سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقالات با گوگل اسکولار

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:20:13 بازدید: 3298 امتیاز 0 از 0 نظر

محقق گوگل یا گوگل اسکولار مقالات، گزارش‌ها، کتاب‌های آنلاین و مطالب دیگر را در اختیار افراد قرار می دهد. منظور از ترجمه مقالات با گوگل اسکولار کمک گرفتن از این ابزار گوگل، برای یافتن مقاله مفید ِمورد نظر جهت ترجمه است. چرا که همانطور که میدانید، مهم ترین گام ابتدایی برای ترجمه، یافتن مقاله خوب و مناسب است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقالات با گوگل اسکولار

گوگل اسکولار

کاربرد گوگل اسکولار در ترجمه مقالات

در یک تعریف کلی گوگل اسکولار، یک منبع است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دسترسی نامحدود به مقالات را تجربه کنند. گوگل اسکولار طیف گسترده‌ای از منابع از جمله:

  • مقالات از ژورنال های برگزیده ی آکادمیک
  • مقالات منتشر شده توسط ناشران حرفه ای
  • مقالات موجود در دانشگاه‌ها
  • مقالاتی که در وب سایت ها با دسترسی رایگان، موجود هستند

را در دسترس شما به عنوان یک محقق جهت یافتن مقاله مورد نظرتان یاری می کند. گوگل اسکولار، به عنوان نقطه عطفی برای تحقیقات شما مفید است، اما برای انجام تحقیقات بیشتر و مهمتر، باید از یک پایگاه اطلاعاتی خاص که توسط دانشگاه تان یا مراکز معتبر پژوهشی تایید می شود، استفاده کنید.  به هر حال، ترجمه مقالات با گوگل اسکولار برای جستجو در چندین پایگاه‌داده مختلف در هنگام انجام تحقیقات دانشگاهی بسیار مفید است.

آیا کمک از گوگل اسکولار برای ترجمه مقالات تقلب علمی محسوب می گردد؟

مقالات و کتاب ها داخل گوگل اسکولار به صورت رایگان و آزاد برای تحقیق و ترجمه در دسترس همگان قرار می گیرند پس این سرچ، نوعی دزدی اطلاعات یا سرقت ادبی/ علمی به حساب نمی آید. در گوگل اسکولار سیاست بر ارائه اطلاعات نامحدود برای دسترسی آسان تر کاربران است، چرا که بسیاری از افراد، امکان و توانایی سرچ مقاله را در سایت های دیگر که هزینه دریافت می کنند و شرایط یا ضوابط ویژه برای استفاده از مقالات شان می گذارند، ندارند. در ضمن ترجمه مقالات با گوگل اسکولار دسترسی نامحدود را برای افراد فراهم می کند. چون وقتی در گوگل موضوعی خاص را سرچ می کنید، این ابزار با ارائه پیشنهادات مرتبط کمک می کند تا مقاله مرتبط با آن موضوع را راحت تر بیابید. این مسئله به خاطر پر استفاده بودن گوگل به عنوان ابزار جستجو کمک می کند تا گوگل اسکولار همیشه و در هر زمان به راحتی و از این طریق، قابل دسترس باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترفندهای ترجمه مقالات با گوگل اسکولار

برای یافتن هر مقاله و دریافت آن راه حل های مختلفی وجود دارد و گوگل اسکولار هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید گمان کنید که برای استفاده از آن، مانند گوگل می توانید با سرچ کلمه کلیدی، به آنچه که نیاز دارید دست پیدا کنید اما اینطور نیست. ترجمه مقالات با گوگل اسکولار در وهله اول مانند گوگل به نظر می رسد. شما از طریق صفحه ابتدایی آن که مانند صفحه جستجو گوگل است به دنبال منبع و مقاله اطلاعاتی خود می گردید. بهتر است جستجو خود را از طریق همین صفحه انجام دهید چون در گوگل اسکولار، برای کپی کردن استناد های دارای چارچوب مثل APA وجود دارد. همینطور شما می توانید داده های کتاب شناختی خود را به کمک برنامه مدیریت منابع به سادگی بیابید. همچنین در عین حال که می توانید برای یک موضوع جستجو انجام دهید، امکان بررسی و یافت کارهای تحقیقاتی مشابه هم وجود دارد. همچنین برای ترجمه مقالات با گوگل اسکولار امکانی قرار داده شده است که میشود لینک های مرتبط برای دانلود نسخه کامل مقاله ای که به نظرتان برای استفاده مناسب می آید را داشته باشید.

ترجمه مقالات با گوگل اسکولار

ترجمه مقالات

اصول حرفه‌ای و تنظیمات حرفه ای  گوگل اسکولار برای ترجمه مقالات

وقتی ترجمه مقالات با گوگل اسکولار را برای سرچ مقاله خود انجام می دهید توجه داشتید باشید که امکان جستجو به زبان فارسی را خواهید داشت. البته اگر سرچ خود را به زبان انگلیسی انجام دهید به مراتب بهتر عمل می کنید، با این حال، بعد از هر سرچ یک لیست روبه رویتان گشوده می شود که کاملا مشابه نتایج گوگل است. با این تفاوت که دو خط اول هر نتیجه به صورت جداگانه اطلاعات مقاله را به صورت مجزا در اختیارتان قرار می دهد؛ مانند عنوان، سال نشر و غیره. در جلو این بخش ها لینک کوتاهی برای دسترسی ساده تر به متن مقاله قرار داده شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. برای اینکه سرچ آگاهانه تری جهت ترجمه مقالات با گوگل اسکولار داشته باشید، لازم نیست به نوشتن حروف کوچک و بزرگ حساس باشید و به جای آن، واژه های کلیدی در موضوع تحقیق تان را مورد توجه قرار دهید. همچنین برای تاکید روی موضوع از دو علامت نقل قول در ابتدا و انتها جمله استفاده نمایید.

کمک گوگل اسکولار برای سرچ مقالات جدید جهت ترجمه

به طور کلی، ترجمه مقالات با گوگل اسکولار یکی از بزرگترین و مهم ترین ابزار های در دسترس رایگان است که اتفاقا مقالات رایگان را در دسترس دانشجویان و دانش آموزان سراسر جهان قرار می دهد. سالانه بسیاری محقق و دانشجو به کمک این ابزار می توانند پروژه های تحقیقاتی و علمی خود را به نتیجه برسانند. در نتیجه، اگر به ترجمه مقالات با گوگل اسکولار نیاز دارید می توانید به واسطه توضیحات ارائه شده از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که بعد از یافتن مقاله مورد نظرتان، ایران تایپیست جهت ترجمه آن ( به هر زبانی) توسط بیش از 1000 مترجم، در خدمت شماست.

ترجمه مقالات با گوگل اسکولار

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه ی رشته هالیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، همانطور که توضیح داده شد این ابزار مقالات و کتب را از ژورنال ها و منابع علمی معتبر جمع آوری و ارائه می کند و ایران تایپیست به فارسی روان و دقیق آن را ترجمه میکند.

بله، در ایران تایپیست امر ترجمه هر گونه مقالات صورت می گیرد.

می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود.

از این نظر  برای ترجمه مقالات با گوگل اسکولار ابدا محدودیتی موجود نیست. در واقع نمی توان به دنبال موضوعی مربوط به هر رشته ای در گوگل اسکولار رفت و بی نتیجه و دست خالی از آن برگشت.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:20:13 تعداد بازدید: 3298 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله گوگل اسکولار ترجمه مقاله google scholar ترجمه مقالات علمی گوگل اسکولار ترجمه مقالات گوگل اسکولار آنلاین سایت ترجمه مقاله گوگل اسکولار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :