جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله برای نگارش مقاله

نویسنده: پوریا عرب ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 14:22:25 بازدید: 1132 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه مقاله برای نگارش مقاله های مختلف بسیار کاربردی است. در اصل بسیاری از افراد، نیازمند این هستند که از منابع خارجی و غیر بومی برای نوشتن مقاله خود استفاده کنند و به آن هم ارجاع دهند؛ اما به جز یک زبان برای نگارش مقاله خود، به سایر زبان ها مسلط نیستند. از این رو، نیاز است تا یک الی چند مقاله منبع خود را برای ترجمه ثبت کنند و سپس از روی ترجمه ی آنها برای نگارش استفاده نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله برای نگارش مقاله

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله برای تالیف مقاله چه کاربردی دارد؟

مقاله های مختلف، هیچوقت بدون منبع نگارش نمی شوند. هر مقاله معتبری نیز به چند منبع نیاز دارد تا اعتبار علمی خود را افزایش دهد. وقتی از روی هیچ منبع یا سندی سخنی علمی را بسط می دهیم و به اثبات می رسانیم یا در پی ارائه موضوعی جدید هستیم که بتوان به واسطه آن نگرشی جدید ایجاد کرد، باید برای بسیاری از سخنان و دلایل مطرح کرده منبع ارائه دهیم.

بدون وجود منبع، اشکالات زیادی به یک نوشته در قالب مقاله ی هرچند کوتاه وارد است. این منابع برای دسترسی لزوما به زبان های روز ارائه نمی شوند. گاهی هم پیش می آید که بسیاری از افراد، به مقالات منابع مورد نیاز خود مثل انگلیسی، فرانسوی و غیره دسترسی دارند اما توانایی درک متون آن را ندارند. دانش زبان مترجمان در ایران تایپیست به شما این اجازه را می دهد تا پس از ترجمه این نوع منابع، برای نگارش مقاله جدید اقدام نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اثر ترجمه مقاله برای پذیرش مقاله نگارش یافته در مجلات علمی و پژوهشی

ترجمه مقاله برای نگارش مقاله همانطور که گفته شد، برای معتبر تر شدن محتوای مقاله بسیار اهمیت دارد. حتی می توان این ترجمه ها را در کنار مقاله نگارش شده نیز ارائه کرد. ترجمه مقاله برای نگارش مقاله و سپس ارائه آن به ژورنال های علمی (در هر سطح علمی که باشید) می تواند اعتبار بیشتری به جایگاه شما داده و مقاله تان را برای پذیرش سهل تر کند. به چه دلیل؟

به این دلیل که بسیاری از ژورنال های علمی، در مورد درج منابع و نحوه توضیح آنها بسیار حساس عمل می کنند. در صورتی که مقاله شما حتی یک منبع موثق یا قابل استناد نداشته باشد، معتبر نبوده و برای سابمیت و نشر آن دچار مشکل خواهید شد. عدم درج منبع، مقاله نهایی شما را هرچقدر هم که موضوع مهم و حساسی داشته باشد را از نظر علمی بی ثبات کرده و باعث بی ارزش شدن آن می شود. از همین روی، پیشنهاد می شود که اگر به ترجمه مقاله برای نگارش مقاله نیاز دارید، حتما اقدام کنید. زیرا، حتی برداشت غلط از یک مقاله دیگر نیز آن را از اعتبار ساقط خواهد کرد.

ترجمه مقاله برای نگارش مقاله

نگارش مقاله

تکنیک های ترجمه مقاله برای نگارش مقاله به چه نحوی میباشد؟

تکنیک های رایج برای ترجمه مقاله برای نگارش مقاله مانند تکنیک های رایج برای ترجمه مقاله هستند. ترجمه مقاله به شیوه های مختلفی مثل ترجمه لغت به لغت یا ترجمه مفهومی محور یا ترجمه به کمک هم معنی های اصطلاحات و لغات سخت انجام می شود. شرایط هر مقاله نیاز به استفاده از استراتژی ها و تکنیک های ترجمه را تعیین می کند. در صورتی که بخواهید ترجمه مقاله برای نگارش مقاله طبق یک تکنیک خاص انجام شود، می توانید موضوع را با مترجم ایران تایپیست بعد از شروع پروژه در میان بگذارید. بعد از تبادل نظر می توانید بهترین نتیجه را به دست آورید. تکنیک های ترجمه مقاله برای نگارش مقاله به ژورنال یا مجله یا سایت یا دانشگاهی که قرار است مقاله به آن ارائه شود هم بستگی دارد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

آیا هر مترجمی میتواند برای نگارش مقاله اقدام به ترجمه مقاله کند؟

مترجمانی که در ایران تایپیست، ترجمه مقاله برای نگارش مقاله را برای شما انجام می دهند، براساس رشته ای که درخواست ترجمه مقاله برای آن ثبت شده است انتخاب می شوند. بنابراین هر مترجمی، حتی بهترین مترجم برای یک رشته خاص توانایی ترجمه در سایر رشته ها را ندارد. بهترین بودن مترجمان همواره بر اساس نمونه کارها و تطابق حوزه تخصصی فعالیت شان تعیین می شود. به همین جهت، براساس موضوع و حوزه تخصصی مقاله تان، امکان انتخاب مترجم برای مقاله جهت ترجمه برای شما وجود دارد. شما همچنین می توانید با بررسی نمونه کارهای سابق مترجم های مختلف مرتبط آنها را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید، که در ایران تایپیست هدف گذاری براساس جلب رضایت مشتری می باشد.

هزینه ترجمه مقاله برای نگارش مقاله آیا دارای ضریب افزایشی میباشد؟

ضریب افزایشی براساس موضوع مقاله تعیین می شود. اما منظور از موضوع چیست؟ موضوع در واقع رشته هر مقاله را تعیین می کند که براساس رشته ها می توان ضریب محاسبه هزینه نهایی مقاله را یافت. برای برخی رشته های دشوار تر، ضریب افزایشی بیشتر است. شما می توانید میزان دقیق این ضریب ها را به همراه لیست نحوه محاسبه هزینه ترجمه مقاله بر اساس کلمات و تعداد آنها در بخش هزینه و زمان بر اساس زبان انتخابی و مدت زمان تحویل پروژه بیابید. کلیه اطلاعات لازم و ضروری در این بخش درج شده اند.

ترجمه مقاله برای نگارش مقاله

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فوری مقالهترجمه مقاله ISIترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله. شما می توانید با ثبت نامحدود پروژه ترجمه مقاله برای نگارش مقاله ترجمه های خود را به ما بسپارید.

خیر، شما می توانید زبان مبدا و مقصد مورد نظرتان را برای ترجمه مقاله برای نگارش مقاله به طور مختلف و براساس نیاز، انتخاب کنید.

خیر، هدف ترجمه مقاله، تعیین کننده هزینه آن نیست. کل هزینه از روی حجم مقاله و زمان تعیین شده برای تحویل آن به همراه ضریب افزایشی و هزینه تایپ در نظر گرفته می شود.

شما با مراجعه به صفحه نخست سایت ایران تایپیست می توانید پروژه ترجمه مقاله برای نگارش مقاله تان را به ثبت برسانید. اگر امکان انجام این کار را به هر دلیلی ندارید می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کنید.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 14:22:25 تعداد بازدید: 1132 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقالات isi برای نگارش مقاله بهترین سایت ترجمه مقاله ترجمه مقاله آنلاین برای نگارش مقاله ترجمه ارزان مقاله برای نگارش مقاله ترجمه مقاله ژورنال

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :