دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تعرفه ترجمه مقاله

نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 13:05:09 بازدید: 715 امتیاز 0 از 0 نظر

تعرفه ترجمه مقاله به زیر دسته هزینه ترجمه مقاله مربوط می باشد. این هزینه در مورد ترجمه مدارک و ترجمه مقالات و ترجمه کتاب ها و سایر موارد اعمال می شود. به طبع هزینه مدارک رسمی برای امور مهاجرتی با هزینه ترجمه مقاله برای کاربرد های علمی و پژوهشی متفاوت است و به دلیل اهمیت می تواند گران تر باشد. برعکس این حالت نیز صادق است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی تعرفه ترجمه مقاله برای رسیدن به یک ذهنیت دقیق توسط شما مشتری گرامی برای شروع کار ترجمه، بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعرفه ترجمه مقاله

تعرفه ترجمه مقاله

چگونه از تعرفه قانونی ترجمه مقاله مطلع بشوم؟

تعرفه ترجمه مقاله به صورت قانونی شامل دو تعرفه ترجمی رسمی و غیر رسمی می شود. البته فاکتور های متعددی در تعیین این تعرفه دخیل هستند؛ مثل حجم ترجمه و زمان ترجمه. تعرفه ترجمه مقاله به مشتریان کمک می کند تا دید بهتری نسبت به هزینه ای که باید برای ترجمه مقاله بپردازند، داشته باشند. اگر ترجمه رسمی مدارک خود را به ایران تایپیست بسپارید مشمول یک هزینه خاص می شوید و اگر ترجمه مقالات و متون بلند یا نسبتا بلند خود را که به آنها ترجمه غیر رسمی می گویند، مشمول هزینه دیگری می شوید که براساس حجم و تعداد کلمات هر صفحه محاسبه می شود. نرخ تعرفه ترجمه مقاله برای نوع رسمی ثابت است چون نهاد های قانونی روی این مسئله نظارت می کنند. برای ترجمه های غیر رسمی نیز یک سری تعریف های ثابت و از قبل تعیین شده وجود دارد که نرخ آنها را نیز پایدار و مشخص نگه می دارد. به همین دلیل است که ممکن است هزینه ترجمه رسمی برای یک سری مدارک کمی گران تر از ترجمه یک مقاله بلند باشد.

تعرفه ترجمه مقاله آیا قبل از شروع ترجمه مقاله  به من اطلاع  داده می‌شود؟

ذکر یک نکته در ابتدا بسیار اهمیت دارد. هزینه ترجمه ارتباطی به موضوع مقاله یا کتاب یا متون ندارد و همیشه تحت یک سری قوانین خاص محاسبه می شود که متغیر بودن مقالات به آن ها دامن می زند. شما برای شروع کار می توانید هزینه ترجمه مقاله را به طور تخمینی با ارسال پروژه مطلع شوید و در صورت تمایل برای ادامه مسیر پروژه اقدام کنید یا با حاصل کردن تماس با مشاوران ایران تایپیست در مورد تعرفه ترجمه مقاله سوال کنید که در هر دو این موارد کلیات و جزئیات لازم برای شما بیان خواهد شد. با اطلاع از تعرفه ترجمه مقاله برای پرداخت و ثبت نهایی آن بهتر تصمیم خواهید گرفت. این اصولا به نفع مشتریان است، به این دلیل که می توانند برای ثبت بیشتر از یک سفارش خاص یا ثبت ترجمه از یک مقاله به چندین زبان مختلف راحت تر و با چشم باز تصمیم بگیرند. در ایران تایپیست، برای کاهش ابهامات و ارائه خدمات پویا تر، این مورد به شما مشتری گرامی به طور دقیق توضیح داده می شود.

تعرفه ترجمه مقاله

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

معتبرترین سایت برای تعرفه ترجمه مقاله

برای پیدا کردن بهترین سایت، جهت آشنایی با تعرفه ترجمه مقاله و دریافت بهترین قیمت با تخفیف ویژه باید اولویت های خود را مورد بررسی قرار دهید. بررسی کنید و ببینید که معیار های شما برای ترجمه مقاله چه هستند؟ کیفیت همیشه اولین گزینه ای است که به ذهن وارد می شود. اما هرگز قیمت بالا یا پایین یا تعرفه کم و زیاد، نشان دهنده کیفیت نیستند! پس چطور می توان به این موضوع مهم وارد شد؟

معتبر ترین و بهترین سایت برای ترجمه مقالات و مدارک شما سایتی است که دارای نمونه کار مرتبط بوده و می تواند با ارائه نمونه های قبلی ترجمه، تضمینی برای کیفیت مقاله برای شما مشتری گرامی فراهم کند. فاکتور های دیگری که برایتان اهمیت دارد را نیز بررسی کنید. می توانید یک مقایسه و بررسی سرانگشتی داشته باشید و تعرفه ترجمه مقاله را در سایت های مختلف با هم بررسی نمایید. در نهایت به این جواب خواهید رسید: ایران تایپیست دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین تعرفه ترجمه مقاله می باشد.

تعرفه ترجمه یک مقاله دارای فرمول و اشکال دارای تعرفه بیشتری میباشد؟

آنچه که در بخش های قبلی مطلب به طور تلویحی به آن اشاره کردیم را در اینجا به طور دقیق بررسی می کنیم. تعرفه ترجمه مقاله و هزینه مربوط به ترجمه ی یک مقاله تنها به کلمات و متون آن مربوط می شود و برای ترجمه اشکال یا نمودار ها نیز کلمات داخل آنها ملاک می باشد که به طبع هزینه ی چندانی را به ترجمه مقاله ی شما وارد نمی آورد. اما اگر برایتان مهم است که بدانید با وجود فرم های گرافیکی و تصاویر ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود یا تغییر فاحشی را در ترجمه مقاله تان شاهد خواهید بود، این موضوع از  بنیاد نادرست می باشد.

اعلام تعرفه آنلاین ترجمه مقاله در ایران تایپیست چگونه کار میکند؟

برای پیدا کردن تعرفه آنلاین ترجمه تخصصی مقاله در سایت ایران تایپیست تنها کافیست پروژه خود را آپلود کنید یا از طریق فرم، با ورود تعداد کلمات کل مقاله، و انتخاب موضوع به این نتیجه برسید که با هزینه مذکور آیا مایل به ثبت پروژه هستید. اگر تایم یا امکان انجام این کار را ندارید می توانید از طریق صفحه اصلی براساس تعداد کلمات هر مقاله به طور کلی، از تعرفه آنلاین ترجمه مقاله مطلع شوید. در ایران تایپیست اطلاعات مربوط به این بخش به صورت مجزا و براساس کلمات درج شده اند. شما می توانید به بخش هزینه و زمان تحویل مراجعه کرده، و از بخش لیست هزینه ترجمه بر اساس زبان انتخابی تان از تعرفه آنلاین ترجمه مقاله مطلع شوید.

تعرفه ترجمه مقاله

ترجمه مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه فوری مقالهتخصصی ترین ترجمه ها

سوالات متداول

بله، شما با مراجعه به بخش هزینه و زمان می توانید از قیمت یک صفحه ترجمه بر اساس زبان مورد نظر و سپس تخمین کل هزینه سفارش به همراه تخفیف مربوطه مطلع شوید.

در بخش هزینه و زمان هزینه ترجمه به صورت کلمه ای نیز درج شده است.

این ضریب به طور مجزا در بخش هزینه و زمان در سایت ایران تایپیست موجود است و براساس رشته های مختلف تفکیک شده است.

 

در ایران تایپیست این کار به صورت رایگان توسط اپراتور انجام می شود.


نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 13:05:09 تعداد بازدید: 715 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه مقاله هزینه ترجمه مقاله نرخ ترجمه مقاله محاسبه آنلاین تعرفه ترجمه مقاله تعرفه ترجمه مقاله ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :