جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی قرآن

نویسنده: مهدی فاضلی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/5 ساعت 12:00:00 بازدید: 703 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی قرآن در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصص این حوزه انجام می شود. ایران تایپیست افرادی را برای ترجمه تخصصی قرآن دعوت نموده است که می توانند با دانش تخصصی و تجارب خود ترجمه تضمین کیفیت شده انجام دهند. زیرا قرآن کتاب آسمانی است که در طول تاریخ وسیله هدایت بشر شده است و همچنان ادامه دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی قرآن به زبانهای مختلف

ترجمه تخصصی قرآن در مجموعه ایران تایپیست به بیش از 31 زبان زنده دنیا به صورت تضمینی انجام می شود. مجموعه ایران تایپیست با توجه به اهمیت ترجمه دقیق و سلیس قرآن به ترجمه قرآن اهمیت ویژه ای می دهد. مترجمین متخصص مجموعه کسانی هستند که تجربه و دانش لازم را در این زمینه دارند.  

باید پذیرفت ترجمه تخصصی قرآن قرار است محتوا را به زبان هایی ترجمه نماید که نه تنها با ذهن انسانها بلکه با دل ایشان سروکار داشته باشد. قرار است این کتاب آسمانی ترجمه شده و در کل این کره خاکی آموزش داده شود و ملیتهای مختلف از هر نژاد و باوری را با خود همراه کند. ترجمه تخصصی قرآن قرار است به زبانهای مختلف انجام شود تا تمام  فرهنگ های مختلف را با نور الهی روشن نماید. بنابراین یک ترجمه تخصصی حرفه ای نیاز دارد.

ترجمه تخصصی قرآن

سفارش ترجمه تخصصی قرآن

به همین دلیل مجموعه ایران تایپیست به کمک مترجمین متخصص خود ترجمه تخصصی قرآن را به صورت تضمینی و بسیار باکیفیت و دقیق انجام می دهد. در این مجموعه تک تک آیه ها با دقت و سلیس ترجمه می گردند. البته باید گفت ترجمه قرآن با ترجمه کتابهای عربی دیگر به زبان های مختلف تفاوت های زیادی دارد و مشکل تر است. زیرا کتاب خاصی است و هر برداشت اشتباهی می تواند برداشت مخاطب را از آیات قرآن تغییر دهد. بنابراین مترجمین تنها زبان خارجی نباید بدانند، بلکه باید دانش قرآنی بالایی نیز داشته باشند. نیاز به اطلاعات زیاد در زمینه آیات و روایت و تحلیل هایی که درباره قرآن نوشته شده است، ترجمه تخصصی قرآن را بسیار تخصصی و دشوار نموده است.

 بسیاری از مترجمین به عربی تسلط دارند ولی دانش قرآنی کافی را ندارند. در همین راستا مجموعه ایران تایپیست از مترجمین متخصص آزمونهای سختگیرانه ای در سه مرحله می گیرد و دانش زبانی و دانش قرآنی مترجمین را می سنجد. این مترجمین متعهد هستند کاملا به اصل محتوا متعهد و وفادار باشند.

آیا امکان ترجمه تخصصی تعدادی از آیه های قرآن وجود دارد؟

ترجمه تخصصی قرآن در ایران تایپیست  این امکان را فراهم نموده است تا افراد مختلف بنابر اهداف خود سفارش ترجمه آیه ای که می خواهند را بدهند. در این مجموعه مترجمین متخصص علوم قرآنی می توانند به طور تخصصی کار ترجمه آیات قرآن را انجام دهند.

قرآن در تمامی این سالها از همان زمان پیامبر تاکنون، مورد استناد تمامی علما و فقها می باشد. این کتاب آسمانی در هر آیه خود نکته ای را جهت انسان سازی و آموزش زندگی کردن در بردارد. هر آیه ای نکته ای را می آموزد و به طور مکرر در طول سوره های قرآن با زبانی ظریف و نرم بر گفته های خود تاکید می نماید. لذا کاملا طبیعی است بسیاری از اوقات، افرادی مانند واعظین و یا طلاب آیه هایی را انتخاب و سفارش ترجمه تخصصی قرآن دهند و از مجموعه ایران تایپیست بخواهند به صورت ویژه این آیه ها را ترجمه نماید.

ترجمه تخصصی قرآن

هزینه ترجمه تخصصی قرآن

 در مجموعه ایران تایپیست مترجمین کسانی هستند که دانش کافی را در زمینه علوم قرآنی دارند و قادر می باشند به صورت سلیس و روان آیه های عربی را به فارس و یا هر زبان دیگی که مورد نیاز است، بازگردانند. مترجمین هنگام ترجمه تخصصی قرآن آیه ها را به تنهایی در نظر نمی گیرند و با توجه به سابقه سخن گفته شده در قرآن و بیانی که در نقل و قول ها و روایات امامان معصوم وجود دارند، ترجمه می نمایند. کل مبحث و موضوع سوره در نظر گرفته میشود و با توجه به سوابق، ترجمه ای درست و سلیس ارائه می گردد. لذا ترجمه تخصصی قرآن در ایران تایپیست تضمینی می باشد.

البته باید متذکر شد حداقل ترجمه در سایت ایران تایپیست جهت ترجمه، محدودیت دارد، ولی در میزان حداکثر سفارش محدودیتی وجود ندارد و می توان کل قرآن را جهت ترجمه تخصصی ثبت سفارش نمود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی قرآن توسط چه افرادی انجام میشود؟

ترجمه تخصصی قرآن باتوجه به دقت و تسلطی که نیاز دارد، در مجموعه ایران تایپیست توسط مترجمین  متخصص حوزه قرآنی انجام می شود. مترجمن این مجموعه کسانی هستند که هم به زبان عربی و  هم زبان های مقصد تسلط دارند و هم به مفاهیم قرآنی و پیشینه آیات آشنایی دارند. زیرا باید این حقیقت را پذیرفت ترجمه تخصصی قرآن تنها ترجمه یک متن عربی نیست. بلکه ترجمه یک کتاب آسمانی است که هر آیه آن نیاز به ترجمه ای دقیق و سلیس دارد و باید با توجه به پیشینه آن آیه و حکایات و روایات مختلف پیرامون آن صورت گیرد. بنابراین کاملا مشهود است ترجمه تخصصی قرآن چقدر دشوار است و به چه میزان مهارت و دانشی نیاز دارد.

ترجمه تخصصی قرآن

کیفیت ترجمه تخصصی قرآن

 به همین دلیل مجموعه ایران تایپیست برا ی انتخاب مترجمین سعی میکند به غیر از بررسی رزومه دقیق مترجمین، از ایشان آزمون های سختگیرانه ای نیز گرفته می شود تا میزان مهارت و دانش مترجمین به خوبی سنجیده شود. لذا ایران تایپیست ترجمه تخصصی قرآن را به صورت تضمین کیفیت شده و در سطح بسیار بالایی انجام می دهد و این در حالی است که اگر مترجم مهارت لازم را نداشته باشد ممکن است ترجمه ای اشتباه انجام دهد. ترجمه قرآن در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد افراد به آن استناد نموده و در زندگی و اعتقادات خود قبول می نمایند.

مجموعه ایران تایپیست با ثبت سفارش آنلاین ترجمه تخصصی قرآن این امکان را فراهم نموده هر کسی بتواند هر سوره و هر آیه ای را جهت ترجمه به صورت دورکار سفارش دهد و مطمئن باشد ترجمه ای که در اختیار ایشان قرار می گیرد کاملا قابل اعتماد می باشد و می توان برای آموزش و تعلیم و ترویج اسلام مورد استفاده قرار داد.

 در همین راستا وقتی کل قرآن برای ترجمه سفارش داده می شود، یک قسمت توسط سه مترجم ترجمه می گردد تا مشتری ترجمه و سطح کار را دیده و مترجم مورد نظر خود را انتخاب نماید.

هزینه ترجمه تخصصی قرآن با سایر ترجمه متفاوت است؟

ترجمه تخصصی قرآن در مجموع ایران تایپیست مانند ترجمه سایر متون و زبانها از استانداردهای خاصی برای تخمین هزینه پیروی می کند. استانداردهایی که ایران تایپیست برای مقرون به صرفه نمودن ترجمه تخصصی قرآن هم برای مشتریان و هم برای مترجمین درنظر گرفته است. مجموعه ایران تایپیست در استانداردهای خود برای تخمین هزینه ترجمه تخصصی قرآن به نکات مهمی مانند تعداد کلمات توجه کرده و هزینه را بر اساس تعداد کلمات تخمین می زند. البته وقتی حجم محتوا برای ترجمه زیاد باشد هزینه کاهش می یابد.

ترجمه تخصصی قرآن

بررسی ترجمه تخصصی قرآن

 همچنین باید متذکر شد براساس زمینه متن، هزینه ترجمه متفاوت است و ترجمه تخصصی قرآن با توجه به حساسیتی که دارد و دانشی که نیاز دارد مترجم داشته باشد، نسبت به بعضی از رشته ها ارزانتر و نسبت به بعضی گرانتر است؛ اما در هر حالت قیمتها رقابتی می باشند. در گام بعدی باید به این نکته توجه نمود زبان قرآن عربی است و هزینه ترجمه تخصصی قرآن از عربی به فارسی با سایر زبان ها متفاوت است، هزینه ترجمه به بعضی از زبانها بیشتر است. زیرا آیین نگارش و دشواری زبان متفاوت می باشد، بنابراین زبان خروجی بر روی هزینه ترجمه موثر است.

زمان تحویل نیز در هزینه ترجمه تخصصی قرآن اثر گذار است. زیرا ترجمه فوری هزینه بالاتری دارد؛ البته کارها در مجموعه ایران تایپیست سریع و تضمینی و در هر زمان که مشتری بخواهد تحویل داده می شوند. لازم به ذکر است مجموعه ایران تایپیست جهت کمک به مشتریان برای ثبت سفارش ترجمه آیه های قرآنی و همچنین افزایش انگیزه مترجمین، مزیت هایی را نیز در نظر گرفته است. به صورتی که امکان پرداخت اقساطی هزینه وجود دارد و به دانشجویان نیز تخفیفاتی داده می شود. همچنین افراد می توانند از طریق پنل خود 30 نفر را به ایران تایپیست دعوت نمایند تا تخفیفاتی شامل حال ایشان شود، ولی در هر صورت در کیفیت ترجمه خللی پیش نمی آید و کار همیشه باکیفیت است.

 ترجمه تخصصی قرآن برای کودکان

ترجمه تخصصی قرآن برای کودکان در مجموعه ایران تایپیست انجام میگیرد. زیرا با توجه به لزوم آموزش و تربیت کودکان از همان سنین کم، آموزش براساس آموزه های قرآن کریم ضروری میباشد. در همین راستا مجموعه ایران تایپیست اقدام به ترجمه تخصصی قرآن برای کودکان نموده است و در این مجموعه ترجمه ویژه کودکان به  صورت ترجمه ای کودکانه با زبانی شیرین و ساده و داستان گونه می باشد. زیرا وقتی مخاطب کودک است زبان کودکانه لازم است؛ زبانی که آرام زمزمه نماید و نکات مهم انسان سازی را به صورت شیوا و شیرین بیان نماید. مترجمین ایران تایپیست به همین دلیل تنها مترجم علوم قرآنی نیستند، بلکه قلمی روان نیز دارند تا بتوانند به صورت جذابی آیه ها و داستان های قرآنی را برای کودکان ترجمه نمایند. آنان می خواهند ترجمه برای کودکان آنقدر جذاب باشد که به خاطر بسپارند.

ترجمه تخصصی قرآن

حجم ترجمه تخصصی قرآن

 هر چیزی که در کودکی در ذهن انسان حک کنند تا لحظه مرگ در یاد و قلب او می ماند. شاید این نکات، در طی سالهای عمر دچار تردید و تغییر شوند؛ اما در نهایت  میتوانند انسان را همچنان متصل نگه دارند. کم نیستند افرادی که به ظاهر رفتار متناقض با آموزهای کودکی دارند؛ اما در نهایت از آموزه های کودکی جدا نشده اند. هر چیزی که در کودکی در گوش انسان زمزمه میشود با گوشت و خون او عجین شده و در نهایت او را به همان آموزه های دوران کودکی باز می گرداند. به همین دلیل توصیه میشود قرآن به افراد در همان زمان کودکی تعلیم داده شود.

ایران تایپیست مترجمین حوزه قرآنی خود را برای ترجمه کودکانه، از سراسر کشور جذب نموده و به صورت آنلاین با آنان کار می کند. این افراد دانش لازم را برای ترجمه تخصصی قرآن  ویژه کودکان دارند. مشتریان مجموعه می توانند در سایت مجموعه ایران تایپیست به صورت آنلاین ثبت نام نموده و سفارش ترجمه قرآن به صورت تخصصی برای کودکان را بدهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهلیست هزینه ترجمهترجمه سریع

سوالات متداول

ترجمه تخصصی در ایران تایپیست به واسطه مترجمین زبانهای مختلفی که همکاری می کنند به 31 زبان زنده دنیا انجام می شود.

بله ترجمه تخصصی قرآن تایپ شده  و در قالب ورد ارائه میشود و هزینه ای بابت تایپ از مشتری دریافت نمی شود.

بله، ترجمه تخصصی قرآن نیاز به دانش بالا در حوزه قرآنی دارد و مترجم باید کاملا به محتوا قرآن و سوابق آیات مزبور آشنا باشد، لذا هزینه به طبع متفاوت است.

در مجموعه ایران تایپیست مترجمین متخصص متعددی حضور دارند که به واسطه تخصص و تجربه خود، کار ترجمه را بسیار سریع انجام می دهند.


نویسنده: مهدی فاضلی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/5 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 703 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه تخصصی قرآن ترجمه تخصصی آیه قرآن ترجمه تخصصی متون قرآنی ترجمه قرآن ترجمه تخصصی قرآن فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :