یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین مرکز در ارائه خدمات تقریر و بازنویسی کدام است؟

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/7 ساعت 11:14:50 بازدید: 309 امتیاز 0 از 0 نظر

از ابتدایی ترین روش‌هایی که انسان متفکر برای نگارش مطلبی از آن کمک گرفته است فن تقریر و بازنویسی است. در این فن دو وجه وجود دارد که به یکدیگر مرتبط‌اند: تقریر و تحریر. یعنی با توجه به منبعی که به حالت تقریر است متنی را به حالت تحریر در می‌آوریم. بهتر است این موضوع را بسیار ساده‌تر توضیح دهیم. همه ما زمانی که در کلاس درس به سخنان استاد گوش می‌دهیم جهت نکته‌برداری سخنان وی را یادداشت می‌کنیم. در عمل به این کار جزوه‌برداری گفته می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما بیایید همین عمل را در ابعاد بزرگ‌تر، رسمی‌تر و کاربردی‌تر مورد بررسی قرار دهیم. زمانی که برای نگارش مطلب یا مقاله‌ای منابع متنی بسیاری در دسترس نباشد منابع تقریری پا به میان می‌گذارند. شخص می‌تواند به فایل‌های صوتی و یا تصویری گوش دهد و آن را به رشته تحریر در آورد. اما از فنون تقریر و بازنویسی اطلاعی دارید؟ از روش‌های مختلف تقریر و بازنویسی چه می‌دانید؟ تقریر و بازنویسی بر خلاف تصورات ما امری سخت است و از پس از هر کسی برنمی‌آید. چرا که شخص می‌بایستی بینش موردنظر، مهارت کافی و تخصص لازم برای تقریر و بازنویسی را داشته باشد. از بهترین مراکز در ایران که می‌توان پروژه‌های تقریر و بازنویسی را به آنها سپرد مجموعه ایران تایپیست است. این مجموعه از بازنویسنده‌های متخصص و متعهد برای تقریر و بازنویسی بهره می‌برد. زمانی که مجموعه‌ای از چنین قدرتی برخوردار باشد در هر زمینه‌ای پیشتاز خواهد بود. اما روش‌های ایران تایپیست برای تقریر و بازنویسی چیست؟ تقریر و بازنویسی تنها یک روش دارد. در این روش مراحل و گام نهفته است.

گام‌های تقریر و بازنویسی به شیوه تخصصی به این شرح‌اند:

  • گوش‌دادن به فایل صوتی یا تصویری و نگارش مطالبی که اهمیت بالایی دارند
  • تشخیص رئوس مطالب و یادداشت‌کردن آنها
  • مشروح‌کردن موضوع مطلب به نحوی که بتوان مفهوم کلی مطلب را رساند

بهترین مرکز در ارائه خدمات تقریر و بازنویسی کدام است؟

تقریر و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

هزینه تقریر و بازنویسی در موسسه ایران تایپیست قیمت ثابتی ندارد و به عوامل زیادی بستگی دارد. برای اعلام قیمت نهایی لازم است که پروژه مورد نظرتان با دقت تمام بررسی شود.

مدت زمانی که برای نگارش و آماده‌سازی پروژه تقریر و بازنویسی نیاز است به خود پروژه بستگی دارد. حجم پروژه, موضوع و نحوه انجام آن همه و همه در مدت زمانی که برای انجام پروژه نیاز است دخیل‌اند.

افراد بسیاری در به سرانجام رسیدن پروژه تقریر و بازنویسی دخیل‌اند. از بازنویسنده گرفته تا ویراستار همه در آماده‌سازی پروژه تقریر و بازنویسی نقشی اساسی دارند.

در ابتدا شما می‌بایستی یکی از روش‌های ارتباطی موجود را انتخاب کنید و با ایران تایپیست تماس بگیرید. پس از آنکه توضیحات سفارش‌تان را با ما در میان گذاشتید برایتان پیش فاکتور صادر می‌شود. در صورت رضایت از هزینه پروژه آماده‌سازی تقریر و بازنویسی‌تان کلید می‌خورد.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/7 ساعت 11:14:50 تعداد بازدید: 309 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول تقریر و بازنویسی قواعد تقریر و بازنویسی تکنیک های تقریر و بازنویسی روشهای تقریر و بازنویسی مراحل تقریر و بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :