یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تدوین ویدیو در فتوشاپ

نویسنده: شیرین کرم خانی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 937 امتیاز 0 از 0 نظر

تدوین ویدیو در فتوشاپ و سایر نرم افزارهای حرفه‌ای مورد نظر شما توسط ادیتورهای حاذق ایران تایپیست انجام می‌گیرد. در ایران تایپیست امور مربوط به تدوین ویدیو دقیقا مطابق با میل متقاضیان انجام می‌شود. پس هر یک از کاربران در زمان ثبت سفارش می‌توانند درخواست دهند تا ویدیو با استفاده از نرم افزار انتخابی آن‌ها انجام شود. فتوشاپ از نرم افزارهای ویژه و حرفه‌ای است که برای تدوین تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیم تدوین ایران تایپیست که با تمامی نرم افزارهای تدوین ویدیو آشنا هستند، ادیت ویدیوی شما را خیلی راحت و سریع انجام می‌دهند. ثبت سفارش برای تدوین ویدیو در ایران تایپیست از طریق سایت این مرکز انجام می‌شود. متقاضیان برای ثبت درخواست می‌توانند در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنند. امور تدوین تخصصی در فتوشاپ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. کاربران می‌توانند درخواست‌هایی را که برای تدوین حرفه‌ای دارند، از طریق پنل کاربری خود به تدوینگر انتقال دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان تدوین ویدیو در فتوشاپ وجود دارد؟

تدوین ویدیو در فتوشاپ طی چند مرحله‌ی ساده انجام می‌شود. فتوشاپ از جمله نرم افزارهای بسیار کاربردی برای ادیت ویدیو بوده و به نسبت سایر نرم افزارها کارکردی راحت‌تر دارد. فتوشاپ ابزار ویژه و منحصر بفردی برای ادیت و تدوین ویدیو دارد که می‌توانید از آن برای ایجاد فضایی جذاب در ویدیوی خود استفاده کنید. استفاده از صدها فیلتر و افکت، تغییر رنگ و نور ویدیو، افزودن عکس و متن و... را می‌توان برای تدوین با فتوشاپ استفاده کرد. در استفاده از فتوشاپ برای تدوین ویدیوی خود می‌توانید جلوه‌های چند بعدی استفاده کنید. چرا که این نرم افزار با دارا بودن صدها گیف، استیکر انیمیشن و... این قابلیت را به شما می‌دهد.

تدوین ویدیو در فتوشاپ کاری بسیار راحت است. با این وجود فتوشاپ ابزار بی‌شماری دارد که استفاده از آن‌ها کیفیت ویدیوی تدوین شده را به حد زیادی می‌رساند. بنابراین تدوین ویدیو با استفاده از فتوشاپ باید توسط تدوینگران حرفه‌ای انجام شود‌. افرادی که با کلیه‌ی ابزار و آپشن‌های این نرم افزار آشنا هستند و می‌توانند با تدوین حرفه‌ای سطح کیفیت ویدیوی را ارتقا دهند. آپلود ویدیو در فتوشاپ، می‌توانید از آپشن‌هایی که در منوی این نرم افزار وجود دارد ادیت را خیلی سریع و حرفه‌ای انجام دهید.

تدوین ویدیو در فتوشاپ، از دیگر خدمات ویژه‌ی ایران تایپیست است که می‌توانید در حداقل زمان برای آن ثبت سفارش کنید. متقاضیانی که مایل به بهره‌مندی از این خدمات ویژه و فوق حرفه‌ای هستند، تنها لازم است در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنند. پس خدمات ویژه‌ی تدوین تخصصی ویدیو مختص تمامی کاربران در نقاط مختلف کشور خواهد بود.

اما تدوین ویدیو در فتوشاپ در ایران تایپیست چگونه و توسط چه کسانی انجام می‌شود؟ تعداد اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهایی که برای تدوین ویدیو مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار زیاد است. هر یک از این نرم افزارها آپشن‌هایی مختلف دارند که می‌تواند به کیفیت ویدیوی تدوین شده کمک کند. تدوینگران ایران تایپیست که سابقه‌ی تدوین با اکثر نرم افزارهای حرفه‌ای را دارند، کار تدوین را به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

در ایران تایپیست با ثبت سفارش برای تدوین ویدیو در فتوشاپ، مراحل تدوین توسط تیمی از ادیتورهای متخصص انجام می‌شود. این ادیتورها با آشنایی کامل با نرم افزار فتوشاپ، از تمامی ابزارها و آپشن‌ها برای ادیت حرفه‌ای استفاده می‌کنند. ضمن این که کاربران می‌توانند برای تدوین حرفه‌ای‌تر ویدیوی خود با ادیتور در ارتباط باشند و درخواست‌های خود را با او در میان بگذارند.

تدوین ویدیو در فتوشاپ

تدوین ویدیو در فتوشاپ

تدوین ویدیو و نوشتن متن روی فیلم در فتوشاپ

با تدوین ویدیو در فتوشاپ می‌توانید ایده‌های جالب و هیجان انگیزی که برای تدوین کردن ویدیوی خود دارید را به صورت حرفه‌ای پیاده کنید. با افزودن متن روی ویدیو به مخاطب کمک می‌شود تا یک صحنه‌ی خاص از ویدیو را خیلی بهتر درک کنند. در واقع اضافه کردن متن به ویدیو باعث می‌شود تا جذابیت صحنه برای تماشاگران دو چندان شود. با این حال این کار باید حرفه‌ای و درست انجام شود. استفاده از فونت مناسب، اندازه‌ی درست فونت و متن اضافه شده به ویدیو، انتخاب رنگ مناسب برای فونت و بسیاری از موارد دیگر را باید در تدوین ویدیو رعایت کنید. هر یک از این ویژگی‌ها می‌تواند کیفیت ویدیوی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

با تدوین ویدیو در فتوشاپ می‌توانید ایده‌هایی که برای تدوین دارید را به خوبی عملی سازید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار، امکان بازی با آپشن‌های مختلف تدوین است. فونت و نوشته روی تصویر نیز از جمله آپشن‌هایی است که می‌توانید برای تدوین بهتر و جذاب‌تر روی آن کار کنید. در تدوین اضافه کردن متن به ویدیو کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست و خیلی ساده انجام می‌شود. با این حال ترفندهای جذابی که می‌توانید در تدوین ویدیو اجرا کنید، جذابیت متن روی تصویر را بیشتر می‌سازد.

در تدوین ویدیو در فتوشاپ می‌توانید از نوشته‌های متحرک روی تصویر استفاده کنید. شاید این کار ویدیوی شما را شلوغ نشان دهد؛ اما ابزار تدوین با فتوشاپ به شما کمک می‌کند تا کار را خیلی ساده جلو ببرید.

در ایران تایپیست می‌توانید سفارش تدوین ویدیو در فتوشاپ را در کمترین زمان ثبت کنید. کاربران برای ادیت حرفه‌ای با فتوشاپ، می‌توانند در هر نقطه از کشور با تدوینگران متخصص ایران تایپیست در ارتباط باشند. ثبت نام در ایران تایپیست و ثبت سفارش تدوین ویدیو در این مرکز به صورت رایگان در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود.

با ثبت سفارش در ایران تایپیست برای تدوین ویدیو در فتوشاپ، می‌توانید برای استفاده از آپشن‌های مورد نظر خود درخواست دهید. افزودن متن روی عکس، متحرک سازی متن، انتخاب فونت، رنگ فونت، سایز فونت و سایر ویژگی‌ها توسط متقاضیان مشخص می‌شود. در واقع هر یک از کاربران می‌توانند در تمامی مراحل تدوین، پیگیری‌های لازم را انجام دهند. با ارسال پیام از طریق پنل کاربری خود در سایت ایران تایپیست، تمامی نکات مورد نظر خود برای تدوین تخصصی فیلم را با تدوینگر در میان بگذارید.

تدوین ویدیو در فتوشاپ

تدوین ویدیو و نوشتن متن روی فیلم در فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تدوین حرفه‌ای ویدیو در فتوشاپ به صورت آنلاین

ایران تایپیست امور تدوین ویدیو در فتوشاپ را با ارائه‌ی خدمات ویژه و استفاده از آپشن‌های ویژه به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد. اما چگونه می‌توان یک ویدیو را به شکل حرفه‌ای در فتوشاپ تدوین کرد؟ برای تدوین حرفه‌ای، حتی در زمانی که فیلم می‌گیرید باید به مرحله‌ی تدوین فکر کنید. در واقع باید به شکلی فیلمبرداری کنید که بتوانید در حین تدوین ویدیو، آپشن‌ها و ترفندهایی که باید را پیاده کنید. به این شکل می‌توانید یک تدوین حرفه‌ای انجام دهید و ویدیویی جذاب را از ویدیوی خام، استخراج نمایید. تعداد بسیار زیادی نرم افزار و اپلیکیشن وجود دارد که به طور ویژه برای ادیت فیلم طراحی شده‌اند. برای ادیت حرفه‌ای باید از نرم افزاری مناسب استفاده کنید.

تدوین ویدیو در فتوشاپ به شما کمک می‌کند تا ایده‌های تازه‌ی خود را برای تدوین حرفه‌ای ویدیوی خود پیاده کنید. نرم افزار فتوشاپ دربردارنده‌ی آپشن‌ها و امکاناتی بسیار زیاد است که به شما کمک می‌کند تا ادیت ویدیو را در عین با کیفیت بودن، خیلی راحت انجام دهید. فتوشاپ امکانات بسیار زیادی دارد که حتی حرفه‌ای‌ترین ادیتورها نیز ممکن است از وجود این امکانات و قابلیت‌ها آگاه نباشند. بنابراین برای تدوین تخصصی و حرفه‌ای ویدیوی خود لازم است با ادیتورهایی که مهارت بالایی در استفاده از این نرم افزار دارند، همکاری کنید.

تدوین ویدیو در فتوشاپ، یکی از خدمات اصلی و ویژه‌ی مرکز ایران تایپیست است. ایران تایپیست تدوین ویدیوی شما را با استفاده از نرم افزار انتخابی شما انجام می‌دهد. در بین بهترین و حرفه‌ای‌ترین نرم افزارهای تدوین ویدیو، فتوشاپ از اصلی‌ترین نرم افزارهای مورد استفاده توسط تیم متخصص ایران تایپیست است.

در ایران تایپیست تدوین ویدیو در فتوشاپ توسط تیمی از ادیتورهای حرفه‌ای و با سابقه انجام می‌شود. ادیتورهای حرفه‌ای که تخصص آن‌ها توسط ایران تایپیست آزمایش شده، برای ادیت حرفه‌ای ویدیو با شما در ارتباط هستند.

با ثبت سفارش برای تدوین ویدیو در فتوشاپ، یک پنل اختصاصی خواهید داشت که از طریق آن می‌توانید با ادیتورها در ارتباط باشید. از این طریق برای تدوین بهتر و حرفه‌ای‌تر ویدیوی خود، می‌توانید با تدوینگر هم نظر شده و درخواست‌های خود را با او در میان بگذارید. از این طریق تدوین ویدیو توسط تدوینگران متخصص و در عین حال مطابق میل شما انجام خواهد شد.

تدوین ویدیو در فتوشاپ

تدوین حرفه‌ای ویدیو در فتوشاپ به صورت آنلاین

خدمات تدوین ویدیو در فتوشاپ شامل چه فرمت‌هایی می‌شود؟

تدوین ویدیو در فتوشاپ، از تخصصی‌ترین خدماتی است که در مرکز ایران تایپیست ارائه می‌شود. تیم ایران تایپیست هر ساله برای بهبود کیفیت خدماتی که در حیطه‌ی تدوین ویدیو ارائه می‌دهد، تنوع خدمات خود را افزایش می‌دهد. استخدام بهترین و حرفه‌ای‌ترین ادیتورها برای ارائه‌ی خدمات تدوین تخصصی، از جمله اقدامات مهم این مرکز است. این نویدی برای کاربران و همچنین ادیتورها است. هر یک از تدوینگرانی که مایل به فعالیت حرفه‌ای در حیطه‌ی ادیت ویدیو هستند، می‌توانند برای شروع کار با تیم ایران تایپیست همکاری کنند. لازمه‌ی شروع فعالیت در مرکز ایران تایپیست به عنوان ادیتور حرفه‌ای، شرکت در آزمون استخدامی این مرکز است. تدوینگران با موفقیت در این آزمون تخصصی می‌توانند فعالیت خود به عنوان ادیتور را به شکل حرفه‌ای دنبال کنند.

با توجه به این موارد می‌توان اذعان داشت که تدوین ویدیو در فتوشاپ توسط تیمی از بهترین ادیتورهای کشور انجام می‌شود.

جهت ثبت سفارش در ایران تایپیست برای تدوین ویدیو در فتوشاپ، محدودیت خاصی از جانب تیم ایران تایپیست اعمال نشده است. شما می‌توانید برای تدوین ویدیوهای خانوادگی، تبلیغاتی، آموزشی و... در این مرکز درخواست دهید. سوال اکثر کاربران این است که برای ثبت سفارش در ایران تایپیست، ویدیوی خود را باید در چه فرمتی ارسال کنیم؟

در ایران تایپیست برای تدوین ویدیو در فتوشاپ می‌توانید فایل خود را در فرمت‌های mkv، mov، mp4 و... ارسال کنید. البته برای این که کار تدوین سریع‌تر انجام شود، بهتر است ویدیوها را در فرمت‌های رایج مثل mkv یا mp4 ارسال کنید. با این وجود مشکلی از بابت ارسال ویدیو در سایر فرمت‌ها وجود نخواهد داشت.

برای انجام مراحل تدوین ویدیو در فتوشاپ، می‌توانید جهت ارسال ویدیو در فرمت مورد نظر خود نیز درخواست دهید. تبدیل ویدیو و تدوین آن در فرمت دلخواه کاربران یکی از خدمات ویژه‌ای است که توسط تیم ایران تایپیست ارائه می‌شود. در صورتی که مشکلی در ارسال ویدیو داشته باشید، می‌توانید فایل را از طریق تلگرام و یا واتساپ ارسال کنید.

تدوین ویدیو در فتوشاپ

تدوین ویدیو

برای سفارش تدوین ویدیو در فتوشاپ حداقل زمان فیلم چقدر باید باشد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت سفارش تدوین ویدیو در فتوشاپ در مرکز ایران تایپیست، انجام تمامی مراحل تدوین مطابق درخواست متقاضیان است. بهره‌مندی از خدمات آنلاین در هر زمینه برای بسیاری از متقاضیان سخت است. دلیل اصلی آن کیفیت پایین امور آنلاینی است که توسط بسیاری از مراکز به صورت غیرحرفه‌ای انجام می‌شود. یکی از دلایلی که می‌توانید برای ثبت سفارش در ایران تایپیست در نظر داشته باشید، کیفیت تضمینی خدمات آنلاین این مرکز است. در ایران تایپیست با وجود انجام امور تدوین ویدیو به شکل آنلاین، متقاضی می‌تواند تمامی مراحل را پیگیری کند. در واقع با نظارت مداوم که بر امور تدوین دارد، می‌تواند از کیفیت خدمات و تخصص تدوینگران مطلع شود.

برای ثبت سفارش تدوین ویدیو در فتوشاپ، می‌توانید در سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده و پنل اختصاصی خود را در این سایت داشته باشید. به این صورت می‌توانید با تدوینگر ارتباط دائمی داشته باشید و از مراحل تدوین ویدیو مطلع شوید.

تدوینگر با توجه به نکاتی که با او در میان می‌گذارید، تدوین ویدیو در فتوشاپ را دقیقا مطابق میل شما انجام می‌دهد. در واقع با ذکر نکات و اصول تدوین حرفه‌ای ویدیو، تدوینگر می‌تواند کار خود را بهتر انجام دهد. به نحوی که خروجی ویدیو، دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و ویدیوی تدوین شده کیفیت مورد نظر شما را خواهد داشت.

ارتباط مستمر با تدوینگر برای تدوین ویدیو در فتوشاپ، سرعت تدوین را بیشتر می‌کند. ادیتورهای متخصص ایران تایپیست با سابقه‌ای طولانی در استفاده از نرم افزار فتوشاپ برای تدوین، ادیت ویدیوی شما را خیلی سریع و حرفه‌ای انجام می‌دهند. ضمن این که ارتباط مستمر کاربران با ادیتورها کمک می‌کند تا کارها خیلی سریع‌تر، حرفه‌ای‌تر و با کیفیت‌تر انجام شود. لازم به ذکر است که در ایران تایپیست می‌توانید سفارش خود را به شکل فوری ثبت کنید. تدوین ویدیو در فتوشاپ به صورت فوری بسته به حجم سفارش شما در کمتر از یک روز انجام می‌شود.

تدوین ویدیو در فتوشاپ

تدوین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوتولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیدوبله

سوالات متداول

سفارش ادیت کلیپ در فتوشاپ در ایران تایپیست توسط ادیتورهای حرفه‌ای در زمان مورد نظر متقاضیان انجام می‌شود.

تدوین کلیپ در فتوشاپ برای فرمت‌های mkv، mov، mp4 و... انجام می‌شود.

بله، هزینه‌ی تدوین ویدیو در مرکز ایران تایپیست بسیار مناسب است. با این حال این هزینه را می‌توانید در دو قسط پرداخت کنید.

خدمات تدوین ویدیو با فتوشاپ شامل افزودن متن روی کلیپ، افزودن عکس یا ویدیو روی کلیپ، افزودن صدا و... خواهد بود.


نویسنده: شیرین کرم خانی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 937 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تدوین فیلم با فتوشاپ تدوین ویدئو با فتوشاپ تدوین کلیپ در فتوشاپ ویرایش ویدیو در فتوشاپ ادیت ویدیو در فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :