس هر مقاله و به طور کامل انجام می شود. البته، هرچه حجم مقاله تان بیشتر شود به مراتب هزینه ترجمه تان کاهش می یابد که این خبر خوبی برای کسانی است که نگران افزایش هزینه ترجمه شان هستند. بنابراین هزینه هر مقاله متغیر است. در صورتی که قصد دارید به ترجمه با کیفیت، با دقت عمل و ویراستاری شده دست یابید می توانید همین الان برای ثبت سفارش تان اقدام نمایید.

ترجمه مقاله خارجی

ترجمه

در ایران تایپیست برای کلیه رشته های زیر ترجمه مقاله خارجی انجام می گیرد:

  • ترجمه مقاله برق
  • ترجمه مقاله عمران
  • ترجمه مقاله فناوری اطلاعات
  • ترجمه مقاله پزشکی
  • ترجمه مقاله شیمی
  • ترجمه مقاله مهندسی
  • ترجمه مقاله هوافضا
  • ترجمه مقاله حسابداری
  • ترجمه مقاله علوم انسانی
  • ترجمه مقاله فلسفه
  • ترجمه مقاله تربیت بدنی
  • ترجمه مقاله علوم سیاسی
  • ترجمه مقاله حقوق
  • ترجمه مقاله جهانگردی

و غیره.

ترجمه مقاله خارجی با قابلیت پشتیبانی تمامی زبان ها

ترجمه مقاله خارجی مربوط به تمامی زبان های زنده دنیا تنها در موسسه های معتبر ارائه می شود. بیشتر مراکز ترجمه به جهت نیاز بیشتر مشتریان خود به چند زبان خاص: انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و... تنها این زبان ها را پشتیبانی می کنند. از طرفی دیگر ممکن است شما به زبان های کم کاربردتر نیاز داشته باشید. در چنین شرایطی طبیعتا با توجه به نبود مترجم در آن زبان ها، نمی توانید سفارش ترجمه مقاله خارجی خود را به ثبت برسانید. بنابراین موسسه ای می تواند همواره مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جذب نماید که قابلیت پشتیبانی هر 32 زبان زنده دنیا را داشته باشد. چنین موسسه هایی برای هر یک از زبان ها، از چندین و چند مترجم بهره می جویند تا نیاز تک تک مشتریان خود را به خوبی پاسخ گویند.

ترجمه مقاله خارجی

ترجمه مقاله خارجی

موسسه هایی که قابلیت پشتیبانی ترجمه مقاله خارجی در تمامی زبان ها را دارند؛ شما را با هیچ محدودیتی رو به رو نخواهند ساخت. شما همواره می توانید تمامی سفارش های خود را در این گونه از موسسه ها ثبت کنید و هرگز برای سپردن مقاله خود به دردسر و چالش بزرگی گرفتار نخواهید شد. موسسه ایران تایپیست، چنین قابلیتی را دارد. در این موسسه، تعداد بسیار زیادی از مترجمان در تمامی زبان های زنده گرد هم جمع شده اند. هر یک از آن ها به شکل حضوری یا دورکاری  می توانند سفارش ترجمه مقاله خارجی شما را در تمامی زبان ها انجام دهند. امکان ترجمه سفارش های دو یا چند زبانه هم در این موسسه وجود دارد. بنابراین شما می توانید تمامی سفارش های خود را بدون هیچ گونه نگرانی به ایران تایپیست بسپارید. بهترین مترجمان مسلط به زبان های گوناگون، می توانند نیاز شما را برطرف نمایند.

آیا امکان دریافت نمونه کار ترجمه مقاله خارجی در مراکز ترجمه وجود دارد؟

سفارش های ترجمه مقاله خارجی در بیشتر مراکز و موسسه های ترجمه انجام می شود. حال تفاوت هایی میان این مراکز ترجمه وجود دارد. در برخی از آن ها همه زبان ها پشتیبانی نمی شود. در برخی دیگر از آن ها هزینه های گران قیمت و به دور از انصاف به مشتری اعلام می شود. در برخی دیگر نیز کیفیت پایینی به مشتری تحویل داده می شود. این مسائل از جمله معایب برخی از موسسه های ترجمه هستند که نباید حتی الامکان سفارش های ترجمه مقاله خارجی را به آن ها سپرد. بنابراین برای اجتناب از چنین مسئله ای بهتر است در مورد مراکز ترجمه تحقیق کنید تا بهترین موسسه را برای ثبت سفارش های خود برگزینید. یکی از این راهکارهای مناسب برای تشخیص موسسه های معتبر، میزان رضایت مشتری از طریق دریافت نمونه کارهای ترجمه توسط مترجمان آن هاست.

ترجمه مقاله خارجی

نمونه کار ترجمه

برای دریافت نمونه کارهای ترجمه مقاله خارجی در هر یک از زبان های زنده دنیا و هر موضوع و رشته ای، می توانید درخواست خود را ثبت کنید. البته ممکن است برخی از موسسه ها، این نمونه کارها را به راحتی در اختیار شما قرار ندهند. اما شما می توانید تمامی این نمونه کارهای قبلی ارائه شده در موسسه ایران تایپیست را بدون هیچ گونه محدودیتی دریافت کنید. افزون بر آن باید یادآور شد که دریافت نمونه کار سفارش های ترجمه مقاله خارجی در ایران تایپیست، کاملا رایگان است. بدین ترتیب که شما می توانید ابتدا در وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست، ثبت نام کنید. پس از آن با ورود به بخش نمونه کارهای پیشین این سایت، می توانید تمامی نمونه کارهای مورد نیاز خود را بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای، دانلود کنید. با دانلود آن ها می توانید پی به کیفیت سفارش های ترجمه توسط مترجمان این موسسه ببرید.

برای انجام ترجمه مقاله نشریه های خارجی باید چه کار کنیم؟

ترجمه مقاله خارجی از جمله سفارش هایی است که توسط افراد و اقشار مختلفی در هر موسسه ترجمه ای ثبت می گردد. وجه غالب مشتریان این نوع از سفارش ها را دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به خود اختصاص داده اند. این دانشجویان به منظور تقویت رزومه های خود و راهیابی به مدارج بالای علمی نیاز به ترجمه مقاله نشریه های خارجی دارند. منظور نشریه های معتبری است که مقاله های علمی – پژوهشی یا ISI در آن ها به چاپ می رسند. به همین جهت این سطح از مقالات را جزو بالاترین سطح از نظر کیفی به شمار می آورند. بنابراین با چاپ یک مقاله در این نشریه ها می توان امتیاز پژوهشی بالایی را به دست آورد. اما برای انجام ترجمه مقاله خارجی و چاپ مقاله در این نشریه های خارجی و بین المللی، می بایست با مترجمان حرفه ای و با تجربه ای در ارتباط باشید. کسانی که توانایی ترجمه با کیفیت بسیار بالا و مطلوبی را دارند.

ترجمه مقاله خارجی

سپردن ترجمه به بهترین مترجم

اگر بتوانید سفارش ترجمه مقاله خارجی خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید؛ شانس بالایی برای چاپ مقاله خود خواهید داشت. شما با دریافت فایل ترجمه خود توسط مترجمان حرفه ای ایران تایپیست، می توانید مقالاتی را به نام خود در یکی از نشریه های بین المللی به چاپ برسانید. بدین ترتیب می توانید روز به روز رزومه خود را تقویت کنید. با توجه به بالا بودن سطح نشریه های علمی – پژوهشی دانشگاه های معتبر کشورهای اروپایی، بایستی در انتخاب مترجم مدنظر خویش دقت کنید. مترجمان ایران تایپیست که سفارش های ترجمه مقاله خارجی شما را مورد پذیرش قرار می دهند؛ سابقه فعالیت حرفه ای بالایی در این زمینه دارند. در نتیجه کیفیت سفارش های شما را تضمین می کنند. پس دیگر جایی برای شک و تردید را برای شما باقی نمی گذارند. شما می توانید حضوری و غیر حضوری با آن ها در ارتباط باشید.

ترجمه مقاله خارجی به فارسی و برعکس در تمامی موضوعات و رشته ها

منظور از ترجمه مقاله خارجی، ترجمه هر نوع متنی در تمامی زبان های زنده دنیاست. حال ممکن است یکی از این زبان های زنده دنیا به عنوان زبان اصلی متن مقاله باشد یا بخواهید یک مقاله فارسی را به آن زبان برگردان نمایید. در هر صورت برای هر یک از این سفارش ها، مترجم هایی وجود دارند که می توانند ترجمه متون شما را پذیرش نمایند. آنچه بر همگان کاملا مسلم است؛ روند سخت و پیچیده بودن یک مقاله فارسی به مقاله های خارجی است. اما اگر شما سفارش های ترجمه مقاله خارجی خود را به موسسه های معتبر بسپارید؛ آن ها می توانند سفارش های شما را به هر نحوی هم که باشد؛ به خوبی ترجمه نمایند. این امکان وجود دارد که یک مقاله فارسی را بتوان به هر یک از 32 زبان زنده دنیا برگردان نمود. کما اینکه می توان هر مقاله خارجی به هر یک از این زبان ها را به فارسی ترجمه نمود.

ترجمه مقاله خارجی

ترجمه به تمامی زبان ها

برای ترجمه مقاله خارجی به فارسی و برعکس در تمامی موضوعات و رشته های مختلف، بهتر است از مترجمان برجسته بهره جویید. مترجم هایی که در رتبه بندی میان مترجمان یک موسسه معتبر بر حسب میزان رضایت بالای مشتری، رتبه های خوبی را از آن خود کرده اند. چنین مترجم هایی با توجه به سابقه فعالیت حرفه ای و رزومه بالای خود می توانند بهترین و با کیفیت ترجمه های ممکن را به شما تحویل دهند. شما می توانید از این رتبه های برتر مترجم در موسسه ایران تایپیست بهره مند شوید. این موسسه با استخدام مترجمان زیاد در تمامی زبان های زنده دنیا می تواند انواع سفارش های ترجمه مقاله خارجی به فارسی و برعکس شما را انجام نماید. سپس آن را در موعد مقرر شده با کیفیت مناسب به شما تحویل دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

شما می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس برقرار کرده و درخواست خود را براساس رشته و گرایش مورد نظر ارائه دهید.

در ایران تایپیست برای ترجمه مقاله کلیه زبان ها پشتیبانی می شود.

خیر، روند محاسبه هزینه در ایران تایپیست به یک شکل و براساس حجم و تعداد کلمات و زمان تحویل است.

شما از طریق صفحه اصلی یا با تماس با مشاوران ایران تایپیست می توانید این کار را  انجام دهید.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 17:48:50 تعداد بازدید: 633 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقالات خارجی ترجمه مقاله خارجی isi ترجمه مقاله خارجی آنلاین ترجمه مقاله خارجی فوری ترجمه مقاله تخصصی خارجی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :