جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحویل سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین چند روزه است؟

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:37:13 بازدید: 420 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان آنلاین در ایران تایپیست با توجه به تعداد بالای مترجمین دورکار این مجموعه، توانسته به صورت بسیار محسوسی نسبت به رقبا از مدت زمان انجام کار بکاهد.

 در این مجموعه سفارشات در هر حجم و موضوعی که سفارش داده شوند امکان انجام کار به صورت ترجمه فوری را نیز دارند. در حالت عادی کار بر اساس زبان مبدا و مقصد، محتوا و تعداد کلمات بررسی شده و به صورت استاندارد زمانی برای آن تعریف می گردد، البته همیشه سعی بر انجام سریع کار می باشد تا کیفیت و سرعت بالا به عنوان دو مزیت رقابتی برای ایران تایپیست و ترجمه تخصصی زبان آنلاین آن به شمار رود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما با توجه به اینکه همیشه کسانی هستند که به صورت فوری نیاز به تحویل کار ترجمه دارند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوان حتی یک روزه کار را تحویل داد. در همین راستا نیز مترجمینی که در این مجموعه مشغول به کار هستند تخصصی فعالیت می کنند؛ زیرا آگاهی کامل مترجم با مفاهیم و اصطلاحات تخصصی ترجمه سبب می شود سرعت و کیفیت کار به صورت بسیار قبل توجهی بهبود یابد.

 البته در کنار تخصص، مترجمین با دستور زبان و آیین نگارش و کلمات هر دو زبان مبدا و مقصد نیز به صورت عمومی آشنایی بسیار خوبی دارند. باید پذیرفت تجربه کاری و استمرار در ترجمه، خود در سرعت انجام کار و کیفیت آن نیز اهمیت دارد و نشان داده است که حتی سبب می شود کار زودتر از زمان موعود نیز تحویل داده شود.

تحویل سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین چند روزه است؟

زمان تحویل ترجمه تخصصی زبان آنلاین

البته قابل ذکر است در این میان، گام دیگری که این مجموعه برای ترجمه تخصصی زبان آنلاین سریع و درست برداشته است   متعهد کردن مترجمین  به تحویل به موقع کار می باشد. با توجه به مدت زمانی که برای هر پروژه تعریف می گردد وقتی کار به مترجم ارجاع شد، زمان تحویل پروژه به او ابلاغ می شود و  کار پیگیری می گردد که به موقع تحویل داده شود. لذا کار به موقع و سریع تحویل داده می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه نامه اداریتخصصی ترین ترجمه هالیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله در ایران تایپیست ترجمه تخصصی زبان آنلاین فوری وجود دارد به طوری که در یک روز میتوان کار را تحویل داد.

شما زمانی را که می خواهید فیلم ترجمه شود اعلام می کنید و در زمان تعیین شده کار به شما تحویل میگردد.

خیر در ایران تایپیست زمان تاثیری در کیفیت ترجمه تخصصی زبان آنلاینندارد؛ زیرا مترجمین متخصص و باتجربه بر روی سفارش کار خواهند کرد.

با توجه به زبان و تعداد کلمات و زمینه هزینه ترجمه عادی ترجمه تخصصی زبان آنلاین براورد می گردد و چون کار فوری است، این میزان دوبرابر می شود.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:37:13 تعداد بازدید: 420 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی زبان آنلاین سریع ترجمه تخصصی زبان آنلاین فوری تحویل سریع ترجمه تخصصی زبان ترجمه تخصصی آنلاین متون فوری ترجمه تخصصی آنلاین زبان یک روزه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :