دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/7 ساعت 12:00:00 بازدید: 451 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از خدماتی است که در ایران تایپیست ارائه می شود. این نوع ترجمه در مقایسه با ترجمه انگلیسی به فارسی قدری سخت است. بخاطر این که در ترجمه فارسی به انگلیسی معادل سازی اصطلاحات خارجی زمان بر بوده و مترجم گاهی اوقات مجبور است که از چندین لغت نامه استفاده کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه برای استخراج مقاله

ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه برای استخراج مقاله یکی از مواردی است که در شرکت ایران تایپیست انجام می شود. در مواردی از پایان نامه می توان مقاله استخراج کرد. اکثر پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت تبدیل شدن به مقاله را دارند. در ابتدا لازم است که بخش پایان نامه را مشخص کرده و استدلال این بخش را برای تبدیل به مقاله مشخص کرد. استدلال لازم است که مستقل بوده و متناسب با باشد. نحوه بیان جملات و عبارات را تغییر دهید تا متناسب با مقاله مورد نظر شما تغییر کند. با ترجمه فارسی به انگلیسی جهت انتشار مجلات خارجی می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. با ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه برای استخراج به مقاله با محققان بیشتری در حوزه خود آشنا خواهید شد. با چنین فردی می توانید در خارج از کشور با فرصت های تحصیل و اشتغال به کار آشنا شوید.

با ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه برای استخراج مقاله، دانشجویان می توانند از پایان نامه خود دفاع کنند. در ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه برای استخراج مقاله لازم است پایان نامه با دقت هرچه تمام ترجمه شود. پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی یکی از دشوارترین مواردی است که در ایران تایپیست ترجمه می شود. عنوان مقاله لازم است که با پایان نامه یکسان بوده و کلمات کلیدی در هر دو وجود داشته باشد. مترجم های ایران تایپیست این نوع سفارش را با دقت انجام می دهند. مسئولین شرکت بعد از دریافت سفارش شما را به دقت آن را در سریع ترین زمان بررسی کرده و به مترجم واگذار می کنند. مترجم براساس رشته و زمینه تخصصی خود این نوع سفارش را دریافت کرده و انجام می دهد.  

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه برای استخراج مقاله

ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت

ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت در ایران تایپیست یکی از خدمات ترجمه است که به مردم عرضه می شود. اسلایدهای پاورپوینت برای ارائه در همایش و سمینارها بهترین بوده و به همین دلیل اکثر دانشجویان و به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند از این روش برای پایان نامه های خود استفاده کنند. شما در ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت می توانید عنوان دانشجویی را درج کنید تا با قیمت پایینی انجام شود. ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت نسبت به سایر فایل ها آسان بوده و در صورتی که حجم متن کم باشد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد. حفظ شکل و سایر عناصر پاورپوینت در ترجمه مهم بوده و تمامی متون را با دقت ترجمه می شود. مترجم هایی که این نوع سفارش را قبول می کنند، متون را مانند سایر فایل ها ترجمه کرده و به بخش ویراستاری ایران تایپیست ارسال می کنند. ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت را می توانید از پنل کاربری ثبت کنید. پاورپوینت یکی از نرم افزارهای مورد علاقه دانشجویان و مردم است که می توانند نتیجه کارهای خود را به نمایش بگذارند.

مشتریان می توانند متون ترجمه فارسی به انگلیسی پاورپوینت را در ابتدای کار استخراج کرده و به ایران تایپیست ارسال کنند. مسئولین شرکتی فایل را به دقت بررسی کرده و در پنل کاربری مترجم مجربی که این نوع سفارش را چندین بار متوالی انجام داده قرار می دهند. مترجم هایی که این نوع سفارش را قبلا انجام داده اند می توانند در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را با سرعت بیشتری انجام دهند. این نوع سفارشات ساده بوده و متناسب با حجم سفارشات قیمت گذاری انجام می شود. قیمت گذاری براساس زمان و حجم سفارش انجام می شود. شما از کیفیت سفارشات راضی خواهید بود. متون ترجمه شده و در پاورپوینت قرار داده می شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری بیشتر توسط مشتریان شرکت ها و درخواست کنندگان شرکتی درخواست می شود. شما می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری را براساس موضوع طبقه بندی شده برای ایران تایپیست ارسال کنید. مشخص کردن موضوع نامه و درخواست اداری موجب خواهد شد تا نامه و درخواست های اداری به بهترین شکل ممکن ترجمه شود. نامه و درخواست های اداری یکی از مهمترین فایل هایی است که به غیر از دانشجویان، سایر مردم نیز آن را از پنل کاربری خود در ایران تایپیست ثبت می کنند. نامه و درخواست های اداری نسبت به مقالات دانشگاهی متفاوت است و به همین دلیل لازم است که با دقت ترجمه شود، نامه ها و درخواست های اداری ممکن است برای دانشگاه یا شرکت خارجی باشد که شما قبلا رزومه خود را ارسال کرده اید، به همین دلیل ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری با دقت و با کیفیت بالا انجام می شود تا ذهنیت مثبت را نسبت به رزومه تحصیلی / حرفه ای را برای کارکنان محل ایجاد کرده و تقویت شود. در ترجمه فارسی به انگلیسی نامه و درخواست های اداری، رعایت اصطلاحات نامه نگاری مهم بوده و بنابراین لازم است که با دقت هر چه تمام انجام شود.

اصطلاحات نامه نگاری لازم است که با دقت ترجمه شود. درخواست های مهاجرت که برای سفارت ارسال می شود نیز در این گروه از سفارشات قرار می گیرد. ترجمه فارسی به انگلیسی باید توسط مترجمی انجام شود که به اصول نامه نگاری اداری آشنا است و فن بیان ترجمه در این میان نقش مهمی بازی می کند. نامه ترجمه شده باید فاقد اشتباهات املایی و گرامری باشد. تاریخ ها به میلادی تبدیل می شود. رعایت لحن مودبانه و رسمی، ساده و روان لازم و ضروری است. مترجم های ایران تایپیست در ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه اصول را رعایت می کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی نامه ها و درخواست های اداری

ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی و تخصصی ویژه

دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی و تخصصی ویژه  سر و کار دارند و مترجم هایی که این نوع سفارشات را پذیرش می کنند مهارت و تجربه لازم را دارند و متون فنی و پزشکی تخصصی از این نوع بوده و لازم است که با دقت انجام شود. مترجمی که این نوع سفارشات را پذیرش می کند لازم است که به اصطلاحات تخصصی تسلط کامل داشته باشد. دانش فنی مترجمی که این نوع سفارشات را پذیرش می کند لازم و ضروری است و قیمت ترجمه این نوع سفارشات بالا است. برخی مترجم ها در زمینه های به خصوصی کار می کنند و این گروه از مترجم ها می توانند این نوع سفارشات را انجام دهند. متن های غیر عمومی، تخصصی بوده و هر مترجمی نمی تواند این متون را ترجمه کند. قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی و تخصصی ویژه در مقایسه با بقیه بالا است. مترجم لازم است که دانش فنی خود را در این نوع متون بروز نگه دارد تا بتواند سفارشات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. کمتر مترجمی را می توان یافت که بتواند مفاهیم متون تخصصی و تخصصی ویژه را درک کند.

مترجم تخصصی و تخصصی ویژه لازم است که با صاحب نظران حوزه کاری خود مشاوره کند تا بتواند کار با کیفیت و مورد قبولی را ارائه کند. ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی و تخصصی ویژه به کار و تلاش بسیار زیادی نیاز دارد. قیمت ترجمه های تخصصی و تخصصی ویژه در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسات پایین بوده و به همین دلیل دانشجویان تمایل دارند که سفارشات را برای ایران تایپیست ثبت کنند. متون تخصصی و تخصصی ویژه در هر مقطع تحصیلی دیده می شود. مسئولین شرکتی، این نوع ترجمه ها را به مترجم های حرفه ای واگذار می کنند. کیفیت کار این گروه از مترجم ها اثبات شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی و تخصصی ویژه

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی در ایران تایپیست با بالاترین کیفیت انجام می شود. فایل صوتی اخبار، مستند همواره مورد توجه دانشجویان قرار می گیرد و اساتید دانشگاهی اغلب اوقات فایل های صوتی را به عنوان تکلیف دانشجویی ارجاع می دهند. مشتریان می توانند فایل های صوتی را از پنل کاربری خود در وب سایت ایران تایپیست بارگذاری کرده و بعد از ترجمه آن را دانلود کرده و به مخاطب خود تحویل دهند. ترجمه فایل صوتی مانند ویدیو نبوده و قدری سخت تر است و مترجم های ماهر و متخصص می توانند این نوع فایل ها را ترجمه کنند. شما می توانید فایل های صوتی در هر زمینه ای را در سایت ایران تایپیست بارگذاری کرده و ارسال کنید. مترجم های ایران تایپیست، فایل های صوتی اخبار و مستند، داستان یا هر نوع زمینه کاری را با بهترین کیفیت ترجمه می کنند. فایل های صوتی را می توانید به هر تعداد که بخواهید بارگذاری کرده و ارسال کنید. مترجم های ایران تایپیست به محض دریافت فایل های شما، آن ها را ترجمه کرده و از پنل کاربری خود، ارسال می کنند.

مبلغ ترجمه فارسی به انگلیسی فایل های صوتی، دقیقه ای محاسبه می شود. اگر تمایل دارید که مبلغ پایینی را پرداخت کنید در این صورت دانشجو بودن خود را عنوان کنید. مترجم بنا به درخواست مشتری متن فایل صوتی پیاده سازی می شود. پیاده سازی اولین کاری است که قبل از ترجمه انجام می شود. از آن جایی که این نوع فایل ها، از فارسی به انگلیسی ترجمه می شود. در ایران تایپیست کلیه فایل های ترجمه با گارانتی ارائه می شود و در صورت نارضایتی مشتری مبلغ عودت داده می شود. رعایت اصول گرامر در این ترجمه نقش بسزایی دارد. در اکثر موارد این چنین سفارشاتی به مترجم های نیتیو ارجاع داده می شود تا براساس فرهنگ کشورهای خارجی ترجمه شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل های صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه سریعترجمه کتابترجمه تخصصی رشته های دانشگاهی

سوالات متداول

شما می توانید مترجم ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی را انتخاب کنید. این نوع ترجمه مانند سایر فایل ها با کیفیت و دقت تمام انجام می شود و تضمین برگشت مبلغ نشانه گارانتی کیفیت بالا ترجمه است.

کیفیت این نوع سفارشات مانند قبل بوده و مترجم های ایران تایپیست به دقت سفارشات را انجام می دهند و تمامی سفارشاتی که در سایت ایران تایپیست ثبت می شود با بالاترین کیفیت ترجمه و تایپ می شود.

قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی متون پاورپوینت براساس مدت زمان و حجم سفارش مشخص می شود. متون کوتاه پاورپوینت در مدت زمان کوتاهی ترجمه می شوند. سفارشات فوری در اسرع وقت انجام می شود.

مدت زمان متناسب با حجم مقاله شما مشخص می شود. هر چقدر که سفارش خود را سریع ثبت کنید به همان اندازه می توانید فایل ترجمه خود را در مدت زمان کمتری دربافت کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/7 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 451 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی متون ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :