چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی معمولا چند روز طول می‌کشد؟

نویسنده: افشین نادری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/30 ساعت 10:07:15 بازدید: 817 امتیاز 5 از 1 نظر

با توجه به این که ترجمه تخصصی مقاله‌های انگلیسی با موضوعات گوناگون امری حساس بوده و نیاز به مهارت و دقت بالای مترجمان دارد، برای ترجمه تخصصی این مقالات به نسبت دیگر موارد ترجمه ممکن است زمان‌بر بوده و در طی فاصله زمانی طولانی‌تری انجام شود. باید گفت که عوامل مختلفی بر مدت زمان ترجمه تخصصی مقاله‌های انگلیسی با موضوعات گوناگون تاثیر می‌گذارند؛ زبان مبدا و مقصد ترجمه تخصصی مقاله‌های انگلیسی، از عوامل مهم و تاثیرگذار بر مدت زمان ترجمه تخصصی یک مقاله است. برای مثال ترجمه تخصصی مقاله‌های علمی و پژوهشی به فارسی به نسبت ترجمه این مقالات به زبان انگلیسی، زمان کمتری می‌برد و به شکل ساده‌تری انجام می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مسلما ترجمه تخصصی مقاله‌های انگلیسی به زبان چینی که یکی از دشوارترین زبان‌های دنیا شناخته می‌شود، نیازمند زمانی طولانی‌تر است؛ چرا که مترجم برای ترجمه تخصصی مقاله‌های مختلف به دیگر زبان‌های زنده دنیا، نیازمند مهارت بالای مترجم در انجام کار ترجمه به شکل تخصصی، تسلط کامل او بر زبان‌های مبدا و مقصد و توانایی در ترجمه این مقالات به شکل تخصصی و با کیفیت بسیار بالا است.

از دیگر موارد تعیین کننده زمان لازم برای ترجمه تخصصی مقالات مختلف، حجم این مقالات است؛ به طور قطع ترجمه تخصصی یک مقاله بسیار حجیم به نسبت مقالات کوتاه‌تر زمان بیشتری نیاز خواهد داشت و هر چه حجم یک مقاله بیشتر باشد، زمانی که برای ترجمه تخصصی این مقاله نیاز است نیز بیشتر خواهد بود. با توجه به این که در ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی هر مقاله مترجمی انتخاب می‌شود که بر موضوع مقاله مورد نظر تسلط داشته و می‌تواند کار ترجمه را با کیفیت بالایی انجام دهد، فاصله زمانی لازم برای ترجمه کوتاه‌تر بوده و کار ترجمه تخصصی در زمانی کاملا سریع‌تر انجام می‌شود. در ایران تایپیست به طور کلی کار ترجمه تخصصی مقالات به زبان‌های مختلف در فاصله زمانی که توسط کاربران تعیین شده است، انجام می‌شود.

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی معمولا چند روز طول می‌کشد؟ 

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی

زمان تحویل سفارش های ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی

سفارش های ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی زیادی روزانه در مراکز و موسسه های مختلف به ثبت می رسند. در هر یک از این مراکز، بایستی از مترجمان با تجربه ای بهره جست. چرا که معمولا دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف، خواهان آن هستند که سریعتر سفارش های خود را دریافت نمایند. هر چقدر آن ها بتوانند سریعتر به فایل ترجمه متون خویش دست یابند؛ می توانند سریعتر برای تقویت رزومه خویش اقدام کنند. حتی گاهی اوقات آن ها در مضیقه هستند و بایستی در یک تاریخ خاص این ترجمه ها را دریافت نمایند. چون زمان زیادی برای ارسال مقاله انگلیسی خود در همایش ها، کنفرانس ها و حتی مجله ها و نشریه های مختلف ندارند. به همین علت می خواهند فایل ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی خود را سریعتر دریافت نمایند. اما باید دانست که زمان تحویل سفارش های هر یک از آن ها به علل و عوامل زیادی بستگی دارد.

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی معمولا چند روز طول می‌کشد؟

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی

با توجه به همین عوامل موثر در تحویل سفارش های ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی است که نمی توان زمان دقیقی را به مشتری اعلام نمود. مسئله ای که شاید برای دانشجویان زیادی تبدیل به یک چالش شده باشد. چون برای همه آن جای سوال است که دقیقا چه زمانی می توانند فایل ترجمه خود را دریافت کنند تا برای آن برنامه ریزی نمایند. اما به واقع هیچ مرکز و موسسه ای نیست که بتواند زمان دقیقی را به مشتریان خود اعلام نماید. تمامی زمان های اعلام شده به مشتری به شکل تقریبی است. حال ممکن است فایل سفارش ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی شما زودتر یا دیرتر از موعد مقرر شده به دستتان برسد. اما اگر مترجم مربوطه تجربه بالایی در زمینه ترجمه داشته باشد؛ می تواند سریعتر فایل سفارش شما را ترجمه نموده و آن را به دست شما برساند.

آیا می توانیم فایل سفارش ترجمه خود را در زمان تعیین شده خویش دریافت نماییم؟

هر چند که نمی توان زمان دقیقی را برای دریافت سفارش ترجمه تخصصی مقاله به مشتری اعلام کرد؛ اما می توان زمان تقریبی را تخمین زد. گاهی اوقات مشتری می خواهد تا در یک تاریخ و زمان خاصی فایل ترجمه خود را دریافت نماید. به این صورت که هر گونه تاخیر در دریافت سفارش، با عدم رضایت آن ها همراه خواهد بود. چون دیگر نمی توانند از فایل ترجمه مقالات تخصصی خود استفاده نمایند. به همین علت می توانند سفارش های خود را با زمان بندی مشخص شده خویش در برخی از مراکز معتبر به ثبت برسانند. موسسه هایی که بتوانند زمان تحویل سفارش ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی به فارسی را به مشتریان خود تضمین کنند؛ بهترین موسسه پیش رو به حساب می آیند. این موسسه ها حتی می توانند مشتریان بیشتری را هم جذب نمایند. چرا که به مشتری اطمینان خاطر بیشتری می دهند.

ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی معمولا چند روز طول می‌کشد؟

سرعت ترجمه

اگر بخواهید زمان دقیقی برای دریافت ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی خود تعیین کنید؛ می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. حتی در این موسسه می توانید درخواست خود را به شکل فوری به ثبت برسانید. با ثبت درخواست شما به شکل فوری، امکان دریافت فایل ترجمه یک روزه هم برای شما مهیا گردیده است. اگر شما سفارش ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی خود را به شکل عادی به ثبت برسانید؛ ترجمه مربوطه با توجه به نوع سفارش و حجم آن در یک زمان بندی خاصی انجام و به دست شما می رسد. البته با توجه به اینکه مترجمان ایران تایپیست از تجربه بالایی برخوردار می باشند؛ سریعتر از سایر مترجمین سفارش های شما را انجام می دهند. به همین علت می توانید سفارش ترجمه خود را در زمان بندی مشخص باب میل خویش در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید و نگران تاخیر سفارش نباشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

در هر زمانی که کاربر تعیین کند امکان ارائه ترجمه وجود دارد.

حجم مقاله و زبان مبدا و مقصد و زمان تحویل و موضوع مقاله.

بله. در ایران تایپیست ترجمه تخصصی مقالات به 32 زبان زنده دنیا صورت می‌گیرد.

خیر. کار ترجمه در ایران تایپیست توسط مترجمانی متخصص و ماهر با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.


نویسنده: افشین نادری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/30 ساعت 10:07:15 تعداد بازدید: 817 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقاله فوری ترجمه تخصصی مقاله سریع ترجمه تخصصی مقاله یکروزه ترجمه تخصصی مقاله آنلاین ترجمه تخصصی مقاله اینترنتی

دیدگاه کاربران

علی قطبی | 1400-8-3 ساعت 09:11:15 امتیاز :

مرسی از اینکه زمانبندیتون عالیه و سروقت سفارش ترجمه رو میفرستین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :