سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی کتب حقوقی

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 560 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از خدمات بسیار مهم ایران تایپیست در حوزه ترجمه تخصصی، ترجمه کتب با موضوعات گوناگون به شکل تخصصی است که ترجمه تخصصی کتب حقوقی نیز، در این دسته از خدمات قرار می‌گیرد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، ترجمه تخصصی حقوقی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و لازم است که توسط مترجمان حرفه‌ای، متخصص و کاملا مسلط انجام شود؛ چه بسا ترجمه تخصصی حقوقی برای کتب مرتبط با این رشته بسیار حساس‌تر بوده و برای انجام آن علاوه بر نیاز به داشتن مهارت در حوزه ترجمه تخصصی حقوقی و برخورداری از دانش زبانی لازم، مترجمان باید توانایی کافی را برای ترجمه تخصصی کتب با موضوعات مختلف را نیز داشته باشند. به طور کلی ترجمه تخصصی حقوقی برای کتاب‌ها و مقالات مهم مرتبط با این رشته از متون کم حجم با موضوعات حقوقی مختلف دشوارتر بوده و مترجمان حرفه‌ای و متخصص برای انجام کار ترجمه کتب تخصصی مرتبط با رشته حقوق، به وقت و انرژی زیادی نیاز خواهند داشت. کتب تخصصی حقوقی می‌توانند بسیار حجیم باشند و مطالب بسیار زیادی را در حوزه حقوق در بر داشته باشند؛ لذا واضح است که ترجمه این نوع کتب به نسبت متون کم حجم‌تر، کمی دشوار تر خواهد بود. البته باید گفت که امکان ترجمه تخصصی بخش خاصی از کتاب‌های حقوقی نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند برای انجام کار ترجمه به شکل تخصصی قسمت‌های مورد نظر خود از یک کتاب حقوقی را تعیین کرده و برای ترجمه این بخش‌ها، سفارش ثبت کنند.

در ایران تایپیست ترجمه تخصصی کتاب‌های حقوقی توسط مترجمانی متخصص انجام می‌شود، که مهارت و توانایی اصلی آن‌ها نیز به این زمینه ربط پیدا می‌کند و تخصص لازم را برای ترجمه تخصصی کتاب‌های حقوقی دارا بوده و می‌توانند علاوه بر انجام کار ترجمه با کیفیت بسیار بالا، ترجمه این کتب را با سرعتی بالا و در فاصله زمانی کوتاه به زبان‌های مختلفی همچون آلمانی، فرانسوی، انگلیسی،روسی و... انجام دهند.

ترجمه تخصصی کتب حقوقی

ترجمه تخصصی کتب حقوقی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISIترجمه تخصصی کتاب

سوالات متداول

هزینه ترجمه با توجه به عواملی همچون حجم متن، زبان مبدا و مقصد و کیفیت ترجمه قابل تعیین است.

برای آگاهی از روش پرداخت هزینه‌ ترجمه تخصصی متون حقوقی، می‌توانید با تیم کارشناس سایت ایران تایپیست ارتباط بگیرید‌.

هر چه تعداد کلمات یک متن بیشتر باشد، هزینه ترجمه بالاتر است.

در سایت ایران تایپیست، مناسب‌ترین هزینه برای انجام کار ترجمه تخصصی متون مختلف دریافت می‌شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 560 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه تخصصی کتب حقوقی ترجمه تخصصی کتب حقوقی آنلاین ارزانترین ترجمه تخصصی کتب حقوقی اتعرفه ترجمه تخصصی کتب حقوقی کمترین نرخ ترجمه تخصصی کتب حقوقی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :