سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تدوین ویدئو چیست؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1400/11/2 ساعت 12:00:00 بازدید: 739 امتیاز 0 از 0 نظر

درباره تدوین ویدئو چه می‌دانید؟ آیا با اصول و تکنیک‌هایی که در ویرایش یک ویدئو به کار می‌روند، آشنا هستید؟ از چه نرم افزارهایی برای تدوین کردن ویدئوی مورد نظر خود و ویرایش محتوای آن استفاده می‌کنید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طور کلی از طریق تدوین ویدئو می‌توان بخش‌های اصلی از یک ویدئوی کوتاه یا طولانی را استخراج نموده و در یک محتوای تصویری جداگانه منتشر کرد. هنگام ضبط یک فیلم طولانی ممکن است به تمام محتوای آن نیاز نداشته باشید و تنها بخش‌های خاصی از آن را بخواهید. با خدمات تدوین ویدئو و ویرایش آن می‌توانید بخش‌هایی از ویدئوی مورد نظر خود که باید حذف شوند را جدا کرده و سایر قسمت‌ها را مطابق با اصول تدوین تغییر داده، صدای آن را کم یا زیاد کنید، موزیک ویدئو را تغییر دهید و لوگوی اختصاصی را روی ویدئو درج کنید.

از آنجایی که در تدوین ویدئو ممکن است قسمت‌هایی از ویدئو جدا شده و به اصطلاح برش بخورند، از تدوین به عنوان برش ویدئو نیز یاد می‌شود. در صورتی که با اصول تدوین آشنایی داشته باشید و با بتوانید یک ویدئو را به شکل حرفه‌ای تدوین کنید، از امتیازات بسیاری بهره‌مند خواهید بود؛ در واقع تدوین کردن ویدئو در بسیاری از کسب و کارها و برای انجام امور مختلف مفید خواهد بود و مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن شما می‌توانید به عنوان یک تدوینگر شروع به کار کنید و درآمدزایی کنید. فارغ از این موضوع برای تدوین کردن ویدئو آشنا بودن با فنون و ترفندهای تدوین بسیار مهم است؛ در صورتی که تهیه و پخش ویدئو در کسب و کار شما نقش اصلی داشته و یا به هر دلیل دیگری نیاز به خدمات تدوین حرفه‌ای ویدئو دارید، می‌توانید در این حوزه از خدمات ایران تایپیست بهره ببرید.

مرکز ایران تایپیست خدمات خود در زمینه‌ی تدوین را برای ویدئوها با موضوعات مختلف همچون فیلم و سریال، ویدئوهای انیمیشنی و کارتونی، ویدئوهای اینستاگرامی، تولید محتوا برای یوتیوب و... ارائه می‌دهد. نکته‌ی مهم این است که شما با بهره‌مندی از خدمات ایران تایپیست برای ویرایش ویدئوی مورد نظر خود، می‌توانید در ایران تایپیست ثبت نام کرده و درخواست کنید که پروسه‌ی تدوین توسط ابزار و نرم افزار مورد نظر شما انجام شود؛ ایران تایپیست با جذب حرفه‌ای‌ترین تدوینگران و ادیتورها از سراسر کشور، خدمات تدوین را به شکلی حرفه‌ای ارائه می‌دهد. درخواست شما برای تدوین ویدئو مورد نظرتان در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

تدوین ویدئو چیست؟

تدوین ویدئو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئودوبلهتولید زیرنویسترجمه فایل صوتی یا تصویری

سوالات متداول

در این کار می‌توانید محتویات اصلی یک ویدئوی خام را استخراج کرده، تصاویر و صوت مورد نظر خود را به آن اضافه کنید و ویدئوی مورد نظر خود را به شکل حرفه‌ای ویرایش کنید.

شما می‌توانید از خدمات مرکز ایران تایپیست برای تدوین کردن ویدئو بهره ببرید و سفارش خود را به شکل آنلاین در این مرکز ثبت کنید.

با توجه به حجم و مدت زمان ویدئو و موضوع آن، زمان لازم برای تدوین آن متغیر است.

پس ارسال ویدئو برای تیم پشتیبانی مرکز ایران تایپیست، فاکتور هزینه برای شما ارسال شده و پس از دریافت بخشی از هزینه در ابتدای کار، کار تدوین و ویرایش انجام می‌شود. در نهایت با پرداخت مابقی هزینه، ویدئوی تدوین شده برای شما ارسال می‌شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1400/11/2 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 739 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تدوین ویدیو ویرایش ویدئو ادیت و تدوین ویدئو تدوین ویدئو آنلاین تدوین ویدئو حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :