سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/8/5 ساعت 09:00:00 بازدید: 833 امتیاز 0 از 0 نظر

پکیج آماریِ علوم اجتماعی یا به طور مخفف، SPSS حتما بارها به گوش‌تان خورده است، پژوهشگران متعددی درباره‌ی کاربرد آن در مقالات و تحقیق‌های آماری سخن گفته‌اند و شاید حتی فرصت کار کردن با آن را هم داشته باشید. چه می‌شود اگر به ناگه نیاز به کار تخصصی با آن پیدا کنید؟ اگر در زمینه‌ی کار با تحلیل آماری با استفاده از SPSS تازه‌کار باشید و نیاز پیدا کنید که در یکی از زمینه‌های آکادمیک خود، آن را به کار ببرید؛ چه می‌کنید؟ ایران تایپیست در چنین مواقعی کنار شماست و می‌تواند با خدمات گسترده‌ی خود در زمینه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS شما را یاری دهد. اما چگونه؟ در ادامه‌ی مقاله همراه ما باشید، تا خدمات بخصوص این هلدینگ را بهتر بشناسیم.

مرکز تحلیل آماری با استفاده از SPSS

تحلیل آماری با استفاده از SPSS، چه به منظور رسم نمودار، طراحی پرسش‌نامه‌ها، نقشه‌کشی، طبقه‌بندی اطلاعات مختلف آماری و... باشد؛ نیاز به تخصص و مهارت در کار با این نرم افزار دارد. کار با SPSS به زمینه‌ی خاصی محدود نمی‌شود؛ چه در زمینه‌ی پزشکی و سلامت تحصیل کرده باشید، یا پژوهش اجتماعی و حتی سیاسی انجام دهید و بسیاری زمینه‌های دیگر، بدون شک گذارتان به این نرم افزار کاربردی خواهد خورد. این نرم افزار را در اصطلاح رایج، غول آمار و احتمالات می‌شمارند. محال است که در زمینه‌ی تحلیل آماری تحصیل کرده باشید و سری به محیط این نرم افزار و نحوه‌ی کار با آن نزده باشید. اما اگر در زمینه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS هیچ تخصص و تجربه‌ای نداشته باشیم، باید چه کرد؟ بخصوص وقتی در یکی از پروژه‌های تحقیقی خود، نیاز به کار با آمار و احتمالات داشته باشیم و کوچک‌ترین چیزی درباره‌ی آمار و تحلیل آماری ندانیم! مجموعه‌ی ایران تایپیست، با هدف تامین بهترین تیم آماری کم‌نظیر در تمام ایران، آماده‌ی خدمت به شما در این زمینه می‌باشد. تحلیل آماری با استفاده از SPSS که توسط محقق و آماریست ایران تایپیست مهیا می‌شود؛ شامل تمام زمینه‌ها و زیر و بم نرم افزار SPSS می‌گردد. از واریانس داده‌ها گرفته، تا محاسبات دیگری هم‌چون معادلات برجستگی، نمودارها، ضرایب چولگی و تغییرات، چارت‌های آکادمیک، میانه و میانگین، آزمون‌های آماری متعدد و... همگی در این موسسه قابل انجام و اعمال هستند. پس بهتر است کاسه‌ی چه کنم، چه کنم را به کنار بگذارید و به کارشناسان این رشته روی بیاورید. با توجه به این‌که بسیاری از افراد، نیازمند مشاهده‌ی نمونه کارهایی از تحلیل آماری با استفاده از SPSS هستند؛ ایران تایپیست حتی این امکان را نیز برای کاربران و متقاضیان تحلیل آماری خود فراهم نموده است؛ تا پس از بررسی کامل و عمیق نمونه کارهای تحلیل آماری با استفاده از SPSS این موسسه، تصمیم به همکاری بگیرند.

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

تحلیل آماری با کمک نرم افزار SPSS

تحلیل آماری مقاله تخصصی با استفاده از SPSS

مقاله‌ی تخصصی دارید و برای استفاده از تحلیل آماری با استفاده از SPSS نیاز به متخصصان و کارشناسان ویژه‌ی کار با این نرم افزار دارید؟ ایران تایپیست دقیقا همان‌جایی‌ست که به دنبال آن می‌گشتید؛ پس در ادامه‌ی مقاله، خدمات ویژه‌ی این مجموعه را از دست ندهید و همراه ما باشید. ممکن است در زمینه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS تجربه‌ی اندکی داشته باشید؛ پس حتما می‌دانید که ریزه‌کاری‌های نرم افزاری هم‌چون SPSS بسیار حساس و نیازمند دقت و تمرکز بسیار بالا، در عین مهارت در پیش‌بردن پروژه می‌باشد. بخصوص با توجه به این‌که بسیاری از دانش‌پژوهان برای تکمیل رزومه‌ی خود، به تحلیل آماری با استفاده از SPSS نیازمند هستند؛ تا بهترین و مستدل‌ترین نتایج را به تحقیقات خود بیفزایند؛ همکاری با آمارشناسان پیشرفته و حرفه‌ای کاملا منطقی به نظر می‌رسد. نگارش مقالات تخصصی را نباید ساده انگاشت. کوچک‌ترین اشتباه در روند کار بر روی تحلیل آماری می‌تواند به خطای آماری مواجه گردد و اتمام کار و نتیجه‌گیری از پروژه را غیرممکن و در بسیاری از موارد، غیرقابل اتکا نماید. خب در چنین مواقعی باید چه کرد؟ بدیهی‌ست که شما نیاز به دسترسی به آماریست‌هایی دارید که نه تنها در زمینه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS هیچ خللی در کارشان وارد نمی‌شود؛ بلکه می‌توانند با مهارت خارق‌العاده و سرعتی باورنکردنی، پروژه‌ی شما را پیش ببرند. حالا دیگر تعلل جایز نیست و اگر نیاز سریع به چنین آماریست‌هایی دارید؛ ایران تایپیست منتظر شماست. از قدیم گفته‌اند که تجربه در کار حرف اول را می‌زند. پس بهتر است اهمیت تجربه و مهارت را در نظر بگیرید و برای این‌که بهترین و بی‌نقص‌ترین نتیجه ممکن از پروژه‌تان دریافت گردد، یا بالاترین امتیاز را توسط داوران کسب کنید؛ به ایران تایپیست مراجعه نمایید. در صورتی‌که هرگونه شک و شبهه در زمینه‌ی کار با این نرم افزار داشتید؛ می‌توانید به پشتیبانی 24 ساعته‌ی این مجموعه مراجعه نمایید و از کمک‌های آن‌ها بهره جویید.

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

تحلیل آماری برای مقالات تخصصی

تحلیل آماری و داده های پرسش‌نامه ای با استفاده از SPSS

یکی از راه‌هایی‌که می‌تواند شما را به درست‌ترین نتایج حاصل از تحلیل آماری با استفاده از SPSS برساند؛ استفاده از پرسش‌نامه و پرسش و پاسخ‌های دسته‌بندی شده در فضای نرم افزار SPSS می‌باشد. علم اجتماعی و روانشناسی به عنوان مثال از آن دسته رشته‌هایی هستند؛ که بیشترین نیاز را به چنین پرسش‌نامه‌هایی دارند. از طریق این پرسش‌ها، می‌توان داده‌های بسیار ارزشمندی به دست آورد. مجموع این داده‌ها و آزمون‌های متعدد آماری که از طریق تحلیل آماری با استفاده از SPSS جمع‌آوری و طبقه‌بندی می‌شود، می‌تواند نتیجه‌گیری‌های ارزشمندی را برای محقق ایجاد نماید. مثلا شما پس از مشخص کردن جامعه هدف خود، بر روی 300 دانشجو، درباره‌ی تاثیر پیش‌خوانی دروس قبل از کلاس بر روی فهم و درک مباحث اساتید پرس و جو می‌کنید. گاهی گزینه‌هایی در فضای نرم افزار در قالب نمودارها، جداول، چارت‌ها و... اعمال می‌گردد؛ که این گزینه‌ها می‌توانند داوطلب را در زمینه‌ی پاسخگویی به سوالات مطرح شده راهنمایی نمایند. اگر زمینه‌ی تحقیق شما، بر روی پیش‌خوانی و تاثیر درک مطلب از قبل خوانده شده در جلسات تدریس اساتید باشد، بدون شک داده‌های حاصل از این آزمایش حسابی به دردتان خواهد خورد. داده‌های پرسش‌نامه‌ای حاصل از تحلیل آماری با استفاده از SPSS به افکار شما جهت می‌دهد، پاسخ قاطع و قابل اطمینانی برای سوال مطرح شده در آزمایشات شما فراهم می‌نماید. جامعه هدف بزرگ‌تر، در اکثر مواقع می‌تواند پاسخ مستدل‌تری برای شما دست و پا کند. حال که متوجه اهمیت تحلیل آماری با استفاده از SPSS در زمینه‌ی طراحی و شکل‌ دادن به داده‌های پرسش‌نامه‌ای شدید؛ ممکن است نیاز پیدا کنید که از این داده‌ها برای تحقیقات خود استفاده کنید. اگر مهارتی در کار با SPSS ندارید، به خوبی این نرم افزار را نمی‌شناسید، یا با آن آشنایی دارید و از احتمال خطا در روند پیشروی پروژه هراسانید، ایران تایپیست می‌تواند مشاور همراه و تکیه‌گاه قابل اطمینانی برای شما باشد.

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

تحلیل پرسش‌نامه از دید آمار

تحلیل آماری با استفاده از SPSS چقدر زمان نیاز دارد؟

زمان مورد نیاز برای انجام و تکمیل پروژه‌های تحلیل آماری با استفاده از SPSS، بستگی به زمینه‌ی پژوهشی شما دارند. به این معنا که هر چه زمینه‌ی تخصصی شما پیچیده‌تر باشد و نیاز به تمرکز، دقت و طراحی دقیق‌تری باشد، مسلما زمان بیشتری خواهد برد. دقت کنید که در این زمینه، هر چه پروژه‌ی شما طولانی‌تر باشد و نیاز به ریزه‌کاری‌های عمیق بیشتری داشته باشد؛ پروسه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS نیز طولانی‌تر خواهد بود. از سویی، زبان تحلیل آماری با استفاده از SPSS شما نیز می‌تواند بر روی زمان پروژه تاثیر بگذارد. به این معنا که در صورتی‌که نیازمند تحلیل آماری با استفاده از SPSS به زبان انگلیسی باشید، میزان زمان مورد نیاز با زمانی‌که پروژه‌ی شما فارسی‌ست؛ متفاوت خواهد بود. تمامی این عوامل تعیین کننده‌ی مدت زمان مورد نیاز برای اتمام پروژه‌ی شما هستند. منتهی یکی از بزرگ‌ترین برتری‌های مجموعه‌ی ایران تایپیست، در سرعت بالا و مهارت بی‌نظیر تیم تحلیل آماری با استفاده از SPSS این هلدینگ خلاصه می‎شود. یعنی شما می‌توانید علی‌رغم طولانی بودن پروژه و پیچیدگی‌های بالای آن، در کمترین زمان ممکن به تحقیق آماری نهایی خود برسید. برای تخمین زدن زمان پروژه، در گام اول ایران تایپیست بر روی زمان مورد نیاز شما تمرکز می‌کند؛ سپس با توجه به نوع پروژه و زمان مورد نیاز آن، بازه‌ی زمانی آن را تعیین کرده و به اطلاع شما می‌رساند. آماریست مربوطه موظف است که در مدت زمان تخمین‌زده‌شده پروژه‌ی شما را تکمیل نماید و شما پس از پرداخت نهایی پروژه، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از عواملی که می‌تواند روی زمان پروژه‌ی شما تاثیر بگذارد، شگردها و روش‌های آماری مورد نیاز شماست. به این معنا که شما با کمک چه روش‌های آماری، قصد رسیدن به نتایج مدنظرتان را دارید؟ پس از مشورت‌های مختلفی که میان شما و کارشناس آماری و آماریست ایران تایپیست برقرار می‌شود؛ در نهایت وقت پروژه انتخاب شده و در پنل سفارش شما درج خواهد شد. ایران تایپیست برای جلب رضایت کاربران و متقاضیان سفارش خود، از هیچ تلاشی فرو نمی‌گذارد.

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه تحلیل آماری

هزینه تحلیل آماری با استفاده از SPSS چگونه برآورد می‌شود؟

برآورد هزینه‌های مربوط به تحلیل آماری با استفاده از SPSS نیز با توجه به پروژه‌ی شما صورت می‌پذیرد. به این معنا که زمینه‌ی رشته‌ی تحقیقی شما، میزان دشواری کار و پیچیدگی‌های آن و عوامل دیگری که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت، بر روی هزینه‌ی سفارشات شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. در گام اول، توجه کنید که زمینه‌های مورد نیاز به تحقیق تحلیل آماری با استفاده از SPSS با یکدیگر فرق می‌کند. به عنوان مثال، قیمت پرسش‌نامه‌ی طراحی شده و جداول مربوط به آن از طریق تحلیل آماری با استفاده از SPSS، کاملا با پروژه‌های تخصصی‌تری که نیاز به آزمون‌های متعدد آماری، توزیع آماری، میانگین و میانه، واریانس و کوواریانس، لگاریتم و توابع ریاضی متعدد و... هستند؛ از لحاظ قیمت و زمان مورد نیاز برای اتمام پروژه متفاوت خواهند بود. منتهی یکی از مزایای ایران تایپیست، مردمی بودن آن از حیث قیمت می‌باشد. به این منظور که قیمت پروژه‌های تحلیل آماری با استفاده از SPSS، به گونه‌ای مقرون به صرفه تخمین زده می‌شود، که هر شخصی ولو هر بازه‌ی درآمدی در صورت نیاز بتواند از خدمات ارزنده‌ی این مجموعه بهره‌مند گردد. از دیگر عوامل تعیین‌کننده‌ی قیمت پروژه‌های شما، زبان پروژه‌ی شماست. مسلما کار بر روی زبان انگلیسی، هزینه‌ی بیشتری را در بر خواهد داشت. با توجه به بازخوردهای مختلفی که ایران تایپیست در طول سال‌های متوالی خدمت خود گرفته است؛ هزینه‌ی پروژه‌های تحلیل آماری با استفاده از SPSS در ایران تایپیست اصطلاحا دوست‌دارِ جیب هم‌وطنان ایرانی نامیده می‌شود. به این منظور که نه تنها شما با کمترین قیمت ممکن، از بالاترین کیفیت‌ کار و سریع‌ترین شیوه‌ی اتمام کار بهره‌مند خواهید شد، بلکه می‌توانید بهترین نتیجه را با کمک شیوه‌های آکادمیک و معتبر ایران تایپیست در پیاده‌سازی تحلیل آماری با استفاده از SPSS دریافت نمایید. ایران تایپیست خواهان بهترین نتایج برای شماست. بنابراین بهتر است که با برقراری یک همکاری شیرین با هلدینگ ایران تایپیست، خاطره‌ی موفقیت شخصی خود را به ایران تایپیست گره بزنید و از خدمات باورنکردنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

برآورد هزینه‌های تحلیل آماری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریسرچ در گوگلرفرنس نویسی

سوالات متداول

بله. می‌توانید با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید و در زمینه‌ی تحقیقی خود با وی مشورت کنید.

با فشردن دکمه‌ی ثبت سفارش جدید، وارد این پنل شوید و با انتخاب گرایش مد نظر، اقدام به پرداخت اولیه و ثبت سفارش خود نمایید.

داده‌های حاصل از پرسش‌نامه می‌تواند درستی یا نادرستی فرضیات تحقیقات شما را ثابت کنند؛ به شما در نتیجه‌گیری نهایی کمک کنند و اعتبار و صحت مقاله‌ی شما را افزایش دهند.

بسته به پروژه‌ی شما، زمان مشخصی که مورد رضایت شما و آماریست باشد تخمین زده خواهد شد؛ سپس پروژه‌ی شما استارت خواهد خورد و می‌توانید بر روی آن نظارت داشته باشید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/8/5 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 833 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری با SPSS تحلیل آماری با نرم افزار SPSS تحلیل آماری آنلاین با SPSS تحلیل آماری داده با SPSS تجزیه و تحلیل آماری SPSS

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :