چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس چقدر زمان می برد؟

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:49:47 بازدید: 468 امتیاز 0 از 0 نظر

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. به طور مثال ترجمه  های فارسی به انگلیسی از روی عکس  ناخوانا به مدت زمان بیشتری نسبت به ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس خوانا نیاز دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرا مترجم باید مدت زمانی را صرف شناسایی متن مورد نظر کند. از عوامل دیگری که سبب افزایش مدت زمان تحویل سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس می شود، می توان به تعداد صفحات سفارش، تعداد کلمات روی عکس ها، ریز بودن یا درشت بودن نوشته های روی عکس و ... اشاره کرد. این عوامل سبب افزایش سختی کار برای مترجمان خواهد شد و همین امر باعث می شود که مترجم برای ترجمه این متن ها به مدت زمان بیشتری احتیاج داشته باشد. البته ناگفته نماند که مشتریان می توانند در هنگام سفارش به کارشناسان ایران تایپیست درخواست سفارش فوری دهند تا سفارش آنها به افرادی با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی سپرده شود. تفاوت سفارش های فوری با معمولی در مدت زمان تحویل می باشد. مترجمان سفارش های فوری را در مدت زمان بسیار کمی به مشتریان تحویل می دهند اما هزینه این سفارش ها حدود 2 برابر سفارش های معمولی می باشد.

بنابراین اگر مشتری نیاز به تحویل سریع داشته باشد می تواند از خدمات ویژه ایران تایپیست استفاده کنند و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس را به صورت فوری ثبت کند. شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که سفارش های ترجمه معمولی فارسی به انگلیسی از روی عکس چقدر زمان می برد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید بگوییم که مترجمان ایران تایپیست در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند و همین موضوع سبب می شود تا مترجمان سفارش ها را در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال کنند. تمامی مجموعه ایران تایپیست از جمله: مدیریت، کارشناسان، مترجمان و ... تلاش می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان این موسسه ارائه کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس چقدر زمان می برد؟

ترجمه عکس های دست نوشته


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعخدمات مقاله هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیخدمات دانشجویی

سوالات متداول

تمامی سفارشات در زمان تعیین شده توسط کاربر تحویل داده میشوند.

بله، هرچقدر که متن ناخوانا باشد کار مترجم برای ترجمه سخت تر خواهد شد و او به مدت زمان بیشتری نیاز خواهد داشت با این حال سفارش کاربر در زمان مقرر تحویل داده خواهد شد.

بله، مشتریان می توانند سفارش ترجمه را به صورت فوری ثبت کنند و ترجمه را در مدت زمان کمتری از موسسه ایران تایپیست تحویل بگیرند.

هزینه تحویل سفارش های فوری حدود 2 برابر سفارش های معمولی می باشد زیرا کار مترجم بیشتر و سخت تر خواهد شد.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:49:47 تعداد بازدید: 468 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی فوری ترجمه فارسی به انگلیسی عکس سریع ترجمه فارسی به انگلیسی یکروزه تصویر ترجمه به انگلیسی عکس های دست نوشته ترجمه به انگلیسی تصویر دست نوشته

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :