پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری تصادفی با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 20:00:00 بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

معمولا اساتید و سایر مشاوران آماری، در حین کار بر روی پروژه‌های مهم آماری مانند تحلیل آماری تصادفی، شما را به استفاده از بهترین نرم افزارهای تحلیل آماری تصادفی سوق می‌دهند. حتی ممکن است با یک کارشناس آماری مشورت کرده باشید؛ اما ندانید چه نرم افزاری برای کار با تحلیل آماری تصادفی بهتر است. این نکته را هرگز از یاد نبرید. انتخاب نرم افزار مناسب برای تحلیل آماری تصادفی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. موفقیت و به ثمر نشستن متغیرهای آماری شما کاملا وابسته به نرم افزار تخصصی‌ست که برای کار از آن استفاده می‌کنید. اگر در زمینه‌ی انتخاب نرم افزار مناسب برای انجام تحلیل آماری تصادفی با بن‌بست مواجه شده‌اید؛ می‌توانید روی راهنمایی‌های کارشناسان آماری آماده و مجهز ایران تایپیست حساب باز کنید. اما اگر دل‌تان می‌خواهد آشنایی بیشتری با انواع نرم افزارهای تخصصی این رشته پیدا کنید؛ قطعا پیشنهادهای ما به دردتان خواهد خورد! پیش از هر چیزی، معمولا کارشناسان آماری نرم افزارهای SPSS و مینی‌تب را جزئی از بهترین نرم افزارهای آماری مخصوص تحلیل آماری تصادفی می‌دانند.

از جمله دیگر نرم افزارهای تخصصی تحلیل آماری تصادفی که می‌توان در روند کار بر روی این پروژه، روی آن حساب باز کرد؛ نرم‌افزارهای استاتیستیکا و SAS هستند. معمولا از نرم افزارهایی مانند R در این زمینه کم‌تر استفاده می‌شود. دلیل آن نیز ضعیف‌تر بودن این نرم افزار است. اما اگر آماریست شما چنین تشخیص داد که می‌بایست برای کار کردن روی متغیرهای تصادفی، از این نرم افزار استفاده شود؛ تشخیص آماریست را مقدم بشمارید. در صورتی‌که برای انتخاب نرم افزارهای مدنظر خود احساس گیجی و گمراه شدن می‌کنید؛ ایران تایپیست همیشه و همواره همراه شماست، تا پاسخگوی نیاز شما باشد و بتواند آن را در هر زمان که احتیاج داشتید، برایتان فراهم نماید. پس بهتر است به پیشنهاد همکاری بی‌نظیر و استثنایی این هلدینگ پیشرفته نیز فکر کنید.

تحلیل آماری تصادفی با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

نرم افزارهای مورد نیاز برای تحلیل آماری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیسرچ در گوگل

سوالات متداول

معمولا کارشناسان آماری به کاربران و مشتریان خود، نرم افزارهایی همچون مینی‌تب یا SPSS را پیشنهاد می‌کنند. این نرم افزارها به صورت تخصصی برای کار بر روی تحلیل آماری ساخته و پرداخته شده‌اند و می‌توانند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهند.

نرم افزارهایی مانند مینی‌تب، SPSS، استاتیستیکا و SAS مهم‌ترین نرم افزارهای آماری در این زمینه هستند؛ معمولا برای کار بر روی پروژه‌های تحلیل آماری تصادفی، نرم افزار R پیشنهاد نمی‌شود.

عموما نرم افزاری مانند SPSS به صورت تخصصی برای انجام این کار طراحی شده‌ است و حتی می‌تواند گسترده‌ترین داده‌ها و متغیرها را نیز به چالش آماری بکشاند.

می‌توانید با کارشناس آماری ایران تایپیست تماس گرفته و وضعیت خود را با وی در میان بگذارید؛ قطعا راهنمایی‌های حرفه‌ای و قابل اتکایی در این روند دریافت خواهید کرد.


نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تحلیل آماری تصادفی تحلیل آماری تصادفی اریب تحلیل آماری تصادفی طبقه ای تحلیل آماری تصادفی ساده تحلیل آماری تصادفی منظم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :