دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تدوین ویدئو با چه نرم افزارهایی صورت می‌پذیرد؟

نویسنده: زهرا خلف زاده تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1400/11/2 ساعت 14:00:00 بازدید: 476 امتیاز 0 از 0 نظر

قبل از آنکه در مورد نرم افزارهای تدوین ویدئو صحبت شود، لازم به ذکر است که بسیاری از کارها و اموری که در طول روز در سراسر جهان انجام می‌شوند، وابسته به تکنولوژی و اینترنت هستند. در واقع چشم مردم به دیدن تصاویر و فیلم‌های کوتاه عادت کرده است؛ بسیاری از برندهای تجاری، کسب و کارها و مراکز دولتی در کشورهای مختلف به اهمیت تکنولوژی و دیجیتال در زندگی امروز مردم پی برده‌اند و به همین دلیل بسیاری از امور و فعالیت‌های این مراکز، از طریق سیستم‌های دیجیتالی و ابزار تکنولوژی انجام می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در این بین تولید محتوای تصویری باعث پیشرفت زیادی در این عرصه‌ها می‌شود. از این رو می‌توان به اهمیت تدوین ویدئو به شکل حرفه‌ای و تخصصی پی برد؛ تدوین ویدئو یکی از نیازهای بیشتر کسب و کارها در جهان امروزی است و بسیاری از فعالیت‌ها بسته به اصول تدوین ویدئو انجام پذیر هستند. به همین علت ابزار بسیار زیادی برای تدوین ویدئو طراحی شده است که افراد بسته به میزان آشنایی خود با اصول تدوین و مهارتی که در انجام این کار دارند، می‌توانند از هر یک از این ابزار و نرم افزارها استفاده کنند؛ علاوه بر نرم افزارهایی که قابلیت نصب روی ویندوز را دارند، اپلیکیشن‌های بسیاری برای ادیت حروفه‌ای ویدئو در گوشی‌های هوشمند طراحی شده است که افراد می‌توانند ادیت‌های ساده و حتی حرفه‌ای را با استفاده از این اپلیکیشن‌ها انجام دهند.

از جمله بهترین نرم افزارهای تدوین ویدئو می‌توان به ادوبی پریمیر پرو، فاینال کات پرو، کورل ویدئو استودیو، ادوبی افتر افکت، فیلمورا و داوینچی رسالو اشاره کرد. برای معرفی بهترین اپلیکیشن‌های تدوین ویدئو می‌توان به ویوا ویدئو، این شات، ادوبی پریمیر راش، کوئیک و VLLO یاد کرد. تمامی این نرم افزارها اصلی‌ترین ابزار برای تدوین ویدئو به شکلی تمیز و حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. در عین حال در صورتی که به خدمات تخصصی و حرفه‌ای تدوین ویدئو، می‌توانید روی تیم ایران تایپیست حساب باز کنید. تیم ایران تایپیست از افرادی حرفه‌ای و کار بلد در زمینه‌ی تدوین و ویرایش ویدئو تشکیل شده که در این زمینه تخصصی کامل دارند و با سابقه‌ی تدوینگری حرفه‌ای و طولانی مدت خود، سفارش تدوین انواع ویدئوهای بلند و کوتاه را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهند. مهم‌ترین مزیت ثبت سفارش در ایران تایپیست این است که شما می‌توانید درخواست دهید که برای تدوین و ویرایش ویدئو از نرم افزار مورد نظرتان استفاده شود؛ به نحوی که کیفیت ویدئو در حد دلخواه شما خواهد بود و پروسه‌ی تدوین مطابق با خواسته‌ی شما پیش خواهد رفت. در کل با ثبت نام و درخواست در این مرکز می‌توانید مطمئن باشید که سفارش شما با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار تدوین انجام می‌شود.

تدوین ویدئو با چه نرم افزارهایی صورت می‌پذیرد؟

نرم افزارهای تدوین ویدئو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئودوبلهتولید زیرنویسترجمه فایل صوتی یا تصویری

سوالات متداول

ادوبی پریمیر پرو، فاینال کات پرو، کورل ویدئو استودیو، ادوبی افتر افکت، فیلمورا و داوینچی رسالو.

ویوا ویدئو، این شات، ادوبی پریمیر راش، کوئیک و VLLO.

تیم ایران تایپیست که از حرفه‌ای‌ترین تدوینگران در سراسر تشکیل شده است، از بهترین نرم افزارهای تدوین برای انجام درخواست شما استفاده می‌کنند.

بله. شما می‌توانید درخواست کنید که کار تدوین با نرم افزار مورد نظر شما و به شکلی که مد نظر دارید انجام شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1400/11/2 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 476 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تدوین ویدئو خدمات تدوین ویدئو تدوین ویدئو تخصصی تدوین ویدئو حرفه ای برنامه های تدوین ویدئو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :