دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری نظرسنجی و پرسشنامه با اکسل چقدر هزینه دارد؟

نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/28 ساعت 18:00:00 بازدید: 756 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از نرم افزارهایی که تقریبا آن را می‌توان نقطه‌ی عطف و پرکاربردترین نرم افزار تحلیل آماری نظرسنجی دانست؛ نرم افزار فوق العاده معروف اکسل است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مایکروسافت اکسل که با طراحی همه‌پسند و بی‌نظیر خود، کار را برای بسیاری از محققان و کارشناسان آماری آسان می‌نماید و بسیاری پروژه‌های تحلیل آماری با کمک آن به انجام رسیده‌اند که حتی در مخیله نیز نمی‌گنجند. می‌توان گفت که "هر کجا آمارشناسی هست، اکسل نیز در میان نرم افزارهای او می‌درخشد!". این نرم افزار کاربردی و مفید، تا حد زیادی نیاز شما را برای انجام تحلیل آماری نظرسنجی و آنالیز دقیق داده‌های حاصل از آن به انجام رسانده و به پروسه‌ی آن سرعت خواهد بخشید. پیچ گوشتی‌های همه کاره را به یاد دارید که از پس باز کردن هر پیچی بر می‌آیند؟ اکسل را تقریبا می‌توان به پیچ گوشتیِ همه کاره‌ی دنیای آمار و احتمال تشبیه کرد.

ممکن نیست شما وارد تحقیقی شوید و به آمار نیاز پیدا کنید؛ و سروکارتان به اکسل نیفتاده باشد! حال که این غول چراغ جادوی همه کاره را در اختیار داریم، لازم است به این امر هم دقت کنیم که آیا اکسل واقعا به همین سادگی‌ست که به نظر می‌آید؟ قطعا نه. برای کار تخصصی و عمقی با اکسل نیز درست مانند سایر نرم افزارها و سایر برنامه‌های آماری، نیاز به تخصصی داریم که به قطع به کارمان خواهد آمد. اما از کجا می‌توان به چنین تخصصی دست پیدا کرد؟ آیا شرکتی وجود دارد که خدمات ویژه‌ی تحلیل آماری نظرسنجی آن کاملا منحصر به فرد و پیشرفته باشد؟ شرط اولیه‌ هر کاربر اینترنتی برای همکاری در چنین زمینه‌ی حساسی، این است که شرکت مربوط متعهد و وظیفه‌شناس عمل کرده، ضمن تحویل سریع و فوری پروژه تحلیل آماری، بتواند کیفیت  آن را نیز بالا و قیمت آن را پایین نگه دارد. چه شرکتی می‌تواند تضمین‌ کند تمامی این خدمات را بدون ذره‌ای قصور به انجام خواهد رساند؟ ایران تایپیست سراپا آماده است تا با خدمت به شما، راهی برای تحقق رویاهایتان باشد.

تحلیل آماری نظرسنجی و پرسشنامه با اکسل چقدر هزینه دارد؟

هزینه تحلیل آماری نظرسنجی و پرسشنامه با اکسل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریدیتا اینتریتایپ قرارداد با شرکت های خصوصی

سوالات متداول

ایران تایپیست یکی از مراکز آماری برتر ایرانی‌ست که با حداقل قیمت ممکن، خدمات تحلیل آماری خود را ارائه می‌دهد.

این امر بستگی دارد که محتوای پروژه، حجم داده‌های پروژه، زمان تحویل، رشته‌ی مربوط به پروژه و... چیست.

قطعا. شما می‌توانید با بهره‌مندی از سرویس رایگان تخمین قیمت ایران تایپیست و یا تماس با کارشناس مربوط، هزینه‌ی پروژه‌ی خود را بدانید.

شما می‌توانید در دو نوبت، هزینه‌ی سفارش خود را پرداخت کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/28 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 756 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری نظرسنجی با اکسل تحلیل آماری پرسشنامه با اکسل هزینه تحلیل آماری نظرسنجی هزینه تحلیل آماری پرسشنامه تحلیل آماری نظرسنجی با excel

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :