شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:52:43 بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

منظور از ترجمه فارسی به انگلیسی ساده، ترجمه متن های ساده و فاقد از کلمات تخصصی می باشد. همانطور که گفته شد، ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در تمامی موسسه های ترجمه توسط مترجمان مبتدی و یا حرفه ای انجام می شود. اما کیفیت ترجمه در این گونه متن ها یکسان نمی باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مترجم باید در ترجمه متون ساده نیز به تمامی نکاتی که در ترجمه تخصصی اهمیت دارند، توجه کند. بنابراین تنها تفاوت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده با ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی این است که در ترجمه فارسی به انگلیسی ساده کلمات تخصصی وجود ندارد. در ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده نیز مانند متون تخصصی باید به نکات گرامری، نگارشی، درک مطلب و روان بودن توجه بسیاری شود. همانطور که قبلا به آن اشاره شد، ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده می تواند توسط مترجمان مبتدی نیز انجام شود اما ممکن است در اینگونه ترجمه ها مشکلاتی مانند: عدم امانتداری، روان نبودن متن، مشکلات گرامری و ... به وجود بیاید. موسسه ایران تایپیست با مدیریت صحیح و داشتن مترجمان با تجربه به شما کمک می کند تا ترجمه فارسی به انگلیسی ساده و روانی داشته باشید.

ایران تایپیست ترجمه، مترجمان خود را کاملا تضمین می کند. زیرا این موسسه در هنگام استخدام سعی می کند تا مترجمان مسلط را برای همکاری با موسسه خود انتخاب کند. همین موضوع سبب شده است تا تمامی مترجمان ایران تایپیست در سطح کیفی بالایی قرار داشته باشند. ایران تایپیست با داشتن تعداد زیادی مترجم از سراسر ایران توانسته است که رضایت مشتریان را بدست بیاورد. امروزه بسیاری از افراد در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت می کند که همین امر باعث شده است که افراد به سختی یک موسسه با مترجمان با کیفیت را انتخاب کنند. در برخی از موسسه ها افراد برای سود بیشتر از برخی مترجمان مبتدی استفاده می کنند که این کار سبب می شود تا کیفیت ترجمه های این موسسه افت زیادی داشته باشد.

ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده

ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در کمترین زمان ممکن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه سریعدوبله

سوالات متداول

بله، مترجمان ایران تایپیست سفارش ترجمه متن های ساده را نیز پذیرش می کنند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

بله، ترجمه تمامی متن هایی که در موسسه ایران تایپیست انجام می شود، کیفیت بسیار بالایی دارند زیرا این موسسه چه برای متن های تخصص و چه برای متن های ساده از مترجمان حرفه ای و مسلط استفاده می کند.

خیر، ایران تایپیست برای سود بیشتر هرگز از مترجمان مبتدی برای ترجمه های خود استفاده نمی کند.

منظور از ترجمه فارسی به انگلیسی ساده این است که مترجمان باید متن های فاقد از کلمات تخصصی و ساده ای را ترجمه کنند.


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:52:43 تعداد بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده ارزان ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده سریع ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده فوری ترجمه فارسی به انگلیسی متون ساده دقیق

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :