پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری چه داده‌هایی در متلب قابل انجام است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/19 ساعت 14:00:00 بازدید: 521 امتیاز 0 از 0 نظر

معمولا تحلیل آماری در متلب را می‌توان برای رشته‌های مختلفی به کار برد. از رشته‌های مهندسی گرفته تا رشته‌های مرتبط با صنایع و آزمایشگاه، تمامی رشته‌هایی که نیاز به انجام اندازه‌گیری‌های دقیق و ریزبینانه دارند، می‌توانند از متلب برای رسیدن به نتایج مطلوب مدنظر استفاده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این زبان برنامه نویسی، می‌تواند داده‌هایی را که به عنوان مثال با ماتریس قابل حل و انجام است را پردازش کرده و از ارقام و داده‌های عددی موجود به نتایج مفیدی برسد. پس چه داده‌های مربوطه شامل اعداد و ارقام مرتبط با رشته‌های مکانیک، مهندسی صنایع و برق، رشته‌های پیرامون کامپیوتر، پتروشیمی، شیمی و آزمایشگاه و... باشد؛ می‌توان با کمک تحلیل آماری در متلب به یافته‌های ارزشمندی دست پیدا کرد. آسان بودن کار با متلب باعث شده است که بسیاری از محققان و دانش‌پژوهان برای تکمیل روند تحقیق و آزمایشات آماری خود، به آن روی بیاورند.

بنابراین تحلیل آماری در متلب همواره افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند. بماند که هر شاله جعبه ابزارهای جدیدی به این برنامه افزوده می‌شود که همگی نقش موثری در تحقیقات آماری رشته‌های مختلف دارد. حال ایران تایپیست با توجه به استقبال قابل توجه دنیا از این برنامه‌ی کاربردی، تحلیل آماری در متلب را نیز به لیست خدمات ویژه و تخصصی خود افزوده است. حتی برای تکمیل نیازهای شما، آماریست‌هایی باتجربه و کاردان را در زمینه‌ی تحلیل آماری در متلب به تیم آمارشناسان خود افزوده است تا هرگونه نیاز شما را برآورده نموده و احتیاجات پروژه‌ی شما را تامین نماید. بنابراین اگر برای کار بر روی پروژه‌ی خود نیاز به خدمات تحلیل آماری در متلب دارید و نمی‌دانید چه موسسه‌ای در این زمینه معتبر است؛ تنها کافی‌ست سری به ایران تایپیست بزنید. قطعا ایران تایپیست می‌تواند بهترین نتایج را برای شما به عمل آورد. به خصوص اگر روند تحقیقات شما از اهمیت بسیاری برخوردار است و قصد دارید بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید، حتما ثبت سفارش در ایران تایپیست تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود. 

تحلیل آماری چه داده‌هایی در متلب قابل انجام است؟

خدمات ایران تایپیست برای تحلیل آماری در متلب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریسرچ در گوگلتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

متلب مخفف حروف ابتدایی دو لغت انگلیسی MATrix و LABoratory (MATLAB) می‌باشد که یکی از زبان‌های برنامه نویسی مطرح در سطح جهان می‌باشد. معمولا در فضای این برنامه، ماتریس محور کاربرد ارقام قرار می‌گیرد.

بله. می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی خدمات ایران تایپیست برای تحلیل آماری در متلب، با متخصصان موسسه تماس حاصل فرمایید.

در فضای متلب، تمامی ارقام و داده‌های ورودی به صورت یک ماتریس ترجمه شده و وارد سیستم می‌شود. به همین دلیل است که این زبان برنامه نویسی را به اختصار LABoratory MATrix یا آزمایشگاه ماتریس می‎نامند.

از این زیرشاخه‌ی تحلیل آماری برای کار بر روی داده‌های صنعتی، شیمیایی، آزمایشگاهی، مهندسی برق، رشته‌های مرتبط با مکانیک، کامپیوتر و... استفاده می‌شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/19 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 521 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تحلیل آماری در متلب تحلیل آماری داده در متلب تحلیل داده های آماری در متلب تحلیل های آماری در متلب تحلیل آماری دیتا در متلب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :