چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/7 ساعت 18:00:00 بازدید: 369 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری بیشتر توسط مشتریان شرکت ها و درخواست کنندگان شرکتی درخواست می شود. شما می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری را براساس موضوع طبقه بندی شده برای ایران تایپیست ارسال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مشخص کردن موضوع نامه و درخواست اداری موجب خواهد شد تا نامه و درخواست های اداری به بهترین شکل ممکن ترجمه شود. نامه و درخواست های اداری یکی از مهمترین فایل هایی است که به غیر از دانشجویان، سایر مردم نیز آن را از پنل کاربری خود در ایران تایپیست ثبت می کنند. نامه و درخواست های اداری نسبت به مقالات دانشگاهی متفاوت است و به همین دلیل لازم است که با دقت ترجمه شود، نامه ها و درخواست های اداری ممکن است برای دانشگاه یا شرکت خارجی باشد که شما قبلا رزومه خود را ارسال کرده اید، به همین دلیل ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری با دقت و با کیفیت بالا انجام می شود تا ذهنیت مثبت را نسبت به رزومه تحصیلی / حرفه ای را برای کارکنان محل ایجاد کرده و تقویت شود. در ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری، رعایت اصطلاحات نامه نگاری مهم بوده و بنابراین لازم است که با دقت هر چه تمام انجام شود.

اصطلاحات نامه نگاری لازم است که با دقت ترجمه شود. درخواست های مهاجرت که برای سفارت ارسال می شود نیز در این گروه از سفارشات قرار می گیرد. ترجمه فارسی به انگلیسی باید توسط مترجمی انجام شود که به اصول نامه نگاری اداری آشنا است و فن بیان ترجمه در این میان نقش مهمی بازی می کند. نامه ترجمه شده باید فاقد اشتباهات املایی و گرامری باشد. تاریخ ها به میلادی تبدیل می شود. رعایت لحن مودبانه و رسمی، ساده و روان لازم و ضروری است. مترجم های ایران تایپیست در ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه اصول را رعایت می کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه ها و درخواست های اداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه نامه اداری

سوالات متداول

شما می توانید مانند سفارش های قبلی، مترجم را انتخاب کنید. مترجم براساس خواسته شما کار را انجام می دهد. مترجم انتخابی شما در سفارشات حجم بالا، فایل را تقسیم بندی کرده و در هر قسمت فایل را دریافت کرده و مبلغ را پرداخت می کنید.

اصطلاحات نامه نگاری دقیق ترجمه می شود و مترجم سفارش شما را براساس درخواست شما انجام می دهد و در صورتی که نسبت به انجام سفارش ناراضی باشید، مبلغ عودت داده می شود.

شما می توانید نامه های اداری سفارت و دانشگاهی را برای ایران تایپیست ارسال کنید. متناسب با نامه، ترجمه انجام شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

شما می توانید چندین نامه به حجم بالا را از پنل کاربری خود ثبت کرده و دریافت کنید. اگر مبلغ حجم سفارشات شما زیاد باشد می توانید پرداخت آن را قسط بندی کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/7 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 369 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی نامه شخصی ترجمه فارسی به انگلیسی نامه رسمی ترجمه فارسی به انگلیسی نامه های اداری ترجمه فارسی به انگلیسی درخواست های اداری ترجمه فارسی به انگلیسی نامه رزومه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :