دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تدوین فیلم تولد

نویسنده: سارا اخلاقی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/10/24 ساعت 09:00:00 بازدید: 269 امتیاز 0 از 0 نظر

تدوین فیلم تولد را نمی توان در هر وب سایتی ثبت کرد. حساسیت های زیادی برای ثبت سفارش فیلم های خانوادگی و تولد وجود دارد. حفظ حریم خصوصی یکی از این مسائل است که موجب می شود به سادگی نتوان برای تدوین ویدئو و ثبت سفارش به هر جایی مراجعه کرد. همه تدوینگرها با اصول تدوین آشنایی دارند و در کنار آن مسئولیت حفظ حریم فیلم هایی که به آنها سپرده می شود همه بر عهده آنها است. تدوین فیلم جشن تولد با فیلم های دیگر متفاوت است و تدوینگرهایی آن را می دانند که هم فیلم های زیادی را تدوین کرده باشند و هم فیلم های تولد بیشتری را دیده باشند. برای ثبت سفارش تدوین می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تدوین فیلم تولدهای قدیمی

تدوین فیلم تولد که با دوربین های قدیمی گرفته شده باشد با فیلم های جدید متفاوت است. فرمت فیلم های قدیمی با فیلم های جدید فرق دارد. بیشتر فیلم ها در گذشته با دوربین های خانگی و هندی کم گرفته می شدند. کار با این دوربین ها دشوار نبود و برای گرفتن فیلم های تولد گزینه بسیار مناسبی بود. اگر فیلم هایی از آن دوره باقی مانده باشد که بتوان از آنها در لا به لای فیلم های جدید استفاده کرد، اولین کار این است که فرمت آنها تغییر پیدا کند. بعد از تغییر فرمت فایل ها است که می توان آنها را در نرم افزارهای جدید باز و تدوین آنها را آغاز کرد. برای ثبت هر نوع سفارش تدوین می توان به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کرد.   

ادیت فیلم تولد که با دوربین های قدیمی گرفته شده باشد، پیش از هر اقدامی نیاز به تغییر فرمت فایل دارد که در نرم افزارهای جدید بتوان آنها را باز کرد. فیلم جشن تولد و تدوین آن با توجه به حال و هوایی که در این نوع فیلم ها در جریان است، باید انجام شود. شاید برای خانواده ها جالب نباشد که بخش هایی از فیلم ها حذف و تنها قسمت هایی از فیلم ها در تدوین مورد استفاده قرار گیرند. بهتر است تدوینگر برای حذف قطعات فیلم ها در صورت لزوم و در زمان طولانی شدن فیلم با صاحب فیلم ها مشورت کند.  

تدوین فیلم تولد با مشورت سفارش دهنده و مد نظر داشتن همه پیشنهادهای او موجب می شود که تدوین به طور کامل مطابق با سلیقه او پیش برود. می تواند به عنوان نمونه از او بخواهد که کمی از فیلم را تدوین کند. بعد از دیدن نمونه هر دو می توانند درباره چگونگی ادامه تدوین فیلم تصمیم بگیرند. تدوینگر موظف است در حین تدوین و تا انتهای کار رضایت سفارش دهنده را جلب کند. در صورتی که نتواند این کار را بکند، سفارش دهنده می تواند کار تدوین را با یک تدوینگر دیگر پیش ببرد.   

تدوین فیلم تولد بدون صداگذاری مخصوص و استفاده از موسیقی هایی که مناسب این نوع فیلم ها است ممکن نیست. صدا گذاشتن بر روی تصاویر فیلم یکی از مهم ترین بخش های تدوین محسوب می شود. یک تدوینگر حرفه ای می داند که از چه موسیقی می تواند برای این کار استفاده کند. برای دست یافتن به یک تدوین خوب برای فیلم های قدیمی تولد می توانید از تدوینگرهای حرفه ای ایران تایپیست کمک بگیرید. تدوینگرهایی که همه مهارت لازم برای تدوین را آموخته اند.  

تدوین فیلم تولد

تدوین فیلم تولد

تدوین فیلم تولد گرفته شده با موبایل

تدوین فیلم تولد که با دوربین موبایل هم گرفته شده باشد در وب سایت ایران تایپیست امکان پذیر است. علاوه بر این که می توان این فیلم ها را در لپ تاپ یا کامپیوتر با استفاده از نرم افزارهای تخصصی آنها تدوین کرد، می توان برای تدوین از نرم افزارهای تخصصی هم موبایل هم استفاده کرد. برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که می توان برای تدوین به سراغ آنها رفت. این نرم افزارها مانند نرم افزارهای لپ تاپ دارای امکانات گوناگونی هستند و با هم تفاوت هایی دارند.

برای تدوین فیلم تولد گرفته شده با موبایل می توان از نرم افزارهای Quik، Adobe Premiere Rush، FilmoraGo، Clips، PowerDirector، VivaVideo، Inshot Video Editor، YouCut، VideoShow، KineMaster، Funimate، Video Maker، Splice و CapCut روی گوشی استفاده کرد. همه این نرم افزارها برای تدوین حرفه ای هستند و می توان از آنها برای تدوین هر نوع فیلمی استفاده کرد. فیلم هایی که با موبایل گرفته می شوند دارای فرمت های مختلفی هستند.

در تدوین فیلم تولد که با گوشی موبایل گرفته شده باشد باید به چند نکته مهم توجه شود. یکی از مهم ترین مسائل این است که همه فیلم ها به صورت افقی یا عمودی باید گرفته شوند. برای این که تدوین فیلم های گرفته شده با موبایل به بهترین شکل باشد، لازم است که همه آنها به یک صورت باشند. فیلم های عمودی را نمی توان در کنار فیلم های افقی در زمان تدوین قرار داد.   

تدوین فیلم تولد با نرم افزارهای موبایل هم همان قدر حرفه ای از آب در خواهد آمد که کار تدوین با نرم افزارهای کامپیوتر انجام شود. همه نرم افزارها دارای امکانات لازم برای تدوین هستند. هر تدوینگری برای تدوین از نرم افزاری استفاده می کند که بر آن تسلط دارد و می تواند از همه امکانات آن به بهترین شکل بهره ببرد. تدوینگرهای حرفه ای همه تکنیک های تدوین را می دانند و البته در کنار آن لازم است که بتوانند از آنها در جای درست استفاده کنند.   

تدوین فیلم تولد

میکس فیلم تولد کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تدوین و میکس فیلم تولد کودک به صورت حرفه ای

تدوین فیلم تولد کودک به صورت حرفه ای برای بسیاری از والدین اهمیت دارد. سالگرد تولد کودکان و مراسمی که برای آنها گرفته می شود یکی از مهم ترین یادگاری هایی است که از دوران کودکی برای بزرگسالی باقی می ماند. در گذشته ها شاید فقط فیلم های خام را که با دوربین های خانگی گرفته می شد به همان شکل و بدون تدوین حفظ می کردند. اما امروزه امکانات زیادی در اختیار خانواده ها است که می توانند فیلم های با کیفیت بهتری از فرزندان خود داشته باشند. یکی از جاهایی که با اطمینان می توان برای ثبت سفارش تدوین فیلم های تولد به آن مراجعه کرد، وب سایت ایران تایپیست است.   

تدوین فیلم تولد برای کودکان می تواند یک هدیه بسیار عالی برای آنها باشد. تدوین می تواند کیفیت فیلم های خام را تا حد زیادی تغییر دهد. با تدوین حال و هوای فیلم به طور کامل عوض می شود. تدوین می تواند روح و جان تازه ای به فیلم ببخشد. با تدوین می توان فیلم های خام که مدت زمان طولانی هم دارند به صورت یک فیلم کوتاه تر در آورد. یک فیلم تولد نیم ساعته برای تماشا طرفداران بیشتری از چند فیلم بلند دارد.

تدوین فیلم تولد و میکس آن با استفاده از تکنیک های زیادی که در نرم افزارهای تدوین وجود دارد می تواند فیلم را به یک محصول تبدیل کند که خانواده ها برای تماشای آن وقت بگذارند و بتوانند در دوره همی های خود آن را ببینند. تدوین های حرفه ای با تدوین های غیر حرفه ای تفاوت های زیادی دارند. این اختلافات را زمانی بهتر می توان متوجه شد که فیلم تدوین بی کیفیت و با کیفیت زیادی را دیده باشید. با مقایسه آنها می توانید به خوبی متوجه شوید که از یک تدوین حرفه ای چه انتظاراتی می توان داشت.  

با تدوین فیلم تولد حرفه ای می توان تا حد زیادی کیفیت فیلم را بالا برد. امکاناتی در نرم افزارها وجود دارد که با آنها می توان کیفیت فیلم ها را افزایش داد. با تغییر نور و رنگ می توان بخش زیادی از خرابی های فیلم ها را اصلاح کرد. همه تدوینگرها توانایی انجام این اصلاحات را ندارند. تنها از تدوینگرهای حرفه ای و کاربلد می توان انتظار داشت که یک کار حرفه ای به سفارش دهنده تحویل دهند.  

تدوین فیلم تولد

تدوین فیلم

تدوین فیلم تولد برای چه فرمت هایی قابل اجراست؟

سفارش تدوین فیلم تولد در وب سایت ایران تایپیست با همه فرمت های متداول پذیرش می شود. فیلم هایی که با دوربین گوشی های همراه گرفته می شوند فرمت های خاص خودشان را دارند. فیلم هایی که با انواع دوربین های دیجیتال گرفته می شوند هم دارای فرمت های مختلفی هستند. همه این فرمت ها در این وب سایت برای تدوین پذیرفته می شوند. البته برخی از فرمت ها از بقیه متداول تر هستند و کاربرد بیشتری در مقایسه با بقیه دارند.

تدوین فیلم تولد بدون در نظر داشتن فرمت آن ممکن نیست. فرمت مناسب با توجه به فضایی که فیلم در آن ذخیره می شود، مکانی که قرار است استفاده شود و  کیفیت آن و دیگر عوامل انتخاب می شود.MPG  و MP2  وMPEG  وMPE  و MPV از متداول ترین فرمت هایی هستند که برای پخش و ذخیره فایل های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرند. WEBM و OGG وMP4  وM4P  و M4V و AVI و WMV و AVCHD از دیگر فرمت های قابل استفاده برای فایل های تصویری هستند. 

برای این که بتوان فیلم ها را در نرم افزارهای مختلف تدوین کرد می توان به آن نرم افزار مراجعه کرد. پیش از شروع کار تدوین فیلم تولد می توان به فرمت آن توجه داشت. هر فرمتی ویژگی های مربوط به خودش را دارد و با کیفیت برای مخاطبان به نمایش در می آید. در واقع، می توان گفت که همه فرمت ها دارای کیفیت شبیه به هم یا حجم های مشابه هم نیستند. هر کدام از آنها نیز کارایی خودشان را دارند.  

اگر اطلاعاتی درباره فرمت فیلم ها ندارید، می توانید پیش از ثبت سفارش تدوین فیلم تولد با متخصصان این مجموعه صحبت کنید. می توانید از آنها درباره فرمت هایی که در این وب سایت پذیرفته می شود، سؤال کنید. در صورتی که نیاز به تغییر فرمت باشد، می توانید از آنها کمک بگیرید. مهم است که این کار به افراد مجرب واگذار شود، زیرا گاهی با تبدیل فرمت ها به همدیگر از کیفیت آنها کاسته می شود.   

تدوین فیلم تولد

هزینه تدوین فیلم

تدوین فیلم تولد با پرداخت قسطی

تدوین فیلم تولد و ادیت ویدئو را در کل باید در دسته خدمات پر هزینه قرار داد. برای تدوین هزینه کمی دریافت نمی شود. تعیین هزینه تدوین به طور معمول بر طبق چند عامل صورت می گیرد. یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در هزینه تدوین زمان فیلم است. هر چه زمان طولانی تر باشد، برای آن هزینه بالاتری در نظر گرفته می شود. اما عامل مؤثر دیگر بر هزینه فیلم را می توان موضوع آن دانست. برخی از موضوع ها به دلیل حساسیت های بیشتری که برای تدوین فیلم آنها نیاز است، هزینه بیشتری را طلب می کنند.  

هزینه تدوین فیلم تولد نمی تواند با فیلم های تبلیغاتی یکسان باشد. برای تدوین هر کدام از این فیلم ها زمان مخصوص به آنها صرف می شود. زمانی که برای تدوین فیلم صرف می شود هم در محاسبه آن اثرگذار است. اما با همه اینها در این وب سایت هزینه کمتری در مقایسه با وب سایت های دیگر برای خدمات تدوین از سفارش دهندگان گرفته می شود. این وب سایت همه تلاش خود را کرده است تا بتواند قیمتی را برای تدوین تعیین کند که همه افراد بتوانند از آن سود ببرند.  

تدوین فیلم تولد و پرداخت هزینه آن در این وب سایت بسیار به صرفه است. این وب سایت تلاش زیادی کرده است تا بتواند هزینه ها را پایین نگه دارد. تمهیدات زیادی برای کم نگه داشتن هزینه ها اندیشیده است. این وب سایت همه تلاش خود را کرده است که بتواند خدمات ارزنده و با کیفیتی را با قیمت پایین به همه سفارش دهندگان ارائه دهد. به علاوه این که پرداخت هزینه ها را به صورت قسطی هم انجام پذیر کرده است.  

برای پرداخت هزینه تدوین فیلم تولد به صورت قسطی ابتدا باید با مشاوران مجموعه تماس گرفته شود. بعد از مشاوره با آنها است که می توانند در زمان ثبت سفارش برای پرداخت قسطی اقدام کنند. اولین قسط پیش از شروع کار باید پرداخت شود. قسط بعدی هم بعد از تحویل کار باید پرداخت شود. قسطی کردن هزینه های تدوین برای سفارش هایی است که قیمت آنها بسیار بالا تمام می شود.  

تدوین فیلم تولد

ثبت سفارش تدوین فیلم

ثبت سفارش تدوین فیلم به صورت آنلاین و فوری

تدوین فیلم تولد به صورت فوری هم در وب سایت ایران تایپیست امکان پذیر است. این وب سایت همه امکانات لازم برای همه سفارش های آنلاین را دارد. همه سفارش دهندگان می توانند تنها با دسترسی داشتن به اینترنت هر تعداد سفارش تدوین را ثبت کنند. برای ثبت سفارش نیازی به مراجعه حضوری نیست. همه فایل ها را می توان در وب سایت بارگذاری کرد. برای مشخص کردن فرمت فیلم هایی که در وب سایت قابل بارگذاری باشند می توان از افراد متخصص مشاوره گرفت. 

تدوین فیلم تولد به صورت آنلاین و از راه دور با سرعت بیشتری ثبت و تحویل داده می شود. همین مسئله موجب شده است که افراد بیشتری بتوانند از این امکانات استفاده کنند. خانواده هایی که در شهرهای دور زندگی می کنند و دسترسی به تدوینگرهای حرفه ای به صورت حضوری ندارند، می توانند سفارش خود را در این وب سایت ثبت کنند. با این وب سایت تعداد زیادی تدوینگر همکاری دارند که در میان آنها می توان به سرعت فرد مورد نظر خود را پیدا کرد.   

تدوین فیلم تولد و ثبت سفارش آن در این وب سایت به صورت فوری و در زمان کم هم انجام می شود. سفارش های فوری در زمان کمتری تدوین می شوند. اما هزینه بیشتری بابت آنها دریافت می شود. اما کم شدن زمان تدوین موجب نمی شود که از کیفیت کار کاسته شود. کار در زمان کمتر و با همان کیفیت به سفارش دهنده تحویل داده می شود. سفارش های فوری برای انواع تدوین در این وب سایت پذیرفته می شوند. پذیرش و انجام سفارش های آنلاین از سفارش های حضوری در زمان کمتری پیش خواهند رفت و به سریع تر به سرانجام خواهند رسید.  

تدوین فیلم تولد و پذیرش سفارش آن در این وب سایت در زمان کمتر با کاهش کیفیت آن همراه نخواهد بود. از آنجا که همه تدوینگرهای این وب سایت آزمون های سختی را برای شروع همکاری در این وب سایت پشت سر گذاشته اند، از پس هر نوع تدوین بر می آیند. کم شدن زمان تدوین برای حرفه ای ها موجب نمی شود که تأثیری در کیفیت آن داشته باشد. سفارش های فوری را تنها می توان از تدوینگرهای حرفه ای این وب سایت درخواست کرد.  

تدوین فیلم تولد

نرم افزار تدوین فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوگویندگی یا روخوانیدوبلهتولید زیرنویس

سوالات متداول

برای تدوین فیلم های تولد و خانوادگی تنها می توان به مراکزی اعتماد کرد که از اهمیت حفظ حریم خصوصی آگاهی دارند.

در تدوین فیلم های تولد به طور معمول از افکت های صوتی و تصویری استفاده می شود که مخصوص این نوع این فیلم ها است. هر چه تدوینگر فیلم های تولد بیشتری ببیند، با این مسئله بیشتر آشنا خواهد شد.

برای تدوین فیلم های تولد که با دوربین یا گوشی گرفته می شوند می توان از نرم افزارهای مختلفی که برای تدوین وجود دارد استفاده کرد.

برای تدوین فیلم های تولد هر فیلم دیگری باید به تدوینگرهایی مراجعه کرد که کار با نرم افزارها را بلد باشند و با تکنیک های تدوین آشنایی داشته باشند.


نویسنده: سارا اخلاقی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/10/24 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 269 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تدوین فیلم جشن تولد تدوین فیلم تولدها ادیت فیلم تولد ویرایش فیلم تولد تدوین کردن فیلم تولد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :