جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی کتب علوم دامی

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/4 ساعت 13:51:12 بازدید: 902 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی علوم دامی و کتب علوم دامی به عنوان منابعی که دانشجویان و فعالان دامپروری برای افزایش دانش خود  و یا پایه تحقیقات بعدی استفاده می کنند اهمیت خاصی دارد. این اطلاعات برای افزایش بهره وری در صنعت  دامپروری به کار میروند، لذا ترجمه کتب علوم دامی به صورت درست و روان همیشه مورد توجه می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

علوم دامی رشته ای با اصطلاحات تخصصی فراوانی است؛ به صورتی که می بینیم دروس این رشته تلفیقی از دروس ارائه شده در رشته های دامپزشکی، علوم تغذیه و سایر رشته های کشاورزی هستند. کسی که علوم دامی میخواند باید با بیماریهای دامی و داروهای آن آشنا باشد همچنین با اصول تغذیه و هضم و جذب آشنا شود.

ترجمه تخصصی کتب علوم دامی

زمان ترجمه تخصصی علوم دامی

 بدین ترتیب کتب علوم دامی به طبع خالی از اصطلاحات  حوزه دامپزشکی و سایر حوزه های مرتبط نیستند. همچنین قابل ذکر است علوم دامی رشته است که به پرورش موجودات زنده می پردازد؛ بنابراین تمام نکات درج شده در کتب علوم دامی حول محور بدن موجودات زنده و پرورش و رشد آنها و بیماری هایی که در گیرشان  می کند  می باشد، لذا با توجه به چنین نکاتی ترجمه تخصصی این کتب حساسیت زیادی را می طلبد.

از یک سو اصطلاحات به کار رفته در کتاب ها در دیکشنری عمومی معنای متفاوتی با حالت تخصصی علوم دارند و از سوی دیگر در دیکشنری تخصصی اغلب چند معنا دارند، لذا ترجمه درست از این اصطلاحات نیازمند تسلط به این دانش است. ترجمه با نرم افزار و یا افراد غیر متخصص در بسیاری از موارد سبب می شود اصطلاحات  در معنای عام به کار برده شوند که تفاوت بسیاری با معنای تخصصی دارد. اگرچه ترجمه کتب علوم دامی توسط مترجم متخصص با دانش و یا تجربه کم نیز اثر پر اشکالی معمولا می باشد؛ زیرا عدم به روز رسانی دانش و یا عدم مطالعه زیاد سبب می شود در ترجمه نکات علمی و تحقیقی جدید مترجم چندان موفق نباشد.

ترجمه تخصصی کتب علوم دامی

ترجمه تخصصی علوم دامی

مدت زمان مورد نیاز برای ترجمه تخصصی علوم دامی

شاید در صورتی که یک نفر بخواهد اقدام به ترجمه تخصصی علوم دامی کند؛ نیاز به زمان زیادی داشته باشد. چون هر یک از کتاب های علوم دامی، حجیم هستند و دارای تعداد صفحات بسیار زیادی هستند. در صورتی که می توان همین کتاب های حجیم را هم در زمان کوتاهی، ترجمه کرد. برای ترجمه این دست از متون، چندین راهکار وجود دارد. یا می بایست کل متن را به یک مترجم بسیار مسلط و چابک در ترجمه و تایپ متن سپرد. یا اینکه می توان از راهکارهای دیگری هم مدد جست. یکی از این راهکارها که به تسریع در ترجمه تخصصی علوم دامی، کمک می کند؛ تقسیم صفحات یک کتاب به چندین مترجم است. به این صورت که یک کتاب 100 صفحه ای را می توان حتی یک روزه هم ترجمه کرد. اگر آن کتاب را مثلا به 10 مترجم سپرد که توانایی ترجمه روزی 10 صفحه متن تخصصی را دارند. بنابراین مدت زمان مورد نیاز برای ترجمه سفارش را شما می توانید تعیین کنید.

در صورتی که بخواهید خیلی زود ترجمه تخصصی علوم دامی خود را دریافت کنید؛ می توانید سفارش خود را به ایران تایپیست، بسپارید. چون در این موسسه، مترجمان بسیار زیادی وجود دارند. دست شما در این خصوص باز است. به این صورت که مرکز مورد نظر، می تواند سفارش شما را به چندین مترجم بسپارد تا سریعتر بتوانند کتابی را به طور کلی برای شما ترجمه نمایند. در نهایت به جهت انسجام و یکپارچگی در متن ترجمه، می توان کل متن ترجمه شده را به یک ویراستار سپرد تا متن را به صورت منسجم تحویل شما دهند. زمان تحویل فایل سفارش ترجمه تخصصی علوم دامی شما، بستگی به زمان شما دارد. در صورتی که عجله ای در تحویل سفارش ندارید؛ می توانید کل متن ترجمه شده را به یک نفر بسپارید که وی با مهارت خود، سراسر متن را به صورت یکپارچه برای شما ترجمه نموده و تحویل شما دهد. پس نیاز شما و مهارت مترجم در ترجمه، می تواند زمان تحویل سفارش را تعیین کنند.

ترجمه تخصصی کتب علوم دامی

واژگان و اصطلاحات تخصصی علوم دامی

آشنایی با واژگان و اصطلاحات تخصصی علوم دامی

پیش از پذیرش ترجمه تخصصی علوم دامی، می بایست مترجم این توانایی را در خود ببیند که می تواند از پس ترجمه این متون بربیاید. چون ترجمه کتب مربوط به علوم دامی، سرشار از واژگان و اصطلاحات تخصصی هستند که می بایست نسبت به هر یک از آن ها شناختی حاصل شود. در غیر این صورت، مترجم قدر نخواهد بود هر کلمه و عبارتی را به درستی ترجمه نماید. به همین جهت توصیه می شود کسانی سفارش های ترجمه تخصصی علوم دامی را مورد پذیرش قرار دهند که یا خود دانش آموخته این رشته بوده اند؛ یا نسبت به این علم، شناخت دارند. به این صورت که با واژگان و اصطلاحات تخصصی آن ها تاکنون سر و کار داشته اند و می توانند به راحتی هر تعبیری را به درستی و بسیار دقیق ترجمه نمایند. کتب علوم دامی، معمولا به زبان انگلیسی، نگاشته می شوند که نیاز به یک مترجم انگلیسی نیتیو یا مسلط به واژگان و اصطلاحات علوم دامی دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه سریعترجمه تخصصی کتابترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

کتاب های علوم دامی پر از اصطلاح و نکات علمی هستند ترجمه تخصصی علوم دامی توسط غیر متخصص دارای اشتباهاتی است.

خیر دریافت فاکتور  ترجمه کتب علوم دامی در خدمات ترجمه تخصصی علوم دامی به صورت کاملا رایگان می باشد.

بله در صورتی که  از ترجمه تخصصی علوم دامی، با وجود ویرایش به صورت فوری راضی نباشید، هزینه عودت داده می شود.

به علت حضور  مترجمین حرفه ای برای ترجمه تخصصی علوم دامی امکان ترجمه رایگان قسمتی از یک کتاب توسط سه نفر وجود دارد تا مشتری خود انتخاب کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/4 ساعت 13:51:12 تعداد بازدید: 902 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی کتاب علوم دامی ترجمه تخصصی کتب درسی علوم دامی ترجمه تخصصی آنلاین کتب علوم دامی سفارش ترجمه تخصصی علوم دامی بهترین ترجمه تخصصی علوم دامی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :