چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری و داده کاوی خوشه بندی مقاله

نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/12 ساعت 11:00:00 بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

ممکن است این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که چرا بهتر است حین کار بر روی داده‌های کمّی، از تحلیل آماری خوشه بندی بهره جست. آیا می‌توان داده‌ها متغیرهای کمّی یک پروژه را از طریق تحلیل آماری خوشه بندی به سرانجام رساند؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پاسخ سوال شما بله است. اما چگونه تحلیل آماری خوشه بندی می‌تواند در روند کار بر روی داده‌های آماری و داده کاوی به کمک‌ ما بیاید؟ اجازه دهید پاسخ شما را با یک مثال دهیم تا بهتر در جریان اهمیت بسیار این تکنیک آماری قرار بگیرید.

در بحبوحه‌ی ویروس کرونا، تصور کنید که بهداشت جهانی برای آنالیز عملکرد سازمان بهداشت هر کشور، میزان دوز واکسن‌های زده شده در هر کشور را مورد بررسی قرار داده و ثبت و ضبط می‌کند. حال تصور کنید در ابتدا پنج کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند. آمریکا، روسیه، سوئیس، کانادا و کره جنوبی کشورهایی هستند که میزان واکسن‌های تزریق شده در هر یک آزموده شده و به دست آمده است. مقادیر به دست آمده نیز به این شرح است: 2,467,398، 3,900,046، 10,130,672، 700,289,175 و 204,711,433. از کجا می‌توان این مقادیر را از طریق تحلیل آماری خوشه بندی مورد بررسی قرار داد. به ساده‌ترین وجه اگر بخواهیم توضیح دهیم؛ این است که در ابتدا، وجه اشتراک و شباهت‌های این داده‌های کمّی شناخته می‌شود. تمامی این اعداد فرضی، نشان دهنده‌ی تعداد دوز واکسن‌های زده شده در چند روز اول آغاز واکسیناسیون عمومی هستند. این وجه اشتراک این متغیرها شمرده می‌شود. از سویی، وجه تفاوت این مقادیر، در این است که هر یک اشاره به دوز واکسیناسیون یک کشور دارد و دوز هر کشور با دیگر متفاوت است. کارشناسان آماری با بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌های موجود در این متغیرهای آماری، به داده‌ها و اطلاعات بسیار با اهمیتی دست پیدا می‌کنند. به همین جهت است که داده کاوی تحلیل آماری خوشه بندی، تا این حد در میان آمارشناسان ارج بالایی دارد.

تحلیل آماری و داده کاوی خوشه بندی مقاله

داده کاوی تحلیل آماری خوشه بندی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییخدمات مقاله

سوالات متداول

شما در گام اول می‌توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید. حتی می‌توانید با کارشناس آماری این شرکت تماس بگیرید و از وی راهنمایی بخواهید.

این امر بستگی به زمینه‌ی فعالیت شما دارد. داده کاوی هر پروژه‌ی آماری با دیگری متفاوت است. برای تخمین زمان کار بر روی پروژه‌ی خود، کار را به دست کارشناسان آماری شرکت بسپارید.

ایران تایپیست برای کمک به شما آماده و مجهز است. می‌توانید مسیر موفقیت مقاله‌ی خود را با کمک ایران تایپیست هموار نمایید.

شماره‌ی کارشناس آماری ایران تایپیست در سایت درج شده است. می‌توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.


نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/12 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری خوشه بندی مقاله تحلیل آماری و داده کاوی خوشه بندی مقاله تحلیل آماری خوشه بندی مقالات تحلیل آماری خوشه بندی آنلاین مقاله تحلیل آماری و آنالیز خوشه بندی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :