شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه مقاله

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/8/26 ساعت 14:47:20 بازدید: 764 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه مقاله در مؤسسه ایران تایپیست نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای، بسیار پایینتر لحاظ شده اما به هیچ وجه از کیفیت سفارشات کاسته نشده و این را می توان از رضایت بالای مشتریان این مجموعه متوجه شد. در ادامه بیشتر با نحوه محاسبه و تعرفه محاسبه خدمات این مجموعه آشنا خواهید شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در ایران تایپیست هزینه ترجمه مقاله چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ترجمه مقاله در ایران تایپیست مشابه با سایر مؤسسات ترجمه ای در کشور طبق فاکتورهای مختلف و البته مشابهی محاسبه می شود. البته نگران نباشید چرا که در فرمول محاسبه هزینه ترجمه مقاله، تعرفه هایی که برای هر حالت در شرایط استاندارد در نظر گرفته ایم پایینتر از سایر موسسات در کشور است و حتی حالت های بیشتری هم مدنظر قرار داده ایم. استانداردهایی که طبق آن مؤسسه ایران تایپیست هزینه نهایی ترجمه مقاله را محاسبه می کند شامل: صفحه استاندارد که شامل 250 کلمه باشد، سفارش فوری اگر ثبت شده باشد چون زمان تحویل نصف می شود، دستمزد نهایی نیز 2 برابر خواهد شد که البته نوع نیمه فوری هم در نظر گرفته شده است. حتی می توانید زمان تحویل را خودتان مشخص کنید تا براساس آن هزینه مشخص گردد، هر چقدر حجم سفارش بالاتر باشد هزینه ترجمه کمتر خواهد شد و این تخفیف فوق العاده ای است که مؤسسه ایران تایپیست برای شما عزیزان در نظر گرفته است. اگر قصد داشته باشید به صورت حضوری و پرینت گرفته شده ترجمه را تحویل بگیرید، به ازای هر صفحه 50 تومان به هزینه ترجمه مقاله اضافه می شود.

هزینه ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله در ایران تایپیست با هدف صرفه جویی در سرمایه شما


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برآورد هزینه ترجمه مقاله به صورت رایگان در وب سایت ایران تایپیست

هزینه ترجمه مقاله در مؤسسه ایران تایپیست بدون دریافت حتی یک ریال و کاملا رایگان در سایت محاسبه می شود و حتی در صورتی که قصد داشته باشید حتما سفارشی ثبت کنید، چاپ فاکتور هم رایگان می باشد. شما عزیزان کافیست هر زمان که مایل بودید سفارشی ثبت کنید از طریق سیستم محاسبه گر آنلاین داخل سایت استفاده کنید تا هم با مشخص کردن تمامی فاکتورها، برآورد هزینه دقیقی داشته باشید و هم اینکه در صورت نیاز آن را با سایر مؤسسات ترجمه ای داخل کشور نیز مقایسه کنید تا متوجه متفاوت بودن زیاد قیمت ها شوید. لذا برخلاف سابق که باید حتما با مؤسسه ترجمه ای مدنظر خود تماس می گرفتید تا برای شما فاکتور صادر شود و وقت نسبتا قابل توجهی هم از شما می گرفت، اکنون این مشکل به طور کامل رفع شده و در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هیچ پولی می توانید هزینه ترجمه مقاله مدنظر خود را توسط بهترین مترجمین ایران تخمین بزنید. به همین دلیل می توانید با مشخص کردن حالات مختلف مثل تعداد کلمات، زمینه تخصصی، نوع کیفیت، زمان تحویل، زبان مبدأ و مقصد و غیره به سرعت هزینه ترجمه مقاله را محاسبه کرده و سفارش خود را ثبت بفرمایید.

لیست هزینه ترجمه مقاله آیا باید از اتحادیه و صنف مترجمین تأییدیه داشته باشد؟

هزینه ترجمه مقاله در تمامی مؤسسات ترجمه ای طبق نرخ مصوب اتحادیه و صنف مترجمین است که هر سال برای تمامی مؤسسات منتشر می شود که طبق آن قیمت گذاری ها مشخص می گردند و نباید بالاتر از نرخ مصوب باشد و هدف از این کار جلوگیری از ایجاد تعرفه های بسیار بالا و غیر منطقی به دلایل مختلفی همچون شهرت مؤسسه، سابقه مترجمین و غیره است. به همین دلیل در ابتدای صحبت ها عرض کردیم با اینکه شیوه محاسبه هزینه ترجمه مقاله در ایران تایپیست مشابه با سایر مؤسسات ترجمه است و برای رفاه حال شما عزیزان فاکتورهای دیگری را هم لحاظ کرده ایم، اما تعرفه اصلی را کمتر در نظر گرفته ایم که متناسب با نرخ حداقلی مصوب است تا در این شرایط کنونی کمک بزرگی به شما مشتریان عزیز شده باشد تا طبق روال سابق کلیه سفارشات خود را با نهایت کیفیت و دقت توسط مترجمین تخصصی هر حوزه تحویل بگیرید اما قیمت کمتری نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای بابت هزینه ترجمه مقاله پرداخت کنید. لذا تمامی تعرفه های گفته شده باید در حدود تعیین شده توسط اتحادیه و صنف مترجمین رسمی ایران باشد.

هزینه ترجمه مقاله

لیست کامل تعرفه هزینه ترجمه مقاله در سایت ایران تایپیست با جزئیات دقیق


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

درج لیست هزینه ترجمه مقاله در سایت برای کاربران چه مزایایی دارد؟

هزینه ترجمه مقاله وقتی در سایت درج می گردد کاربران و مشتریان لازم نیست که با مؤسسه تماس بگیرند و در صف طولانی تماس تلفنی منتظر بمانند. ضمن اینکه دریافت لیست قیمت های پایه ترجمه مقاله طبق شرایط استاندارد برای هر حالت لیست تقریبا طولانی است که نمی توان به صورت تلفنی جویا شد و حتما باید لیست آن به صورت کاملا مشروح و مشخص شده در سایت قرار گرفته باشد تا مشتریان بتوانند براساس نوع سفارش خود هزینه هر مقاله یا سفارش خود را تعیین کنند. ضمنا وقتی مشتریان از سیستم محاسبه گر قیمت ترجمه مقاله در سایت استفاده می کنند، تنها قیمت نهایی به آنها نمایش داده می شود اما از نحوه محاسبه و تعرفه ها خبری نیست به همین دلیل مؤسسه ایران تایپیست جهت شفاف سازی امور مالی و ارائه خدمات بیشتر و دقیقتر به مشتریان عزیز همیشگی و جدید خود، لیست کاملی از تعرفه حالت های مختلف ترجمه را نیز منتشر کرده تا اطلاعات کاملی را دریافت کنید، مثل تأثیر فاکتورهایی نظیر زمان تحویل، تعداد کلمات، زبان مبدأ به مقصد، ضرایبی که برای ترجمه متون کاملا تخصصی رشته های مختلف در نظر گرفته شده، کیفیت ترجمه و غیره.

برآورد هزینه ترجمه مقاله به صورت آنلاین

هزینه ترجمه مقاله چنانچه مایل باشید به شکل آنلاین و غیر تلفنی محاسبه شود، در سایت امکان پذیر است کافیست فاکتورهای مختلفی که برای شما قرار داده شده را مشخص کنید تا در کسری از ثانیه و به صورت کاملا رایگان هم هزینه ترجمه مقاله محاسبه شود و هم اینکه پیش فاکتور کاملا رایگان در اختیار شما قرار گیرد. برای برآورد هزینه آنلاین طبق مواردی که به شما عزیزان گفتیم باید فاکتورهایی مثل تعداد کلمات (هر صفحه استاندارد معمولا 250 کلمه است)، کیفیت سفارش، زمان تحویل، نوع رشته تخصصی (جهت افزایش کیفیت ترجمه، متون تخصصی توسط فارغ التحصیلان همان رشته ترجمه می گردند و ضریب خاص خود را دارند که در هزینه نهایی ضرب می گردند)، میزان حجم سفارش و نیاز به پرینت گرفتن مشخص شوند. البته در چاپ فاکتور نهایی مشتریان قدیمی یا کافی نت های دارای نمایندگی تخفیف های ویژه ای خواهند داشت که پس از محاسبه هزینه ترجمه مقاله به شکل آنلاین می توانید طبق سوابق همکاری خود با مؤسسه تخفیف هم بگیرید. دقت داشته باشید که مؤسسه ایران تایپیست تمامی برآورد هزینه ها و تعرفه های خود، مالیات بر ارزش افزوده را در نظر نمی گیرد!

هزینه ترجمه مقاله در مؤسسه ایران تایپیست نه تنها بخاطر کیفیت بالا و تحویل سفارشات در موعد مقرر خود در کشور شهرت بالایی دارد بلکه بخاطر طیف گسترده خدمات برای سفارش ترجمه مقاله و تعرفه های پایین هزینه ها نیز هست و به همین دلیل مشتریان ثابت مجموعه ما بسیار زیاد هستند که خوشبختانه رضایت این عزیزان را توانسته ایم حفظ کنیم.

هزینه ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله در ایران تایپیست مقرون به صرفه و با حفظ کیفیت بالا

هزینه ترجمه مقاله مربوط به هر یک از زبان ها و موضوعات مختلف

هزینه ترجمه مقاله، یکی از سوالاتی است که هر یک از دانشجویان و پژوهشگران از مراکز مختلف خواهند پرسید و جویای آن خواهند شد. چرا که هزینه های ترجمه ممکن است در هر موسسه ای با سایر مراکز دیگر تفاوت داشته باشند. در این مراکز معمولا، فاکتورهایی را در نظر می گیرند تا در نهایت با در نظر گرفتن آن ها بتوانند هزینه را برای شما برآورد نمایند. هزینه ترجمه مقاله در کنار این مسائل بستگی بسیار شدیدی به نوع زبان مقاله و موضوع آن دارد. هزینه هر کلمه در هر یک از 32 زبان زنده دنیا نسبت به هر کلمه در سایر زبان های دیگر، یکسان نیست. بنابراین ابتدا می بایست به زبان مقاله خود توجه داشته باشید. سپس تعرفه مربوط به آن را در موسسه مدنظر خود مشاهده کنید. در نهایت اگر قیمت باب میل شما بود؛ نسبت به ثبت سفارش ترجمه مقاله خود اقدام کنید. موضوع مقالات نیز به همین منوال است.

هزینه ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله

فرقی نمی کند که زبان مقاله شما چیست و موضوع آن در مورد چیست؟ هر چند که هزینه ترجمه مقاله با توجه به این دو عامل بسیار مهم، دستخوش تغییراتی می گردد. اما آنچه در این راستا حائز اهمیت است؛ پذیرش تمامی این مقالات در مراکز معتبر است. برخی مراکز تازه کار ممکن است نتوانند هر زبانی یا موضوعی را برای شما پشتیبانی کنند. به همین جهت می بایست سفارش های خود را در مراکزی به ثبت برسانید که خدمات جامع تری را به شما ارائه می دهند. البته بهتر است به هزینه ترجمه مقاله هم توجه داشته باشید. حتی این هزینه ها را با هزینه های سایر مراکز مقایسه کنید. موسسه ایران تایپیست، از جمله مراکز معتبری به شمار می آید که تمامی 32 زبان زنده دنیا را برای شما پشتیبانی می کند و برای هر موضوعی، از مترجم متخصص بهره می جوید. ضمن اینکه هزینه ها هم در این موسسه، مناسب هستند.

ارتباط هزینه ترجمه مقاله با کیفیت آن ها توسط مترجمان مختلف

هزینه ترجمه مقاله با کیفیت ترجمه ارتباط مستقیمی دارد. ممکن است در ابتدا این گونه تصور شود که هر چقدر هزینه بیشتری را برای سفارشات ترجمه پرداخت کنید؛ کیفیت آن متن هم به مراتب بالاست. عکس این موضوع نیز ممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد که هزینه های ارزان قیمت به منزله کیفیت پایین ترجمه است. در حالی که همیشه این گونه نیست. به واقع می توان به ضرس قاطع اذعان داشت که نه هزینه های خیلی زیاد و نه خیلی ارزان قیمت، هیچ کدام نباید ملاک عمل برای تعیین سطح کیفی ترجمه باشند. چرا که گاهی اوقات می توان با پرداخت هزینه ترجمه مقاله ارزان قیمت هم شاهد دریافت کیفیت بالایی از ترجمه بود. بنابراین بستگی دارد که شما سفارش های خود را در کدام یک از مراکز و موسسه های ترجمه به ثبت برسانید. چرا که کیفیت ارائه شده در هر یک از آن ها نسبت به هم متفاوت است.

هزینه ترجمه مقاله

کیفیت ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله ارائه شده در هر موسسه ای می بایست با کیفیت تضمین شده همراه باشد. اینجاست که هر یک از مشتریان می توانند با خیالی راحت سفارش های ترجمه خود را به این مراکز بسپارند. موسسه ایران تایپیست، چنین تضمینی را برای شما خواهد کرد. بدین ترتیب شما می توانید سفارش ترجمه خود را در یکی از موسسه های مطرح به ثبت برسانید. موسسه ای که مجرب ترین مترجمین را در دل خود جای داده است. این موسسه، با ارائه مقرون به صرفه ترین هزینه ترجمه مقاله، در مدت کم توانسته است مشتریان زیادی را جلب نماید. بنابراین با قاطعیت می توان گفت هزینه های ارزان ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، به هیچ عنوان به منزله ارائه کیفیت پایین سفارش های ترجمه نیست. چرا که هدف اصلی در این موسسه، مشتری مداری و نشاندن لبخند رضایت به لبان مشتری می باشد.

هزینه ترجمه انواع مختلف ترجمه را چگونه محاسبه می کنند؟

هزینه ترجمه مقاله را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد سنجش قرار می دهند. فاکتورهایی که معمولا مشابه بیشتر مراکز و موسسه های ترجمه می باشد. اما باز هم در عین حال باید دانست که چه عواملی هستند که می توانند روی هزینه ترجمه انواع مختلف مقالات ما موثر است. عوامل و فاکتورهای زیر را می توان در همین راستا برشمرد:

  • تعداد کلمات موجود در متن
  • موضوع مقاله از نظر سهل و سخت بودن
  • زبان مقاله چه زبان مبدأ و چه زبان مقصد
  • میزان تخصصی بودن مقاله
  • نوع مقاله و هدف نویسنده از نگارش آن از جمله: مقاله های همایشی تا علمی – پژوهشی
  • میزان زمان بر بودن ترجمه بر حسب زبان و قلم نگارش نویسنده
  • وجود یا عدم تصاویر و جداول مختلف در متن مقاله
  • و...

همه این عوامل به طور کلی می توانند در نهایت تعیین کننده هزینه ترجمه مقاله باشند. بنابراین در موسسه های ترجمه همه این فاکتورها را در نظر می گیرند.

هزینه ترجمه مقاله

عوامل موثر در هزینه ترجمه

چگونگی محاسبه هزینه ترجمه مقاله در موسسه ایران تایپیست نیز همانند سایر مراکز ترجمه است. در این موسسه نیز فاکتورهای فوق را برای تعیین هزینه ترجمه انواع مختلف ترجمه مشتری مدنظر قرار می دهند. با این تفاوت واضح و چشمگیر که تعرفه های ارائه شده برای هر یک از این عوامل در موسسه ایران تایپیست، مناسب تر از سایر مراکز ترجمه است. به عنوان مثال: زبان متن مقاله و تعداد کلمات آن دو مقوله بسیار مهم و موثر در هزینه ترجمه مقاله است. اما تعرفه هایی که برای هر کلمه در موسسه ایران تایپیست برای هر زبانی تعیین شده است؛ به مراتب کمتر از نرخ سایر مراکز می باشد. به همین جهت همیشه هزینه های نهایی ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، ارزان تر و البته با کیفیت تر از مراکز دیگر است. پس بهتر است سفارش های خود را با فراغ بال در این موسسه ثبت کنید.

هزینه ترجمه مقاله سفارش های اینترنتی مناسب تر است یا حضوری؟

هزینه ترجمه مقاله به هر یک از دو شیوه حضوری و غیر حضوری می تواند از جمله سوالات شما هم باشد. چرا که شما این امکان را دارید که سفارش ترجمه خود را به هر دو شیوه ممکن در مراکز مختلف ثبت کنید. اما تا پیش از ثبت سفارش های خود می بایست تفاوت ها و وجوه تمایز میان هر یک از این شیوه ها را مدنظر خویش قرار دهید. تعداد زیادی از افراد هستند که گمان می کنند هزینه ترجمه مقاله به شکل آنلاین و اینترنتی همیشه بیشتر از هزینه سفارش های حضوری است. به همین جهت سعی می کنند همواره سفارش های ترجمه مقالات خویش را حضوری با حضور در دفاتر مرکزی موجود در سطح شهر خویش ثبت کنند. در حالی که آن ها از مزیت های قابل توجه ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی غافل هستند. از طرفی دیگر هزینه ترجمه مقاله آنلاین و اینترنتی هم برخلاف گمان آن ها بیشتر از هزینه سفارش های حضوری نیست.

هزینه ترجمه مقاله

ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله به هر دو شیوه حضوری و آنلاین یا اینترنتی یکسان است. در حقیقت هیچ گونه تفاوتی میان تعرفه های موجود برای هر یک از فاکتورهای ترجمه به دو شیوه حضوری و غیر حضوری وجود ندارد. بنابراین برخلاف تصوری که در میان اذهان عمومی وجود دارد؛ شما می توانید بدون تفاوت در قیمت ها، سفارش های ترجمه خود را به هر دو شیوه ثبت سفارش، درخواست کنید. علاوه بر آن چنین امکانی هم برای شما وجود دارد که بتوانید از مزیت های ثبت سفارش اینترنتی بهره مند شوید. از جمله این مزیت ها می توان به مناسب و به صرفه بودن هزینه ترجمه مقاله به شکل اینترنتی و آنلاین اشاره کرد. چرا که هر چند تعرفه های ترجمه یکسان است؛ اما با ثبت سفارش اینترنتی، از هزینه رفت و آمد در دل شهر و اتلاف وقت و انرژی خود جلوگیری کرده اید. بنابراین با در نظر گرفتن این اوصاف هزینه ترجمه مقاله اینترنتی برای شما مناسب تر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهلیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه دانشجویی

سوالات متداول

از طریق پنل کاربری و دریافت پیش فاکتور رایگان در عرض 10 دقیقه و یا به شکل فوری از طریق سیستم محاسبه فوری ترجمه که در سمت راست تمامی صفحات قابل دسترس است.

بله صدور پیش فاکتور و محاسبه فوری ترجمه کاملا رایگان هستند.

کلیه تعرفه ها طبق مصوبه اتحادیه و صنف مترجمین و در پایین ترین نرخ مشخص شده هستند.

از طریق سیستم محاسبه فوری ترجمه که در تمامی صفحات وب سایت به شکل کادر در سمت راست موجود می باشد، به شکل رایگان و آنلاین قابل محاسبه است. 


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/8/26 ساعت 14:47:20 تعداد بازدید: 764 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه مقاله انگلیسی محاسبه هزینه ترجمه مقاله هزینه ترجمه مقاله به فارسی هزینه ترجمه مقاله تخصصی هزینه ترجمه مقاله آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :